Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 13:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Gru 2015, 21:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.06
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E61 525d 2008
Pas mane BMW 525 2007 145kw, dpf pradėjo kimštis tad teko pašalinti. Tai dabar skirtumas tikrai jaučiasi į gerąja pusę. Dar pačipavo tai mašina labai smagiai rieda. Dumų jokių nėra tik kad atsirado šioks toks plerpimas priejus prie duslintuvo gale, salone jokio papildomo garso neatsirado, kaip tik salone sumažėjo garsas. Viskas daryta kėdainiuose ir kaina tikrai gera, beveik atsipirko, kadangi čipavimas+dpf išprogramavimas kainavo 120e ir 30e išpjovimas. Jei kam idomu kontaktus galėsiu duoti.
P.S. Mycius: vakare matai ne dumus o sukeltas dulkes nuo kelio kurį apšviečia kita mašina.


StandartinėParašytas: 12 Gru 2015, 22:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
Entonis13 rašė:
P.S. Mycius: vakare matai ne dumus o sukeltas dulkes nuo kelio kurį apšviečia kita mašina.

o dar nematai kai is paskos vaziuojancio automobilio vairuotojas staigiai spaudzia recirkuliacijos mygtuka.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 14 Gru 2015, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.04
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E60
Automobilis apie kurį norit paklausti
Bmw 525 130kw
Kuras: 2.5 dyzelis
Sveiki, kolegos. Reikia Jūsų pagalbos. Gal pastebėjau, kad dingo trauka. Visais bėgiais pradedant važiuoti, traukia kaip ir turi traukti, bet tik pasiekus kažkur 1,6-1,7 apsukas pradeda nebetraukti, tarsi kažkas stabdo. Ant laisvų keliant apsukas pakyla iki ~3,8 ir pradeda purtytis variklis.
Kame gali būti bėda? Gali būti DPFui galas?


StandartinėParašytas: 14 Gru 2015, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
263
galas savo vietoje :) diagnostikos reikia ;)


StandartinėParašytas: 18 Gru 2015, 17:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.19
Pranešimai:
16
Automobiliai:
E60 530D
BMWprekeivis rašė:

Ar tie + 30kw ir 50 Nm jauciami kasdienineje auto eksploatacijoje? Kitaip tariant ar geriau valina? :)



"Valina" tikrai geriau, pasijautė tikrai... o beja Druskininkai - Kaunas "ant trasos" borto kompiuteris rodė 4.7 litrus kuro sąnaudas :) dar tiek niekad nebuvau išspaudęs :) bet kuro sąnaudas vėliau patikslinsiu atitinkamoje temoje.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2016, 17:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.26
Pranešimai:
156
Miestas:
Kaunas.
Automobiliai:
ex Bmw E30 328i 1988
ex Mercedes-Benz190 1989
ex Bmw E34 520i 1991
ex Bmw E39 530d 1999
->>Bmw e60 530d 2005
Sveiki auto BMW e60 530d 2005metu,automatas, euro4(su tiesiu ismetimu),katalizatoriai viskas vietoj..
ir pastebejau nesenai kad kaip uzspaudi neleidzia kelt kartais virs 3tukst apsuku,ties 3 uzkeles apsukas buna ir viskas..
bet tik kaip uzeina kazkaip ar pan.., tai kokios bedos? siuo metu diagnostikos neturiu kur pasidaryti galimybes.. tai gali buti kad uzsikises cia tas filtras? ka jam daryt pjaut kastruot katalizatorius? technikinei nieko nesikabines poto? ačiū uz issamu atsakyma,gero vakaro jums


StandartinėParašytas: 09 Sau 2016, 16:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.09
Pranešimai:
3
Automobiliai:
ex bmw E46 320d 110kw/
ex bmw E39 520i 110kw/
ex bmw E39 525i 141kw/
ex bmw e60 520d 130kw/
now Bmw e60 525d 130kw
BMW E60 2006m. 525d 130kw .Idomi problema ir ar sutapimas,nezinau kur geriau butu kreiptis ir ka daryti.Nupirkau lietuvoje nevazineta masina,kaip priklauso pirktai masinai nusprendziau pasikeisti tepalus ir filtrus ir einamas detales,masina veike puikiausiai.Pasiklausinejus pazistamu rekomendavo isimti is isiurbimo kolektoriaus sklendes,deti zagluskes nupirkus.Taip ir padariau,nupirkau zagluskes ir isemiau tas sklendes,is karto po to man dingo trauka..padare diagnostika rado klaidu,jas istryne sake kad gal del nusedusio akumuliatorio,pakeiciau nauju.Trauka atsigavusi buvo bet neilgam,dingo po keliu dienu vel.nuvaziavau i rimtesni serviza kur turejo butent programa prie mano masinos,pasake kad ismetimo slegis per didelis.Bet as manau ar nebus kas su tomis sklendemis ar kolektoriumi,kadangi man kompiuteris nemeta klaidu kad filtas uzsikises ir tas sutapimas kad visos bedos su trauka prasidejo kaip isemiau sklendes???ir dar kas idomu ar dpf filtras jai ir jis cia kaltas ir sutapimas butu,ji isprogramavus ar technine apziura nesikabines ir normatyvos ismetime bus galimos?


StandartinėParašytas: 09 Sau 2016, 17:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
paskaityk tema, tikrai aiskiau bus. aiskiaregiu cia nera.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 09 Sau 2016, 17:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.09
Pranešimai:
3
Automobiliai:
ex bmw E46 320d 110kw/
ex bmw E39 520i 110kw/
ex bmw E39 525i 141kw/
ex bmw e60 520d 130kw/
now Bmw e60 525d 130kw
DmK rašė:
paskaityk tema, tikrai aiskiau bus. aiskiaregiu cia nera.



Tai prisiskaiciau jau belenkiek.Minciu turiu kad tas DPF filtas uzsikises kuris palaiko auksta slegi ismetime..O kas liecia siu filtru salinima ar tech. apziura nemato kad jis pasalintas ir praleidzia?


StandartinėParašytas: 09 Sau 2016, 17:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
minciu cia nepekanka, tuo labiau mintys gali buti nera teisingos. jungi diagnostine iranga ir ziuri, ar ten dpf uzsikises, ar nera jau jo kartu su katalizatoriumi.
TA isburti ir garantuoti kad praeisi negaliu, pasalinti galima ir graziai, o kiek dumu pripusi kas ten zino.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 09 Sau 2016, 17:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.09
Pranešimai:
3
Automobiliai:
ex bmw E46 320d 110kw/
ex bmw E39 520i 110kw/
ex bmw E39 525i 141kw/
ex bmw e60 520d 130kw/
now Bmw e60 525d 130kw
DmK rašė:
minciu cia nepekanka, tuo labiau mintys gali buti nera teisingos. jungi diagnostine iranga ir ziuri, ar ten dpf uzsikises, ar nera jau jo kartu su katalizatoriumi.
TA isburti ir garantuoti kad praeisi negaliu, pasalinti galima ir graziai, o kiek dumu pripusi kas ten zino.


Kur Klaipedoje daro DPF filtru isemima ir perprogramavima?nes teko girdeti kad Kaune ir Klaipedoje gerai daro..man Klaipeda arciau..


StandartinėParašytas: 09 Sau 2016, 17:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
po ishpjovimo ir perrashimo ecu butinai nuvaziuok pas ka nors pasitikrint ar tikrai perrashe ecu

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 09 Sau 2016, 21:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
263
jonas25 rašė:
Kur Klaipedoje daro DPF filtru isemima ir perprogramavima?nes teko girdeti kad Kaune ir Klaipedoje gerai daro..man Klaipeda arciau..

Klaipedoje Silutes plentas 3 Donatas gali isprogramuoti egr/dpf/padidinti galia, jei reikia tel nr klausk, jis zino ir kas dpf ispjauna ;)


StandartinėParašytas: 16 Sau 2016, 20:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.09
Amžius:
33
Pranešimai:
914
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 08'
kimsosi filtras, tai sian jungem regeneracija, pas mane buvo 150, kai normos riba yra 30-40 mbar berods.
pavazinejau pora kartu iki naujos vilnios, grubiai ~25min, liko 4,9mbar ;)


StandartinėParašytas: 20 Sau 2016, 16:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.18
Pranešimai:
108
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 323i
E36 323ti "obrubkas"
E61 535d "būda":)
Sveiki,

535d e61 2004 su DPF neišromytu

Regenarijos vyksta normaliai, važiuoja lyg irgi be problemų. Pravažiavusi jau apie realių 340k km.

Kadangi kompas jau pranešė, kad pagal kilometražą laikas keiti DPF (serviso pranešimas, ne klaida), tai dėl visa ko pasijungiau telefoną duomenims nusiskaityti važiuojant. Bet reikia pagalbos iki galo susigaudyti.
Gal kas galite parašyti, kurį iš slėgių dėl DPF gyvavimo žiūrėti? Pasidariau važiuodamas logą su BMWhat iš šių:

Exhaust back pressure before particulate filter - corrected
Exhaust gas pressure upstream particulate filter
Absolute pressure in the particle filter
Differential pressure across particulate filter

Pirmųjų trijų dydžiai prie visų apsukų yra šiek tiek mažiau 1000 hPa, tik kartais nedaug šoktelna virš 1000hpa.
O paskutinis Differential pressure across particulate filter kinta jau smarkiau tačiau ribos nuo 1,88 hPa prie laisvų apsukų iki 36,88 hPa prie 2600 apsisukimų per minutę.

Ten viskas hPa, bet kaip suprantu, 1hPa=1mBar.

Tad kuris iš šių slėgių rodo DPF gyvumą?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery