Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 17:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 176 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Bir 2015, 00:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Tinka jei dedi visus i ne po viena keitalioji!


StandartinėParašytas: 25 Bir 2015, 10:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Pranešimai:
351
Miestas:
Berlin
Automobiliai:
330d 285ag 620nm.
Arunai, o ka pasakysi del tos adaptacijos? Reikia ja butinai daryti ar galima taip vazineti.


StandartinėParašytas: 25 Bir 2015, 11:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
bronius85 rašė:
Arunai, o ka pasakysi del tos adaptacijos? Reikia ja butinai daryti ar galima taip vazineti.

reiktu nutrinti, bet ji ten dideles itakos tikrai nepadarys, nenutrynus vaziuos tikrai neblogai, o del purkstuku is 2.5d i 3.0d ir atvirksciai, tai didelio skirtumo nera, jei ir ne visus keisi, ne karta jau taip deta ir po viena ir po kelis ir pasikeitimu nepastebeta del to


StandartinėParašytas: 25 Bir 2015, 17:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Iki kiek korekcijos dar tinkamas naudoti purjstukas?


StandartinėParašytas: 28 Bir 2015, 16:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
dainiokasss rašė:
Iki kiek korekcijos dar tinkamas naudoti purjstukas?


+- 3

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 28 Bir 2015, 20:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Kad purkstuku korekcijos reiksme +4 ar +5, tai dar nereiskia, kad purkstukas meza, cia juk ne purkstuku tikrinimo testas,
cia laisvos eigos tolygumo testas - purkstuku kuro korekcijos cilindrams, kad palaikyt vienodus stumokliu kampinius greicius cilindruose (kad nesikratytu ir nesitampytu variklis)...
tas netolygumas atsiranda del kompresijos skirtumu cilindruose (cilindru darbinis pavirsius, ziedai, voztuvai, pacio purkstuko stovio ir darbo)....
Pirmiausiai tikrink kompresija cilindruose ir jei sutaps cilindro numeris su maziausia kompresija ir su didziausia kuro korekcija, tai didesne tikimybe, kad purkstukas geras...
DDE bloke iprogramuotas purkstuku pralaidumas, jei vienas ar keli keisti ar dar kas nors su jais daryta, pralaidumas gali skirtis, DDE ipurskiama purkstuko kuro kieki paskaiciuoja pagal jo kalibravimo reiksme ir jo atidarymo laika ms....
(gal nusikalbejau, bet kazkas panasaus vyksta :oops: )
DDE4.0 ir 4.1 paprasciausia kompresijos testa galima padaryti su DIS ar Rheingold programom,
(M57 leidziamas didziausias skirtumas tarp cilindru 10aps/min)
Prikabintas failas:
kompresija1.jpg
kompresija1.jpg [ 75.39 KiB | Peržiūrėta 9603 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 28 Bir 2015, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
kiesha rašė:
Kad purkstuku korekcijos reiksme +4 ar +5, tai dar nereiskia, kad purkstukas meza, cia juk ne purkstuku tikrinimo testas,
cia laisvos eigos tolygumo testas - purkstuku kuro korekcijos cilindrams, kad palaikyt vienodus stumokliu kampinius greicius cilindruose (kad nesikratytu ir nesitampytu variklis)...
tas netolygumas atsiranda del kompresijos skirtumu cilindruose (cilindru darbinis pavirsius, ziedai, voztuvai, pacio purkstuko stovio ir darbo)....
Pirmiausiai tikrink kompresija cilindruose ir jei sutaps cilindro numeris su maziausia kompresija ir su didziausia kuro korekcija, tai didesne tikimybe, kad purkstukas geras...
DDE bloke iprogramuotas purkstuku pralaidumas, jei vienas ar keli keisti ar dar kas nors su jais daryta, pralaidumas gali skirtis, DDE ipurskiama purkstuko kuro kieki paskaiciuoja pagal jo kalibravimo reiksme ir jo atidarymo laika ms....
(gal nusikalbejau, bet kazkas panasaus vyksta :oops: )
DDE4.0 ir 4.1 paprasciausia kompresijos testa galima padaryti su DIS ar Rheingold programom,
(M57 leidziamas didziausias skirtumas tarp cilindru 10aps/min)
Prikabintas failas:
kompresija1.jpg

ar esi mates 2.5 ar 3.0d, kad butu be kompresijos del isdilimo? 98% atveju bus kaltas purkstukas, ir pirma tikrinti kompresija nematau logikos, nes tai yra labai mazai tiketina, jei jau juntama stipri vibracija variklio,tai atjunk koki alkuninio davikli ar velenelio, kad nesivestu variklis ir pasuk starteriu, girdesis plika ausim, kad vienas cilindras kompresijos stokoja


StandartinėParašytas: 29 Bir 2015, 01:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
siomka rašė:
ar esi mates 2.5 ar 3.0d, kad butu be kompresijos del isdilimo? 98% atveju bus kaltas purkstukas, ir pirma tikrinti kompresija nematau logikos, nes tai yra labai mazai tiketina, jei jau juntama stipri vibracija variklio,tai atjunk koki alkuninio davikli ar velenelio, kad nesivestu variklis ir pasuk starteriu, girdesis plika ausim, kad vienas cilindras kompresijos stokoja

esu isardes 3,0 varikli prasukusi 500 000km, tai stumuokliai, ziedai ir kita atrode kai nauji, variklio beda buvo myzantis purkstukas dėl kurio apsilyde 6 stumuoklis.


StandartinėParašytas: 29 Bir 2015, 10:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
SOAD rašė:
esu isardes 3,0 varikli prasukusi 500 000km, tai stumuokliai, ziedai ir kita atrode kai nauji, variklio beda buvo myzantis purkstukas dėl kurio apsilyde 6 stumuoklis.

SOAD, atsimenu, anksciau rasei apie savo variklio beda, o kokia korekcija rode 6 cilindras pries ardyma???
siomka, pats gi supranti, jei butu be kompresijos del isdilimo, tai jokia kuro korekcija nepadetu...
Ko gero tik minimalu kompresijos skirtuma tarp cilindru purkstuku korekcija kompensuoja.


StandartinėParašytas: 29 Bir 2015, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Pranešimai:
351
Miestas:
Berlin
Automobiliai:
330d 285ag 620nm.
As maciau isardyta 3.0d is E39 kuriam buvo vokietijoje restauruotos forsunkes ir sudeti pralaidesni purkstuvai. Visi stumokliai tiesiog "išgraužti" nuo smugio jegos. Na kai busiu pas ta zmogu nufotofuosiu kaip atrodo.


StandartinėParašytas: 30 Bir 2015, 17:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
siomka rašė:
reiktu nutrinti, bet ji ten dideles itakos tikrai nepadarys, nenutrynus vaziuos tikrai neblogai, o del purkstuku is 2.5d i 3.0d ir atvirksciai, tai didelio skirtumo nera, jei ir ne visus keisi, ne karta jau taip deta ir po viena ir po kelis ir pasikeitimu nepastebeta del to



sveikas nusipirkau purkstukus is 3,0d i 2,5d Tai kodas skiriasi ir purkstuku fyskes netgi skiriasi. Tai kaip tokiu atveju daryti? Gal nusukti nuo seno blogo 2,5d purkstuko elektrine dali ir uzdeti ant naujo 3,0d? nebus problemu del to?


StandartinėParašytas: 01 Lie 2015, 00:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
35
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
kiesha rašė:
SOAD, atsimenu, anksciau rasei apie savo variklio beda, o kokia korekcija rode 6 cilindras pries ardyma???
siomka, pats gi supranti, jei butu be kompresijos del isdilimo, tai jokia kuro korekcija nepadetu...
Ko gero tik minimalu kompresijos skirtuma tarp cilindru purkstuku korekcija kompensuoja.

kiek pamenu inpa rode tik 1 cilindro beda, o 6 dirbo ideliai


StandartinėParašytas: 01 Lie 2015, 01:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Dainiusz rašė:


sveikas nusipirkau purkstukus is 3,0d i 2,5d Tai kodas skiriasi ir purkstuku fyskes netgi skiriasi. Tai kaip tokiu atveju daryti? Gal nusukti nuo seno blogo 2,5d purkstuko elektrine dali ir uzdeti ant naujo 3,0d? nebus problemu del to?

arba tu ne apie E39 kalbi arba kazka ne ta nupirkai, nes ju fiskes vienodos


StandartinėParašytas: 20 Sau 2016, 09:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.07
Amžius:
41
Pranešimai:
25
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E39
Nikas:
mazucius
sveiki,vakar pasiziurejau pas save purkstuku darba,tai vienas toks jau link ribos 3cilindras -3,8 ka patartumet,dar vazinet ar keist?siaip kazkokiu nusiskundimu dideliu nepastebejau

_________________
ex Audi 100 94' 2.6e avant
ex Audi 100 92' 2.3e sedan
ex Wv golf 84' 1.8 GTI 2 door
ex Omega B 2.5 td karavan
E36 coupe 92' 2.5 blokuoc
And Honda CBR 600RR 2004'
E39 530 avant


StandartinėParašytas: 20 Sau 2016, 21:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
mazucius rašė:
sveiki,vakar pasiziurejau pas save purkstuku darba,tai vienas toks jau link ribos 3cilindras -3,8 ka patartumet,dar vazinet ar keist?siaip kazkokiu nusiskundimu dideliu nepastebejau

aisku keisti, be kalbu, sudeginsi stumokli, keisi varikli


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 176 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery