Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Spa 2024, 16:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik F01 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Gru 2016, 11:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Sveiki, kadangi po truputį ateina laikas atsinaujinti, o forume informacijos apie šiuos modelius kol kas nedaug, prašyčiau šių septintukų savininkų pasidalinti įspūdžiais ir pastebėjimais, vairuojant F01/02 modelius - kokie varikliai patikimiausi, iki kokios ridos nekelia problemų techninė pusė ir elektronika, kokios dažniausiai pasitaiko eksploatavimo problemos ir ar dažnai "išlenda" netikėti gedimai? Taip pat būtų įdomu sužinoti realias 750i kuro sąnaudas mieste, ar verta pirkti šį variklį su 200 tūkst. rida ir apytikrę F01/02 metinę eksploatavimo sąmatą - kiek kainuoja metams auto priežiūra. Domina nebūtinai 750i, bet ir kitos jėgainės. Manau, kad tai padėtų ne tik man, bet ir kitiems forumiečiams apsispręsti dėl atsinaujinimo. Argumentai apie tai, kad norint pirkti, reikia uždirbti ir pan. man neįdomūs - diskusija turėtų būti apie tech. priežiūros intensyvumą ir išlaidų matematiką.

Labai dėkoju už būsimas nuomones ir pasisakymus!


StandartinėParašytas: 10 Gru 2016, 14:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.10
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
Now:
[F02] 730Ld
[E71] X6 xdrive35d
[E93] 325d
Ex:
[E85] z4 3.0i
Sveiki, nėra temos apie f01 patarimus perkantiems, manau ši tema pasitarnaus daugeliui, kurie domisi šio kėbulo automobiliais.
Prieš savaitę nusipirkau f02 730Ld, 2011m. 11mėn. absoliučiai pilnos komplektacijos.
Norėčiau ką nors plačiau sužinoti apie šį modelį iš turinčiųjų arba kurie domėjosi šiuo modeliu ir turi informacijos. Pavyzdžiui apie šių variklių grandines (kada reikia keisti, kiek maždaug kainuoja) kiek girdėjau, tai nuo 2011m. kažkelinto mėnesio šie varikliai buvo neženkliai atnaujinti, pradėtos naudoti kokybiškesnės grandinės, tačiau ar tai išsprendė šio variklio problemas su grandinėmis?
Apie dynamic drive problemas, pavarų dėžės pasitaikančias problemas ir panašiai.
Prie to paties norėčiau paklausti apie connected drive veikimą Lietuvoje (nėra aplikacijos parsisiųsti iš app store ar google play jei pasirinkta šalis Lietuva) ir ši funkcija neveikia (kodėl taip yra ir ar įmanoma padaryti, kad veiktų?)
Kai susipažinsiu su šiuo automobiliu, susidursiu su kokiais nors gedimais, būtinai pasidalinsiu šia informacija šioje temoje, taip pat laukiu informacijos ir iš kitų šio modelio savininkų.


StandartinėParašytas: 10 Gru 2016, 14:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.10
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
Now:
[F02] 730Ld
[E71] X6 xdrive35d
[E93] 325d
Ex:
[E85] z4 3.0i
Atsiprašau, nepastebėjau, kad panaši tema kelias valandas prieš mane buvo sukurta, tad būtų galima kažkurią vieną ištrinti, atsiprašau už neapdairumą.


StandartinėParašytas: 10 Gru 2016, 14:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.10
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
Now:
[F02] 730Ld
[E71] X6 xdrive35d
[E93] 325d
Ex:
[E85] z4 3.0i
Sveiki, prieš savaitę įsigijau f02 730Ld, tai dar daug informacijos neturiu, tačiau galiu pasidalinti savo žiniomis. Kiek domėjausi, tai 3litrų dyzelinis variklis su 180kw yra tikrai patikimas, tačiau problemos su grandinėmis egzistuoja toliau. Skambinausi į Krasta auto, sakė gamintojas nenumato grandinės keitimo ties jokia rida, tačiau jie patys pataria tai padaryti iki 200k km rida, pas juos kaina preliminariai nuo 1,5 iki 2k €, buvau Panevėžyje dyzelitoje, sakė pas juos pakeitimas kainuotų apie 800€. Yra vienas niuansas, kad grandinės stovi variklio gale, o ne priekyje kaip m57 varikliuose, todėl reikia šį variklį iškelti norint pakeisti grandines. Taip pat nuo 2011m pradėjo eiti atnaujonti varikliai, variklio dangtis nebe juodas su sidabriniu, o grynai juodas, šiuose varikliuose pradėtos naudoti ale kokybiškesnės grandinės, todėl rečiau pasitaiko problemų, bet kiek tiesos yra, nežinau. Maniškis dabar jau pravažiavęs beveik 252k km, pardavėjas sakė grandinių dar nekeitęs, variklis pačipuotas, bet planuoju kiek įmanoma greičiau varyti keisti grandinių, nes jei trūksta grandinė šiame variklyje pridaro daugiau problemų nei m57 (buvo trūkę mano BMW X6 ir e93 325d), tai nebesinori rizikuoti. Dėl greičių dėžių negaliu nieko pasakyti, tik tai, kad Krasta auto sakė, jog lifetime tepalas supiltas ir kol gerai viskas yra, tol keisti nereikia, sakė reikia stebėti kad niekur bebėgtų tepalas ir jo nepradėtų trūkti dėžėje, kaip suprantu dėžė panaši ar tokia pati kaip x6, kol kas su problemomis nebuvau susidūręs.
Gal kas keitė tepalus šio tipo dėžėje ir gali pasakyti ar neatsitiko jokių problemų? Nes aš visai norėčiau pasikeisti tepalus, tačiau bijau, kad po keitimo visokios drožlės nesukiltų ir neužkirstų vožtuvų (selenoidų), esu girdėjęs mitų, kad po tepalo keitimo sugedo pavarų dėžė.


StandartinėParašytas: 10 Gru 2016, 21:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
sveikas, galiu pasakyti viena, jog grandines geriau pasikeisk, ramiau miegosi, variklio ishkelt nereikia, uz 800 eu pakeisi tik grandines, o jai nori normalei tai reikia 1000 eu, deze vienkartine,kai uzlinks niekas nebepades, teks ish savartyno imti, linksta nuo 150k iki 250k. pririshimas ish savartyno programishkai brangus :) tai tiek reikalu :)

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 11 Gru 2016, 01:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.09
Amžius:
33
Pranešimai:
914
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 08'
Man aiškino, kad n57 varikliams pradžiai pradeda girdėti barskejimas grandinės ir tik vėliau ji trūksta. Nežinau kiek tiesos, bet alia artėjančią bėdą galima pastebėti.
Pas mane buvo 280k rida ir nemačiau tikslo ją dar keisti :)


StandartinėParašytas: 27 Gru 2016, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.10
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
Now:
[F02] 730Ld
[E71] X6 xdrive35d
[E93] 325d
Ex:
[E85] z4 3.0i
Na ką, dabar šiek tiek daugiau galiu papasakoti apie 730d N57D30A variklio niuansus. Keičiausi variklio grandines, tai teko iškelti lauk visą variklį. Išsiaiškinau silpnas vietas šio variklio, tai didžiausia problema "užkalantis variklis", išdyla pagrindiniai infėklai ir užkerta veleną, taip pat pasitaiko, kad velenas lūžta. Jei laiku išgirstamas kalimas, pakanka pakeisti pagrindinius indėklus naujais, jei jau pavėluojinor indėklas sugraužiamas iki metalo (nebelieka bronzos), reikia šlifuoti veleną, bet tokiu atveju velwnas nebelaiko ilgai, todėl remontas - keisti variklį iš donoro. Daugiau problemų pats variklis neturi. Taip pat pasitaiko turbinos gedimų, įsiurbimo kolektorius užsineša dervomis, todėl kartais reikia keisti įsiurbimo kolektorių, bet jis nėra brangus laužynuose, tik reikia ieškoti, kad būtų nuo nedidelės ridos automobilio. Grandines keisti patartina ties 200000km rida, bet gali tarnauti iki 300000km, viskas priklauso nuo tepalų kokybės ir keitimo intervalų. Tie patys varikliai eina ir į x5, x6 facelift, 5 serijos BMW su F kėbulu ir tikriausiai kitus kėbulus.
Jei kas turit kokios dar informacijos, pasidalinkit.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2017, 20:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.07
Pranešimai:
5
Miestas:
London
Automobiliai:
F01 730d
ex MB W211 320CDI Estate
ex e60 520d touring
ex Jaguar s type 2.7d
Savam keiciau galinius amortikus ,matomai sportines spyruokles uzmuse ir priekines dvi traukes ,kur amortika laiko ,sarnyrai klebejo ,irgi galima spyruoklems ir 20 coliu ratams kalte versti.Dar dabar ,kai pasale is ryto buna ,kartais labai nenori is pultelio atsirakinti ir uzsivedus viskas viduj mire gal pora minuciu ,matomai kaput gamykliniam akumui pareina.Siaip,sis modelis berods be dideliu problemu


StandartinėParašytas: 09 Sau 2017, 12:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.10
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
Now:
[F02] 730Ld
[E71] X6 xdrive35d
[E93] 325d
Ex:
[E85] z4 3.0i
O tai kaip čia tos sportinės spyruoklės atsirado pas tave? Man atrodo, kad jau į f seriją ėjo vien tik dynamic drive važiuoklė, ar aš klystu? O gal ir dynamic drive važiuoklėje galima keisti spyruokles iš standartinių į kietesnes? Bet nelabai suprantu tikslo kam limuzine reikalingos sportinės spyruoklės, nes manyčoau pakankamai sukietėja pasirinkus sport rėžimą ir su standartinėmis, juk čia ne roadster ar koks coupe, kad reiktų sportinių spyruoklių, na bet čia tik mano nuomonė. Jei akumuliatorius nusibaiginėja, tai turi mesti pranešimą, kad silpnas akumuliatorius, jei nemeta, vadinasi ne tame problema


StandartinėParašytas: 09 Sau 2017, 19:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Arwea rašė:
O tai kaip čia tos sportinės spyruoklės atsirado pas tave? Man atrodo, kad jau į f seriją ėjo vien tik dynamic drive važiuoklė, ar aš klystu? O gal ir dynamic drive važiuoklėje galima keisti spyruokles iš standartinių į kietesnes? Bet nelabai suprantu tikslo kam limuzine reikalingos sportinės spyruoklės, nes manyčoau pakankamai sukietėja pasirinkus sport rėžimą ir su standartinėmis, juk čia ne roadster ar koks coupe, kad reiktų sportinių spyruoklių, na bet čia tik mano nuomonė. Jei akumuliatorius nusibaiginėja, tai turi mesti pranešimą, kad silpnas akumuliatorius, jei nemeta, vadinasi ne tame problema

spyruokles keicia auksti, jei nori vaizdo, tai su standartiniu aukscio spyruoklem jo nebus


StandartinėParašytas: 10 Sau 2017, 18:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.07
Pranešimai:
5
Miestas:
London
Automobiliai:
F01 730d
ex MB W211 320CDI Estate
ex e60 520d touring
ex Jaguar s type 2.7d
Spyruokles jau buvo sudetos ankstesnio savininko ,jei nori ,kad sis modelis neatrodytu ,kaip eilines taksisto vezecios ,turi truputi papildomai investuoti.Akuma pakeitus issisprende elektros problemos irgi


StandartinėParašytas: 08 Vas 2017, 02:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.28
Pranešimai:
6
Automobiliai:
F01
O kaip su tom isiurbimo kolektoriaus sklendem?ar jos vis dar tokios nepatikimos n57 variklyje?bendradarbis sako lupk jas lauk kuo greiciau :shock:


StandartinėParašytas: 19 Vas 2017, 11:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.10
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
Now:
[F02] 730Ld
[E71] X6 xdrive35d
[E93] 325d
Ex:
[E85] z4 3.0i
Ten plastikinės tis sklendės stovi, viskas su jomis gerai, kai pajusi, kad užkūrus mašiną variklis banguoja (nesumaišyk bangavimo, kuris atsiranda dėl pakaitinimo žvakių neveikimo ar rėlės), tada reikš, kad jau įsiurbimo kolektorius užsinešęs nešvarumais ir sklendės sunkokai vaikšto, tada keisk visą įsiurbimo kolektorių iš laužyno, kainuoja nuo 50 iki 150€ švarus neužsinešęs (išvalyti kaip supratau nenojo neina).


StandartinėParašytas: 30 Geg 2017, 08:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.12.12
Pranešimai:
8
Automobiliai:
x5 e70
Sveiki, kuom skiriasi 740d nuo 730d varikliai f01? Gal turit kazkokiu atsiliepimu apie 740d?


StandartinėParašytas: 24 Kov 2024, 23:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Pranešimai:
1049
Automobiliai:
Ex E36 coupe 318is M42
Labas biciuliai,

Ketinu isigyti f01 lci modeli. Domina dyzelinis variklis. Aiuo atveju konkreciai 750d.
Zinoma aktualiausia ju indeklu problema, bet panarses interneto platybes radau informacijos, kad n57 varikliu, su trimis turbinomis indeklu problema nekankina, del naudojamo stipresnio veleno. 280kw.

Jeigu yra zinanciu kaip yra is tikruju, lauksiu nuomoniu.

Dekoju.

_________________
bmwfan


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery