Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 21:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Rgp 2006, 12:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.18
Amžius:
56
Pranešimai:
111
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E34 M51D25- 1995;
moto: Honda VT 1100 C Shadow Spirit-2004
Sveiki,
Esu žalias BMW pasaulyje. Įsigijau BMW 525 TDS touring. Aparačiukas 1995 metų laidos, kaukšteltas į užpakalinį dešinį sparną :cry: . Rida 150000 km.(reali, yra serviso knyga ir šiaip visas švarus),pravažiavau ir kilo nenumaldomas noras jį įsigyti, ką ir padariau :lol: Automobilis kol kas remontuojamas.Atleiskite už turbūt dažnai pasitaikantį tokių "žalių" kaip aš klausimą: kaip šie varikliai ir pavarų dėžės? Tiesa, maniškis automatas.
Dėkoju


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2006, 13:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Jei pavaru deze priziurima, reguliariai keiciams tepalas (jei ten ne "lifetime" taip vadinamas, kuri pasak gamintojo nereikia keisti) ir nedarysi jokiu sistematingu jos zalojimo ir nuzudymo veiksmu tai pavaru dezes gyvens ilgai ir laimingai ir nekels rupesciu.

Pats variklis neblogas irgi jokiu didesniu rupesciu su jais nebuna, bet silpna vieta - auksto slegio kuro siurblys. 60-70% TDS'u arba jau turi su juo didesniu ar mazesniu problemu arba greitai tures. Remontas iki 1000Lt.

O siaip geras automobilis. Sveikinu isiliejimo i BMW gretas proga ir kad kelias visada butu lygus, o masinyte nestu tik dziaugsma. :D

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2006, 19:15 
  
 
 
Is kur tokia kaina istraukiai uz remonta siurblio? Vien siurblio elektronines dalies pakeitimas 2000lt.


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2006, 19:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.19
Amžius:
36
Pranešimai:
545
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
MB W168 A170 cdi '01
BMW E39 525iA touring M54 '02
ex.: BMW E34 525 tds Touring '94
Nikas:
Dinus
Sveikinu isigyjus puiku masiniuka :wink: Pas mane irgi '95 metu,tik su mechanine deze. Bet jei dabar rinkciausi tai butinai tik su automatine deze :wink: O varikliuko galios ir suvartojamu degalu santykis isties dziugina :D


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2006, 21:55 
  
 
 
Nenoriu sumenkinti, 25TDS vienas is problemiskiausiu dyzeliniu motoru. Su jais ir "omegos" komplektuojamos. Esu konsultavesis pas rimtus dyzelistus- patvirtino, kad vienas is dazniausiu klientu auto su bmw 2.5TDS varikliu. Zodziu neisdirbo BMW sio motoro. Kaista galva-pagrindinis minusas ir laaabai brangus 3.0D cia kas kita


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2006, 22:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
V@ldas rašė:
Is kur tokia kaina istraukiai uz remonta siurblio? Vien siurblio elektronines dalies pakeitimas 2000lt.


Na, remontas remontui nelygus. Galima ir uz 2000Lt suremontuot.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2006, 22:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.03.03
Amžius:
50
Pranešimai:
61
Miestas:
Vilnius
andriuslet rašė:
Nenoriu sumenkinti, 25TDS vienas is problemiskiausiu dyzeliniu motoru. Su jais ir "omegos" komplektuojamos. Esu konsultavesis pas rimtus dyzelistus- patvirtino, kad vienas is dazniausiu klientu auto su bmw 2.5TDS varikliu. Zodziu neisdirbo BMW sio motoro. Kaista galva-pagrindinis minusas ir laaabai brangus 3.0D cia kas kita


Nu pasakei, ką tai reiškia kaista galva. Jei aušinimo sistema yra tvarkoj ir aušinimo skysčio yra pakankamai jis nekada nekaista. O jei pyliesi vandėni ar kitais budais bandai taupyti tai hgreit apie tai sužinosi. Mašina to neištvers. Kas butu jei pati pradėtu maitinti prastu maist, turbut padarytum į kelnės a, sugestu tavo skrandis. Priežasti turbut žinosi. Pats asmeniškai su 525TDS važinėjau 2,5 metu - ledas. Eksplotaconės medžiagos visos mano išlaidos nu ir smulkus kuro siurblio remontas. Pravažiavau 80 tukst. Galiu tik pagirti šį modeli ir tiek. Bendrai visos mašinos genda, viskas priklauso kaip jas eksploatuoji.


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2006, 09:26 
  
 
 
Hellscream rašė:
Na, remontas remontui nelygus. Galima ir uz 2000Lt suremontuot.

Tai gal pasidalinsi paslaptimi kur uz 1000lt kuro siurbli sutaiso, buciau labai dekingas :wink:


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2006, 22:31 
  
 
 
Sveikinu!!!
Geras pasirinkimas. As jau keleta meneseliu turiu 525tds, jau pralekiau apie 40000km ir tikrai niekuom nesiskundziu. viena beda negaliu kuro zemiau 20l laikyt nes nuseda. Seip pas mane orginalei zeminta vaziuokle ir m paketas sudetas. Zodziu lekiu su vejeliu. Kas liecia variklius, mano tevas turi omega jau 6 metus su tuo paciu 2.5td jokiu problem ir vaziuoja jis kaip as 140 leciausiai tai spresk


StandartinėParašytas: 23 Rgp 2006, 23:35 
  
 
 
Tai isidek voztuva ir nenuses :wink:


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2006, 09:08 
  
 
 
andriuslet rašė:
Nenoriu sumenkinti, 25TDS vienas is problemiskiausiu dyzeliniu motoru. Su jais ir "omegos" komplektuojamos. Esu konsultavesis pas rimtus dyzelistus- patvirtino, kad vienas is dazniausiu klientu auto su bmw 2.5TDS varikliu. Zodziu neisdirbo BMW sio motoro. Kaista galva-pagrindinis minusas ir laaabai brangus 3.0D cia kas kita


nu manau sios eGzpertine nuomones niekada nepasibaigs:)


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2006, 09:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
46
Pranešimai:
1555
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E64 M6
G32 630xd
MB W126
GAZ 22
Kazkaip su antru 2.5 dyzeliu vazineju ir jokiu bedu su kaitimu nera... :evil:


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2006, 10:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
39
Pranešimai:
54
Miestas:
Vilnius
o motorai tds pas E36 ir E34 ir E39 tokie patis?


StandartinėParašytas: 24 Rgp 2006, 11:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
46
Pranešimai:
1555
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E64 M6
G32 630xd
MB W126
GAZ 22
Taip. Berods nuo ~94 ar 95 keitesi truputi isiurbimo klektorius, o siaip viskas taspats :wink:


Paskutinį kartą redagavo Mindaugas T 24 Rgp 2006, 14:11. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 24 Rgp 2006, 13:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.21
Amžius:
39
Pranešimai:
41
Miestas:
Utena
na mano manymu sitie bmw dyzeliukai tikrai ledas...gera masina...beto geriau pagalvojus kiekvienos padevetos masinos pirkimas yra loterija....

_________________
BMW-tai prestizo,kokybes ir vairavimo malonumo simbolis


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery