Siandien nelabai vykusi diena buvo..tokiu stebuklu is BMW pirma karta teko matyti.Siandien pravaziavau apie 800 km,vaziavau is Klaipedos i Vilniu ir atgal.Vaziavimo metu viskas buvo gerai.Gryzenejant atgal autostrada,draugas kuris vaziavo is paskos su kita masina pastebejo kad kaz kas lasha po mashina vaziojant,bet nedaug,nu gal ir nedaug ka pastebesi kai vazioji 140 kmph.Kaz kur tuo metu kompas vokiskai pradejo rasyti kad mazai ausinimo skyscio bakelyje,bet temperatura kaip turi buti - per vidury.Uzsidego benzinio lempute,ateit apie 60 km galiu dar pravazioti bet per REWCH fukcija rodo kad dar 92 km galiu pravazioti.Nu prie to as dar grysiu.Atvaziavus i Klaipeda,sustojas ziuri,kad bega kaz kas po prekiu ir taip nemazai.Priejau arciau masinos,girdziu kaz koki cirskiejima,atidarau kapota - ziuriu kad pro ausinimo skyscio bakelio ta kamstuka eina oras nu ir truputi pacio to skyscio su burbulais.Sio metu pas mane distilioto vandens yra pripilta.Nu gerai eina tas oras,bet visa pacia ta sistema ir tie slangai dreba ir garsas visam variklio skyriui,toks kaip didelis virdulys burbulioja!Palaukiau pora minuciu kol apsiramino,suniai atidariau ta kamstuka - daug isbego skyscio nu ir isejo oras.garo buvo virs stogo.Isiuziurejau i ta kamstuka ziuriu kad ant sriego to kamstuko yra pusiau plysusios visos gumos,beje is kart puse ju iskryto.Ju kaip zinau yra 3 - dvi ant sriego ir viena dydele prie kamstuko virsaus pro kur tas oras gali iseiti.nu nieko,paziurejau kad skyscio yra bakelyje dar pakankamai tai uzdejau kamstuka atgal.uzvedu mashina raso vistiek kad truksta skyscio kompas.pravaziavus koki 500 m greit kilo temperatura.atvaziavau i degaline - vel ziuriu kad bega skystis.nupirkau 3L distiliuoto vandens,atidarau kapota - tas pats vaizdas - burbulioja,visa sistema dreba.Nu ka zinovas gal pasakytu kad truko galva,bet variklis nespejo perkaisti kad ji truktu.Ipiliau visus 3L vandens to.popompavau su shlangu ziuriu kad lygis normalus.Uzdedziau po poros minuciu - vistiek raso kad mazai skyscio,pravaziavus vel temperatura kila!Sustojau,atsukau nuorinimo voztuva isleidziau ora,uzsukau.atidariau kamstuka - lygis geras,bet raso kompas kad mazai!tada paemiau nuo draugo E32 ta kamstuka - su visom gumos pas ji,jie buvo sveikos,uzdejau nuo E32 kamstuka,po paskutinio sustojimo praejo apie 7 min.pravaziavau - temperatura nekila,per vidury rodo.pravaziavau 5 km apie 100 kmph.nekila temp.viskas gerai.sustojau - atidarau kapota - jokiu garsu,atidarau kamstuka - isbega skystis ir oras.Blemba,jau tamsu tai nusprendizau nuvazioti namo,is ryto aiskiau gal bus kaz kas,isedejau savo sena kamstuka be gumu.vazioju namo - temp nekila viskas gerai,BET peciukas nepucia KARSTO ORO,toks saltokas,bet nevisai saltas.Vis dar vaziodamas namo poeciukas pradejo pusti karsta ora.Prisiparkavau kieme,uzdejau begi ant P ir viskas - nebepucia karsto ora,salta tik,uz 15-20 sekundziu temp. pradejo kilti vel.uzgesinau ir nuejau namo...per visa ta vakara kai as atvaziavau i Kalipeda kompas vis dar rodavo ta atstuma,bet jau ne 92 km o 91 po to jau 88.Nors pravaziota buvo virs 20-30 km kaip uzsidege benzino lempute..Va toks buvo vakarelis,ir nelabai galiu suprasti kame problema.Tai iskila tokie klausimai...
1.Kas su temperatura is ausinimo skysciu?Ar problema tame kamstuke ar dar..?
2.Kodel nustojo peciukas pusti karsta ora?
3.Kodel OBC taip toliau ir rodo kad liko nuvazioti daugiau negu tikrai galima?
masina E34 M50B25 93m automatas/touringas,bet cia jau nesvarbu..Pries si vakara jokiu problemu nebuvo su ausinimui r su visko isvardytu auksciau,mashina sita turiu tik 2 savaites.parasiau toki monologa,kad ko placiau ispasakoti kas ir kaip.
Laukiu Jusu patarimu ir atsakimu kolegos,sunkiai tebe uzmigsi po tokio vakaro..