Cituoti:
galiniuose ratuose nedaro suvedimo, kazin kur galima pasitikrinti geometrija masinos gal tikrai su galiniu balkiu kas,o ar virsutiniai kaip jie vadinasi virs amortiku rusiskai, apornij,jie negali buti issideveje
Jei galinių amortizatorių atraminės gumos yra išsidėvėjusios, tai turėtum girdėti važiuojant per duobes - duslus "bumsėjimas"; Be to, tai mažai tikėtina padangų "valgymo" priežastis - juk rato padėtį kėbulo atžvilgiu apsprendžia šakės ir skersinis balkis bei jų sailenblokai, o amortizatorių atraminių gumų atžvilgiu ratas važiuojant bet kuriuo atveju juda aukštyn-žemyn, taip juk funkcionuoja mazgas spyruoklė-amortizatorius. Manau, kad tuos pinigus, kuriuos išleisi keisdamas amortizatorių atramines gumas, naudingiau būtų panaudoti kėbulo geometrijos patikrinimui - jei mašina yra buvusi daužta, gali būti pažeista ir kėbulo geometrija - juk mūsų auksarankiai garažiniai kėbulų meistrai dažniausiai remontuoja "iš akies", nesivargindami tokiomis smulkmenomis, kaip kėbulo geometrijos patikrinimas.
Ratų, tame tarpe ir galinių, geometriją galima patikrinti ant ratų suvedimo stendo, o pačio kėbulo geometriją - pas kėbulų remontininkus, kurie turi kompiuterinį kėbulų geometrijos patikrinimo ir atstatymo stendą. Tiesa, kiek girdėjau tai nėra pigus malonumas, gali kainuoti ne vieną šimtą lietuviškų;