Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 12:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Vas 2017, 16:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
31
Pranešimai:
230
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
iTroubl3 rašė:
Sveiki norėjau paklausti ar čia labai blogai jog kartais prieš pat persimetant kitam bėgiui jaučiamas lengvas timptelėjimas į priekį viso automobilio?? Čia ne visada, o kartas nuo karto. Labiau juntamas lėčiau akseleruojant.


Tai nieks negalit atsakyti, kuri automatinės greičių dėžės dalis už tai atsakinga? Tai kaip dėl to timptelėjimo į priekį? Labai dažnai sutiinkama problema "smūgiavimas" gal galit labiau apibūdinti šią problemą, kuo pasireiškia tas smūgiavimas? Čia tik garsas kažkoks ar kaip?


StandartinėParašytas: 01 Vas 2017, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Jungi "Sport" rezima ir gazas dugnas ir manau turetum pajust ta smugi iki kol ijungs 3, jei ne - atvaziuok, isprovakuosim nachaliskai, bet paskui nesiskusk, kad deze pabiro :mrgreen:
ant mechatroniko yra keturi voztuvai, jie ir reguliuoja tepalo slegi......
Prikabintas failas:
1.jpg
1.jpg [ 89.71 KiB | Peržiūrėta 14172 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 02 Vas 2017, 09:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
31
Pranešimai:
230
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Tai kaip supratau mechatronikas atsakinga už švlenų pavarų persijungimą... Brangus remontas? O šiaip ant sporto gerai jungia pavaras, gal kartais būna persijungiant pavarai šioks toks patampymas, bet nevisada. B


StandartinėParašytas: 02 Vas 2017, 19:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Nelysk prie tos dezes, jei gerai meto pavaras ir deze neapibegus tepalais-isvis nelysk, profilaktiskai gali pasitikrinti tepalo lygi, spalva ir kvapa,
naudota deze 300-400eur...
Jau beveik 60k km pravaziavau, nekeiciau nei tepalu, nei lygio tikrinau (apacia svari), nepasikeite jos darbas per tuos kilometrus, ramiai vaziuojant perjungineja prie ~2200aps/min (kartais su kompu nuresetinu adaptacijas).
Pries pabaiga deze pati "pranes" apie savo "mirti", tik reikia nepraziopsot, draugas nekreipe demesio nei i atsiradusia vibracija nei i transformatoriaus prabuksavima vaziuojant i kalna, po keliones i pajuri ir atgal, kita diena jau sunkiai pajudejo ir is vietos (sudile frikcionai uzkiso filtra ir siurblys nesukele tepalo slegio, tepalas buvo kaip rusvos spalvos pasvilusi pliurze).


StandartinėParašytas: 03 Vas 2017, 11:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
31
Pranešimai:
230
Automobiliai:
Kawasaki Z750
ex. E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Skype:
edis36
Nikas:
iTroubl3
Na tai toks ten ir geras mėtymas, kai kartais patampo kartais biškį užlaiko perjungimą :D O tarkim normalu, kad pavyzdžiui užkėlus 2k apsisukimų greitis tik palaipsniu pakyla kol atitinka apsukas? Beje man 1l tepalo dapylė, nes trūko. Iš vis toks jausmas, kad traukia auto tik tada kai gazo daug paduodi :D Tai pat nrpatinka, kai nori lenkti važiuodamas kokiu 100km/h duodi šiek tiek gazo ir nužemina bėgį, nors kuo puikiausiai apsilenkčiau ir 5 bėgiu.. :D Toks jausmas, kad žemuose sūkiuose tepalo spaudimas greičių dėžėj per žemas ar kažkas pan.


StandartinėParašytas: 03 Vas 2017, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.27
Amžius:
37
Pranešimai:
2405
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46
Tai viskas taip ir vyksta, per daug numynei ir pagalvojo kad nori lekt ir zemina pavara, o kai duodi siaip ciongo irgi apsukos pirma pakyla, o po to jau trauka ateina

_________________
Perdažyt ir išmest


StandartinėParašytas: 12 Kov 2017, 11:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.03.11
Pranešimai:
3
Sveiki, bėda su deze išmetė "trans failsafe prog" isimete limp mode vos važiavo apsukos tik kilo, sustojau iš vis neduoda važiuot nei D nei manual. Palikau valandas davė truputi vaizdo bet vėl tas pats, sustojus nevažiuoja.


StandartinėParašytas: 12 Kov 2017, 22:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Xollen rašė:
Sveiki, bėda su deze išmetė "trans failsafe prog" isimete limp mode vos važiavo apsukos tik kilo, sustojau iš vis neduoda važiuot nei D nei manual. Palikau valandas davė truputi vaizdo bet vėl tas pats, sustojus nevažiuoja.


Kažkas sugedo dežėje

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 22 Bal 2017, 00:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.12
Pranešimai:
70
Automobiliai:
E39 m57d30 '01
Gal specai ka pasakys, bet ko gero stiprus chiptuningas nuzude deze, pradejo negraziai jungti pavaras, svelniai vaziuojant gerai, bet truputi agresyviau tai su svelniais smugeliais jungia ir uztempimais. o penktu begiu vaziuojant apie 90 ir greitejant pradeda trukcioti taip banguoti keistai, bet begejasi ir apsukos nesokineja, tokios kaip ir vibracijos, nesuprasi. Ragas puslei? apie 530nm yra atsukta. Ir ka galima ideti stipresnio bolt on kad laikytu kita dezute? :mrgreen: Pabandysiu ryt irasyti originalu mapa, paziuresiu kaip su oem 410nm vaziuos. Seip uzdejau r18 ir matyt neatlaike suka spaudimo =D>


StandartinėParašytas: 22 Bal 2017, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
verdalioliutas rašė:
Gal specai ka pasakys, bet ko gero stiprus chiptuningas nuzude deze, pradejo negraziai jungti pavaras, svelniai vaziuojant gerai, bet truputi agresyviau tai su svelniais smugeliais jungia ir uztempimais. o penktu begiu vaziuojant apie 90 ir greitejant pradeda trukcioti taip banguoti keistai, bet begejasi ir apsukos nesokineja, tokios kaip ir vibracijos, nesuprasi. Ragas puslei? apie 530nm yra atsukta. Ir ka galima ideti stipresnio bolt on kad laikytu kita dezute? :mrgreen: Pabandysiu ryt irasyti originalu mapa, paziuresiu kaip su oem 410nm vaziuos. Seip uzdejau r18 ir matyt neatlaike suka spaudimo =D>

konverterio sankaba prie pabaigos, susijungus prie ~90km/h lengvai padavus gazo, kai nezeminamas begis vibruoja? Keiti konverteri, tepalus su filtru praplovimu ir vaziuos, deze nuemus pravartu atsidengti pacia deze ir pasitikrinti sankabeles (iki fiksacinio ziedo, uz ziedo tos nesugriuva), pasvilusius diskelius keiti naujais ir vaziuoji toliau


StandartinėParašytas: 22 Bal 2017, 17:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.12
Pranešimai:
70
Automobiliai:
E39 m57d30 '01
jai nezemina pavaros ir vaziuoja pentka tai tampsoi taip ir toks uzesys dabar dar atsirado, o pirmais keturiais tai gerai vaziuoja tik kartais svelniai uztempia jungiant begi, tai skambinau deziu meistrams, sake, kad vaziuosiu kol privarys drozliu metalo is pusles ir uzvilks tada :mrgreen: liepa nusimato ilga kelione apie 900km tai ko gero reiks det deveta dezute ir nesukt pautu, nes restauruot nuo 800 iki 1000e Anyksciu rajone kakzur.


StandartinėParašytas: 06 Bir 2017, 19:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.12
Pranešimai:
70
Automobiliai:
E39 m57d30 '01
Kuri automato dezes dalis atsakinga uz sukabinima? Nes nesuprantu bajerio gal keisdamas deze gerai nesureguliavau troso riciago, nes ijungus i D kazkaip nesukabina gerai, tik i metus i triprtronika i 1 begi tada sukabina, gal kas suprantate gerai apie dezes, turiu sena deze, gal koks voztuvas stringa? Ir tai tik rytais buna uzkurus ir pradedant vaziuot iskart, po to pasylus viskas good


StandartinėParašytas: 06 Bir 2017, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
verdalioliutas rašė:
Kuri automato dezes dalis atsakinga uz sukabinima? Nes nesuprantu bajerio gal keisdamas deze gerai nesureguliavau troso riciago, nes ijungus i D kazkaip nesukabina gerai, tik i metus i triprtronika i 1 begi tada sukabina, gal kas suprantate gerai apie dezes, turiu sena deze, gal koks voztuvas stringa? Ir tai tik rytais buna uzkurus ir pradedant vaziuot iskart, po to pasylus viskas good



Paveikslėlis


O jeigu rimtai kalbant-slėgio reguliatoriaus strigimas 80% tikimybė. Šiaip tepalus reikia pažiūrėti. Greičiausiai jau marmalas su frikcionų dulkėmis. Tokiu atveju-restauracija, keitimas, etc.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 07 Bir 2017, 13:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
verdalioliutas rašė:
Kuri automato dezes dalis atsakinga uz sukabinima? Nes nesuprantu bajerio gal keisdamas deze gerai nesureguliavau troso riciago, nes ijungus i D kazkaip nesukabina gerai, tik i metus i triprtronika i 1 begi tada sukabina, gal kas suprantate gerai apie dezes, turiu sena deze, gal koks voztuvas stringa? Ir tai tik rytais buna uzkurus ir pradedant vaziuot iskart, po to pasylus viskas good

As tau jau rasiau ka reikejo daryt su sena deze, kad vaziuotu ilgai ir laimingai :) bet matau ejai kitu keliu, sekmes ieskant galu :D
Atskleisiu paslapti, nusipirkai deze su kiaura sankaba viena, jei is po nakties reikia keliolikos sekundziu kol ijungus D pradeda vaziuot. Pades tam tikra dezes softo versija, ir ji nera paskutine, reikia ieskot specialios tam reikalui


StandartinėParašytas: 07 Bir 2017, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.12
Pranešimai:
70
Automobiliai:
E39 m57d30 '01
tai kad deze be tepalu pirkau ir tepalas supiltas naujas, matai neturiu salygu flusinti deze tai pusles pakeitimas ir palikimas seno tepalo dezeje su drozlemis irgi nekazka. tai paimiau deze, bet ijungus triptronika ir ijungus rankiniu budu pirma gaike viskas ledukas , kaip tas voztuvas slegio vadinasi ir kur jis randasi?

idesim senosios, kur randasi ir koks pakeitimas ? :mrgreen:

o del softo sitom senom dezem nieks čia nesinaujina, turiu idejes nuo x3 2006metu dezes kompa. tai nelabai kazkas daug skiriasi. maziau gazo reik duot ir anksciau gaike jungia

beje deze puikiai vaziuoja jungia pavaras svelniai puikiai, tad kam cia uzsiimineji ekstrasensija su savo komentarais nepagrystais siomka :mrgreen:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery