Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Vas 2025, 14:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 130 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 12:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.20
Amžius:
38
Pranešimai:
487
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E36 m40b18 sedan
ex E36 m52b28 coupe
ex E30 m40b16 coupe
ex E36 m42b18 coupe
Now E36 m52b20 cabrio'97
NA nenoriu nieko supykdyti, taciau apie bmw variklius sparco persistenge sakydamas kad jie neistobulinti nes va 2005m 5.0l ir 3,5l varikliai buvo pripazinti geriausiais pasualyje savo klaseje aplenke visus porsus ir mesrus.siulau sparco pradziai apsisviesti daugiau o tik poto tokius teiginius rsyti. :)


StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 13:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
42
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
3coupe rašė:
EdgaBMW---> paskaicius sita jusu diskusija susidaro toks vaizdas, kad tu pats BMW gamini ir minimi kitu auto firmu vardai tau sukelia kazkoki nelabai normalu pykti... :(

Zinoma BMW geriausiais auto, bent jau man, bet deja jis nera be trukumu.


o gal gali pasakyti is kurios mano diskusijos vietos tau atrodo kad as gaminu BMW?

P.s. vienu zodziu nesvarbu baigiam sita durna diskusija ir gryztam prie temos. PEACE :D


StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 13:10 
  
 
 
Povilass rašė:
NA nenoriu nieko supykdyti, taciau apie bmw variklius sparco persistenge sakydamas kad jie neistobulinti nes va 2005m 5.0l ir 3,5l varikliai buvo pripazinti geriausiais pasualyje savo klaseje aplenke visus porsus ir mesrus.siulau sparco pradziai apsisviesti daugiau o tik poto tokius teiginius rsyti. :)

Tame ir reikalas, kad BMW lyderis tarp naujasniu masinu ir butent didesniu kubaturu, o Honda tarp mazalitraziu.
PEACE :D


StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 13:13 
  
 
 
O kaip atskirti ar yra ASC? Gal yra koks ijungimo mygtukas?


StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
42
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
sparco rašė:
O kaip atskirti ar yra ASC? Gal yra koks ijungimo mygtukas?


taip


StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 13:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
jo - jis dazniausia buna centre, prie "prikurkes", taip pat ten yra ir sedyniu sildymo migtukai su I ir III zenklais. Atpazinti ar veikia ASC (patikrinti ar ta mygtuka nuspaudei) galima paspaudus mygtuka isjungta ASC simbolizuoja sauktukas su rodykle aplink prie spydometro, berods centre.
sparco rašė:
O kaip atskirti ar yra ASC? Gal yra koks ijungimo mygtukas?

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 13:25 
  
 
 
O sildomos ir elektra valdomos sedynes buna tik odines, ar buna paprastos sildomos ir elektra valdomos?


StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
dazniausia buna odines (nes jeigu gali sau leisti vokietis elektrines sedynes, tai dazniausia leidzia ir oda), bet buna ir isimciu.
sparco rašė:
O sildomos ir elektra valdomos sedynes buna tik odines, ar buna paprastos sildomos ir elektra valdomos?

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 16:23 
  
 
 
o y E36 webasto ejo originalei ar cia jau kazkas prikises 'garazuose' nagus?


StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 17:11 
  
 
 
O ASC+T labai retas variantas, ar pakankamai daznas E36tame? Ar verta ieskoti su juo?


StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 17:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
41
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
sparco rašė:
O ASC+T labai retas variantas, ar pakankamai daznas E36tame? Ar verta ieskoti su juo?


Mano galva tie visi praslydimu valdymo navarotai nesamones, nes kiek esu skaites tai ju veikimo principas mazinti variklio galinguma ar as klystu?


StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 17:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
ju veikimas yra pritaikytas tam, kad mazintu variklio galia specialiai tam, kad neapsisuktum netiketai arba is nemokejimo. bet yra tas stebuklingas mygtukas ASC, kuris ta reikala isjungia. Visada geriau tureti galimybe, nei isvis jos netureti, o ypac jei tai galima lengvai pasirinkti.
tankas rašė:
Mano galva tie visi praslydimu valdymo navarotai nesamones, nes kiek esu skaites tai ju veikimo principas mazinti variklio galinguma ar as klystu?

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 17:53 
  
 
 
PrakalejaS rašė:
dazniausia buna odines (nes jeigu gali sau leisti vokietis elektrines sedynes, tai dazniausia leidzia ir oda), bet buna ir isimciu.
sparco rašė:
O sildomos ir elektra valdomos sedynes buna tik odines, ar buna paprastos sildomos ir elektra valdomos?

Aha! :D Pas mane kaip tik ISIMTIS! :lol: Sildomos ir elektra valdomos bet veliuras! :wink:


StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 17:56 
  
 
 
PrakalejaS rašė:
ju veikimas yra pritaikytas tam, kad mazintu variklio galia specialiai tam, kad neapsisuktum netiketai arba is nemokejimo. bet yra tas stebuklingas mygtukas ASC, kuris ta reikala isjungia. Visada geriau tureti galimybe, nei isvis jos netureti, o ypac jei tai galima lengvai pasirinkti.
tankas rašė:
Mano galva tie visi praslydimu valdymo navarotai nesamones, nes kiek esu skaites tai ju veikimo principas mazinti variklio galinguma ar as klystu?

Teisingai! Ir labai patogus dalykas. Uztikrina sauguma, bet jei nori pasilinksminti - paspaudi ASC ir ciki! :wink:


StandartinėParašytas: 06 Gru 2006, 18:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
41
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Slava rašė:
Teisingai! Ir labai patogus dalykas. Uztikrina sauguma, bet jei nori pasilinksminti - paspaudi ASC ir ciki! :wink:


Nu nu ir jauties beveik kaip naujausiame M5 ten irgi yra panasus mygtukas kuris ijungia pilnai sportini rezima :D :!: :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 130 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery