Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 13:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Gru 2018, 14:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.11.12
Pranešimai:
10
Automobiliai:
530xD E61 173kW
BMW E61/E60
Pagaminimo metai: 2003-2010

Sveiki,
noriu pasidalinti savo atliktu darbu, manau pravers tiems kurie turi problemų su BMW E61, E60 hidrauliniu bagažinės pakelėju.
Taigi kadangi jūs jau skaitot šią temą tai greičiausiai turit E61 ir turit problemų su hidrauliniu bagažinės dangčio pakelėju, kuris nesuveikia iš pirmo karto, pasikėlęs pradeda leistis arba kildamas skleidžia pašalinius garsus arba visus šitus simptomus.
Pvz.: https://www.youtube.com/watch?v=u0QERUzWuLI&t
Problema yra susijusi su hidrauliniu varikliuku kuris yra kairėje bagažinės pusėje. Dažniausia problema yra išbėgęs hidraulinis skystis, kuris gali išbėgti per nusidėvėjusias hidraulinio varikliuko tarpines, tačiau gali būti sugedęs ir pats varikliukas, bet tokiu atveju bagažinė išvis nekiltų.
Taigi pradedam.

Reikalingi įrankiai ir priemonės:

1. Hidraulinė alyva - AeroShell Fluid 41
Paveikslėlis
https://www.facebook.com/alyvairtepalai ... 650960699/
http://teptonas.lt - pasiskambinkit susitarsit
1L - 18EUR
arba
Royco 756
arba
Orginalas 80 eur 100ml (nerekomenduoju nes mažas kiekis ir didelė kaina, nors BMW servisai sakys, kad tik šitą naudoti galima, ir nieko kito jie nežino..)
BMW Hatch Hydraulic Unit Fluid - Genuine BMW 51247163663
https://www.eeuroparts.com/Parts/192238 ... 247163663/


2. Daugkartinė metalinė sąvarža (50-70mm) rezervuarui užveržti.
3. Pora skirtingo ilgio ir storio žarnelių (1/4 ir 1/8) hidrauliniam skysčiui papildyti ir sistemai išvalyti.
4. Medicininis švirkštas.
Visa tai galima pigiai nusipirkti senukuose.
PaveikslėlisPaveikslėlis
5. Plokščias atsuktuvas, kerpančios replės ir kt. įrankiai.

Darbų eiga:

1. Identifikuojam problemą:
a) jei paspaudus bagažinės atidarymo mygtuką ant pultelio ar ant bagažinės dangčio yra girdimas varikliuko darbas kairėje bagažinės pusėje ir bagažinės dangtis, bet truputi kyla vadinasi varikliukas dar gyvas.
b) jei nėra jokio garso ir bagažinės dangtis nejuda iš vietos vadinasi problema yra su pačiu varikliuku. Ir jo neveikimo priežastis tai jau atskira tema.
Jei tavo variantas yra a) tada važiuojam toliau.

2. Atsidarom kairėje pusėje esančią daiktadėžę ir apdailą po kuria yra hidraulinis varikliukas.
Paveikslėlis Paveikslėlis

Mano atveju aiškiai matosi jog hidraulinis skystis rezervuare yra pasibaigęs, taip pat aiškiai matosi, kad pro hidraulinio varikliuko apačia yra pratekėjas ir išdžiūvęs hidraulinis skystis.
Taip pat matosi, jog kažkas mėgėjiškai jau bandė tvarkyti šią problemą, nes aplink rezervuotą nežinia kokiu tikslu yra prikimšta skystos lipnios gumos, gal galvojo jog tai sustabdys hidraulinio skysčio pratekėjimą...Taigi sugaišau nemažai laiko kol visa tai pašalinau.
Paveikslėlis
Taip pat hidraulinio skysčio rezervuaras jau buvo nuimtas ir bandytas papildyti, nes yra pakeista metalinė sąvarža kuri gamykliškai būna vienkartinė, o čia jau yra pakeista daukartinė, užveržiama varžtu. Taigi man jau nereikės nulupti gamyklinės sąvaržos ir keisti į daukartinę.
Gamyklinis rezervuaras su vienkartine sąvarža atrodo taip:
Paveikslėlis

3. Pašaliname gamyklinę vienkartinę sąvaržą, kad galėtume nuimti rezervuarą.
4. Paremiame bagažinės dangtį, kad pašalinus rezervuarą ir pašalinus seną hidraulinį skysti bagažinė neužsidarytų.

Paveikslėlis

5. Nuimame rezervuarą (atsuktuvą užkišame iš viršaus ir atsargiai spaudžiame žemyn, kad nepažeisti rezervuaro ir tarpinės). Galima atsisukti dvi veržles kurios laiko visa varikliuką ir truputi palekti visą varikliuką su laikikliu, kad būtų patogiau dirbti.

Paveikslėlis
Paveikslėlis

6. Išplauname rezervuarą su šiltu vandeniu ir išdžioviname (jei liks vandens žiemos metu gali užšalti).
7. Ant hidraulinio varikliuko uždedame žarneles, o kitus galus į nereikalingą talpą.

Paveikslėlis

8. Dabar kelis kartus rankiniu būdu pilnai uždarome ir atidarome bagažinės dangtį, kad sistema kaip įmanoma daugiau išleistų seno hidraulinio skysčio.
Hidraulinis varikliukas per dešinią žarnelę traukia hidrauilinį skystį (kai dangtis kyla), o per kairiąja išleidžia (kai dangtis leidžiasi). Proceso mewtu kairioje žarnelėje galima matyti oro burbuliukus.

Paveikslėlis

9. Dabar dešiniąją žarnelę perdedame į naujo hidraulinio skysčio rezervuarą, o kairiąja paliekame vienkartiniame rezervuare (ar persipyliau AeroShell Fluid 41 į daukartinę talpą, nes jis gamykliškai yra supiltas į vienkartinę skardinę).

Paveikslėlis

10. Dabar vėl kelis kartus (3 kartus ar daugiau) rankiniu būdu pilnai uždarome ir atidarome bagažinės dangtį, kad sistema prasiplautų ir užsipildytu nauju hidrauliniu skysčiu.
11. Nuimame žarneles ir uždedame rezervuarą, bet jo netvirtiname, o tik pakišame po apačia, kad būtų galima su švirkštu pripildyti naujo hidraulinio skysčio, jei bandysi pirma pripildyti, o po uždėti nieko, nebus, nes jis eina kampu ir bededant išsipils.
Svarbu! Pildyti reikia nedaugiau kaip 50 ml (ant švirkštų yra sužymėta) arba iki + kuris yra ant rezervuaro. Jei pripildysit daugiau tai hidraulinis skystis gali pradėti veržtis pro rezervuarą.

PaveikslėlisPaveikslėlis
Paveikslėlis

12. Pilnai uždedame rezervuarą ant tarpinės ir ant viršaus uždedame metalinę sąvaržą (nepersistenkite veržiant, nes galite suskaldyti plastikinį rezervuarą).
13. Pabandome mygtuku ant bagažinės arba su pulteliu atidaryti ir uždaryti bagažinę kelis kartus (pirmus kartus gali pilnai neatidaryti, kol sistema pilnai užsipildys ir išeis oras.
Jei viskas gerai turėtumėt turėti veikiančia bagažinę :)
14. Patikrinkite ar yra nėra nuotėkio per varikliuko apačią. Sausai nuvalykit varikliuką ir po kelių atidarymų ir uždarymų patikrinkite ar nėra nuotėkio (perbraukus per varikliuko siūlę su pirštu arba švariu vienkartiniu rankšluosčiu).
Mano atveju yra labai nedidelis hidraulinio skysčio pratekėjimas. Ir jis atsiranda tik tada kai atidarai ir uždarai bagažinę, po nakties to nebūna. Norint, kad išvis nebūtų hidraulinio skysčio pratekėjimo reikia pilnai išimti hidraulinį varikliuką ir pakeisti visas tarpines, bet aš to kol kas nesiruošiu daryti, pirma noriu pasižiūrėti, kiek aš galėsiu naudotis su po hidraulinio skysčio pakeitimo. Kai kuriuose forumuose rašo jog po pakeitimo naudojasi daugiau kaip metus be problemų.

Sėkmės!

Paveikslėlis

P.S. Jei įdomu kur subėga visas senas hidraulinis skystis, nes prie pompos jo buvo tik likučiai, tai jis mano atveju buvo subėgęs po plastmasine daiktadėže, nenustebkit jei ją išėmę rasite hidraulinio skysčio balą:

Paveikslėlis


Informacijos šaltiniai:

1. https://www.bimmerforums.com/forum/show ... ning-fully
2. http://tcbf62.blogspot.com/2018/02/bmw- ... aulic.html


Paskutinį kartą redagavo zgd 31 Gru 2018, 02:51. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 30 Gru 2018, 12:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.04
Pranešimai:
108
Miestas:
Kaunas
Aš nusipirkau liftą dėvėtą dar neįdėjau, bet pastebėjau, kad šlapia apačioje, galvoju irgi reiktų išsiardyti viską pasikeisti tarpines, sąvaržą ir skystį prieš dedant.


StandartinėParašytas: 31 Gru 2018, 02:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.11.12
Pranešimai:
10
Automobiliai:
530xD E61 173kW
EDGA^ rašė:
Aš nusipirkau liftą dėvėtą dar neįdėjau, bet pastebėjau, kad šlapia apačioje, galvoju irgi reiktų išsiardyti viską pasikeisti tarpines, sąvaržą ir skystį prieš dedant.

Žinoma, kad pakeist, nes jei sumontavus po kurio laiko pamatysi, kad pradeda leisti nebesinorės vėl ardyti, kad išimti varikliuką, nes tai užima nemažai laiko. Pats rezervuaras yra ganėtinai sandarus, nes gerai užsiveržia, pas mane ir pas kitus forumuose kiek esu skaitęs, dažniausiai leidžia pro hidraulinio varikliuko apačia. Ardyti pačio varikliuko neteko, bet ko gero tai nėra labai sudėtinga, nes hidraulinio varikliuko apačioje yra keli varžtai su kuriais jis ko gero ir atsidaro. Jei ardysi pasidalink nuotraukomis, man pačiam gali praversti.
P.S. Hidraulinio skysčio nepadaugink, ten reikia tik ~50ml arba iki pliuso žymos.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery