Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 05 Kov 2025, 21:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Spa 2015, 19:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.08
Amžius:
38
Pranešimai:
697
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E36 316 92"
ex. E39 523 98"
ex. R50 one d 03"
ex. E91 320d 06"
ex. E87 116i 06"
ex. E61 530d 05"
now F31 320d 14"
now LEXUS IS220d 06"
Sveiki, reikia patarimo del pakaitinimo zvakiu keitimo. Kokie niuansai yra keiciant zvakes, su irankiais draugauju, ranku issipurvinti nebijau tai bandysiu viska daryti pats. Taigi norint pakeist zvakes reikia nusiimti isiurbimo kolika ir kaip jau prieimas ten yra, ar reikia kokios spec galvutes ar issuksiu su paprastom ilgom? Antras klausimas del reles, kiek zinau 2 litru varikliuose ji kazkur toli nugrusta. Kaip greiciau iki jos nusigaut, is virsaus pasieksiu ar reikia listi is apacios? Is karto ačiū uz patarimus :wink:

_________________
Баварский автомобилный завод


StandartinėParašytas: 30 Spa 2015, 13:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Kiek pačiam teko keisti, tai žvakes ypatingai lengva prasukti, girdėjau komentarą, kad geriau duoti vaikui priveržt :D, kad nepersukti.
O šiaip galvos nereikia labai ilgos, berds 10mm. M57 varikly, relė buvo kažkur žemiau tarp 3/4 žvakės, bet po visom šlangom jos išėmimas atrodė labai sudėtingas. Kaip bebūtų mano akimis daugiausiai porblemų nusiimti koliką ir kiek darbo yra iki to, o jį nuėmus žvakės iškarto matosi, tik su rėle darbo bus šiektiek


StandartinėParašytas: 30 Spa 2015, 13:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.06
Pranešimai:
236
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 320d 2005
Kai imsi isiurbimo kolektoriu: ten kur kolektoriaus skyles jungiasi i galvute (ne i dangteli), tai ten stovi tokios saibos su gumele, ta gumele turetu laikyti saiba kolektoriuje, kad ji neiskristu, bet visko pasitaiko, tai nuiminejant kolektoriu iskart pasiziurek, kad vidun neikristu, ar siaip kur variklio skyriui nepasiestu, nes kol randi paskui... o jei dar paskui neberandi, tai visokiu minciu kyla :)

Reles ieskok ant kaires (vairuotojo puses) variklio kojos (prisukta is apacios, tai nelabai matosi is virsaus). Jei nepavyks surast, susirask starteri, nuo jo eina storas pliusini laidas tiesiai i rele. Esu ir taip ir taip emes ta rele, visaip xujovai, bet kai nebus isiurbimo kolektoriaus, tai manau bus paprasciau is virsaus (bus daugiau vietos ir siaip, jei imsi is apcios, dar ir apsauga reikes nusimest, o ten vis tiek vietos tiek, kad tik siaip ne taip viena ranka prakist).

Irankiu kazkokiu ypatingu nereikia. Sitiem varikliam megsta zvakes nuluzt issukinejant, tai be reikalo siulyciau nesukinet ju.


StandartinėParašytas: 30 Spa 2015, 13:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.06
Pranešimai:
236
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 320d 2005
radau paveiksliuka apie kokias saibas su gumele snekejau perziureti cia


StandartinėParašytas: 30 Spa 2015, 19:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.08
Amžius:
38
Pranešimai:
697
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E36 316 92"
ex. E39 523 98"
ex. R50 one d 03"
ex. E91 320d 06"
ex. E87 116i 06"
ex. E61 530d 05"
now F31 320d 14"
now LEXUS IS220d 06"
Kolika jau nueminejau, kai sklendes ismest reikejo, tai ten nieko sudetingo nebuvo. Rytoi skyriau diena siam procesui, tikiuosi nenuluz man tos zvakes. Gal kokiam WD40 pamirkyti jas is pradziu, kad lengviau issisuktu?

_________________
Баварский автомобилный завод


StandartinėParašytas: 30 Spa 2015, 20:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Jarek rašė:
Kolika jau nueminejau, kai sklendes ismest reikejo, tai ten nieko sudetingo nebuvo. Rytoi skyriau diena siam procesui, tikiuosi nenuluz man tos zvakes. Gal kokiam WD40 pamirkyti jas is pradziu, kad lengviau issisuktu?


TIS raso atsukinet TIK esant karstam varikliui ;)


StandartinėParašytas: 30 Spa 2015, 20:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.08
Amžius:
38
Pranešimai:
697
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E36 316 92"
ex. E39 523 98"
ex. R50 one d 03"
ex. E91 320d 06"
ex. E87 116i 06"
ex. E61 530d 05"
now F31 320d 14"
now LEXUS IS220d 06"
Jo, sita jau maciau kazkur irgi parasyta, taip ir darysiu.

_________________
Баварский автомобилный завод


StandartinėParašytas: 31 Spa 2015, 18:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.08
Amžius:
38
Pranešimai:
697
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E36 316 92"
ex. E39 523 98"
ex. R50 one d 03"
ex. E91 320d 06"
ex. E87 116i 06"
ex. E61 530d 05"
now F31 320d 14"
now LEXUS IS220d 06"
Zvakes pakeistos sekmingai, issisuko lengvai, nieks nenuluzo. Rele pasiekti buvo tikrai nepatogu, pasiekiau is apacios, ten bent jau buvo vietos ranka ikisti, kartu pravalytas ir isiurbimo kolektorius. Pasikeisti paciam tikrai nesunku kas bent kiek draugauja su technika, nieko sudetingo ten nera.
Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
Баварский автомобилный завод


Paskutinį kartą redagavo Jarek 31 Spa 2015, 21:43. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 31 Spa 2015, 20:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.08
Pranešimai:
324
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
2007 E91 320D 163PS - ex
Su kokiom priemonėm kolektoriu išvalei? Labai apsinešęs buvo?


StandartinėParašytas: 31 Spa 2015, 21:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.08
Amžius:
38
Pranešimai:
697
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E36 316 92"
ex. E39 523 98"
ex. R50 one d 03"
ex. E91 320d 06"
ex. E87 116i 06"
ex. E61 530d 05"
now F31 320d 14"
now LEXUS IS220d 06"
WD40, carbcleaneris, atsuktuvas, skudurai. Labiausiai apsineses buvo egras ir sklende, vidui tai tik kazkiek apsitepalaves, daug suodziu nebuvo.

_________________
Баварский автомобилный завод


StandartinėParašytas: 06 Sau 2016, 13:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.06
Pranešimai:
236
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 320d 2005
Nekuriant naujos temos paklausiu cia:
prie dabartiniu salciu ateinu i masina (po nakties), kisu rakta, suku starteriu, variklis sukasi, taciau kurtis nezada... starteriu sukti nustoja po kiek laiko savaime arba pats isjungiu. Tada antras dublis: spaudziu uzvedimo knopke, netiketai ekrane pasirodo kiaules uodega, po kazkiek sekundziu uodega dingsta, pradeda sukt varikli, koki ~3 sukiai ir variklis uzsikuria.

Tai dabar susimasciau: kodel zvakiu nekaitina pirmam variklio kurimui? Gal kazkaip galima paciam nurodyt pries kuriant, kad jas kaitintu? Ar cia zvakes gal lievos kokios, per mazai pakaista iki pirmo uzkurimo (nes kaip suprantu, zvakes turetu kaitinti nuo dureliu atidarymo momento)?


StandartinėParašytas: 06 Sau 2016, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.08
Amžius:
38
Pranešimai:
697
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E36 316 92"
ex. E39 523 98"
ex. R50 one d 03"
ex. E91 320d 06"
ex. E87 116i 06"
ex. E61 530d 05"
now F31 320d 14"
now LEXUS IS220d 06"
Nespausk sankabos (jei pas tave mechanas) ir spaudinek kiek nori mygtuka, prisildisi zvakes. O taip net nezianu kaip kompas ten sprendzia iki kiek sildyti zvakes. As siandien neuzvedziau, nors ir zvakes ir rele nauji, pritruko akumo "jegos"...

_________________
Баварский автомобилный завод


StandartinėParašytas: 06 Sau 2016, 20:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.06
Pranešimai:
236
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 320d 2005
bandziau degima pajunginet, naudos nebuvo :(

Pas mane rele ir akumas mazdaug metu senumo, o su zvakem pirkau masina :) bet rugseji buvau issukes, visos sveiko buvo, su kompu gruodzio pradzioj tikirinau, tai irgi klaidu nebuvo.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2016, 13:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Man taip pat idomus pakaitinimo zvakiu veikimas siam bmw, pas mane garaze siuo metu max -5 laipsniai, spaudziu start iskarto suka starteris ir kartu dega pakaitinimo simbolis, ar neturetu pirma kaitint, o po to kurt?


StandartinėParašytas: 07 Sau 2016, 15:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Preheating
At coolant temperatures below 25°C, there is a preheating period of 0.5 seconds. The preheating period increases as the temperature falls, reaching a maximum of 2.7 seconds at a coolant temperature of less than -25°C.

Activation of the glowplug system on the instrument cluster only occurs at coolant temperatures below 0°C.

After-heating
At coolant temperatures below 30°C, there is a temperature-dependent after-heating period to improve idling and exhaust emission characteristics.

Start preheating
Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery