Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Vas 2025, 10:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Lap 2006, 19:38 
  
 
 
Daug sneketa apie sia tema, sutinku yra keletas paaiskinimu kaip teisingai nusiorinti ausinimo sistema, bet neradau paaiskinimo kas gali atsitikti jej neteisingai nuorini sistema, gal kas galetu? Tarkim jej prastai nuorinta sistema, bet is peciuko pucia silta ora, masina nekaista ir isvis taip gali but? Nes kiek girdejau jej lieka ten kad ir mazas oro burbulas tai gali deformuot ten kazka... :roll:


StandartinėParašytas: 07 Lap 2006, 20:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.12
Amžius:
46
Pranešimai:
624
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex.Bmw E38 M52B28. 98m.
exbmw e60 3.0d 04m
bmw e90 2.0d 09m
X5 e70 3.0sd 10m
Jei po nuorinimo masina nekaista , tai viskas tvarkoij Bet jei ir liktu ten mazas oro burbuliukas tai per laika jis nusiorins pats :wink:


StandartinėParašytas: 07 Lap 2006, 20:40 
  
 
 
dekingas, nuraminai :wink:


StandartinėParašytas: 15 Kov 2007, 01:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.02
Amžius:
38
Pranešimai:
127
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex E36 m40b18
sakykit kai yra oro tarpas kazkoks tj kaip ji pasalint? sake toks juodas lauzyno mechanikas kad det gazo iki 130 kad viskas uzkaistu poto sustot pasukinet ta kamsi truputi kol iseis tas garas tada dar karta pralekt ir vel tapati kol prades teket skystis. ar teisingai?gal kokiu geresniu variantu yra?bet rytoj reiks taip padaryt =)


StandartinėParašytas: 15 Kov 2007, 01:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1692
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E36
Skype:
p.pinigas
Mindeklp rašė:
sakykit kai yra oro tarpas kazkoks tj kaip ji pasalint? sake toks juodas lauzyno mechanikas kad det gazo iki 130 kad viskas uzkaistu poto sustot pasukinet ta kamsi truputi kol iseis tas garas tada dar karta pralekt ir vel tapati kol prades teket skystis. ar teisingai?gal kokiu geresniu variantu yra?bet rytoj reiks taip padaryt =)

va tas juodas mechanikas taip tegul daro su savo kriosena, o tau labai nepatariu daryt taip, kaip jis papasakojo. Labai nepatariu....
Nuorinama niekur nevazinejant, o stovint vietoje. Kamsti atsukinet uzkaitintam varikliui irgi ne pats gudriausias veiksmas.

_________________
Va taip va...


StandartinėParašytas: 15 Kov 2007, 01:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.02
Amžius:
38
Pranešimai:
127
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex E36 m40b18
nu as ir taip galvoju, bet vietoj stovint kazkaip sunkiai, spjaudos tuo antifryzu.uzteks jauciu ir po miesta pasivazinet, pastoviniuot, paorint. tj teisingai turi taip svariai teket pro virsu?, o ne spjaudyt...


StandartinėParašytas: 15 Kov 2007, 02:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
as tavo vietoj niekur nevazineciau, o pasildyciau motora iki normos, tada ijungciau peciuka ant viso karscio ir ant trecios padeties, tada su tuo varstuku zaisciau, tegul ishsispjaudo, kaip tu vadini. beto lengviau nusiorina kada masinos priekis yra sukeltas. pasistatyk masina taip, kad masinos priekis butu sukiles ;)


StandartinėParašytas: 15 Kov 2007, 02:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.02
Amžius:
38
Pranešimai:
127
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex E36 m40b18
nu bandysiu kaip tu sakai, ivarysiu tik prieki i garaza ir bus pakilus, dekui =)


StandartinėParašytas: 15 Kov 2007, 11:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
PM rašė:
Daug sneketa apie sia tema, sutinku yra keletas paaiskinimu kaip teisingai nusiorinti ausinimo sistema, bet neradau paaiskinimo kas gali atsitikti jej neteisingai nuorini sistema, gal kas galetu? Tarkim jej prastai nuorinta sistema, bet is peciuko pucia silta ora, masina nekaista ir isvis taip gali but? Nes kiek girdejau jej lieka ten kad ir mazas oro burbulas tai gali deformuot ten kazka... :roll:

tas pasakymas "nekaista masina" tai nekaista iki normos, ar neperkaista?

Mindeklp - orink nevaziuojant, pries pasylant iki normos, atsuk visa siluma ir ant 3-4 padeties. ir reikia laukti kol pasieks pilna temperatura, nes panasiai tuo metu atsidaro termostatas, na ir lauki kol isstums ora. va stovint gali duoti paskui gazo (kai pilnai pasilus ir pastovejus pora minuciu), apie 2-2.5k, tada lengviau issivaiksto oro kamsciai ir peciuko radiatoriu geriau prapucia didesniu slegiu, na tik persistengti su apsukom nereikia, nes fontanais iseis :) jei taip padarysi, tai nuorinta bus gerai, o likuciai nueis i issipletimo bakeli.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 15 Kov 2007, 11:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.11
Amžius:
43
Pranešimai:
547
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 520 M50
o tai truputi nesupratau prie ko cia ventiliatorius peciuko, jis gi tik ora silta pucia, tuo kazkiek ausindamas radiatoriu. Mes kai darem, tai tycia nejungem ventiliatoriaus, tik pecka ant max. O tas masinos pavertimas nelabai ka duoda, kazkoks mitas, kas teisingai daro ir be pavertimo nusiorina :)

_________________
Bajavaja Mashyna Warov


StandartinėParašytas: 15 Kov 2007, 12:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
MariusNr1 rašė:
o tai truputi nesupratau prie ko cia ventiliatorius peciuko, jis gi tik ora silta pucia, tuo kazkiek ausindamas radiatoriu. Mes kai darem, tai tycia nejungem ventiliatoriaus, tik pecka ant max. O tas masinos pavertimas nelabai ka duoda, kazkoks mitas, kas teisingai daro ir be pavertimo nusiorina :)

praktiskai turetu buti ne prie ko, bet jei duoda itakos, tai nesinoretu, kad del tokio sh blogai nusiorintu :) ijungi, tai bent ramu. o del pavertimo, tai cia nebent, kad maziau skyscio isbegtu, o siaip jokio skirtumo. termostatas atsidaro, tada skystis per visas slangas eina, tik va siluma reik visa padaryti, tai faktas, nes burbulai ir susidaro dazniausiai ten.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 15 Kov 2007, 12:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.11
Amžius:
43
Pranešimai:
547
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 520 M50
del silumos tai kas be ko, nes jei neatsidarys tie silumos voztuvai, tai peciuke oras ir liks, bet ventiliokas nebutinas, jis gi tik radiatoriaus siluma isnesioja. Aplamai daugiausia ziuriu problemu ir buna, kai ora reik isvaryt is sildymo sistemos. Dar jei buna nelabai veikia pagalbine vandens pompa tuo labiau, arba kai jos isvis nera, pvz pas mene :D

_________________
Bajavaja Mashyna Warov


StandartinėParašytas: 20 Geg 2007, 21:13 
  
 
 
o is ko galima sprest kad nuorinta teisingai ? jei variklis nekaista ir pro nuorinimo varsta nebeeina oras ? viskas ?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery