Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 06:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 587 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Rgp 2012, 11:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.12
Amžius:
40
Pranešimai:
99
Miestas:
Lisabona
Automobiliai:
5er
Kad tema nemirtu. Tai va, dar vienas tds prasuko 65kkm =D> No problemo. Likusius 20kkm kurena tik atrabotke.


StandartinėParašytas: 19 Lap 2012, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.19
Pranešimai:
9
Automobiliai:
vw...
Perskaičiau didelę dalį šios temos ir norisi pasidalinti keliais pastebėjimais.
Buvo rašyta, kad reikia dėti vaitspirito į aliejų - ir ką-įdėjau, laikiau ant palangės beveik mėnesį-JOKIO efekto.
Važiuoti ant aliejaus ir ne tik..., bandžiau ir, kaip jau įtariate, automaškės sėkmingai važiavo, o pavasarį ir kai bus šilčiau - važiuos ištisai.
Dėl maišymo su benzinu ar dyzeliu - tai gal ir nemaišo, bet ir labai nepadeda.
Pastebėtas paradoksas, kurį gal kas paaiškins - vien aliejus prie -18 išlieka šiek tiek takus, o 50aliejaus/50 žieminio dyzelio (dar ne arktinio) - gaunasi gabalas... Pastebėjau ir daug kitų paradoksų, maišant aliejų su įvairiais skysčiais -D, VS, B... Maišiau su naudotu rapsų aliejumi...
Važinėju VW-ais, tačiau lenkiu galvą prieš išsamiausią aliejistų forumą internete lietuvių kalba ir viliuosi prikelti temą ir užkurti diskusijas...


StandartinėParašytas: 25 Lap 2012, 12:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.09.08
Pranešimai:
14
Automobiliai:
Passat
Man labiau idomu, gal kas bando vaziuoti su palmu aliejum. Gal zino kokiu triuku padaryti ji skystesniu. Ar gal kas pasidares papildomu pasildymu, kad palaikyti ji skystu. Ar kazka pan? Pasidalinkit...


StandartinėParašytas: 02 Gru 2012, 00:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.07.16
Pranešimai:
1
Automobiliai:
Honda Civic VTi
Temos autorius kazkaip paslaptingai dingo :) Nuo liepos menesio forume nebuvo prisijunges.


StandartinėParašytas: 10 Gru 2012, 19:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.19
Pranešimai:
9
Automobiliai:
vw...
Sveiki,
atėjo ir praėjo bandymai su arktiniu dyzeliu:)
Rezultatai geresni - prie šaldiklio temperatūros mišinio skystumas išlieka esant santykiui 20 dalių dyzelio/12 dalių aliejaus, o nuo 20/16 prasideda tirštėjimas... taigi prie -15 galima drąsiai pilti trečdalį aliejaus (rapsų) ir važinėti kvepiant blynais :) Būtų įdomu perskaityti kitų forumiečių bandymus.
Dėl palnių aliejaus - reikia nepatingėti išbandyti maišymus ir paskelbti rezultatus :)


StandartinėParašytas: 09 Sau 2013, 21:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.12
Amžius:
40
Pranešimai:
99
Miestas:
Lisabona
Automobiliai:
5er
Gedui jau nusibodo tas aliejus :D

O is mano puses yra pastebejimu tiem, kas dar galvoja apie savo masinos perdaryma i blynine :)

Su teisinga iranga, galima su 100% aliejum vazinet ir prie -25C :) BET vistiek uzkurti varikli reikia ant dyzelino, nes saltas aliejus pridaro tokiu bedu, kaip kad degesiu susidarymas ant purkstuku antgaliu.
Nesusigundykit tais pigiais sildytuvais, kiek teko visokiu ebay'jaus nesamoniu isbandyt, tai dauguma net iki 60 laipsniu vargiai uzkelia. Yra dar viena gudrybe, kisti pakaitinimo zvake i aliejaus padavimo sistema:
Paveikslėlis
Paprastos pakaitinimo zvakes tinka tada, kai jos yra valdomos PWM signalu.. Kitu atveju, iprastai padavus itampa, aplink zvake aliejus tiesiog degs ir susidarys smulkus degimo produktai, kurie tikrai patrumpins purkstuku ir siurblio gyvenima.

Taigi, vienas brangiausiu, bet teisingiausias aliejaus pakaitinimo budas - plokstelinis silumokaitis.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Jokiu problemu nebuvo prie didziausiu salciu, vaziuojant 100% aliejum [-o<

Kaip ir minejau, daug prigaminta visokiu sildytuvu alieju varomiems automobiliams, bet pasitaiko atveju, kad siuos papildomus sildytuvus zmones deda kaip pagrindinius. Kaip kad pavyzdziui yra tokie sildytuvai:
Paveikslėlis
Taciau, jei nebus normalaus pagrindinio sildytuvo, tai sie purkstuku vamzdeliu sildytuvai duos daugiau naudos apvyniojus ant kito vamzdzio :D


Apie kitus kurus, kaip Gazonas minejo, galima vaziuot ant daugelio skystu naftos produktu. Pats jau nuo pavasario girdau tdsa hydrauline alyva, skirta pramoniniams irengimams. Aliejus varikliui buna kaip desertas.. Nes kuo toliau, tuo sunkiau jo gauti..

Del palmiu aliejaus tai vargu ar be chemijos issiversi, su dyzeliu nenoriai maises. Zinoma, pakaitinus, viskas grazu, taciau pastovejus tarai ilgesni laika, palmiu aliejus nusedo i dugna ir vistiek susoko i kose. O per ziopluma uzpylus tokio misinio teko suspaustu oru isvalyt kuro vamzdelius.


StandartinėParašytas: 10 Sau 2013, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.07
Amžius:
41
Pranešimai:
132
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 740 M60 96m
alyva irgi pakaitint reikia?


StandartinėParašytas: 11 Sau 2013, 00:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.12
Amžius:
40
Pranešimai:
99
Miestas:
Lisabona
Automobiliai:
5er
Reikia. Naudoju hidrauline alyva, kuri kambario temperaturoje yra panasios klampos, o prie dabartines lauko temperaturos (-5...+5) pasidaro tirstesne uz alieju.

Prikabinu diagrama, kuri parodo klampos priklausomybe nuo temperaturos. Dyzelis - rapsu aliejus. Aklai tiketi parasytais skaiciukais neverta, bet priklausomybes islieka tokios pat.
Kaireje diagramos puseje klampa, apacioje - temperatura °C.


Prikabinti failai:
klmapumas.jpg
klmapumas.jpg [ 46.64 KiB | Peržiūrėta 13891 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 19 Sau 2013, 15:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.19
Pranešimai:
9
Automobiliai:
vw...
Dėkui, geras grafikas. Ir esi toli pažengęs :)
Pakomentuosiu, kad pačio reklamuojamas šildytuvas man neatrodo labai geras, yra neblogų produktų ir ebay.com, reikia paknisti ebay.de...
O tame hanneke.com puslapyje man nelabai patinka. Parašyta Veg antigel ir daugiau jokios specifikacijos, tipo pirk ir aliejus tau paskystės... O štai aš paprasto dyzelio antigelio nupirkau ir eksperimentuoju su aliejumi šaldiklyje... Be antigelio po 24 h aliejus sutirštėjo ir sumažėjo tūris, toliau įdėjau 1/1000 antigelio ir vėl parai-jokio poveikio. Atšildžiau ir dar +1/1000-pasidarė beveik tirštesnis nei be priedo... Dabar bandau toliau, žiūrėsim, ar prasiskystins nors kiek.
Pagarba, kad su alyva sugebi važinėti, aš truputį pabandžiau su savo golf 4 aliejaus įpilti, tai važiavo rudenį, o dabar nerizikuoju... Tiesa, prieš filtrą dėsiu šildytuvą, vėliau gal ir prieš siurblį dar, kad galėčiau važinėti iki -5....
Suprantu, kad be dviejų bakų sistemos žiemą su aliejumi ar kt nepavažinėsi... Dėčiau tą 2 bakų sistemą, bet visą gyvenime turėjęs dujas nenoriu papildomo bako bagažinėje, nors tu ką!

marukou rašė:
Reikia. Naudoju hidrauline alyva, kuri kambario temperaturoje yra panasios klampos, o prie dabartines lauko temperaturos (-5...+5) pasidaro tirstesne uz alieju.

Prikabinu diagrama, kuri parodo klampos priklausomybe nuo temperaturos. Dyzelis - rapsu aliejus. Aklai tiketi parasytais skaiciukais neverta, bet priklausomybes islieka tokios pat.
Kaireje diagramos puseje klampa, apacioje - temperatura °C.


StandartinėParašytas: 28 Sau 2013, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.12
Amžius:
40
Pranešimai:
99
Miestas:
Lisabona
Automobiliai:
5er
Tas kenneke.com sildytuvas su pakaitinimo zvake ir gali but naudojamas, taciau tik kaip papildomas!

Plokstelinis sildytuvas yra nr. 1. Didziausias plotas, greiciausias silumos atidavimas. Temos autorius su tokiu sugebedavo vazinet grynu aliejumi prie -25...-28.

Taip kad snekos ne is pirsto lauztos.

Del 2 baku sistemos: Pasirinkau ja vien delto, kad 1 bako sistemoje reikia zyyyymiai daugiau demesio skirti kuro sildymui. Tada ir prisireikia papildomo sildymo purkstuku vamzdeliams, filtrui, slangoms kuriomis teka aliejus. Retkarciais tenka ir bake susigalvoti sildyma. Nes juk uzvedineji salta motora, o ypatingai ziema, kuro klampa - aktualus dalykas.

Gali daryti 2 baku sistema, nekisant griozdizkos talpos i bagazine. Isimi originalaus bako siurbliuka, truputi paardai, kad liktu plude. O bagazineje isimontuoji 5-10L bakeli dyzelinui. Viskas, problemos nebera + matai skydelyje kiek aliejaus turi :)


StandartinėParašytas: 28 Geg 2013, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.05.28
Pranešimai:
2
Sveiki, gal žinot kokių dokumentų reikia, kad galėtum legaliai degint tą aliejų ir jokie gamtosaugininkai ar kas nors neprisiknistų už to aliejaus kūrenimą :D


StandartinėParašytas: 28 Geg 2013, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
F4ctor rašė:
Sveiki, gal žinot kokių dokumentų reikia, kad galėtum legaliai degint tą aliejų ir jokie gamtosaugininkai ar kas nors neprisiknistų už to aliejaus kūrenimą :D


reikia pristatyti pazyma kad pajamos nevirsyja 500lt vienam seimos nariui. Tada rastiskai kreipiesi i aplinkos apsaugos ministerija, konkreciai i p. Mazuroni ir tada gauni leidima.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2013, 10:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.19
Pranešimai:
9
Automobiliai:
vw...
Na, bandau ir aš aliejų, tačiau mano golf 4 tdi STIPRIAI kaprizinasi. Turiu rimtą įtarimą, kad maškė turi daviklį, kuriuo analizuoja, kas pilama į baką. Nes tik užpylus apie pusę bako aliejaus, pradeda trūkčioti, čiaudėti, įsijungia avarinis režimas. Ant viršaus įpylus kelis litrus dyzelio, viskas IŠ KARTO susitvarko. Dėl tokių aplinkybių ir sprendžiu, kad tai būtent daviklio darbas, o ne sistemos. Nes įpylus aliejaus ar vėliau įpylus dyzelio, kuro filtrą, siurblį, purkštukus tas pasiekia na, po kokios minutės dviejų, o čia poveikis iškart, tik užkūrus variklį.
Ir tokiais atvejais nepadės jokios vieno ar dviejų bakų sistemos...
Viskas yra gana sudėtinga ir painoka. Dėl tokių aplinkybių, aliejaus naudojimo patrauklumas, kai jis kainuoja 2,2-3lt, stipriai sumažėja... O gauti ir surinkinėti iš kebabinių ne kiekvienas imsis.
Plius, lakstymas su kanistrais ir pan...


Paskutinį kartą redagavo aliejausNaujokas 03 Bir 2013, 11:06. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 03 Bir 2013, 10:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.08
Amžius:
43
Pranešimai:
182
Miestas:
Kaunas
Koks tikslaiu variklis to golfuko?

_________________
735i 92' LPG


StandartinėParašytas: 03 Bir 2013, 11:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.19
Pranešimai:
9
Automobiliai:
vw...
MindaugasN rašė:
Koks tikslaiu variklis to golfuko?

golf 4 1.9 tdi 96 kW, 2001


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 587 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery