Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 06:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E53 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo kodą laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 70 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Bal 2016, 09:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
34
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
Sveiki,

Automobilis: '04 E53 facelift, 3.0d 160kw (Standarte), automatas, chipuotas.
Forumas: Perskaičiau visas e53 skilties temas, kuriose yra minima panaši problema, forumiečių siūlymai - išbandyti. Xoutpost taip pat skaitytas.
Problema: nuo žemų sūkių dar kažkiek traukia, tik prieš pradėdamas išspjauna didelį kamuolį juodų dūmų, ir greitėjant stipriai dūmija. Ties 3,5k - redline būna tik dūmų ir garso, bet traukos - ne (lyginu su prieš tai turėtu E39 142 kw chipuotu). Netgi trasoje važiuojant (greitis 100-110 km/h) ir atliekant staigų lenkimą su kick-down matosi dūmai per galinio vaizdo veidrodėlį. Dabartinėje situacijoje e53 160kw chipuotas, turbūt, važiuoja prasčiau nei standartas. Variklis nesipurto, neskleidžia papildomų garsų, kuriasi gerai tiek šiltas tiek šaltas, tiek žiemą tiek pavasarį. EGR vakuumas "užglūšintas". Po EGR "užglūšinimo" kažkiek pamažėjo dūmų. Žiemą dūmų buvo mažiau turbūt dėl šalto oro. Ant laisvų gazuojant, taip pat spjauna dūmo.
Pakeista: prieš čipuojant pakeista OSM, dėtas bosch, pagal VIN. Pakeisti kuro filtras (Fram), oro filtras (Mahle ar Knecht), tepalai ir tepalo filtras (pilna sintetika, tai kas priklauso).
Patikrinta: daryta live INPA diagnostika: turbo užpučia (nors ašelė turi laisvumo ~1mm), OSM srautą mato irgi tokį, kokį reikia, purkštukai geri (korekcijos iki 0,8 galimos iki 2), kuro slėgis toks, koks turi būti, katalizatoriaus nėra, išmetimas neužsikišęs, išmetimo kolektorius neskilęs (nesmirda išmetamom dujom po kapotu, bei važiuojant/stovint kamštyje salone)

Protingieji kurmiai, kur ieškoti sliekų, ką dar tikrinti ?
Gal galite rekomenduoti Vilniuje žmogų, kuris būtent specializuojasi BMW 3.0d varikliuose ir kuriam patinka iššūkiai (ne standartinis gedimas) ?


StandartinėParašytas: 28 Bal 2016, 11:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
na kaip ten bebuvo,bet juodi dumai yra nesudeges kuras


StandartinėParašytas: 28 Bal 2016, 12:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
34
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
tai šitą suprantu ir pats, bet turi būti priežastis, kodėl jis nesudega. Oro turi užtekti, nes turbina pučia pakankamai (Tą diagnostika rodo, gal yra koks nors būdas mechaniškai patikrinti ką ji pučia? gal koks daviklis nesamonę mato?), kuro perpilti irgi neturėtų, kadangi korekcijos geros, išmetimas - laisvas, katalizatoriaus nėra, oro filtras apynaujis ir gero gamintojo, keistas prieš mažiau nei pusmetį, o automobilis 95 proc. naudojamas mieste, t.y. neturėtų būti užsinešęs dulkėmis.

Man peršasi dvi mintys: pats variklis pavargęs (bet gal turėtų būti garsų papildomų, dūmo melsvo(degančių tepalų)?) arba ECU grybauja, nors x5 tos problemos neturi. E39 turėjo, ypač 135kw, nors ir su prieš tai buvusiu 142kw irgi panašiai buvo, dūmijo, nerado niekas problemos, (kompas rodė OSM mirusią, pakeitus nauja BOSCH pagal VIN vis tiek rodė, kad mirus, kai pajungdavom OSM mašina praščiau traukdavo ir dūmijo, važinėjau atjungęs OSM) pakeitėm ECU komplektą (raktas, imobilaizeris, kompas), surašėm seną programą iš durnuojančio ECU (chipuota) ir mašina neatpažįstamai pasikeitė ir juodi dūmai baigėsi. R18 ratus 255 pločio iš vietos startuojant prasukdavo ant asfalto.

Prieš chipavimą X5 irgi dūmijo, bet viskas buvo nurašyta ant OSM, kurią chipuodami pakeitėm (chipuotas 2015-10 mėn.). Nuo to laiko pravažiuota 10-15tūkst. km.

Dabartinėje situacijoje daugiau nebesugalvoju kas gali būti kaltas dėl esamos problemos išskyrus aukščiau paminėtus variantus, kadangi visi agregatai aplink variklį veikia gerai.


StandartinėParašytas: 28 Bal 2016, 21:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
nenori nuvaziuot i Vimota ar kazka panasaus ir pasikalbet ?
man kitai masinai dvi diagnostikos nieko nerado,o vimota rado


StandartinėParašytas: 28 Bal 2016, 22:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Cl0wN rašė:
EGR vakuumas "užglūšintas"
kuro perpilti irgi neturėtų, kadangi korekcijos geros

Glusink pati EGR vamzdi, nes pats voztuvas gali nelaikyt ismetimo duju slegio...
Korekcijos tik ant laisvos eigos, o paskui dzin...
DDE duoda kura pagal oro kieki, nevisada ta "cipa" tvarkingai padaro (gal koks parametras "pabego"), o juodu dumu ir pas mane meta, kai uzgrezi...., bet eina...
O del pavargusio variklio, tai kompresijos testa pasidaryk (3-5min uzima ir nieko issukinet nereikia), kompas pats parodys kuris cilindras "silpniausias".


StandartinėParašytas: 28 Bal 2016, 23:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
34
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
kiesha rašė:
Glusink pati EGR vamzdi, nes pats voztuvas gali nelaikyt ismetimo duju slegio...
Korekcijos tik ant laisvos eigos, o paskui dzin...
DDE duoda kura pagal oro kieki, nevisada ta "cipa" tvarkingai padaro (gal koks parametras "pabego"), o juodu dumu ir pas mane meta, kai uzgrezi...., bet eina...
O del pavargusio variklio, tai kompresijos testa pasidaryk (3-5min uzima ir nieko issukinet nereikia), kompas pats parodys kuris cilindras "silpniausias".


dėl čipavimo tai abėjoju, kad kas būtų pabėgę, kadangi kelissyk važiavau dar koreguoti programą, mažinom galią, atitinkamai šiek tiek dūmingumas mažėjo.

turbūt kompresijos testo su inpa neišeis padaryti? ką naudoti šiam testui? iš kitos pusės kiek tikėtina, kad kompresija bus prasta, jeigu kuresi be problemų?

EGR vamzdį glūšint senu, patikrintu būdu, atleidus chamutą prie įsiurbimo kolektoriaus, įdedant skardos gabaliuką (E39 idealiai tikdavo 5 ct ar 2 ct moneta)?


StandartinėParašytas: 29 Bal 2016, 00:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
tu nuvaziuok pas kitus cipuotojus,nes speju vaziuoji pas vienus ir tuos pacius.
siaip del kompresijos vargu ar mestu juoda duma


StandartinėParašytas: 01 Geg 2016, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
34
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
zenderis728 rašė:
tu nuvaziuok pas kitus cipuotojus,nes speju vaziuoji pas vienus ir tuos pacius.
siaip del kompresijos vargu ar mestu juoda duma


bandysiu glušinti egr vamzdį, tada pakeisiu ecu, kad ir standartinį įdėsiu su 160kw programa ir žiūrėsiu pagal dūmą. Jeigu nebus rezultato, važiuosiu į vimotą.
pranešiu, kai bus kažkoks rezultatas.


StandartinėParašytas: 04 Geg 2016, 16:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
34
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
taigi uzglūšinus egrą (įdėjau metalinę apvalią 31mm skersmens plokštelę) dūmų galbūt kažkiek sumažėjo, bet vis tiek toli gražu iki normalaus kiekio.

pabandžiau atjungti osm, dūmų padaugėjo startuojant iš vietos, eigoje panašiai taip pat, tik traukos atžvilgiu niekas nepakito, galbūt iš vietos su atjungta osm geriau traukia. INPA rodo, kad su pajungta osm viskas gerai, srautą mato.

Vis labiau linkstu prie to, kad pats ecu grybauja.


StandartinėParašytas: 05 Geg 2016, 09:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.05.04
Pranešimai:
78
Automobiliai:
f30 n47t
N57
M57N ex
nuvaziuok i vimota. sumokesi uz diagnostika. sutaupysi laiko ir pinigu.
naudojuos ju paslaugom jau gal 10 metu niekad nebuvo nuvyle.


StandartinėParašytas: 06 Geg 2016, 21:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
gidma rašė:
nuvaziuok i vimota. sumokesi uz diagnostika. sutaupysi laiko ir pinigu.
naudojuos ju paslaugom jau gal 10 metu niekad nebuvo nuvyle.

mane viena kart buvo nuvyle ,visi klysta,bet db su nuolaida visada padaro :)


StandartinėParašytas: 07 Bir 2016, 00:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.23
Amžius:
34
Pranešimai:
299
Automobiliai:
ex 99' E39 530d
ex 01' E39 530d
ex 04' E53 3.0d
ex 05' E61 2.5d
13' F30 328xi
12' F10 528xi
Apsilankiau vimotoje, pasirodo, kazkurio savininko buvo cipuotas, ir tas kas programavo nepadare darbu iki galo. Buvo atstatyta gamykline programa, dingo dumai. Taip pat nustatyta, kad turba 0.1bar nedapucia ir del tos pacios priezasties ir siek tiek per mazai oro srauto.
Vimotos specialistas patare pasikeisti turba (rekomendavo imti is sroto ir vezt ant stendo tikrinti, kadangi pasitaike 160kw euro 3 variklis, kuris ejo nuo 2003 galo iki 2005 berods ir butent situ turbu restauruotojai nepadaro) ir atvaziuoti programuotis.


StandartinėParašytas: 07 Bir 2016, 10:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Cl0wN rašė:
dėl čipavimo tai abėjoju, kad kas būtų pabėgę, kadangi kelissyk važiavau dar koreguoti programą, mažinom galią, atitinkamai šiek tiek dūmingumas mažėjo.
EGR vamzdį glūšint senu, patikrintu būdu, atleidus chamutą prie įsiurbimo kolektoriaus, įdedant skardos gabaliuką (E39 idealiai tikdavo 5 ct ar 2 ct moneta)?

Matai, o sakei kad gerai sucipavo :D
Neseniai EGR uzglusinau istiesintu alaus kamsteliu, tiko idealiai...tuo paciu ir atsigaivinau :mrgreen:


StandartinėParašytas: 08 Bir 2016, 00:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
Cl0wN rašė:
Apsilankiau vimotoje, pasirodo, kazkurio savininko buvo cipuotas, ir tas kas programavo nepadare darbu iki galo. Buvo atstatyta gamykline programa, dingo dumai. Taip pat nustatyta, kad turba 0.1bar nedapucia ir del tos pacios priezasties ir siek tiek per mazai oro srauto.
Vimotos specialistas patare pasikeisti turba (rekomendavo imti is sroto ir vezt ant stendo tikrinti, kadangi pasitaike 160kw euro 3 variklis, kuris ejo nuo 2003 galo iki 2005 berods ir butent situ turbu restauruotojai nepadaro) ir atvaziuoti programuotis.

ka ir sakiau


StandartinėParašytas: 08 Bir 2016, 11:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Cl0wN rašė:
Apsilankiau vimotoje, pasirodo, kazkurio savininko buvo cipuotas, ir tas kas programavo nepadare darbu iki galo. Buvo atstatyta gamykline programa, dingo dumai. Taip pat nustatyta, kad turba 0.1bar nedapucia ir del tos pacios priezasties ir siek tiek per mazai oro srauto.
Vimotos specialistas patare pasikeisti turba (rekomendavo imti is sroto ir vezt ant stendo tikrinti, kadangi pasitaike 160kw euro 3 variklis, kuris ejo nuo 2003 galo iki 2005 berods ir butent situ turbu restauruotojai nepadaro) ir atvaziuoti programuotis.

Kaip kuriuose modeliuose, pvz e60 tai toki varikli turejo tik 2003 metais, nes jau nuo 2004metu 160kw buvo euro4 ir turbo su el.valdymu, o va pvz e65 taip, visi iki facelifto, t.y. 160kw buvo su vakuuminiu valdymu.
Idomu, kuo cia tokia ipatinga turbina, kad nepavyksta jos sutvarkyti? Nenudziuginai is tiesu, nes pas mane tokia pati..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 70 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery