Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 02:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Kov 2013, 17:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
Variklis: M60B40

Sveiki,
keisti dalykai man su tepalu, ar čia tiesiog jau laikas keistį tepalą? ( pravažiavau apie 8000 km,keičiau gal prieš pusmetį).
Tiesiog nesvarbu ar šiltas ar šaltas motoras, ikišį matuoklę ištrauki rodo Maximumą,matuoji vėl rodo 2mm mažiau, matuoji trečia kartą rodo pusę normos ir taip dar kelis kartus pamatuoji,apsistoja daugmaž ties minimumu :shock: , tepalo lempos nedegioja ir nieko panašaus, žodžiu dapili tepalo ir jau perdaug rodo, tada va taip po kelių kartu matavimo nukrenta lyg maximalaus lygio, kas čia blin per mistika? :shock: baime ir perdaug pripilt ir be tepalo važiuot, nes realiai man pūlius ta matuoklė kažkokius rodo....


StandartinėParašytas: 06 Kov 2013, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Matuojant silta tepala, irgi tas pats darosi?
net sunku paaiskint toki reiskini, nebent tai, kad matuoji salta tepala ir jis tuo metu buna ant tiek tirstas, kad nenusistovi jo lygis vamzdelyje, po matavimo..


StandartinėParašytas: 06 Kov 2013, 18:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
MYCIUS rašė:
Matuojant silta tepala, irgi tas pats darosi?
net sunku paaiskint toki reiskini, nebent tai, kad matuoji salta tepala ir jis tuo metu buna ant tiek tirstas, kad nenusistovi jo lygis vamzdelyje, po matavimo..

nu ant šilto gal biški normaliau, bet irgi nėra taip kad pamatuoji ir tvarka, vistiek grybauja, per kelis matavimus lygis krenta, tepalai negeriausi,
bet nera labau jau blogi, mobil'ai 10w40 pusiau sintetiniai, nu bet su tuo tirštumu kažkas neaišku...gal dar kokių minčių?


StandartinėParašytas: 06 Kov 2013, 19:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.17
Pranešimai:
224
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F01
Tai gal tu ta matuokle tik ikisi ir staigiai trauki atgal? Ikises pabandyk palaikyt keleta sekundziu


StandartinėParašytas: 06 Kov 2013, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
na zodziu ant siltos matuojant viskas gerai, atsalus baisiai kazko tai stingsta tas tepalas, reikes keisti, ačiū uz atsakymus :)


StandartinėParašytas: 06 Kov 2013, 20:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Siaip jei variklis dar smarkiai nedegina tepalu, geriau i ji pilt 5w40. ypac saltuoju metu laiku - uzvest lengviau, maziau variklis devesi.. ;)


StandartinėParašytas: 07 Kov 2013, 17:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
MYCIUS rašė:
Siaip jei variklis dar smarkiai nedegina tepalu, geriau i ji pilt 5w40. ypac saltuoju metu laiku - uzvest lengviau, maziau variklis devesi.. ;)

jisai skystesnis kaip supratau? siaip lengvai vedasi...


StandartinėParašytas: 07 Kov 2013, 21:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
38
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
paprastai sakant, tai pirmas skaicius parodo tepalo klampuma zemoje temperaturoje, antrasis - darbineje.
taigi, kuo zemesnis pirmas skaiciuos, pvz 0w40, tuo varikliui lengviau vestis ziema prie dideliu salciu. ir tuo geriau variklis tepamas iskart, tik uzvedus masina. kuo tas skaicius didesnis, tuo tepalas labiau tirsteja prie minusines temperaturos..
antras skaicius 0w40, kaip ir sakiau daugiau rodo tepalo klampuma prie darbines temeraturos. pvz 0w30 tepalas bus skystesnis, uz 0w40 prie darbines temp, taciau seniem variklis tas ...30 nerekomenduojamas - tiesiog padiles variklis ji labiau degins, toks tepalas labiau linkes sunktis per tarpines. na tie visi ...50 ...60 daugiau skirti galingiem, aukstasukiam varikliam..kaip pvz s62 (E39 m5) pilasi 10w60, todel, kad numatyta, jog tas variklis dirbs sunkesniu rezimu ir jo tepalas bus ikaitintas labiau, nei standartiame variklyje, o tepima vistiek reikia uztikrinti tinkama.

p.s. kas del m60 variklio, tai jis uzsivestu ir su 15w40 tepalu, bet esme tokia, kad su 5w40 varikliui butu lengviau, su 0w40 dar lengviau.. ;) i ta lengvuma ieina ir kuro ekonomija ir variklio ilgaamziskumas...tik kad toks tepalas, iprastai buna brangesnis..


StandartinėParašytas: 09 Kov 2013, 12:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
aisku, na jauciu reiks kita keitima isbandyt 5w40, ačiū :)


StandartinėParašytas: 28 Kov 2013, 15:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.06
Amžius:
36
Pranešimai:
90
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
E38
Labai naudinga tema.Aplamai kokios firmos tepalus geriause pilt i sita modeli, benzina 3.0l?


StandartinėParašytas: 28 Kov 2013, 16:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
BMW730 rašė:
Labai naudinga tema.Aplamai kokios firmos tepalus geriause pilt i sita modeli, benzina 3.0l?

Ats, i toki klausima nera. Pagrindiniai kriterijai 5W40 ir BMW LL98;LL01 ir t.t. , abstrakciai- tai zinomu gamintoju, jei leidzia piniginė: Schell, Mobil, BP/Castrol, ir dar ... apie 20 pavadinimu.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2013, 03:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.06
Amžius:
36
Pranešimai:
90
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
E38
O kiek tikslei litru turi piltis?Anksciau esu girdejas, kad su filtru 7,5l optimaliause.Keli metai, kazkaip nesukiau galvos apie tepalus, nuvaziuodavau i serviza, idedavo nauja tepalo filtra, supildavo tepalus pagal knigute.Geriause, kad kainuodavo tik tepalas ir filtras, uz darba nieko neima.Dabar pradejau gilintis, nes vazineju ant benzo, o sanaudos gan didokos, tepala pildavo kroon, čia gera firma?Manau oram pagerejus teks pacem persipilti.


StandartinėParašytas: 04 Bal 2013, 09:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Lube Capacity 7,5 liter . pasitikrinimui:

http://www.q8oils.co.uk/applicationdatabase.aspx
Kroon oil asmeniskai nenaudociau.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery