Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 17:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 178 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Vas 2014, 00:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
sveiki, nelabai kurt kitos temos norisi, tai uzduosiu cia pora klausimuku :) , 3.0d 170kw, manual
kartais tokie reiskiniai girdisi ir jauciasi is variklio, kad pirma karta galvojau
bus trukes kolektorius (kai pirkau masina) bet veliau paaiskejo, kad jis spizinis, taigi atkrito... o problema, kad kartais apsukos ijungus i laisva begi daug nukrenta zemyn keliom sekundem, net susipurto variklis, galvojau dar kad ispjovus DPF susitvarkys, bet vistiek tas pats, nevisada, bet kartais uzeina ir apsukos pakrenta zemyn per daug nei turetu, ir buna kad vaziuojant kai perjungi begi ar imetus i laisva apsukos letai krenta, lyg uzsilaikytu kuri laika virs 1k, jei gazuoji stovint vietoj, tai nukrenta iskart be uzdelsimo, ir sitas dalykas vis dar pasitaiko, nors ir DPF nebera, ir klaidu jokiu neberodo...

kita bedele, tai kazkoks lengvas kalenimas bet kartais jo nebuna, irgi galima sakyt jau gal kokius 3 menesius jis girdisi vaziuojant
mazom apsukom, mazdaug tarp 1200 ir 2000rpm, buna kad ryte uzkuri salta ir girdisi tam apsuku diapazone, bevaziuojant kur stabtelni
prie pardes, ir kai vel uzkuri jau garso nebebuna, tokia mintis, kad gal kas su hidraulika susija? grandines tempejas ar voztuvu kompensatorius? o gal gali ir del purkstuku taip buti?

siaip kazkaip galvoju kad purkstukus reiktu pasitikrint, yra atveju kad salta varikli uzvedus truputi apsukos pasvyruodavo, bet tas buna nelabai daznai, ar gali ir apsuku nukritimas per daug (kad net variklis sudreba) ir letas apsuku kritimas , ir kalenimas buti del purkstuku?

kokiu budu patikrinti purkstukus? tik profesionali diagnostika? o yra kazkoks budas kai ant gryztamu jungiasi slangutes tokios su pludem, tokiu budu mirusi purktuka gali rast, bet nezinau ar rodytu pusiau veikianty?

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 11 Vas 2014, 10:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
pirmiausia diagnostika korekcijas rodo, galima bendra vaizda susidaryti, o jei rimtai tai imi lauk ir vezi ant rimto stendo.


StandartinėParašytas: 11 Vas 2014, 12:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Vaziuok ir nesuk galvos.


StandartinėParašytas: 11 Vas 2014, 13:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
Nu taip visai nesukt galvos nesinorisi, bent forsunkes patikrint gerai butu :)
Ir del to kleksejimo, o del apsuku tai stebejau vakar tai toks jausmas kad gal ten prie sankabos
pedalo koks dacikas nevisada sudyrba, nu kazkaip keistai, ar nuo greicio dar prikkauso, is 1 i 2 begi
krenta greit apsukos, paskui is 2 i 3 ir t.t. su uzsilaikymu tokiu, bet cia net imini sankaba ir nejungi begio,
tai irgi apsukos uzsilaiko, kai bandai gazuot, tai jau krenta greitai, kazkaip keistai :D

Purkstukus turbut nelabai yra kur londone ant stendo patikrint kad patikima kontora butu...
Reikia nereikia, pasakys kad luse purkstuku numire, bele pinigu nuraut :D

Gal lieka bent tada nulekt kazkur diagnostika normalia ,pasidaryt, gal kas butu matyt
ar forsunkiu darbe, ar kas kitka

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 11 Vas 2014, 21:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Man panasiai ant omegos buvo diagnostika parode akseleratoriaus pedalo gedima.

STdemoniac rašė:
Nu taip visai nesukt galvos nesinorisi, bent forsunkes patikrint gerai butu :)
Ir del to kleksejimo, o del apsuku tai stebejau vakar tai toks jausmas kad gal ten prie sankabos
pedalo koks dacikas nevisada sudyrba, nu kazkaip keistai, ar nuo greicio dar prikkauso, is 1 i 2 begi
krenta greit apsukos, paskui is 2 i 3 ir t.t. su uzsilaikymu tokiu, bet cia net imini sankaba ir nejungi begio,
tai irgi apsukos uzsilaiko, kai bandai gazuot, tai jau krenta greitai, kazkaip keistai :D

Purkstukus turbut nelabai yra kur londone ant stendo patikrint kad patikima kontora butu...
Reikia nereikia, pasakys kad luse purkstuku numire, bele pinigu nuraut :D

Gal lieka bent tada nulekt kazkur diagnostika normalia ,pasidaryt, gal kas butu matyt
ar forsunkiu darbe, ar kas kitka


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 13:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
nu gal rimtesne diagnostika parodys ka nors, per telefonine programelia klaidu nemeta jokiu :)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 14:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.02
Pranešimai:
114
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 530d 04
As jau atsikandau tos telefonines programos. Kai kurias klaidas rodo nors istikro ju net nera kai tikrini per laida su normaliu softu, o viena karta vaziuojant magistraleje variklio temperatura rode 4 laipsniais mazesne nei atrakintas skydelis, tai po tokiu dalyku nebenaudoju sito reikalo.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
variklio temperatura ten kiek suprantu nuo dvieju skyrtingu sensoriu galima naudot (kalbant apie BMWhat), vieenas rodo engine temperature, kitas cooling temperature, tai uztat ir rode skirtyngai pas tave ;) greiciausiai per atrakinta skydeli gal rodo engine temp, o telefone buvai padares cooling, arba atvirksciai, as kai tikrinaus pagal skydeli tai rodo teisyngai :)
del klaidu gal ir gali buti , man pradzioj kazkaip nepavykdavo istrynt klaidu, t.y. jas rodydavo kad jos yra , nors istikro jau budavo istryntos, daba kazkaip kai istrinu tai ir issitrina , gal ir buvo kas del klaidu, bet paskutiniu metu nevienas updeitas isejo, gal sutvarke koki buga ;)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 19:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
STdemoniac rašė:
variklio temperatura ten kiek suprantu nuo dvieju skyrtingu sensoriu galima naudot (kalbant apie BMWhat), vieenas rodo engine temperature, kitas cooling temperature, tai uztat ir rode skirtyngai pas tave ;) greiciausiai per atrakinta skydeli gal rodo engine temp, o telefone buvai padares cooling, arba atvirksciai, as kai tikrinaus pagal skydeli tai rodo teisyngai :)
del klaidu gal ir gali buti , man pradzioj kazkaip nepavykdavo istrynt klaidu, t.y. jas rodydavo kad jos yra , nors istikro jau budavo istryntos, daba kazkaip kai istrinu tai ir issitrina , gal ir buvo kas del klaidu, bet paskutiniu metu nevienas updeitas isejo, gal sutvarke koki buga ;)

Sh tie elm visokie dar didesni sh programos prie ju. Ismeciau kazkada toki.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 19:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
Programos kuri buvo prie elm net nebandziau naudot, pradzioj naudojau torque is
android marketo, uzgesindavau check engine lempute su cupra kai vazinejau, daba naudoju
su BMWhat, programele gan normali ir tiksli, tai nera gal profesionalus irankis, bet
daug naudingo ir tiksliai veikiancio turi savyje ;) nereik stumt jei nemokat naudotis
ar naudojat kokia leva is black marketo ;)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 12 Vas 2014, 20:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
+Bmwhat rodo dpf slegiu skirtumus


StandartinėParašytas: 09 Spa 2014, 20:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.26
Pranešimai:
79
Automobiliai:
E60 530 original M pack '05
Sveiki. Turiu 2 keistus garsus. Vienas tiksintis kita toks pššššššššššššš. Čia po važiavimo, kai variklis šiltas. Gal kas esat su tuo susidurę?


Davai chiebra rekomenduokit koki rimta meistra Vilniuje, kuris galėtu tokias bėdas išspręsti, nes jau nuoširdžiai užsipisau...


StandartinėParašytas: 09 Spa 2014, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Greiciausiai su vakumu negerai, tiksi vakumine pompa, nes leidzia kazkur, ziurek po kolektorium slangutes daviklius.
Nusiimi variklio dangti ir ieskai, pvz uzspausdamas slangute laukiant garso pasikeitimo. Aisku gali siurbti ir per koki kolektoriu, gal sklendes lupo pamete tarpine.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 23 Sau 2015, 09:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Reikia patarimo. Kalba eina apie e65, bet is esmes cia tas pats variklis, kaip e60, tai klausiu cia, nes zymiai populiaresnis skyrelis.
Problema: vibuoja (dreba) masina, labiausiai jauciasi per vaira, vos vos per panele..

DDE kartais pagaudavo purkstuku korekcijos klaida (engine roughness regulator) - neveltui, nes vienas purkstukas esant saltam varikliui, jau beveik lipdavo link +5. Pakeiciau ta purkstuka i deveta, bet patikrinta ant stendo (tikrintoju kontora, sake, jog purkstukas tikrai geras), dejau nauja ziedeli po juo. Bet pakeitus ta antra purkstuka, dabar lenda treciojo negrazi korekcija :roll:
1. Keisti ir trecia?
2. Keisti visus ziedus po purkstukais? (bet ar tai gali duot kazkoki teigiama rezultata?)
3. Keist variklio pagalve/pagalves? :idea: su pagalvem atskira istorija - variklio drebejimas zymiai labiau juntamas, po stipresnio gazo paspaudimo, tada sustojus, ant laisvu apsuku, ir dreba. Bet atjungus variklio pagalvu vakuuma, tas drebejimas akivaizdziai sumazeja, na is esmes jo net nelieka, nebent tik per vaira dar vos vos jauciasi.. isvis, imanoma kaip nors patikrinti tas orines variklio pagalves ir pasakyt, kuri bloga, ar tiesiog keisti abi ir viskas? :?:
Pasikonsultavus su meistru, gavau patarima, jog reikia pirmiausia susitvarkyti su purkstukais, ir tik tada list prie pagalviu. Na tai viena purkstuka sutvarkiau, kitas kazka rodo, bet netaip baisiai..

Va kokia situacija su INPA:
1. Pries purkstuko nr2 keitima, variklis saltas:
[big_image]http://www.part.lt/img/265bfe8af02bce2d2b12d1c278246465303.png[/big_image]

2. Pries purkstuko nr2 keitima, variklis karstas:
[big_image]http://www.part.lt/img/b9fb19886b538020ed2fc7a7d62d4142839.jpg[/big_image]

3. Po purkstuko nr2 keitimo, variklis saltas:
[big_image]http://www.part.lt/img/32be842b70e7934d5695117c5ee5b843494.jpg[/big_image]

4. PO purkstuko nr2 keitimo, variklis karstas:
[big_image]http://www.part.lt/img/a1c9d00df5f8530f199a7e1fcc67175c479.jpg[/big_image]


StandartinėParašytas: 23 Sau 2015, 10:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
sveikas. o kolega klausyk kaip su sklendem reikalai? ar viskas tvarkoj?
kuro neuzsipylei lievo?
ar nekeite kas purkstuku belenkaip?
ta prasme pvz pas mane buvo taip e60 kad buvo purkstukai sudeti nepagal ju prikodavima(nu kur ant purkstuko yra kodas)
tai domeikavoj tada Saulius man purkstuku kodus pervede, masinos darbas patikek kiek pagrazejo. daug tolygiau. o purkstukas daugokai pjauna i sona. pas mane taip nebuvo. o kai atjungineji purkstukus kas keiciasi?

P.s kuro filtras keistas? viskas liuks?

_________________
Respect__BMW__


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 178 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery