Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 09:04

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 295 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 18:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
nusprendziau savo seneluka susitvakyti nuo pagrindu,tai ka darau ir eksplikacijas ziuriu ir klausiu,nepykit(pasirodo ka klientui rodo ir parduotuveje su kuo bendrauju per ta pacia programa yra visai kitka) ,gal ir kvaili klausimai taciau.....teisingai ta pati pasake is atstovybes krastaauto Vilnius. Visiems ačiū kolkas ...
Super ,ryt tesiu tolimesnius darbus.
Dar karta ačiū.


StandartinėParašytas: 18 Vas 2014, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Pagal VIN numeri, teigiama jog pas mane sport package yra. Kiek skaiciau masina su sport vaziuokle yra zemesne. Artimoj ateity tvarkysiu visa prieki. Reiks keist amortikus. Kas butu jei sudeciau normal amortikus vietoj sport? Ar keiciasi tik su spyruoklem? Ir ar dar kokie nors komponentai ieina i sport apart amortizacijos? Klausiu del to, kad noriu, kad masina butu kuo minkstesne ir panasense i 7kl. Tai ar butu minksciau su normalia kompl. ar visgi sport neduoda minkstumui itakos, tik zemumui? Koks ten gali but sportavimas su 2,8 touringu automatu, kuris vos pasivelka per 11 sekundziu vos simta paima, kai sedanas su mechanu per 7,2 ir valgo ant desimt litru maziau kuro. Sedanas milijona kartu geresne masina su 2,8 mechanu tobula...


StandartinėParašytas: 18 Vas 2014, 14:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
ShypaZ rašė:
...noriu, kad masina butu kuo minkstesne ir panasense i 7kl...


Tai reikėjo 7 ir pirkti. Nebus niekad penktas toks pat kaip ir septintas, nes skirtingi mašinų tipai.

O šiaip tai atsidaryk real OEM ir pažiūrėk kokios dalys pas tave sutampa su M pakabos ir pasidarysi išvadas. Šiaip spyruoklės visos keturios keičiasi,amorizatoriai, o visa kita sužinosi.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 18 Vas 2014, 14:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Toks pats nebus, bet panasus bus. Ne taip jie jau ir skirias, kartu ejo gamyba, visas dizainas tas pats, vidus isore vieno dizainerio... 7 nera pirkt pas mus Lietuvoj jei supranti apie ka as...
Beje ar zinot kas ar yra visgi skirtumas del mikstumo su sport ar tik del zemumo?


StandartinėParašytas: 18 Vas 2014, 14:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
ShypaZ rašė:
Toks pats nebus, bet panasus bus. Ne taip jie jau ir skirias, kartu ejo gamyba, visas dizainas tas pats, vidus isore vieno dizainerio... 7 nera pirkt pas mus Lietuvoj jei supranti apie ka as...
Beje ar zinot kas ar yra visgi skirtumas del mikstumo su sport ar tik del zemumo?


Yra skirtumas dėl minkštumo ir gana žymus. Bet nesitikėk iš paprastos pakabos stebuklų. Aš pas save susimontavęs visus komponentus minkščiausios specifikacijos, vistiek man ji neplaukia kaip norėtųsi. Galvoju EDC susidėti, gal ten bus geriau.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 18 Vas 2014, 15:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Supratau. Reiks tartis su meistru ka galima padaryt tada. Galas tai pas mane geras dar tik prieki reiks keist. Tai jauciu butu nesamone gale palikt vienokia, o i prieki det kitokia. Man viskas kas asocijuojasi su sport ir negalingais varikliais yra nesamone. Vairas irgi M buvo idetas tai iskart islupau idejau normalu nuo 2002m. Kam apsimetinet kad pas tave M jeigu pas tave ne M. Ir svarbiausia pats gamintojas siulo tokius dalykus, man tai keista :/


StandartinėParašytas: 18 Vas 2014, 18:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
Susiduriau su labai keistu dalyku....
Kelis kart po sarnyru restauravimo Rimsharoje tokios problemos neturejau,taciau po paskutinio...
Kalba vyksta apie priekines vaziuokles priekiniu svirsciu priekiniu sarnyru restauracija (sailenbloku nekeiciau)...
Automobilis E39 523 1997m.
Nebelenda i savo buvusia vieta,kazka minejo kai pasikalbejau telefonu su jais kad buna kad netik obuoli kartais,bet ir pirsta kartu keicia...Itariu didesnio demetro pirsta idejo ,kuris i savo buvusia vieta nelenda ir nelis ....Ivores demetras mazesnis....Gal kas su panasia problema buvote susidure?
Ogal as to nezinau-reikia gal ir ivore restauruoti ar keisti esancia kelme po restauravimo sarnyru?ačiū


Istrinkit kas mano ta linkme buvo rasyta.
Problema isspresta:
Kadangi sumaisiau kelma desines ir kaires puses,todel taip ir atsitiko.Nes keleivio puses kelmas visai netinka vairuotojo pusei.
Prie to pacio: Bumerangines svirtys irgi neidesi keleivio puses i vairuotojo ir atvirksciai. Tai tiek.


Paskutinį kartą redagavo justezas 20 Vas 2014, 15:29. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 18 Vas 2014, 18:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.02
Amžius:
42
Pranešimai:
1680
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 Touring 523i ex.
E34 Touring 520i ex.
E34 sedan 525i LSD ex.
ivores keisti nereikia,vežk atgal ir tegul matuoja šarnyro piršto kugi.

_________________
Naktimis galvoji,kad reikia kažką keisti,O dieną elgiesi taip pat ir nieko nedarai...


StandartinėParašytas: 19 Vas 2014, 17:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
viskas su restauracija ten gerai,kitos dvi ivores pries restauracija isseme is kelmo siaip netaip sudejau,bet tos paskutines kur tiesioji svirtis niekaip neina grazinti i jos vieta buvusia...;[[[[ ner net kad kazkiek isikistu ir uzsifiksuotu kad suspaustuvais suspausciau kaip kitas ikisau.Vairo antgalio traukes ivotre tai labai paliginus nesunkiai isistate,bumerangines svirties sunkiau supresavau,bet paskutines niekaip neiseina ;[[[ gal kas pasiulis protingu minciu,apdrozti kanta kad lengviau listi pradetu ant smirgelio ar panasiai?


StandartinėParašytas: 20 Vas 2014, 09:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
justezas rašė:
viskas su restauracija ten gerai,kitos dvi ivores pries restauracija isseme is kelmo siaip netaip sudejau,bet tos paskutines kur tiesioji svirtis niekaip neina grazinti i jos vieta buvusia...;[[[[ ner net kad kazkiek isikistu ir uzsifiksuotu kad suspaustuvais suspausciau kaip kitas ikisau.Vairo antgalio traukes ivotre tai labai paliginus nesunkiai isistate,bumerangines svirties sunkiau supresavau,bet paskutines niekaip neiseina ;[[[ gal kas pasiulis protingu minciu,apdrozti kanta kad lengviau listi pradetu ant smirgelio ar panasiai?


Pasiūlysiu naujas detales pirkti,o ne restauruoti aliuminio svirtis, kurias šiaip yra griežtai draudžiama restauruoti, nes kai nupjauna valcus dangtelio, tai paskui važiuoji ant "garbės žodžio".

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 20 Vas 2014, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Einoras R. rašė:
nes kai nupjauna valcus dangtelio, tai paskui važiuoji ant "garbės žodžio".

pats ziurejau kaip dare, nepjauna, o atvalciuoja, ispresuoja, pakeicia vidines plastiko ivores(man taip atrodo kad kaip plastikas gal kiek minkstesnis), apziuri-defektuoja, sutepa ir vel uzvalcuoja, neatskirsi nuo originalo,
matyt priklauso nuo restoratoriaus ir jo turimu irankiu, patirties ir sugebejimu (pats sake, kad laiko maziausiai 2metus intensyviai eksplotuojant, restoruoja tik originalius antgalius, isskirtiniais atvejais -restoruoja antra karta tik jo pacio restoruotus).
Ka padaro automatiskai ant surinkimo linijos robotas, ta meistras padare galvodamas ir laikydamasis technologiniu reikalavimu.
Rolls-Royce auto surinkimas ranku darbo......


StandartinėParašytas: 20 Vas 2014, 11:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
kiesha rašė:
pats ziurejau kaip dare, nepjauna, o atvalciuoja, ispresuoja, pakeicia vidines plastiko ivores(man taip atrodo kad kaip plastikas gal kiek minkstesnis), apziuri-defektuoja, sutepa ir vel uzvalcuoja, neatskirsi nuo originalo,
matyt priklauso nuo restoratoriaus ir jo turimu irankiu, patirties ir sugebejimu (pats sake, kad laiko maziausiai 2metus intensyviai eksplotuojant, restoruoja tik originalius antgalius, isskirtiniais atvejais -restoruoja antra karta tik jo pacio restoruotus).
Ka padaro automatiskai ant surinkimo linijos robotas, ta meistras padare galvodamas ir laikydamasis technologiniu reikalavimu.
Rolls-Royce auto surinkimas ranku darbo......


Na žiūrėkit. Bet aliuminio pakaba turi tokią savybę, kad svirtys ekploatacijos metu pailgėja, kitaip deformuojasi, todėl BMW rekomenduoja naudoti visą rinkinį specialių įrankių, skirtų traukės deformacijoms nustatyti. Ir šiaip aliuminis turi tokią savybę, kad jis pasiduoda nuovargiui, todėl aliuminio svirtys gaminamos su nekeičiamais šarnyrais (nors galima padaryti ir keičiamus), todėl, kad jeigu svirtis važinėtu kelis šarnyrų gyvenimo ciklus atsiranda galimybė jog vieną dieną dėl nuovargio ji suskils. Dar aliuminio tampriųjų deformacijų riba labai maža, o po plastinės deformacijos jis tampa trapus (būtent svirties geometrijos matavimai tam ir reikalingi).

Todėl bent jau aš asmeniškai rekomenduoju netaupyti kelių litų ir aliuminines pakabos dalis keisti tik naujomis. Bet kiekvienas sau ponas.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 20 Vas 2014, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
Einoras R. rašė:
rekomenduoju netaupyti kelių litų ir

Su viskuo sutinku, išskyrus šituo.
Kur 50 Lt už restauravimą, kur ~300-400, ar krastoje ir visi 700-800 už naują svirtį?
Aišku galima ir piguva dėti, bus kažkiek mažiau.
tie kaip min 5kartai pigiau dažną ir veja restauruotis...


StandartinėParašytas: 20 Vas 2014, 12:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
ghostikas rašė:
Su viskuo sutinku, išskyrus šituo.
Kur 50 Lt už restauravimą, kur ~300-400, ar krastoje ir visi 700-800 už naują svirtį?
Aišku galima ir piguva dėti, bus kažkiek mažiau.
tie kaip min 5kartai pigiau dažną ir veja restauruotis...


Lemforderis kainuoja apie 400-600 lt už svirtį, tai tikrai normali kaina. Krastoje originalai gal kiek brangiau, bet originali detalė yra originali detalė. Lietuvoje blogas principas, kad perkama mašina, kurios negali išlaikyti. Normaliose vakarų valstybėse perkamos mašinos pagal pajamas, pas mus atvirkščiai-neturint pinigų perkama mašina ir bandoma pademonstruoti kažkokį statusą visuomenėje, ar pan.
Jeigu turėčiau vieną mašiną, tai pirkčiau tokią, kurią pilnai galėčiau išlaikyti originalią, dabar kasdienei mašinai detalėms per metus negaliu skirti daugiau 6000 lt, todėl ir turiu E39.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 20 Vas 2014, 15:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
justezas rašė:
viskas su restauracija ten gerai,kitos dvi ivores pries restauracija isseme is kelmo siaip netaip sudejau,bet tos paskutines kur tiesioji svirtis niekaip neina grazinti i jos vieta buvusia...;[[[[ ner net kad kazkiek isikistu ir uzsifiksuotu kad suspaustuvais suspausciau kaip kitas ikisau.Vairo antgalio traukes ivotre tai labai paliginus nesunkiai isistate,bumerangines svirties sunkiau supresavau,bet paskutines niekaip neiseina ;[[[ gal kas pasiulis protingu minciu,apdrozti kanta kad lengviau listi pradetu ant smirgelio ar panasiai?



Problema isspresta.Tiesiog sumaisiau kelma kaires puses su desine.Galvojau tiks,bet pasirodo nevelnio.Beto prie to pacio - bumerangine svirtis keleivio puses netiks niekaip vairuotojo pusei ir atvirksciai.

P.S nors tiek gerai-krapstaisi ir mokaisi.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 295 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery