Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 23:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Kov 2008, 15:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.11
Amžius:
45
Pranešimai:
14
Automobiliai:
E39 530d 99'
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: '99
Variklis: 3
Degalai: d

Problema/klausimas:
Sveiki, istiko tokia problema. Vaziuojant pvz 60-70 km/h greiciu ijungiu penkta ar ketvirta pavara ir nuspaudziu greicio pedala iki dugno masina dar pavaziuoja kelis metrus ir uzgesta, ir po to masina riededama nebeuzsiveda jungiant bet kokia pavara, turi butinai su rakteliu uzgesinti ir vel kurti, o jei duoti greicio palaipsniui tuo met vaziuoja tvarkingai. Bet jei vaziuojant didesniu greiciu pvz apie 100, tuomet penktu ar ketvirtu begiu gali spaust iki dugno neuzgesta. Ar gali buti, kad cia tokiam greiciu per aukstos pavaros ar kame cia saknys, ir kazkodel keista kad masina riededama nebeuzsiveda jungiant bet kokia pavara.
Gal kas kokiu minciu?


StandartinėParašytas: 21 Kov 2008, 16:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.19
Amžius:
51
Pranešimai:
154
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 528 97'
Galėtų būti siurblys, užsikišęs filtras.


StandartinėParašytas: 21 Kov 2008, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
manau 60 vaziuojant niekas 5 begio nejungia ir tuolabiau dar gaza iki atkaza :} jei nori lenkt tai mazesni begi reik jungt o ne didesni :} butu automatas tai tau net nejungtu to 5 begio ant tiek vaziuojant o su mechanine tai gal ir uzgesta :} o kad reik pirma uzgesint o paskuj vest isnaujo tai manau irgi normalu :}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 21 Kov 2008, 20:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
sanimda rašė:

Taip elgiamasi, kai norima nuslėpti problemą arba apsimesti kad jos nėra. Mašina turi važiuot bet kuria pavara ir davus gazo negest. Juolabiau 3,0 dyzelis, kurio sukimo momentas yra tikrai didelis. Pagrindinė priežastis bus elektronikos gedimas, jei auto užgęsta ir neužsiveda. Ar diagnostika atlikinėta?

_________________
geriau senas BMW nei naujas VW.


StandartinėParašytas: 21 Kov 2008, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.04
Amžius:
40
Pranešimai:
329
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 M57 99'
Geso ir man davus daugiau gazo. Krasta auto nustate, kad 4 cilindro purkstukas ziauriai perpila kura. Pakeite nauju ir problemos nebera.

_________________
Šeimyninins šampanas - Vyras geria, žmona putoja...


StandartinėParašytas: 21 Kov 2008, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
nu man asmeniskai tai su steptroniku vaziuojant ir is kokio antro perjungus i 5 jis iskart permeta mazesni, ir beto daleiskim su mechanine jei stovesi vietoi ir jungsi koki 4 ar 5 begi tai jum irgi vaziuos neuzgeses ?:} nu gal as ir klystu bet tvarkingi benzininiai uzgesdavo tokiais atvejiais, o jei neuzgesdavo tai purtydavos belekaip :} gal 3d mechanika ir su 5 prasuka ratus nzn :} beto jei 100 vaziuojant viskas gerai tai purkstukai manau nepriciom :}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 28 Kov 2008, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.11
Amžius:
45
Pranešimai:
14
Automobiliai:
E39 530d 99'
Taigi po ilgoku ieskojimu (spejimu visokiu buta) ir didziausia tikimybe, kad priezastis kuro siurblio redukcinis voztuvas.
Gal kas nors pasakytu kiek jis kainuotu, ir ar daug darbo su jo pakeitimu?


StandartinėParašytas: 28 Kov 2008, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.08
Amžius:
41
Pranešimai:
124
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E 34 525i, ex E34 525 tds, ex E46 330d, ex E91 320d, e90 330d, 2WD Dyno
Skype:
startline_chiptuning
Gal cia ne redukcinis voztovas,o slegio reguliavimo vozt.,PRESSURE REGULATING VALVE, 700litu krastoj!na bet jei yra tox redukcinis prashau mane apshviesti kur jis yra:)


StandartinėParašytas: 29 Kov 2008, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.11
Amžius:
45
Pranešimai:
14
Automobiliai:
E39 530d 99'
Tai cia sitas ir bus, servise man taip pasake, pac nesigilinau kaip jis tiksliai vadinasi :)
o ji gal imanoma remontuoti?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery