Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 03:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Rgp 2006, 15:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Sveiki tamstos,

Nors ir trejetukininkas esu, bet gal penketukai padesit?

Turiu toki gan reta dziaugsma BMW 320, E30, Touring. Retumas tame, kad pas ji yra galiniai hidrauliniai amortizatoriai, kurie maitinami nuo vairo stiprintuvo.

Kazkada truko skyscio sistemoje ir vieno meistrelio patarimu uzpyliau ATF+4. Po kiek laiko pradejo leisti skysti per reguliacini voztuva. Ilgai nekreipiau demesio, o kai atkreipiau, vel dapyliau ATF+4, nors turejo but pentosin CHF 7.1. Teoriskai jo maisyti su niekuom negalima. Dabar labai stipriai leidzia, tad reikia tvarkyti. Tas voztuvas naujas kainuoja apie 1000LTL. Deveto voztuvo nuo E30 niekur neradau. Net specializuoti lauzynai kaso galva, nemate tokio dalyko.

Tad klausimai butu tokie:
1. Pagal reloem, tie voztuvai panasus kaip ir 5er. Bet skiriasi detaliu numeriai. Gal kas bandet, gal tinka jie?
2. Ka daryt su ATF+4 tepalu sistemoje? Jo pripilta tiek kartu, kad jis teoriskai turetu buti jau pasikeites. Ka toliau naudoti: ATF+4 ar pentosin CHF 7.1. Vienas sintetinis, antras - mineralinis.
3. Jei naudot pentosin CHF 7.1, kaip isplauti sistema?
4. Gal dar kokiu pastebejmu butu? Is anksto dekoju.


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2006, 09:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
3er http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=50

5er http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=50


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2006, 09:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Virgis rašė:
Sveiki tamstos,

Nors ir trejetukininkas esu, bet gal penketukai padesit?

Turiu toki gan reta dziaugsma BMW 320, E30, Touring. Retumas tame, kad pas ji yra galiniai hidrauliniai amortizatoriai, kurie maitinami nuo vairo stiprintuvo.

Kazkada truko skyscio sistemoje ir vieno meistrelio patarimu uzpyliau ATF+4. Po kiek laiko pradejo leisti skysti per reguliacini voztuva. Ilgai nekreipiau demesio, o kai atkreipiau, vel dapyliau ATF+4, nors turejo but pentosin CHF 7.1. Teoriskai jo maisyti su niekuom negalima. Dabar labai stipriai leidzia, tad reikia tvarkyti. Tas voztuvas naujas kainuoja apie 1000LTL. Deveto voztuvo nuo E30 niekur neradau. Net specializuoti lauzynai kaso galva, nemate tokio dalyko.

Tad klausimai butu tokie:
1. Pagal reloem, tie voztuvai panasus kaip ir 5er. Bet skiriasi detaliu numeriai. Gal kas bandet, gal tinka jie?
2. Ka daryt su ATF+4 tepalu sistemoje? Jo pripilta tiek kartu, kad jis teoriskai turetu buti jau pasikeites. Ka toliau naudoti: ATF+4 ar pentosin CHF 7.1. Vienas sintetinis, antras - mineralinis.
3. Jei naudot pentosin CHF 7.1, kaip isplauti sistema?
4. Gal dar kokiu pastebejmu butu? Is anksto dekoju.

Nusiusk pasveikinima tam genijui meistrui kuris dave toki gera pasiulyma. Dar karta irodyta- jei nezinai- skaityk manualus arba kreipkis i dileri. Tie diletantai dar ne tokiu dalyku gali priburti, neseniai man vienas aiskino, kad antifrizo ir stabdziu skyscio is viso nereikia keisti.... Nu bet nusivazaviau as jau i apmastymus.
Manau, kad voztuvas turetu tikti, vienintele abejone gali kilti del automobiliu svoriu skirtumo, 5'er sunkesnis uz 3'er, logiskai mastant amortikam reikalingas didesnis slegis (tik apmastymai).
Skysti butina pakeisti kol neprisidarei dar daugiau bedu, pvz neissaude amortizatoriai ar neparejo siurblys. Matau tik vieninteli keitimo buda- isleidi lauk visa skysti, uzpili pentozino, pabirbini, vel viska isleidi ir uzpili pentozinu. Kartoto kol is sistemos begs vien pentozinas. Gausis brangus malonumas nes litras pentozino kainuoja apie 50 LT. Taigi sekmes.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery