Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 00:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Sau 2008, 14:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Kalbate iš lempos. Paskaitom : viewtopic.php?f=28&t=31999

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 22 Sau 2008, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kodel is lempos? is patirties, ne tik savo, bet ir kitu. man kazkaip ir mintis nekyla skaityti kazin kiek info apie tepalus... kazkaip uztenka savu ziniu ir kolegu komentaru, kas kokius pyle, kaip pasireiske ir t.t.
kad ir cia (tavo nuorodoj) surasyta kaip kas, bet mazai kam idomu, zmones paprasti, nori tik kad kompensatoriai nekaltu (pagrinde del to prasideda temos apie tepalus), tai ir patarimas paprastas, nepilt labai skystu... pvz kiek esu uzsienio forumuose skaites, tai del skystu tepalu kompensatoriai ir kala, o del per tirstu, prasideda problemos nenaujom masinom, su tepimo kanalais ir del to prasidedanciom problemom su velenelio, vanos ir pan.
sausa teorija neidomi daugumai. pvz man ir manual uztenka per akis, dar metus turbut skaitysiu :) zinoma tavo patiekta info yra gera ir issami, ir kai reikes tikslesniu duomenu, bus kur paziureti :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 22 Sau 2008, 14:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.26
Amžius:
37
Pranešimai:
185
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36
joo as su savo tepalais jau 18tuks km pramyniau, niekaip nerandu laiko pasikeist... :? reikai butinai vaziuot i servisa...

_________________
Buti studentu gera - tik mokslai trukdo :D


StandartinėParašytas: 22 Sau 2008, 17:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Pirmas skaicius atsparumas temperaturai (geriau kuo mazesnis), o antras skaicius atsparumas trinciai (geriau kuo didesnis).


StandartinėParašytas: 22 Sau 2008, 17:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Dėl Dievo meilės, gal perskaitom kas yra mano minėtoje temoje! Nes visiškai kuo toliau tuo "gražiau" :-(
pirmas skaičius tepalo klampumas prie 40C antras prie 100C ir kiekvieno gamintojo tos reikšmės skiriasi tam tikrose ribose (siūlau įdėmiau paskaityti paaiškinimus kitų tepalo savybių, kurios beje irgi yra labai svarbios, ypač žiemai). Taip ir gaunas, kad tingiu praleisti kokias 10-15min skaitydamas, geriau jas panaudojant šnekant netiesą :-(
fructazz rašė:
Pirmas skaicius atsparumas temperaturai (geriau kuo mazesnis), o antras skaicius atsparumas trinciai (geriau kuo didesnis).

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 22 Sau 2008, 19:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
fructazz rašė:
Pirmas skaicius atsparumas temperaturai (geriau kuo mazesnis), o antras skaicius atsparumas trinciai (geriau kuo didesnis).



:mrgreen:

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 22 Sau 2008, 21:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
PrakalejaS rašė:
Dėl Dievo meilės, gal perskaitom kas yra mano minėtoje temoje! Nes visiškai kuo toliau tuo "gražiau" :-(
pirmas skaičius tepalo klampumas prie 40C antras prie 100C ir kiekvieno gamintojo tos reikšmės skiriasi tam tikrose ribose (siūlau įdėmiau paskaityti paaiškinimus kitų tepalo savybių, kurios beje irgi yra labai svarbios, ypač žiemai). Taip ir gaunas, kad tingiu praleisti kokias 10-15min skaitydamas, geriau jas panaudojant šnekant netiesą :-(


Nu, galbut suklydau :oops:
Ok, pazadu pasiskaitysiu :D Ir pasakosiu tik tiesa, kuria busiu perskaites, o ne pasakosiu, kaip buvau girdejes :)


StandartinėParašytas: 23 Sau 2008, 00:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Svarbiausia neatmetinėti tai kas siūloma ir surinkta į vieną vietą, nes visi pradėjome nuo bobučių pasakų ar praktinių patarimų iš aplinkos ar šiaip nuogirdų.
Iš kitos pusės reikia nepamiršti, kad teorija ir lieka teorija, nes patikrinti tepalo savybių ar cheminės sudėties nėra galimybių. Bet suprasti specifikacijas yra naudinga renkantis tepalus. BMW rekomenduojamų tepalų problema yra tame, kad jie nepateikia tikslių charakteristikų, sunkoka ieškoti alternatyvų. Suvokdamas kaip tepalas markiruojamas ir kokios yra markiruotės paklaidos, gali +- derinti tepalą pagal klimatą, variklio išsidevėjimą ar dar kokius faktorius.
Žodžiu, ne iš piktos valios siūlau perskaityti, jeigu rasite kitų šaltinių teigiančių priešingai, su malonumu iškelsiu diskusiją, kad rastumėm tą tiesą ;-)
ps. senas geras mitas: 10W40 pusiau sintetika yra tirštesnis nei tarkim 5W50. O esmė tame, kad tirštumas/klampumas šalto tepalo bus didesnis šiek tiek pas 10W40, o prie darbinės temperatūros, klampesnis bus 5W50. Tai vat ir suprask kaip nori šio mito prasmę, kur ir kaip tas tepalas tirštesnis. Darau prielaidą, kad nedirbančiam varikliui nėra svarbu klampumas, nes be apkrovų jis tikrai neleis tepalo, mažesnio klampumo privalumas, kad jis lengviau kuriasi. Visa esmė yra kaip tepalas išlaiko klampumą prie darbinės temperatūros. Kas liečia sintetiką ir pusiau sintetiką, tai sintetikos privalumas tame, kad išgaunamas didesnis diapozonas tarp tepalo savybių 40C ir 100C, būtent sintetiniai cheminiai junginiai palaiko šias savybes. Teoriškai neįmanomo tepalo idealus klampumas turėtų būti pastovus, bet neįmanoma tokio pagaminti, nes bet koks skystis kaitinamas linkęs skystėti. Čia taip pat pamąstymams ;-)
fructazz rašė:
Nu, galbut suklydau :oops:
Ok, pazadu pasiskaitysiu :D Ir pasakosiu tik tiesa, kuria busiu perskaites, o ne pasakosiu, kaip buvau girdejes :)

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 23 Sau 2008, 11:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
PrakalejaS - dar truputi ir galesi konsultantu dirbti siuo klausimu :D
nu bet ir sudominai... :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery