Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Sau 2025, 12:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Gru 2006, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
37
Pranešimai:
158
Miestas:
Vilnius
tai va po savaites E34`to eksplotavimo iskilo daug klausimu, buciau dekingas uz atsakymus :)
1. kaip nuimti halogenus? ten yra du varzteliai bet juos atsukus, jie net nejuda..
2. kaip nuimti kabli originalu? ar jis eina kartu su bamperio balkiu?
3. pravaziavau 1000km (ne pensininko rezimu vazinejau) tepalo sumazejo pagal matuokle 3-4mm ar tai normalu 2,5tds varikliui?
4. ar galima su automatu saules papaisyti? siandien pabandziau, bet po paisymo kaip sustoji, tik po 2-3sek isijungia begis, ir labai jauciasi kaip jis isijungia..
5. jungiant galini begi irgi jauciasi labai, net masinos galas pasikelia. cia taip turi buti? ar ne?
6. nera salone to faru reguliatoriaus aukstyn-zemyn, kaip atreguliuoti? nes per zemai sviecia
kolkas tiek :oops: jeigu kanors dar prisiminsiu nesidrovesiu paklausiu :lol:
P.S. jeigu buvo apie ka nors sneketa prasyciau linkus, nes as nieko neradau


StandartinėParašytas: 19 Gru 2006, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
galiu atsakyt i 3 ir 4 klausima, kiekvienas dyzelis pasiima savo dali tepalo kai ji uzgainioji (netgi kai jis nuliovas is po kapitalkes) o jeigu padevetas tai jau tikrai turbina truputi jo ima. o del raizymo su automatu tai geriau neraizyk, nes kiek esu susidures tai ten toj dezej greit pareis diskeliai o jie nepigus ir siaip TDS'u dezes mano nuomone yra nepatvarios


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 00:53 
  
 
 
vieno frikcinio diskelio kaina yra nuo 15 iki 25 lt jaigu tu automatinei dezei reguleriai keiti tepalus ir ja priziuri gerai ;) tai saules gali drasei braizyti :) nes tvarkynga automatine deze geriau laiko nei mechanine :) tik reikia reguliarei pasirupinti tepalais..ir juos pilti gerus..o nea pigius...


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 01:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.14
Amžius:
41
Pranešimai:
24
Miestas:
Panevezys-Kaunas
Skype:
valentobmw
halogenai nusiima is vienos puses du ir is kitos puse atsukus 2 varztelius, prie ju sunku prieit.Arba viena puse atsuki kita istrauki


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 10:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
50
Pranešimai:
1692
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E36
Skype:
p.pinigas
1. atsisuka is vidines bamperio puses
2. kablio remas yra atskirai nuo bamperio, bet nenuemes bamperio kablio nenuimsi
3. tavo pasakymas 3-4 mm nieko nereiskia. Labai priklauso nuo to kaip buvo matuojama pries 1000 km ir po 1000 km. Matavai esant siltam varikliui ar, masina kelias valandas stovejo neuzvesta? Netgi masinos pasvirimas turi itakos. Uzvedus salta varikli tepalo lempute iskart uzgesta ar po keletos sekundziu?
4. saules piest teoriskai imanoma, bet praktiskai to daryt nerekomenduoju, nes automatines dezes remontas pakankamai brangus. Kazkas minejo apie tepalo keitima - nevisada ta reikia daryt, nes ne visose dezese tepalas keiciamas...
5. kad ijungus atbulini galas pakyla tai cia normalu. Bet tiek atbuline, tiek kitokias pavaras jungiant, ijungimas turi but pakankamai svelnus truktelejimas, jokiu budu ne smugis (juo labiau su garsu).
6. faros niekada nereguliuojamos is salono. Salone gali but tik aukscio korektorius, kai nuseda pakrautos masinos galas.
Iprastai zibintai reguliuojami is isores. Kiekviena lempa turi tu reguliavimo varztus (vertikalaus ir horizontalaus kampo). Reguliavimui speciailiai priekinese grotelese prie zibintu rasi po skylute, i kuria ikises kryzmini atsuktuva galesi kaitaliot reguliavima. Trumpu faru horizontalus kampas reguliuojamas atsidarius kapota - prie zibintu, netoli tos vietos, kur prie kebulo pritvirtinti kapoto vyriai (zoviesai, lankstai ar dar belekaip liaudyje vadinami :) ) paieskok tokiu baltu, mazdaug piestuko storio reguliavimo rankeneliu.
Gali atsitik ir taip, kad nebus imanoma pasukt reguliavimo varztu del ju uzkirmijimo - nepersistenk sukiodamas, kad nenuzulintum tu varztu. Tokiu atveju patartina issiardyt zibintus ir tuos varztus isvalyt, sutept ir t.t.

kolkas tiek :)

_________________
Va taip va...


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 11:54 
  
 
 
1. gali tureti papildoma tvirtinima, siap nusiima labai lengvai.
2. nzn
3. normaliai, ypatingai po visokiu pasidraskimu. plius dar nepamirsk, kad yra turbina ausinama tepalu. bet realiai man mieste bet kokiu rzimu bevazinejant tepalo nesumazeja, o vat trasoje prie normaliu greiciu - jauciasi iskart
4. galima, iki dezes gedimo, kas atsitiks pakankamai greitai. tai, kad begis veluoja isijungti - jau pirmi pozymiai.
5. negerai - patikrink pradziai tepalo lygi dezeje, jei truksta, dasipilk, jei nepadejo - vaziuoji tvarkyti deze
6. reguliuojasi po kapotu, pacio faros is dvieju pusiu turi reguliatorius, kuriuo suki su atsuktuvu ir reguliuoji. jei nemoki atreguliuoti teisingai, geriau bet kuriam sevise uz 10 lt su aparatura. nes blogai sureguliaves labai akinsi kitus eismo dalyvius, nebent tau dzin.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 14:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
37
Pranešimai:
158
Miestas:
Vilnius
ačiū uz atsakymus :wink:
masina mano stovi visada toj pacioj vietoj, tai rytais ziuriu tepalo lygi, saltam varikliui. anksciau lempute iskarto uzgesdavo, dabar uzvedus 1-2sek. dar dega.
bet kolkas nedapilinejau, nes vistiek reikia visus tepalus pakeisti.. ir dezei pakeisiu paziuresim kaip tada ji elgsis.
o del faru tai supratau apie kurios varztus snekat bet jie labai susrudije ju atsukti praktiskai neimanoma.. norejau pakeisti faras nes purvinos labai viduj abi tai neatsukau.. ir tos plasmases aplink ja negaliu nuimti :oops:
gal yra kur nors kokie paaiskinimai su foto kaip nuimti faras ir kabli? :oops:

Dr.Zoidberg rašė:
Del 4 punkto : sorry, bet nesuprantu, nafig pirk automata ir paskui noreti su juo saules paisyti ? A galvoj kas negeraj ? #-o ](*,)

tai jeigu automatas ir dyzelis? tai ir vazineti reikia kaip pensininkui? :roll:


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 14:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
TDS varikliai yra smagus,kartas nuo karto leidziu sau pagainioti masina,bet su protu,neguladant apsuku iki raudonumo,reikia tureti omeny,jog tai visgi dyzelis,juolab nenaujas.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 15:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.14
Amžius:
41
Pranešimai:
24
Miestas:
Panevezys-Kaunas
Skype:
valentobmw
1.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=15

2.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=71&fg=10

nezinau, ziurek gal pades kiek.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 17:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
37
Pranešimai:
158
Miestas:
Vilnius
valentobmw rašė:

pas mane ne toks kablys :? nuimamas irgi. bet su dviem varztais prisuktas pats tas kriukas..


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 18:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.14
Amžius:
41
Pranešimai:
24
Miestas:
Panevezys-Kaunas
Skype:
valentobmw
tai neorginalus gal.


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 18:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
Dr.Zoidberg rašė:
Del 4 punkto : sorry, bet nesuprantu, nafig pirk automata ir paskui noreti su juo saules paisyti ? A galvoj kas negeraj ? #-o ](*,)


tik nesakyk, kad niekada nekyla noras su BMW saules papaišyt. automatas tą puikiai sugeba ir nieko baisaus neatsitiks, jei vieną kitą saulutę ir išpieši. tik aišku su protu. bo jei nori visąlaik vien skersas vžinet, tai pirk 540 su manualu. :wink:

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.14
Amžius:
41
Pranešimai:
24
Miestas:
Panevezys-Kaunas
Skype:
valentobmw
540 yra manualas?


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.23
Amžius:
38
Pranešimai:
1073
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VAZ 21063
MB W210 E300TD
valentobmw rašė:
540 yra manualas?

taip


StandartinėParašytas: 20 Gru 2006, 20:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.14
Amžius:
41
Pranešimai:
24
Miestas:
Panevezys-Kaunas
Skype:
valentobmw
bet gal ne E34 :oops:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery