Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 17:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Lap 2015, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
nu ok, aš tik vieno nesuprantu. Arunas B su bmw dirba jau seniai, mdsub forume irgi seniai, ir kaip dar kyla noras ginčytis su Arunu?


StandartinėParašytas: 13 Lap 2015, 15:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.12.05
Pranešimai:
51
Automobiliai:
ex E60 530d M57N2
F10 535d
tomaxsas rašė:
nu ok, aš tik vieno nesuprantu. Arunas B su bmw dirba jau seniai, mdsub forume irgi seniai, ir kaip dar kyla noras ginčytis su Arunu?

O tai ka jis dievas, kad negalima gincytis? Gal zmonems kiltu mazesnis noras gincytis, jei bendrautu pagarbiau.


StandartinėParašytas: 13 Lap 2015, 21:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.12
Amžius:
40
Pranešimai:
210
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61
Skype:
Valdeli_s
Nikas:
Inkiliuks
pasikartosiu, nes apie specus kalba nukrypo :P

kokie parametrai lemia, kad reikia baigti regeneracija ? tai kiekviena regeneracija iki visisko filtro isivalymo vyksta ?

_________________
Hardcore


StandartinėParašytas: 14 Lap 2015, 12:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
263
neja jokio "visisko" isvalymo, jis tik teorinis, filtro uzsipildymas skaiciuojamas tik nuo diff sensoriaus pateikiamo slegiu skirtumo, temp sensorius kontroliuoja isvalyma (tikrina kad butu reikalinga temperetura regen pradziai ir eigai) regeneracija vyksta numatyta laika pagal esamas salygas ir nesvarbu issivale ar ne, issivalo tik suodziai, carbon(tepalo degimo produktas) neissivalo/neisdega niekada, todel daznai regeneruojasi, lambda regeneracijoje nedalyvauja, ji skirta AFR kontrolei ir BMW naudojama nuo 2002/06 ;)


StandartinėParašytas: 14 Lap 2015, 12:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
BMWICE rašė:
O tai ka jis dievas, kad negalima gincytis? Gal zmonems kiltu mazesnis noras gincytis, jei bendrautu pagarbiau.


Mano toks budas, sakyti tiesiai tiesa i akis, o ne is serijos "ponas Atanai prasyciau nevarvinti man lydmetalio ant galvos". Be to gryztant prie temos nemaciau kur cia kas gincijosi, per jautriai regujat i viska kolegos. As taip ir neisgirdau logisko paaiskinimo del ko ta liamdos kaitiklio klaida atsiranda vykstant regeneracijai. Bet kokiu atveju tai regeneracijos atzvilgiu giliai dzin. Gintarasgt esme labai gerai papasakojo. Taip yra ta [CENZŪRA] dalis kuri neišsidegina is dpf, jei kam idomu kai isminejant dpf sudauzius ji rasit ypac arciau krasto tokias vietas kurios uzkistos rudai rausva kartais i zalsvuma panasi mase kuri gyvena ten visa laika regeneruok neregeneraves.


StandartinėParašytas: 14 Lap 2015, 12:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Arunas B rašė:

Mano toks budas, sakyti tiesiai tiesa i akis, o ne is serijos "ponas Atanai prasyciau nevarvinti man lydmetalio ant galvos". Be to gryztant prie temos nemaciau kur cia kas gincijosi, per jautriai regujat i viska kolegos. As taip ir neisgirdau logisko paaiskinimo del ko ta liamdos kaitiklio klaida atsiranda vykstant regeneracijai. Bet kokiu atveju tai regeneracijos atzvilgiu giliai dzin. Gintarasgt esme labai gerai papasakojo. Taip yra ta [CENZŪRA] dalis kuri neišsidegina is dpf, jei kam idomu kai isminejant dpf sudauzius ji rasit ypac arciau krasto tokias vietas kurios uzkistos rudai rausva kartais i zalsvuma panasi mase kuri gyvena ten visa laika regeneruok neregeneraves.

:mrgreen:


StandartinėParašytas: 14 Lap 2015, 13:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.12
Amžius:
40
Pranešimai:
210
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61
Skype:
Valdeli_s
Nikas:
Inkiliuks
Nu daug maz viskas aisku. Arunai, ar cia tiesa, kad darant reg. Kuras i tepalus patenka, ji skiedzia, lygis dideja ir t.t. noriu dpf mest lauk prie to pacio pacipuot. Bet su sipais niekas dyno nedaro reik laukt vasaros. Jei dabar ismesiu dpf ir neisprograminsiu iki pavasario. Kiek skaiciau to nepadarius regeneracija daznai darosi. O jei paliksiu klaids dde. Tai jos nedaris.

_________________
Hardcore


StandartinėParašytas: 14 Lap 2015, 13:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Kuras patenka i tepala del regeneracijos tada kai ji vyksta labai daznai. Del regeneracijos kuras papildomai yra purskiamas po degiminio laiko kad butu ismestas i duslintuva jam iškurenti, del to dazno pastovaus deginimo pro ziedus nuseda didelis kiekis salerkos i tepala, nu aisku tuo paciu netik atsiskiedzia tepalas, bet ir motoras geiciau dyla, negana to kad cilindrai ir ziedai vietoj tepalo isplaunami salerka, bet ir visas motoras tepamas praskiestu tepalu. Taip vat tokia kaina visos tos dpf sistemos. Aisku jei regeneracija vyksta noramiu ciklu ten tarkim karta i savaite ar i kelias savaites, priklausomai pagal vazinejima ir tt tai to nubegancio kuro kiekiai yra minimalus praktiskai nepastebimi.


StandartinėParašytas: 15 Lap 2015, 19:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
o kas jei dpf tvarkingas ir masina pacipuoti?


StandartinėParašytas: 15 Lap 2015, 19:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.12
Amžius:
40
Pranešimai:
210
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61
Skype:
Valdeli_s
Nikas:
Inkiliuks
plius 2 litrai prie tepalo, cia tikrai ne nepastebimas kiekis :D lygio netikrinau koki 10K km tai nezinau per kiek laiko jis cia privare. o sitos masinos rodo ka kai yra per didelis tepalo lygis , o ne mazas.

_________________
Hardcore


StandartinėParašytas: 15 Lap 2015, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.09
Pranešimai:
344
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E92 M Sport
Inkiliuks rašė:
plius 2 litrai prie tepalo, cia tikrai ne nepastebimas kiekis :D lygio netikrinau koki 10K km tai nezinau per kiek laiko jis cia privare. o sitos masinos rodo ka kai yra per didelis tepalo lygis , o ne mazas.


Nerodo, ir nesu susidures su tokia kuri rodytu


StandartinėParašytas: 15 Lap 2015, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
263
+2l saliaros i tepala -1l tepalo kuris sudega per 10--15k km ir liksi nesuprates privare saleroi i tepala ar ne, bet jei privarys 5l saliaros tai tikrai parodys, pamatysi balas po masina :twisted:


StandartinėParašytas: 15 Lap 2015, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
263
Bavaras rašė:
o kas jei dpf tvarkingas ir masina pacipuoti?

jei masina 200k km ir daugiau tai greiciausia tik atrodo kad dpf tvarkingas, bet jo pralaidumas tikrai mazesnis nei naujo ir svelniai chipuojant kasdieniniam vaziavimui pakeliant boost ~18bar labai greit pasimatys, kad turba nedapucia nes dujos nespeja pasisalinti ;)


StandartinėParašytas: 16 Lap 2015, 13:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.03.31
Pranešimai:
91
Gintarasgt rašė:
jei masina 200k km ir daugiau tai greiciausia tik atrodo kad dpf tvarkingas, bet jo pralaidumas tikrai mazesnis nei naujo ir svelniai chipuojant kasdieniniam vaziavimui pakeliant boost ~18bar labai greit pasimatys, kad turba nedapucia nes dujos nespeja pasisalinti ;)


O pats čipavimas prisideda prie DPF tarnavimo laiko sumažinimo? Tai yra, jei pačipuosi mašiną su normalios būklės DPF, ar jis laikys trumpiau nei nečipuotoj mašinoj?


StandartinėParašytas: 16 Lap 2015, 15:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Gmund rašė:

O pats čipavimas prisideda prie DPF tarnavimo laiko sumažinimo? Tai yra, jei pačipuosi mašiną su normalios būklės DPF, ar jis laikys trumpiau nei nečipuotoj mašinoj?


Jo prailginsi jo gyvenimo laika ir dar kuo daugiau arkliu jam pakelsi tuo ilgiau laikys!


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 17 Lap 2015, 01:37. Iš viso redaguota 1 kartą.

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery