Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 02 Gru 2024, 03:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 97 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Bal 2016, 20:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.04
Amžius:
32
Pranešimai:
1105
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E46 330d
ex E36 320i
ex E46 330cd
ex E36 316 compact
e92 335i manual
Pamiselis rašė:
Tai supratau ,kad mazdaug paklausia ko reikia ir kiek pinigu gali skirt ir duoda tau pavadinima kuri iperki.. :) Dabar butent del 335i su kuriuo pats vaziuoji , (vasaros uzgaida mano) cia savininku klaida ,kad turbinas uzsilenkia prie 140-180 tukst ridos ? tepalus per velai keicia ? tepimas ar kas ten blogai su jais? Turiu daugiau ka zinoti ? :) E93 sveria ~200kg daugiau uz E92 ,vaziuokle nebus ,kad issiziosiu kaip prades kas bildet ,ta prasme kitokia ?

apskritai 140-180 sitam motorui jau skaitosi didele rida:) Turbinos cia sudetingos, vandeniu ausinamos, tepalo nubegimai hemarojiski, vidiniai wesgate, dazniausiai niekas nekeicia ju jau i OEM:) Prie tokios ridos jei dar nekeista, tikrai reiks pasikeist visus purkstukus ir visas babinas, voztuvu dangtelio tarpine, visa alsuoklyna:) Kas liecia vaziuokle, nieks neissiskes pas cabrio:) Siaip lepus motorai, prieziuros tikrai reikalaujantis, jei pries tai buves savininkas nelabai draugavo su technika tai problemu gali but nemazai:) Ypac jei prie tokios ridos dar nebus valyti isiurbimo kanali tai turetu ta masina isukt kokius 220ag:D

_________________
Sigucio filmuok, driftysiu...


StandartinėParašytas: 02 Bal 2016, 20:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
39
Pranešimai:
4351
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09 ex
VW Golf MK7 facelift ‘19
X2 M35i ‘21
O tu jau išsivalei?

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2016, 20:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.04
Amžius:
32
Pranešimai:
1105
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E46 330d
ex E36 320i
ex E46 330cd
ex E36 316 compact
e92 335i manual
Marius. rašė:
O tu jau išsivalei?

Dar ne, tada kai snekejom tai taremes kad balandzio menesi uzsiimsim valymis:) nera dar man toks degantis dalykas, bet pasidaryt reikia:)

_________________
Sigucio filmuok, driftysiu...


StandartinėParašytas: 02 Bal 2016, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
39
Pranešimai:
4351
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 325i '02 gone
FIAT 500 S '14 ex
E90 325 LCI '09 ex
VW Golf MK7 facelift ‘19
X2 M35i ‘21
Padaryk foto, įdomu kiek ten pritukę pas tave bus su tokia rida po lietuviško kuro :D Man reiks pasidaryti ir tik jaučiu kai montuosiu koliką prie to pačio.

_________________
Gali būti baigęs tokią mokyklą, kur gali su knopke kažką nudurti mirtinai, ar su sąvaržėle padaryti kapitalinį tanko remontą.

-15 respect'o point'ų, kad nepirkau kabriko.


StandartinėParašytas: 02 Bal 2016, 21:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.03.30
Pranešimai:
19
Na man viduriukas buvo ~80 ir pan rida ,norisi dar to bmw kvapo isedus,tik geriau butu vaziuoti ,o ne klupot prie tos masinos :) tik ka daugiau vietoj to 335i ziuret kaip varianta ,kad ties vienu nelikt ? 645i ,650i ? audi a5 ? su 330i isties dziaugiausi iki to taksejimo,visiems akys issoka del kuro sanaudu ,bet nors remontuot nereikejo ir vaziuoji.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2016, 11:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Purkštuku feilai susiję ne su rida, o su gamybos broku. Neveltui juos bmw keičia nemokamai ir kartais net apynaujam auto. Visada galima nuvažiuot i krasta ir pasidaryti patikrą (99%, kad ji ir taip jau bus padaryta ankstesnio savininko).

Jokios ten turbos neišlekia prie 140-180. Yra wastegate problema(kuri neturi įtakos performance'ui, tik nervina garsas), kuri vėlgi pasireiškia nepriklausomai nuo ridos (kurią krasta irgi nemokamai šalina iki 80k mls ridos), bet tai nėra nieko daugiau blogo su tom turbom - jos daug paprastesnės ir ištvermingesnės (nėra jokių kintamų geometrijų ir pan., kas dažnai dyzelių turbose užsilenkia anksčiau už pačią turbą) nei dyzelių, o kiek pastarieji nuvažiuoja patys žinot.

Kanalų valymas žinoma dalykas geras ir naudingas, bet prie 80k ridos jų valymas lygiai toks pats kaip ir prie 200k.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2016, 14:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.04
Amžius:
32
Pranešimai:
1105
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E46 330d
ex E36 320i
ex E46 330cd
ex E36 316 compact
e92 335i manual
Purkstukus rekomenduoja keist kas 100k km, juos benzas sueda paprasciusiai, nesvarbu po recall ar pries. Dyzeliu purkstukus tepa dyzelis kaip tepalas, benzinas tiesiog grauzia. Turbinos eina kartu su kolektorium ir yra apgailetino dydzio... Tepalo nubegimas padarytas per kilpa, kas jei naudos tikrai neduoda, plius temparaturos visai kitos ir jos issitasko zymiai greiciau nei dyzelio... Apskritai n54/n55 del ekologinos su stock map eina liesiu misiniu del co emisiju, kas reiskia dideles egt...

_________________
Sigucio filmuok, driftysiu...


StandartinėParašytas: 03 Bal 2016, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Nebūk drama queen. Provokuoji mane kilometrinėms paklodėms :)

BMW kurdami N54 variklį turėjo tikslą, kad FI variklis iš pojūčių būtų artimas NA. Dėl šios priežasties ir turbos buvo parinktos santykinai mažos, kad būtų geras spool`as, geras throthle response`as, jokio lago. Ir tai yra ne trūkumas, tai privalumas.
Image


Kuom užkliuvo tai, kad turbos karšta dalis integruota į išmetimo kolektorių? Tokia praktika nėra nauja (net legendiniam C20LET 25m. senumo motore tas buvo). Ir tai irgi pliusas, o ne minusas (jau nekalbant apie tokius dalykus kaip mažesnis svoris - automatiškai nebereikia keturių flančų) ir t.t. Galų gale, kaip tu tas didesnes turbas būtum įkišęs į, pavyzdžiui, E82 kėbulą? Netgi prie dabartinių priėjimas yra pakankamai sudėtingas, viskas suspausta pakankamai nedideliam tūryje - net ir su dabartinėm dauguma servisų išiminėja variklį, jei reikia kažką su turbom daryti.

Kuom užkliuvo tepalo nubėgimas, kur problema? Kur tos turbos išsitaško? Mano mėlynasis ex 135iS jau 200+ kkm nuvažiavęs su gamyklinėm turbom ir tikrai ne vien tik ramiausiais režimu, įskaitant ir tai, kad ant W/G rattle'inimo uždėtas skersas paskutinius 60kkm - kai subyrės, tada ir bus pakeista. Jei dar pridėsime, kad paskutinius metus kasdien važinėjama su JB4/MAP5 (kas reiškia 16psi, o tai reiškia beveik dvigubai) - viskas net geriau, nei galima būtų tikėtis. Turboms po 200+kkm labai įvairaus experience`'o neturiu jokių priekaištų (išskyrus įgimtą W/G barškėjimo problemą). Kad jos anksčiau ar vėliau susidėvi - faktas, kaip ir visi dalykai su guoliais, kurie kada nors sudyla ir juos reik pakeisti. Tik skirtumas tas, kad aš čia nematau problemos - pakeitei kartridžus (kartu su subalansavimu) ir problem solved, nėra to viso anonizmo su geometrijos sukalibravimu (kaip pas dyzelius), kurio niekas nemoka Lietuvoje normaliai padaryti.

Galiausiai, kuom užkliuvo EGT ir lean burn? Dėka lean-burn, HPI ir kitų technologijų N54 yra pakankamai taupus (kaip benzininis variklis su tokiu performance`u). Aukšta EGT yra dalis sudėtingo priemonių rinkinio, užtikrinančio mažesnes sąnaudas.
Image

Aušinimo sistema irgi yra šios sistemos dalis, todėl, dirba keliais temperatūriniais režimais: vienas iš jų 108C, kas kitiems atrodytų kosmosas (kai ten įprastas režimas yra 90C), bet tai ne klaida ir juo labiau ne trūkumas, tai - privalumas.
Image


StandartinėParašytas: 03 Bal 2016, 23:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.04
Amžius:
32
Pranešimai:
1105
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E46 330d
ex E36 320i
ex E46 330cd
ex E36 316 compact
e92 335i manual
spacebar rašė:
Nebūk drama queen. Provokuoji mane kilometrinėms paklodėms :)

BMW kurdami N54 variklį turėjo tikslą, kad FI variklis iš pojūčių būtų artimas NA. Dėl šios priežasties ir turbos buvo parinktos santykinai mažos, kad būtų geras spool`as, geras throthle response`as, jokio lago. Ir tai yra ne trūkumas, tai privalumas.
Image


Kuom užkliuvo tai, kad turbos karšta dalis integruota į išmetimo kolektorių? Tokia praktika nėra nauja (net legendiniam C20LET 25m. senumo motore tas buvo). Ir tai irgi pliusas, o ne minusas (jau nekalbant apie tokius dalykus kaip mažesnis svoris - automatiškai nebereikia keturių flančų) ir t.t. Galų gale, kaip tu tas didesnes turbas būtum įkišęs į, pavyzdžiui, E82 kėbulą? Netgi prie dabartinių priėjimas yra pakankamai sudėtingas, viskas suspausta pakankamai nedideliam tūryje - net ir su dabartinėm dauguma servisų išiminėja variklį, jei reikia kažką su turbom daryti.

Kuom užkliuvo tepalo nubėgimas, kur problema? Kur tos turbos išsitaško? Mano mėlynasis ex 135iS jau 200+ kkm nuvažiavęs su gamyklinėm turbom ir tikrai ne vien tik ramiausiais režimu, įskaitant ir tai, kad ant W/G rattle'inimo uždėtas skersas paskutinius 60kkm - kai subyrės, tada ir bus pakeista. Jei dar pridėsime, kad paskutinius metus kasdien važinėjama su JB4/MAP5 (kas reiškia 16psi, o tai reiškia beveik dvigubai) - viskas net geriau, nei galima būtų tikėtis. Turboms po 200+kkm labai įvairaus experience`'o neturiu jokių priekaištų (išskyrus įgimtą W/G barškėjimo problemą). Kad jos anksčiau ar vėliau susidėvi - faktas, kaip ir visi dalykai su guoliais, kurie kada nors sudyla ir juos reik pakeisti. Tik skirtumas tas, kad aš čia nematau problemos - pakeitei kartridžus (kartu su subalansavimu) ir problem solved, nėra to viso anonizmo su geometrijos sukalibravimu (kaip pas dyzelius), kurio niekas nemoka Lietuvoje normaliai padaryti.

Galiausiai, kuom užkliuvo EGT ir lean burn? Dėka lean-burn, HPI ir kitų technologijų N54 yra pakankamai taupus (kaip benzininis variklis su tokiu performance`u). Aukšta EGT yra dalis sudėtingo priemonių rinkinio, užtikrinančio mažesnes sąnaudas.
Image

Aušinimo sistema irgi yra šios sistemos dalis, todėl, dirba keliais temperatūriniais režimais: vienas iš jų 108C, kas kitiems atrodytų kosmosas (kai ten įprastas režimas yra 90C), bet tai ne klaida ir juo labiau ne trūkumas, tai - privalumas.
Image

Vsii siti tavo isvardinti yra privalumai sanaudoms, bet ne ilgaamziskumui:) siti motorai turi labai, labai, labai rimtu ausinimo problemu ir cia faktas kaip blynas:) ir patikimumu jie tikrai nesoka i top10:) Siandien net apsilankyta NZ ir su stock programa masina netempia daugiau 15min uzejimo be sustojimo ausinimui:) Su jb4 isvis, daugiau mylios pilnu gazu nenuvaziuosi:) Kur pvz koega su s54 gali sukt ir sukt ratais kol rankas pakirs bet motoras nesoks o jokius limp mode ir pan:) tas pats su mano ex46tu, gali plesyt ta masina ilgai ir nuobodziai, greiciau paciam atsibos nei ta masina iseis is darbiniu temperaturiniu rezimu.
E serijos turbo motorai yra pirmas blynas suderint ekonomija technologijas ir galia ir viena vieta, ir cia broko pridaryta daugiau nei reikia:) Vien pagal recall skaiciu galima tai pasakyt, uzsienio forumuose(ne bmw, o bendrai automobilistu) bmw su sitais motorais pramiti "lemon" amerikonai grazindavo masinas pardavejam ir reikalaudavo grazinti pinigus:) Jie nera prasti, bet reikalaujantis preiziuros didesnes nei eilinis 36tas plyta, tepalu keitimo intervalai turi but zymiai padazninti nei rekomenduoja gamintojas, tepalo temperaturos indikatorius irgi idetas ne siaip sau...

_________________
Sigucio filmuok, driftysiu...


StandartinėParašytas: 03 Bal 2016, 23:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Davincis rašė:
Vsii siti tavo isvardinti yra privalumai sanaudoms, bet ne ilgaamziskumui:) siti motorai turi labai, labai, labai rimtu ausinimo problemu ir cia faktas kaip blynas:) ir patikimumu jie tikrai nesoka i top10:) Siandien net apsilankyta NZ ir su stock programa masina netempia daugiau 15min uzejimo be sustojimo ausinimui:) Su jb4 isvis, daugiau mylios pilnu gazu nenuvaziuosi:) Kur pvz koega su s54 gali sukt ir sukt ratais kol rankas pakirs bet motoras nesoks o jokius limp mode ir pan:) tas pats su mano ex46tu, gali plesyt ta masina ilgai ir nuobodziai, greiciau paciam atsibos nei ta masina iseis is darbiniu temperaturiniu rezimu.
E serijos turbo motorai yra pirmas blynas suderint ekonomija technologijas ir galia ir viena vieta, ir cia broko pridaryta daugiau nei reikia:) Vien pagal recall skaiciu galima tai pasakyt, uzsienio forumuose(ne bmw, o bendrai automobilistu) bmw su sitais motorais pramiti "lemon":) Jie nera prasti, bet reikalaujantis preiziuros didesnes nei eilinis 36tas plyta, tepalu keitimo intervalai turi but zymiai padazninti jei rekomenduoja gamintojas, tepalo temperaturos indikatorius irgi idetas ne siaip sau...



Su aušinimu yra tik viena "problema" - tepalo aušinimas. Ir tai ne problema, o apsauga - pasiekus tam tikras reikšmes, variklis pereina į apsauginius režimus, kad nesugadinti variklio ir kitų komponentų.

Image

Beje, man su ex 135iS tas nebuvo nei karto pasireiškę, galbūt dėl to, kad jis turėjo (lyg ir) du radiatorius, o ne vieną. Važiuojant pilna apkrova buvo ne vieną mylią - įskaitant ir trackday Kačergoje.

Tiem atvejams, kai STOCK tepalo aušinimo nepakanka dedi upgrade`intą tepalo radiatorių, o jei dar mažai - su ventiliatorium. Jei dar mažai - dediesi juos du (po vieną kiekvienoje pusėje, tam net originalūs BMW ortakiai parduodami, kaip PPK dalis). Problem solved.

Kas dėl lemon - BS. Tikrai šitas motoras nėra nei per kur lemon. N54 turi keletą dalykų, kurie užknisa (jau šimtą kartų aptarti HPFP, W/G, hi-endiniai piezo-elektriniai purkštukai), bet visa kita yra awesome - ne veltui taip mėgstami tiek daily driver'ių, tiek tiunerių visame pasaulyje. Kiek man žinoma, neužilgo ir lietuviai žada pažinti šį motorą geriau, tad 800-1000hp versijas labai galimas daiktas pamatysime netolimoje ateityje.

Kas dėl M50 - nėra ką lyginti - šie varikliai yra ženkliai paprastesni, jau nekalbant apie skirtingą performance`ą (galios, ekonomiškumo, ekologiškumo ir t.t.). Iš viso, ką čia lyginti - vienu atveju yra atmosferikas, o kitu atveju turbo (kas savaime jau yra sudėtingiau). Be to, M50 yra vienas iš tų legendinių blokų, kuriam BMW kelis kartus viršijo saugias tolerancijas, dėl ko dar ir dabar daug kas ant jų stato mega tuingo projektus su daug kilowatų, pavyzdžiui:

Image


StandartinėParašytas: 04 Bal 2016, 00:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.04
Amžius:
32
Pranešimai:
1105
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E46 330d
ex E36 320i
ex E46 330cd
ex E36 316 compact
e92 335i manual
As tepalo daugiau 130 laipsniu neuzleidziu, nors tepalai supilti tinkami kurie puikiai veiktu ir ties aukstesnem ribom, tiesiog inkstintas ties ~135 jau numetineti gaza:) O ka kalbet pirmiesiems n54tiem kurie neturi net tepalo radijatoriaus:D

_________________
Sigucio filmuok, driftysiu...


StandartinėParašytas: 04 Bal 2016, 01:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Faktiškai tik '06 gamybos ir esu matęs be, paskui iškart pataisė.
Bet net jei ir nėra - įsidėti paprasta - tepalo filtro korpusą pakeiti ir radiatorių (kad ir aftermarket), problem solved :)


StandartinėParašytas: 04 Bal 2016, 02:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.04
Amžius:
32
Pranešimai:
1105
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E46 330d
ex E36 320i
ex E46 330cd
ex E36 316 compact
e92 335i manual
spacebar rašė:
Faktiškai tik '06 gamybos ir esu matęs be, paskui iškart pataisė.
Bet net jei ir nėra - įsidėti paprasta - tepalo filtro korpusą pakeiti ir radiatorių (kad ir aftermarket), problem solved :)

Bet ka ir sakau, nusipirkes koks iolikinis uz tevelio pinigus, gi nepasidarys:D Reikia bent kazkiek jau raukti:D

_________________
Sigucio filmuok, driftysiu...


StandartinėParašytas: 04 Bal 2016, 10:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Kai peršoks kelis kartus į limp mode, pasidomės :)


StandartinėParašytas: 04 Bal 2016, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.06
Amžius:
14
Pranešimai:
197
Automobiliai:
F11
Na ka vakar apturejau water temperature too high ant N52.Viskas vyko uzmiescio kelyje,issoko geltonas ispejimas,atsuku peciuka-peciukas pucia salta ora,ieskom kur stoti-raudona lempa,metam laisva begi ir riedam,raudona keicia geltonas,sustojam virsutines slangos saltos.Greitai gesinam kol neuzkaito,kazkas suburbuliavo lyg butu oro kamstis(su sistema nieko nedaryta 2 metai).visa laika ijungta rest funkcija,Ieinu i slapta meniu temperatura ~95 uzkuriu,peciukas pradeda pusti silta ora,stebiu temperatura bandau judeti,viskas tvarkoje,gryztu namo ivairiais rezimais viskas tvarkingai.Pajungiu inpa ira klaida 2E84 Electrical cooling pump, communication istrynu dingsta,palaukiam pravesta,atsukam issipletimo bakeli su inpa ijungiam vandens pompa keliais rezimais ciurksle pareina veikia..Uzkaitinam iki 95 paleidziam bleed testa viskas atrodo tvarkinga ir veikia kaip turi buti.Sendiena pasivazineta visada stebint temperatura,tai po uzmiescio ivaziavus i miesta ramiu rezimu temperatura nepasiekia 90+ prastoveta 10-15minuciu ant laisvu apsuku peciukas 1padetyje temperatura nustatyta 21,5 nepakylo virs 85 kieme 13 laipsniu silumos.praskanavus su inpa vel ismeta klaida 2E84 Electrical cooling pump, communication (engine stop) (0rpm).
Gal buvo uzstriges termostatas ir susibiesino ? turbut ir pompa skaiciuoja paskutinius km,rytoj bandysim apziureti ar visos fyskes vietose.
Visa laik galvojau jog jei jau pareis pompa mirs vienu kartu.
Uzsakyta nauja pompa,esat gal kas keite termostato vidurius ir palyke sena korpusa ?
Masina prabegus 70k myliu


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 97 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery