Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Sau 2025, 11:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Gru 2007, 12:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Supyliau mašinytę:E34 1996 universalą 525 tds.remontas kėbulo apie 6000lt, ir tai reiktų pačiam išrinkti ir surinkti.Intike radau krūvą TDSų su variklio arba kuro siurblio defektais.Klausimėlis: ar išeitų į gera jei pvz nupirkčiau kokia su mirusiu varikliu ir pasinaudočiau saviške kaip donore.Varikliukas ir siurblys buvo čiki.Tik va neaišku kaip su ta elektronika, ar tiks mano siurblys, duokim, kokiam 1994m TDSui, jei pas ji parėjęs pastarasis.PVZ
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lckcusthwpwn
Ačiu už pamastymus.

NEKŪRIAU NAUJOS TEMOS.KLAUSIMAI TOLIAU :D

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


Paskutinį kartą redagavo rambis 23 Gru 2007, 17:53. Iš viso redaguota 3 kartus.

StandartinėParašytas: 07 Gru 2007, 14:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.07
Amžius:
45
Pranešimai:
229
Miestas:
EU
tai jei desi savo viska
tai sudesi ir valdymo blokus is savo masinos :)

manau jei masina miela ir E39 nevilioja dek tik ir nesuk galvos


StandartinėParašytas: 22 Gru 2007, 07:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
tai štai, nusipirkau "donorą' 1996m. universala E34 525tds automatas.Vokietis (tiksliau vokietė) sakė , kad užkales variklis.Pradėjus nagrinėtis paaiškėjo, kad variklis sukasi čiki.Užėjo noras užvesti nieko nekeičiant.Einam iš eilės-patikrinom ar neužsikišes filtras-viskas gerai.tikrinam ar veikia žvakės-viskas gerai.pakeičiam pagrindini kompa (na nežinau, tas kur valdo siurblį)Dedam gerą akumą.Vedam-sukasi gerai, bet net negriebia.Išsukam viena purkštuką.Vedam-net nepurškia saliarkos.Pamastymai:greičiausiai parėjes siurblys, reikia lupti ji lauk.Klausimėlis: ar keičiant iš kitos mašinos neiškils problemų su pastatymu į tą pačią padėtį?Gal dar kas turit pasiūlymų ką galima apkeisti ir kas gali būti?
Tiesa nepaminėjau, kad visi skysčiai čiki.

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


StandartinėParašytas: 22 Gru 2007, 10:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.29
Amžius:
40
Pranešimai:
76
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 524td
Ar ilgai jis stovejo nevaziaves? Gal tik el.siurblio dali pakeist uztektu, bet cia speju kazkas rimciau kad nepurskia kuro :?: Kuro bake tikrai yra? Gal siurbliukas uzsikises..


StandartinėParašytas: 22 Gru 2007, 11:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Stovėjo ilgai.Pažaliave stiklų gumos.Net valytuvai sunkiai sukasi.
Siurbliuko netikrinau, tai reikės.O dar neseniai sužinojau, kad kompą veltui keičiau, nes ten įmobilaizeris ir jis su kitu nedirba.reikės patikrinti ar daeina pliusas prie purkštuko dar.

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


StandartinėParašytas: 23 Gru 2007, 00:32 
  
 
 
nera ten jokio imobilaizerio siurblio kompe,ziurek ar vienodi kompu nr ,jei nevienodi tai ir neuzsives arba nedirbs kaip reikiant.antra -ziuri siurbliuka bake,numauni slanga nuo kuro filtro ir ijungi degima,turi parbegti salerka,jei ne ieskai slieku,mire pats siurblys arba jei mazai kuro slangute siurblio paemimo itrukusi.trecia-keiti apsuku davikli,skaiciuotuva,labai didele tikimybe,kad jis mires.jis randasi gale variklio po starteriu.dedi nuo savo ir viskas.tik neikisk jo pergiliai,nes nulus.kai ji nuimsi nuo kitos auto matysis sena prisukimo vieta,tai taip ir vel prisuk.jei siurblio padavimo ir gryztamo slangu isejimo vietos ant siurblio korpuso vienodai,tavo s4eno ir naujo auto tai siurbliu elektrines dalys vienodos,jei ir nr bus kitoks.jei ju numeriai vienodi,reikalui esant keiti drasiai.sekmes


StandartinėParašytas: 23 Gru 2007, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Manau reikia is pradziu paziuret ar iki auksto slegio siurblio daeina salerka... Jei iki jo daeina, o iki forsunkiu ne tai manau jau aisku kame beda, na o seip manau statai savo kuro siurbli jei zinai kad jis buvo geras ir nesuki sau smegenu, kad ir uzvestum ja neaisku ar ten bus geras tas kuro siurblys o laika ir pinigus kisi...

Beje uz kiek pirkai ta donore?

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 23 Gru 2007, 15:51 
  
 
 
kartoji tai kas pasakyta,ar visokio sit primali,manai aiski kame beda,tai ko nepasakai kokia.gal turi uomenyje,kad siurblys taip numire,kad isvis kuro neduoda!?gali but tik del vienos priezasties,jei voztuvelis neatsidaro.o saleros neduos jei bus numires veleno skaiciuotuvas ka jau ir paminejau.pasikartijantys postai turetu but trinami.labai malonu lankytis kitu saliu forumuose,kur tokie dalykai nepriimtini.bet cia ne apie tai!


StandartinėParašytas: 23 Gru 2007, 15:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
42
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
EXvaldelis rašė:
essential rašė:
Manau reikia is pradziu paziuret ar iki auksto slegio siurblio daeina salerka... Jei iki jo daeina, o iki forsunkiu ne tai manau jau aisku kame beda, na o seip manau statai savo kuro siurbli jei zinai kad jis buvo geras ir nesuki sau smegenu, kad ir uzvestum ja neaisku ar ten bus geras tas kuro siurblys o laika ir pinigus kisi...

Beje uz kiek pirkai ta donore?


kartoji tai kas pasakyta,ar visokio sit primali,manai aiski kame beda,tai ko nepasakai kokia.gal turi uomenyje,kad siurblys taip numire,kad isvis kuro neduoda!?gali but tik del vienos priezasties,jei voztuvelis neatsidaro.o saleros neduos jei bus numires veleno skaiciuotuvas ka jau ir paminejau.pasikartijantys postai turetu but trinami.labai malonu lankytis kitu saliu forumuose,kur tokie dalykai nepriimtini.bet cia ne apie tai!


pritariu 100% del tu pasikartojimu


StandartinėParašytas: 23 Gru 2007, 16:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Daėjau šiaip taip prie savo bmwo.Atsukau tą peršviečiamą šlangelę kuri įeina į siurblį, tai įjungus degimą pompuoja, bet ne prūdai.Jei jis aukšto spaudimo, tai įsivaizduju turėtu varyti kaip reikalas.Palyginimui: kai gerai alaus padarai, tai srovė 3x stipresnė :).Toliau: viena forsunkė atjungta, tai vedant (jau užsukus aišku tą šlangelę) pro ją , tiksliau pro vamzdelį iš siurblio periodiškai kapsi po lašelį.Tai va, ar taip turi būti tiek vienu, tiek kitu atvėju.

Išsukau apsūku daviklį.Bet labai šalta garaže.Visus darbus atidėjau iki rytdienos.Išsisuka tikrai lengvai.Bandysiu keisti.Tik norisi sužinoti apie tuos saliarkos srovių ir lašų stiprumus.Kaip turi varyti atjungus nuo siurblio pro tą peršviečiamą šlangele, ir kaip atjungus vamzdelį nuo forsunkės.

Bėje-kur rašosi kuro siurblio Nr.Šiaip siurbliai įdentiški (Mašinos irgi tik porą mėn. skiriasi)
Dar.... Kompų numeriai skiriasi tik vienu paskutiniu skaičiumi.PVZ ant mano ....6 o ant kitos mašinos ....5.Ar tai turi didelę reikšme, ir ar jie turi atitikti visiškai.Na manau pradžiai klausimų užteks. Norėtusi talkovų atsakymų:)

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


StandartinėParašytas: 23 Gru 2007, 20:32 
  
 
 
Per slangute is bako turi pareiti pilna srovele,bet ne su spaudimu.lengvas begimas.jei atsuki vamzdeli nuo pukstuko ir suki,ten nebus spaudimo sukant,sukant starteriu ten tik kapsi lasais.kiekvienas lasas tai atskira plundzerio duodama doze ipurskimo metu.nu dacika jau isemei ir turejai pamatyti likusia zyme kur jis buvo prisuktas,taigi atsargiai ir atidziai taip pat prisuk ji atgal.siurblio nr yra is sono siurblio, kai i ji ziuri stovedamas prie vairuotojo sparno.jis yra uzrasytas statmenai galineje siurblio dalyje ant pacio jo korpuso.nu manau surasi.patikrink ju nr,jei jie vienodi gali keisti ji visa,jei nr skiriasi,o patys lyg ir vienodi,jau sakei,tai gali keisti tik elektrine dali prireikus.kompu nr turi buti identiski.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2007, 20:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.20
Amžius:
37
Pranešimai:
55
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 525tds 94'
Na kaip ten pro purkstuko vamzduka turi varyt tai nzn, bet tas siurbliukas kur is bako dyzeli paduoda tai ir neturi spaugimo belenkokio sudaryt. Jis ijungus degima 10 ar 15 sek. pasisuka ir fsio. Jis skirtas tik orui isvaryt jei ka. Jis spaudimo nepalaiko kaip benze...


StandartinėParašytas: 23 Gru 2007, 20:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Keisiu rytoj davikli -parašysiu kaip gavosi.Galvoju teks siurblį keisti (jei Nr vienodi).Įdomu-ar lengvai jis nusiima, kad vėl įį mietkes pataikyti?

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


StandartinėParašytas: 23 Gru 2007, 20:51 
  
 
 
nudarbelio yra ji pakeisti.nusiimi kolektoriu,paskui reikes 6 tarpiniu po kolektoriumi.visus vamzdelius nuo siurblio,pora fiskiu ir kuro padavima bei gryztama.issiimi radijatoriu,difuzoriu,sparnuote,nuimi generatoriaus dirzeli.nusuki generatoriaus itempimo amortizatoriuka ir visa ta koja kuri sukinejasi tempdama dirzeli,nu tokia koja,viename gale sukasi amortikas o kitame itempimo guoliukas.paskui nusuki visa ta aliuminivamzdi ant kurio sukinejasi ta koja ir viduje bus siurblio centrine verzle,kuri prisuka zvaigzde ant siurblio asies.ja nusuki ir pacio siurblio varztus,du kurie laiko siurbli prie plokstes ir vienas po paciu siurgliu is jo galo.gali buti sunku iskalti siurbli is zvaigzdes.siaip buna tam skirti sjomnikai,bet kartais galima oir beju apsieiti.truputi atleidziame siurblio verzle,kad ji butu lygi su siurblio asimi ,ir itempe siurbli is kitos puses suduodame plaktuku per asi.sekmes.na ir viska atgal.

Baobabas rašė:
Na kaip ten pro purkstuko vamzduka turi varyt tai nzn, bet tas siurbliukas kur is bako dyzeli paduoda tai ir neturi spaugimo belenkokio sudaryt. Jis ijungus degima 10 ar 15 sek. pasisuka ir fsio. Jis skirtas tik orui isvaryt jei ka. Jis spaudimo nepalaiko kaip benze...

dar vienas megstantis pasimegdzioti ir niekus patauksti!niekas ir nesake,kad turi but spaudimas kaip benzininiuose modeliuose,ir koks dar oras dyzelio kuro sistemoje,jis isvis negali ten pasirodyti.ir kur tas siurbliukas ji idomu isvaro,tavo zodziais snekant.tame siurbliuke ir taip stovi atbulinis voztuvas,kad kuras nenusestu,o jis tik palengvina darba ipurskimo siurbliui.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2007, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
O kaip ta žvaigždutė siurblio-nenusimuša ar kitaip tariant neprasisuka ant grandinės.Jos įtvirtinti nereikia?O pati grandinė neatsipalaiduoja?
Ryt bus matyti.Jau vienas stovi su nurinktu snukiu.Tai nuimti gera nesukels problemų jei ką.
O ant kito tai įsiurbimo kolektorius irgi nuimtas.

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery