Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 00:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 17:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
Darenasp rašė:
Ar del to kad sugrieztins ismetimo maksimuma ar todel, kad privalo buti pagal kompl. ?


maniskis tarp kitko praejo be dpf ir vokietijoj apziura pries 2,5 metu. o del tu dumu, dabar mano pripute 0,2 per TA


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Kai prades tikrint per OBD, tai visuose po 2012 registruotuose lauzuose tures but taip kaip priklauso pagal gamintoja. Nepaslepsi DPF ispjauto paprastai, kaip ir dabar niekas nepaslepia ir net nesistengia.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 18:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
bebr rašė:
Kai prades tikrint per OBD, tai visuose po 2012 registruotuose lauzuose tures but taip kaip priklauso pagal gamintoja. Nepaslepsi DPF ispjauto paprastai, kaip ir dabar niekas nepaslepia ir net nesistengia.


yra istatymas, yra ir apstatymas ;) lauk neprogramuos, des apgavikus kad slegis geras, nebus lietuvis kad neprigalvos :D


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 18:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
bebr rašė:
Kai prades tikrint per OBD, tai visuose po 2012 registruotuose lauzuose tures but taip kaip priklauso pagal gamintoja. Nepaslepsi DPF ispjauto paprastai, kaip ir dabar niekas nepaslepia ir net nesistengia.

As jiems kad ir rytoj galiu duoti pasijungt prie mano obd, klausymas kuom baigsis ju kompiuteriui.... :) idomu kas kaltas siuo atveju jei as nezinojau? Nebent isleis istatyma, kad privalai sudaryti salygas patikrai, na bet cia tiek painiavos butu... Jei tikrins tai fiziskai pvz. Kokiu paladzio ieskikliu, bet velgi padazei paladziu pudra ir daviklis sakys ok. :)
Visais atvejais nesaziningas zmogus sugalvos kanors. As tai uz ekologija, tik ne uz tokia kai is to kazkas bapkes suka.....

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 18:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.04.13
Pranešimai:
57
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E91 330d
Sveiki,

Jau apie menesi LT vazyneju su BMW E91 330d 231hp, katik pasikeiciau abu termostatus, visas zvakes, praploviau egr/gazo sklende/isiurbimo kolika+uzglusinau sklendes ir t.t.
Diagnostika nerodo visiskai jokiu klaidu, bet DPF regeneracija taip ir neivyko NEI KARTO.
Bandziau priverstinai uzkaitinti motora, kad vyktu, t.y. autostradoj laikiau ~160-170 5 begiu. Variklio temperatura 90-97max, taciau negirdziu jokio garso/baubimo ar kitokio motoro darbo, duslintuvo antgaliai blizga..........
Kur gali but problema? Nes manau dpf tikrai uzsikises, kadangi BMW gryzo su mirusiom zvakem ir termostatais.
Iki kiek turi sukilt motoro temp, kai aktyvuojasi regeneracija?


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 18:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Bake turi būti kuro, ne mažiau ten kažkiek litrų, - viena iš sąlygų.


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 18:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
defined rašė:
Sveiki,

Jau apie menesi LT vazyneju su BMW E91 330d 231hp, katik pasikeiciau abu termostatus, visas zvakes, praploviau egr/gazo sklende/isiurbimo kolika+uzglusinau sklendes ir t.t.
Diagnostika nerodo visiskai jokiu klaidu, bet DPF regeneracija taip ir neivyko NEI KARTO.
Bandziau priverstinai uzkaitinti motora, kad vyktu, t.y. autostradoj laikiau ~160-170 5 begiu. Variklio temperatura 90-97max, taciau negirdziu jokio garso/baubimo ar kitokio motoro darbo, duslintuvo antgaliai blizga..........
Kur gali but problema? Nes manau dpf tikrai uzsikises, kadangi BMW gryzo su mirusiom zvakem ir termostatais.
Iki kiek turi sukilt motoro temp, kai aktyvuojasi regeneracija?

O ka prieslegi rodo? Gal pas tave jis isoperuotas jau. :)
Ka rodo temp davikliai pries ir po dpf.?
Paziurek ankciau esu idejes reikalavimus regeneracijai. Vo
The request for regeneration is made by setting the consumed fuel since the last regeneration to a maximum value in the DDE control unit. Regeneration is started during the next drive as soon as the coolant temperature reaches a value of at least 75°C and the exhaust-gas temperature before catalytic converter a temperature of at least 240 °C. Additionally, the fuel tank must contain at least 10 litres.

The optimum effect of the regeneration is achieved when the vehicle is operated for approximately 20 minutes at a constant as possible speed of at least 60 kph after regeneration has started. Experience shows that the best regeneration results are obtained from cross-country driving.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


Paskutinį kartą redagavo Darenasp 18 Lap 2014, 19:28. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 19:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
defined rašė:
Sveiki,

Jau apie menesi LT vazyneju su BMW E91 330d 231hp, katik pasikeiciau abu termostatus, visas zvakes, praploviau egr/gazo sklende/isiurbimo kolika+uzglusinau sklendes ir t.t.
Diagnostika nerodo visiskai jokiu klaidu, bet DPF regeneracija taip ir neivyko NEI KARTO.
Bandziau priverstinai uzkaitinti motora, kad vyktu, t.y. autostradoj laikiau ~160-170 5 begiu. Variklio temperatura 90-97max, taciau negirdziu jokio garso/baubimo ar kitokio motoro darbo, duslintuvo antgaliai blizga..........
Kur gali but problema? Nes manau dpf tikrai uzsikises, kadangi BMW gryzo su mirusiom zvakem ir termostatais.
Iki kiek turi sukilt motoro temp, kai aktyvuojasi regeneracija?

Tai gal pirma virslegi pasimatuok, o tada manyk.


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 20:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Darenasp rašė:
As jiems kad ir rytoj galiu duoti pasijungt prie mano obd, klausymas kuom baigsis ju kompiuteriui.... :) idomu kas kaltas siuo atveju jei as nezinojau? Nebent isleis istatyma, kad privalai sudaryti salygas patikrai, na bet cia tiek painiavos butu... Jei tikrins tai fiziskai pvz. Kokiu paladzio ieskikliu, bet velgi padazei paladziu pudra ir daviklis sakys ok. :)
Visais atvejais nesaziningas zmogus sugalvos kanors. As tai uz ekologija, tik ne uz tokia kai is to kazkas bapkes suka.....
o ka tu ten padares? plius su minus sukeites? jei neprisijungs patikrinimui, tai TA matysi, kaip savo ausis, paprasta :wink:


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
siomka rašė:
o ka tu ten padares? plius su minus sukeites? jei neprisijungs patikrinimui, tai TA matysi, kaip savo ausis, paprasta :wink:

Daug kas sukeista, be perejimo niekaip. Kitaip rakta prisikoduot 3min. :)
Is esmes kol priims tokius istatymus, tik va siaip ekologijos gaila.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.04.13
Pranešimai:
57
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E91 330d
Darenasp rašė:
O ka prieslegi rodo? Gal pas tave jis isoperuotas jau. :)
Ka rodo temp davikliai pries ir po dpf.?
Paziurek ankciau esu idejes reikalavimus regeneracijai. Vo
The request for regeneration is made by setting the consumed fuel since the last regeneration to a maximum value in the DDE control unit. Regeneration is started during the next drive as soon as the coolant temperature reaches a value of at least 75°C and the exhaust-gas temperature before catalytic converter a temperature of at least 240 °C. Additionally, the fuel tank must contain at least 10 litres.

The optimum effect of the regeneration is achieved when the vehicle is operated for approximately 20 minutes at a constant as possible speed of at least 60 kph after regeneration has started. Experience shows that the best regeneration results are obtained from cross-country driving.


Nu visus tuos reikalavimus atitinka.
Jei butu isoperuotas tai chromuotas antgalis butu juodas paliubomu ir dumintu.
Kolkas turiu tik Autocom'a tai jis nerodo exhaust back pressure, laukiu INPA kabelio pasiziuresiu.
O tarkim jei pries tai ilga laika nevyko regeneracija del termostatu/zvakiu ir t.t., viska sutvarkius gal reik kazka nuresetinti per INPA, kad vel veiktu??

Bandysiu dar pasivazynet jei nevyks cj reiks ziuret backpressure,, nes DPF klaidos nera, jokiu klaidu nera absoliuciai.


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Nieko resetint nereikia. Tikrai zinau del 480 klaidos dde regeneracija nepasileidzia, bet jei ju nera. Visais atvejais viskas prasideda nuo backpresure parodymu. Nieko cia tau daugiau nepadesim.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 22:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
siomka rašė:
jei neprisijungs patikrinimui, tai TA matysi, kaip savo ausis, paprasta :wink:


Nu nu, jei padarys taip kaip civilizuotoj Europoj, tai neprisijungus vaziuoji tvarkytis. Kai susitvarkai - gauni TA.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 19 Lap 2014, 00:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Darenasp rašė:
Daug kas sukeista, be perejimo niekaip. Kitaip rakta prisikoduot 3min. :)
Is esmes kol priims tokius istatymus, tik va siaip ekologijos gaila.

nu jei perejimas padarytas, tai dar nereiskia, kad rakto per 5min nepriris :D , jei prie Cas'o nera can atjungimo, tai ar sunku issitraukt is provotkes can laidus ir prie ju prisijungt? per tv rode, kad yra net taip, kad is lauko issigrezia skyle kebule tiksliai zinodami, kurioj vietoj pro ten eina laidai, issitraukia laidus, ramiai padirbeja ir nusi**** jiems ant tavo obd sukeistu laidu :wink:


StandartinėParašytas: 19 Lap 2014, 00:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
siomka rašė:
nu jei perejimas padarytas, tai dar nereiskia, kad rakto per 5min nepriris :D , jei prie Cas'o nera can atjungimo, tai ar sunku issitraukt is provotkes can laidus ir prie ju prisijungt? per tv rode, kad yra net taip, kad is lauko issigrezia skyle kebule tiksliai zinodami, kurioj vietoj pro ten eina laidai, issitraukia laidus, ramiai padirbeja ir nusi**** jiems ant tavo obd sukeistu laidu :wink:

True, bet yra dar kelios apsaugos ir niekas senu grabu nevagia su drelem bent jau....:)

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery