Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 21:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Lie 2006, 22:14 
  
 
 
Dr.Zoidberg rašė:
Skeleton rašė:
O pons jus kurimosi problema issprendete su voztuveliu? :roll:


As tai issisprendziau, bet cia kalba apie ka kita linksta ;) Ir visvien, karsta pasukti ilgiau reikia (siurblio nusidevejiamas).


Jo tamsta kiek uz ta voztuveli mokejote ir kaip ji isidejote?


StandartinėParašytas: 26 Lie 2006, 23:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
43
Pranešimai:
82
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E39 525 M57 01'
Skype:
apakes23
prie ko cia kaitinimo zvakes, jei bent trys gyvos tai prie vasaros temp. be zirzinimu vedasi.
pirma ka gali padaryti tai paprasciausias ir pigiausias budas, patikrink gryztama trakta, t.y. slangutes prie forsunkiu jos buna sutrunyje, per ten ora gaudo ir po nakties del to sunkiai vedasi. Be to jei buna sutrukusios slangutes tai ir forsunkes buna apibege salerka.

O kas del silto vedimo tai pas mane tiek siltas tiek saltas jokio skirtumo, tik kai buvo -26C tai tada kai traukinys kol isibegejo

_________________
ex' 92 m BMW 525 E34 M51
ex' 95 m BMW 525 E34 M51
ex' 98 m BMW 528 E39 M52
01 m BMW 525 E39 M57


StandartinėParašytas: 26 Lie 2006, 23:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
43
Pranešimai:
82
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E39 525 M57 01'
Skype:
apakes23
Dr.Zoidberg rašė:
Prie ko cia siurbliukas ? Pas mane voztuvas, pavyzdziui, elektromagnetinis idetas, o siltas (ber pakaitinimo) uzsikuria sunkiau nei saltas. Pats pagalvok, jei pakaista zvakes misinys daug lengviau uzsidega, negu kai nepakaista. Kadangi tiek variklis tiek siurblys jau nebe pirmos jaunystes, cilindruose nebe tokia gera kompresija, o siurblys nesudaro tokio slegio is karto. Kaip zinoma, dyzelyje degalai uzsidega nuo suspausto ir tuo ikaitinto oro. Jeigu kompresija pablogejusi, is karto nesudaromas reikiamas slegis, del ko oras neikaista ir ... Plius siublio plunzerio pasidevejimas: turi ispausti apie 170 Bar, o ispaudzia pvz. 160... Nu va ir neuzsiveda is puses apsisukimo. Kai zvakes pakaitini, uzsiveda lengviaui. Prieazastis, vadinasi, po ratais prabege kilometrai (tikriausiai) :) Jei kur suklydau, pataisykit ;)


Ziuriu meistru litanija ismokes neblogai, na kiek esu mates is masinu kad del kilometrazo sunkiau vestusi tai gal dvi, ir tie buvo MB 81m autobusiukai su milijonine rida ir dar kur po 300 Km i diena darydavo servizo praktiskai jokio, tai va tie prie salcio ir neuzsivezdavo ir siltus pabruzinti reikedavo. O cia kur tvarkingos masinos ir buria kad prie pliusines temp. paburzinti silta normalu tipo matai Km padares tai nonsensas.

P.S asmenine nuomone

_________________
ex' 92 m BMW 525 E34 M51
ex' 95 m BMW 525 E34 M51
ex' 98 m BMW 528 E39 M52
01 m BMW 525 E39 M57


StandartinėParašytas: 27 Lie 2006, 08:25 
  
 
 
Skeleton rašė:
Dr.Zoidberg rašė:
Skeleton rašė:
O pons jus kurimosi problema issprendete su voztuveliu? :roll:


As tai issisprendziau, bet cia kalba apie ka kita linksta ;) Ir visvien, karsta pasukti ilgiau reikia (siurblio nusidevejiamas).


Jo tamsta kiek uz ta voztuveli mokejote ir kaip ji isidejote?


aisku isiterpiu,nes klausiama ne pas mane,bet as uz voztuveli ir jo istatyma sumokejau kaskur 20-30 lt


StandartinėParašytas: 27 Lie 2006, 16:41 
  
 
 
ačiū uz kaina, nors taip ir nesuzinojau kur pirkti, bet radau pats. Toks voztuvelis (metalinis, aliuminio ar kazkas panasaus) yra AUTOAIBE parduotuveje. Kaina 19 Lt. Ir apskritai man si parduotuve patinka kainomis...


StandartinėParašytas: 28 Lie 2006, 02:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
43
Pranešimai:
82
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E39 525 M57 01'
Skype:
apakes23
Dr.Zoidberg rašė:

Jeee, a girdi ? :) Meistru litaniju nesimokiau, nes pas meistrus neteko buti (rimtai neteko). Beveik visi TDS'ai sunkiau kuriasi silti, nes neisijungia pakaitinimo zvakes. Ir aplamai, pas mersus kuro siurblio tepimas eina atskirai (jei gerai pamenu), o BMW siurbliai tepasi tuo paciu kuru, taigi, panaudojus maziau kokybiska kura (kad ir baltarusiska) plunzeris devisi daug greiciau. Priedo, merso, atrodo yra ne vienas plunzeris, o bmw vienas (galiu ir klysti). Tai va. O tavo nuomone, kodel silti kuriasi sunkiau ? ;)[/quote]

visi tai kelis cia mates, na is dvieju turimu ant kiemo nera jokio skirtumo kokiam kurtis, plius kokius 6 TDS esu praleides kuriems irgi jokio skirtumo kokius vesti, jei kalbi apie balataruska kura tai geriau sakyk iskarto skiesta o jis suvaro ne tik siurbly bet ir varikly. Su kazkokiu skiestu papigiai kuru tai suvariau 2,4 Td ta senoviska tai per 3 men sugriauze varikliuka praktiskai. Tik nereikia skiesti kad tai normalu, kai siltas neuzsiveda is pirmo karto:)

_________________
ex' 92 m BMW 525 E34 M51
ex' 95 m BMW 525 E34 M51
ex' 98 m BMW 528 E39 M52
01 m BMW 525 E39 M57


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery