Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 20:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 342 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 03:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
donce258 rašė:
yr kazkurioj temoj imesta nuoroda kiek ta masina ima sroves pabudus, tai pirmas minute ar ten puse 10+ a ir tai normalu, va o jei akumas pridveses keli tokie pabudimai ji numarina... jei tau eksplotuojant kasdien viskas ok, o kelis kart pabudinus nebeuzkuri, bereikalo slieku ieskai, keiti akuma ir pamirsti bedas...


Jei butu man pastoviai tokios bedos nerasineciau cia, nes butu ir taip aisku, kad akumas. Bet jei paskaitytum ka rasiau seniau, tai matytum, kad pas mane si beda atsitinka TIK tuomet kai bunu gamtoje salia masinos, ypac su nakvyne. O kai buna prie namu - jokiu problemu kelis metus.
Siandien buvo siek tiek laiko, tai pavyko pamatuoti srove atjungus visas lemputes, iskaitant ir bagazines, pradzioje buvo 10,2A, po to gan staigiai krito iki 2,5A. Dar po kazkiek laiko iki 0,25A, bet nebuvo laiko sulaukti uzmigimo tai rytoj normaliai pasitestuosiu ir paziuresiu. Nes ka itariu: arba signalizacijos slapukas susijes (neissijungia signalizacija, jos rele ar pan ir neleidzia uzmigti iki galo masinai, nes bunu netoliese - veikimo zonoje), arba maitinamas subwooferis (taciau jis isijungia tik ijungus degima) pusiau miego rezime, arrba labai daug sroves ima jei atidarineju/uzdarinejus keleiviu (NE vairuotojo) duris (bet cia butu nesamone, nes realiai kelis kartus atidarius/uzdarius duris dienos begyje, sekancia diena neuzsikurciau nes visa akuma nusodina).
Trumpai tariant ryt skirsiu daugiau laiko, pameginsiu atidarineti/uzdarineti duris, pazadinti is miego rezimo ir matuoti kaip kinta srove.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 07:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
4 kart atudariai duris 4 kart gavo po minus 10 amperu momentaliai, po to dar 40 min ciulpia daugiau nei reikia, ir taip kelis kar, ko tu tikiesi is seno akumo?

Koks skirtumas gamoj negamtoj, kas ten kitaip? Uodai ta energija ciulpia? Padarinek namie tas duris ir namie taip bus...
Zmogau siknoj slieku ieskai


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 12:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
donce258 rašė:
4 kart atudariai duris 4 kart gavo po minus 10 amperu momentaliai, po to dar 40 min ciulpia daugiau nei reikia, ir taip kelis kar, ko tu tikiesi is seno akumo?

Koks skirtumas gamoj negamtoj, kas ten kitaip? Uodai ta energija ciulpia? Padarinek namie tas duris ir namie taip bus...
Zmogau siknoj slieku ieskai


Tu gal ir ieskai tu slieku, o as meginu prigauti elektros ciulpika. Man toks issikrovimas buvo paciais pirmais metais (kai akumas buvo poros menesiu senumo), tai cia akumas visiskai ne prie ko. O del duru atidarinejimo, kadangi kitiems neissikrauna panasiom salygom kaip man, logiska, kad kazkas naudoja daugiau sroves nei turetu, o ta dalyka ir meginu atkapstyti. Man tik buvo idomu kiek sroves naudoja pirmas 16 min (iki komforto bloko uzmigimo) ir kiek iki visisko uzmigimo su salyga, kad visos lemputes isjungtos.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 13:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Eilini syki tie patys klausimai. Kiek sroves tau naudoja iki uzmogomo niekas tau nepasakys nes tai priklauso nuo konkrecios masinos komplektacijos ir tai ne parodymai kuriuos reik stebeti, ziuri iskrova po uzmogimo.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 13:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
Pilnai sutinku, kad kiekvienas auto skiriasi, viename yra telefonas, visokios papildomos elektronikos, kitame nera. Zinoma, ziuresiu rodmenis ir kai auto pilnai uzmiega, ar viskas ribose ar ne. BET vienintelis BET, jei pas mane butu ciulpikas miego rezime, as auto neuzsivesciau periodiskai kas kazkiek laiko, bet dar karta kartoju, kad pas mane akumas mirsta tuomet kai as bunu netoliese ir/ar atidarineju duris, o tai reiskia problema yra tame, kad sroves per daug ryja tuomet kai dar auto Nera uzmiges, o kas kebliausia, kad visi auto skiriasi ir nezinia kiek turi normaliomis salygomis naudoti sroves iki miego rezimo.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
e60tas rašė:
Pilnai sutinku, kad kiekvienas auto skiriasi, viename yra telefonas, visokios papildomos elektronikos, kitame nera. Zinoma, ziuresiu rodmenis ir kai auto pilnai uzmiega, ar viskas ribose ar ne. BET vienintelis BET, jei pas mane butu ciulpikas miego rezime, as auto neuzsivesciau periodiskai kas kazkiek laiko, bet dar karta kartoju, kad pas mane akumas mirsta tuomet kai as bunu netoliese ir/ar atidarineju duris, o tai reiskia problema yra tame, kad sroves per daug ryja tuomet kai dar auto Nera uzmiges, o kas kebliausia, kad visi auto skiriasi ir nezinia kiek turi normaliomis salygomis naudoti sroves iki miego rezimo.

Nesuprantu, tai tu nori, kad kasnors pasiimtu kristolini rutuli ir isburtu kiek tavo auto turi naudot energijos neuzmigus? :)
Lengviau tavo drauges papu dydi isburti butu... :)

Atjunginek po bloka ir stebek.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 14:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
e60tas rašė:
Pilnai sutinku, kad kiekvienas auto skiriasi, viename yra telefonas, visokios papildomos elektronikos, kitame nera. Zinoma, ziuresiu rodmenis ir kai auto pilnai uzmiega, ar viskas ribose ar ne. BET vienintelis BET, jei pas mane butu ciulpikas miego rezime, as auto neuzsivesciau periodiskai kas kazkiek laiko, bet dar karta kartoju, kad pas mane akumas mirsta tuomet kai as bunu netoliese ir/ar atidarineju duris, o tai reiskia problema yra tame, kad sroves per daug ryja tuomet kai dar auto Nera uzmiges, o kas kebliausia, kad visi auto skiriasi ir nezinia kiek turi normaliomis salygomis naudoti sroves iki miego rezimo.

Apie elektros rijimą, tai iš praždių, po degimo išjungimo gali ryt kiek daugiau, gali net tuos pačius 10A pasiimt, žiūrint kiek tu paliksi sujungto visko.
Matuot reikia iš pradžių visus prietaisus sužadinus įjungus degimą ir jau prieš tai pajungus ampermetrą bet per jį neleidžiant, nes jei bus matuojama nuėmus klemą ir tik tada jungiant, kitą kartą gali ir nerast vagies, tai reikia jau būt prieš tai pasijungus. Iš pradžių gol salono lempos užges ir užmigs pagrindiniai prietaisai, kelias minutes gali ryt ir 10-8A, po minutės dviejų turėtų ženkliai krist iki kokių 2-3A vėliau dar iki beveik 1A ir taip laikytis geras 10 minučių, kartais 15min, kol visi prietaisai pereina į budėjimo rėžimą, amperažas krenta su kievienu prietaiso išsijungimu, po 10min neturėtų jau daug likti, o užmigus priklausomai ar įjungta siganlizacija ar ne, ar sumontuota kokia papildoma dažniausiai apsistoja ties 0,02-0,05A. Nors pagal skirtingus šaltinius yra leistina iki 0,08 ar 0,1A. Jei yra daugiau, ieškai ištraukinėdamas saugiklius.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 14:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
e60tas rašė:
Pilnai sutinku, kad kiekvienas auto skiriasi, viename yra telefonas, visokios papildomos elektronikos, kitame nera. Zinoma, ziuresiu rodmenis ir kai auto pilnai uzmiega, ar viskas ribose ar ne. BET vienintelis BET, jei pas mane butu ciulpikas miego rezime, as auto neuzsivesciau periodiskai kas kazkiek laiko, bet dar karta kartoju, kad pas mane akumas mirsta tuomet kai as bunu netoliese ir/ar atidarineju duris, o tai reiskia problema yra tame, kad sroves per daug ryja tuomet kai dar auto Nera uzmiges, o kas kebliausia, kad visi auto skiriasi ir nezinia kiek turi normaliomis salygomis naudoti sroves iki miego rezimo.

Tokiais atvejais mest lauk visus shh... kas neorginaliai ideta ir stebeti kas darosi.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 19:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
Na va, poros valandu zaidimu rezultatai. (Visos sviesos isjungtos (tiek salono, tiek ir bagazines))
Pabudinus auto buna apie 10A, per kelias sekundes nukrenta iki 8-9A. Po minutes buna ~6A, po 2 minuciu 2A, po 3 minuciu 0,25-0,3A. Jei duris atidarau ar uzdarau (neturi reiksmes vairuotojo ar keleivio) kai buna maziau nei 2A vel pakyla iki 8-9A ir vel taip pat desningai leidziasi. Taciau jei po kokios minutes kai buna ~5-6A atidarau/uzdarau duris, nuo to nepakyla vel iki ~8-9A, t.y. nereaguoja, vienas toks pastebejimas.
Kitas dalykas, kai po ~16 min turejo komforto blokas uzmigti (uzgesti sviesos ir pan), pas mane atsitiko keistas dalykas, nuo 0,25-0,3A staiga ta akimirka vel pakilo iki 8A, nors nieko nejudinau ir vel desningai kaip rasiau pries tai leidosi (kaip suprantu sito dalyko neturetu buti, turejo arba nesikeisti srove arba nukristi kazkiek maziau).
Palaukes 45 minutes nuo pradinio fizinio pazadinimo auto neuzmigo. Uzmigo tik po dar 45 min kai buvo issijunges komforto blokas, t.y. is viso po 16+45=61min ir tuomet stabiliai nukrito iki 0,06A.

Tai dabar du klausimai: ar uzmiegant komforto blokui po 16 min, ar turi srove vel sukilti ar jau nebe?
Ir ar 0,06A miego rezime yra normalus dalykas ar nelabai? (Nes kiek teko dometis jei viskas tvarkinga neturetu virsyti 0,025A)

Pas mane auto yra tokia iranga, kuri galetu papildomai naudoti sroves: subwooferis (bet jis isijungia tik ijungus degima), autonomine signalizacija (atjungus akuma ji gan tyliai bet cypia, tai kaip suprantu yra kazkoks mini akumuliatorius/kondensatorius, kuris galbut pastoviai kraunasi), originalus telefonas, kuris yra isjungtas (bet galbut jo baterija kraunama pastoviai), signalizacijos diodas, kuris mirksi, bet tik uzrakinus masina ir isijungus singalizacijai, o kai testavau auto buvo atrakinta ir signalizacija neveike (greiciausiai isijungus signalizacijai sroves dydis dar siek tiek padidetu).

P.S. Ar galima suprograminti, kad auto greiciau uzmigtu? Arba tarkim, kad ji nereaguotu atidarinejant keleiviu duris (isskyrus vairuotojo) ar ka nors pan?

Arba turbut paprasciausias dalykas istraukti saugiklius, kad auto nebereaguotu (cia turbut is drastiskesniu variantu)


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 22:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Atjunk ta subuferio stiprintuva ir bus viskas ok. Nebent signalizacija dar grybauja. Man E39 del neteisingo stiprintuvo zadinimo maitinimo per pora naktu akuma uzmuzdavo, nes masina visai miegot neidavo.
Cia aisku kas kitka, bet vistiek papildoma iranga grybas.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 22:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
e60tas rašė:
Na va, poros valandu zaidimu rezultatai. (Visos sviesos isjungtos (tiek salono, tiek ir bagazines))
Pabudinus auto buna apie 10A, per kelias sekundes nukrenta iki 8-9A. Po minutes buna ~6A, po 2 minuciu 2A, po 3 minuciu 0,25-0,3A. Jei duris atidarau ar uzdarau (neturi reiksmes vairuotojo ar keleivio) kai buna maziau nei 2A vel pakyla iki 8-9A ir vel taip pat desningai leidziasi. Taciau jei po kokios minutes kai buna ~5-6A atidarau/uzdarau duris, nuo to nepakyla vel iki ~8-9A, t.y. nereaguoja, vienas toks pastebejimas.
Kitas dalykas, kai po ~16 min turejo komforto blokas uzmigti (uzgesti sviesos ir pan), pas mane atsitiko keistas dalykas, nuo 0,25-0,3A staiga ta akimirka vel pakilo iki 8A, nors nieko nejudinau ir vel desningai kaip rasiau pries tai leidosi (kaip suprantu sito dalyko neturetu buti, turejo arba nesikeisti srove arba nukristi kazkiek maziau).
Palaukes 45 minutes nuo pradinio fizinio pazadinimo auto neuzmigo. Uzmigo tik po dar 45 min kai buvo issijunges komforto blokas, t.y. is viso po 16+45=61min ir tuomet stabiliai nukrito iki 0,06A.

Tai dabar du klausimai: ar uzmiegant komforto blokui po 16 min, ar turi srove vel sukilti ar jau nebe?
Ir ar 0,06A miego rezime yra normalus dalykas ar nelabai? (Nes kiek teko dometis jei viskas tvarkinga neturetu virsyti 0,025A)

Pas mane auto yra tokia iranga, kuri galetu papildomai naudoti sroves: subwooferis (bet jis isijungia tik ijungus degima), autonomine signalizacija (atjungus akuma ji gan tyliai bet cypia, tai kaip suprantu yra kazkoks mini akumuliatorius/kondensatorius, kuris galbut pastoviai kraunasi), originalus telefonas, kuris yra isjungtas (bet galbut jo baterija kraunama pastoviai), signalizacijos diodas, kuris mirksi, bet tik uzrakinus masina ir isijungus singalizacijai, o kai testavau auto buvo atrakinta ir signalizacija neveike (greiciausiai isijungus signalizacijai sroves dydis dar siek tiek padidetu).

P.S. Ar galima suprograminti, kad auto greiciau uzmigtu? Arba tarkim, kad ji nereaguotu atidarinejant keleiviu duris (isskyrus vairuotojo) ar ka nors pan?

Arba turbut paprasciausias dalykas istraukti saugiklius, kad auto nebereaguotu (cia turbut is drastiskesniu variantu)

Šiaip labai ilgai užmiega pas tave, turėtų būt jau po 15-20min viskas užmigę.
Užmigus į rėmus kaip ir telpa, nes kaip minėjau yra lyg leistina 0,08-0,1A.
Pas save testavęs esu, tai mašina nerakinta ima 0,03A, su orginalia signalizacija buvo 0,03-0,04A, su peidžerine 0,04-0,05A.
Bandyk atjungt tuos stiprintuvus ir tą autonominę ir vėl pamatuot.
Stebėk, kas bus. Kad ten iš pradžių pasiima srovės tai nieko tokio, svarbu palaipsniui ji krenta ir užmigus viskas normos ribose, o pas tave kaip supratau kažkas ne to su užmigimu.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 23:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Andrius S. rašė:
pas tave kaip supratau kažkas ne to su užmigimu.


Per kiek laiko uzmiega e60 ???????


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 00:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.09.22
Pranešimai:
72
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 04'
Rytoj pasistengsiu prajungineti saugiklius ir atjungti papildoma iranga. O siaip uzmigimas kaip ir normalus. Vienintelis keistas dalykas, kad po komforto bloko uzmigimo vel sukilo srove, nors pasiieskojus labiau dar pas viena forumieti radau, kad pas ji taip pat buvo toks sukilimas, tai taip iseina, kad normalu..
Na bet kreivai BMW sugalvojo, kad atidarinejant ne vairuotojo duris auto atsibunda. Galetu miegoti toliau ir veltui nenaudotu sroves ir maziau problemu butu. Bet speju tai nesiprogramuoja


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 01:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Nežinau, kažkas ten pas tave ne taip. Gamtoje beveik dvi paras neužkurtas auto nei karto per tą laiką, darinėjom patys duris bagažinę ką tik norėjo ir vaikai. Kitos dienos tik vėlų vakarą išvažiavom, tai užsikūrė net nepirstelėjus iš pusės abaroto.


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 02:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Pasiklausyk pusvalanduką muzikos pusėtinu garsu, jei nebeužvesi - keisk akuma ir taškas. Pas mane komplektacija menka, bet tokių problemų neturiu.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 342 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery