Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Lap 2024, 05:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 199 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Lap 2012, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
Rankinis reikalingas kartą į du metus - per TA.


StandartinėParašytas: 19 Lap 2012, 23:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.09
Amžius:
45
Pranešimai:
188
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
E39 530D 99m
Aš įpratęs traukti rankinį lygioje ar nelygioje vietoje (lygioje vietoje traukiamas dėl "vaizdo" iš įpratimo), dėl to neskauda širdies dėl smūgio, kai bandau jungti pavarą pajudėdamas iš P į D ar R. Nevisada pasiseka palikti mašiną ne įkalnėje, specialiai jai lygios vietos neieškau. Man atrodo, kad dėžei taip sveikiau, na , ir rankinis neužrūdija ;)

_________________
BMW 530 D, 99m, touring


StandartinėParašytas: 20 Lap 2012, 10:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Julius P. rašė:
Rankinis reikalingas kartą į du metus - per TA.

Čia viena ponia irgi taip galvojo kaip Julius : http://www.youtube.com/watch?v=28aRr_Mw ... =endscreen


StandartinėParašytas: 27 Lap 2012, 16:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Pranešimai:
148
Kas gali apsviesti kokia pas mane deze ir kokius rekomenduotumet tepalus?
Ant dezes radau toki zymejima:
Paveikslėlis

Auto: 1998/06/24 523i
VIN dekoderis rodo:
Capacities
for the BJ from 01.09.1997 until 31.08.1998
M52 engine: 6:50 liters of oil
Transmission A5S 310Z (Automatic): 10.60 liters of oil

Gal kas zinot kokia e-parduotuve kur butu galima nusipirkit tepalus, tarpine ir filtra?


StandartinėParašytas: 27 Lap 2012, 17:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Ainoras rašė:
Kas gali apsviesti kokia pas mane deze ir kokius rekomenduotumet tepalus?
Ant dezes radau toki zymejima:
Paveikslėlis

Auto: 1998/06/24 523i
VIN dekoderis rodo:
Capacities
for the BJ from 01.09.1997 until 31.08.1998
M52 engine: 6:50 liters of oil
Transmission A5S 310Z (Automatic): 10.60 liters of oil

Gal kas zinot kokia e-parduotuve kur butu galima nusipirkit tepalus, tarpine ir filtra?

Jei labai pasistengtum sukoncentruoti demesį, atsakymą apie tepalus rastum šios temos 10 psl. , o i google ivedes tuos mistiškus skaičiukus rastum ATF LT71141


StandartinėParašytas: 28 Sau 2013, 19:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.02
Amžius:
36
Pranešimai:
318
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F06 640i
Deziu originalus tepalai:

2002-2005 petrol (BMW 4.4l M62) uses the 5-speed ZF 5HP24 transmission (fluid = Esso LT71141)
2002-2005 diesel (BMW 3.0l M57) uses the 5-speed GM 5L40-E transmission (fluid = Texaco ETL-7045E)
2006 onwards, both petrol & diesel uses the 6-speed ZF 6HP26 transmission (fluid = Shell ATF M1375.4), atitikmuo Liqui Moly ATF 1800


StandartinėParašytas: 06 Kov 2013, 01:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
49
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Einoras R. rašė:
Ne ne ne ir dar karta ne. Tik TEXACO ETL7045E (originalas). Tada dar paveiks tą dėžė (gal).


Stai kokia informacija radau http://www.automatikoelwechselsystem.de ... trolle.pdf todel dabar dar karta iskilo klausimas koki tepala is tikruju reikia naudot. Kaip parasyta, tepalo rusis priklauso nuo lipduko spalvos (skiltyje ATF fluid type labels). Gal galit paaiskint kas cia per tepalu rusis paminetos ??

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 06 Kov 2013, 09:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6965
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Rolka rašė:
Jau užpuvo. Dėl to ir nenaudoji, ar ne? :D

Neužpuvo, viskas veikia, tik automatas, nėra tam poreikio. Mechaninei naudojamas dažniau, nes automatui jo taip nepanaudosi kaip mechaninei.

venegas 530d rašė:

Stai kokia informacija radau http://www.automatikoelwechselsystem.de ... trolle.pdf todel dabar dar karta iskilo klausimas koki tepala is tikruju reikia naudot. Kaip parasyta, tepalo rusis priklauso nuo lipduko spalvos (skiltyje ATF fluid type labels). Gal galit paaiskint kas cia per tepalu rusis paminetos ??

Šiaip jei yra lipdukas, tai žiūri pagal spalvą, tada imi tokį tepalą kurį rekomenduoja, blogiausiu atveju ieškai alternatyvaus.


StandartinėParašytas: 06 Kov 2013, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.02
Amžius:
36
Pranešimai:
318
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F06 640i
I savo ZF 6HP32 deze susipyliau Liqui Moly ATF 1800, begiai metosi super...


StandartinėParašytas: 07 Kov 2013, 16:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Ciakas rašė:
I savo ZF 6HP32 deze susipyliau Liqui Moly ATF 1800, begiai metosi super...

Turbut norejai pasakyti Top Tec 1200... http://www.liquimoly.de/liquimoly/produ ... nt&land=DE


StandartinėParašytas: 07 Kov 2013, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.02
Amžius:
36
Pranešimai:
318
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F06 640i
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... nt&land=DE

Butent sukurtas ZF ZF 6HP19/26/32


StandartinėParašytas: 25 Bal 2013, 09:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
49
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Pakeiciau tepalus ir siek tiek jau pravaziaves galiu pasakyt tik gerus atsiliepimus, pavaras daug svelniau meto, net kartais jei nebandai pastebet kada permeta ir nejauti nei anksciau jausdavosi beveik kiekviena pavara ypas kai akseleruoji, o dabar kitas reikalas. Stai koks lipdukas buvo and karterio http://asg.lt?pfq7fi ir naudojau Texamatic 7045E http://www.texacobaltic.eu/en/products/ ... 7045e.html tepalus kurie atitinka GM Dexron III specifikacija. Filtra ir tarpine uz gan padoria kaina pirkau http://www.autotransmisija.lt

Isvada - tik viena, kad nauji tepalai tikrai negadina greicio dezes, o jei jau greicio dezes mechanizmai ant sugedimo ribos tai manu nereikia kaltinti tepalu .

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 05 Bir 2013, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
3365
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Parasysiu savo istorija. Buvo pas mane nedideli smugiai 1 > 2, 2 > 3. Didelis smugis P > R, N > R. Kai masina salta, kartais kai letai vaziuoji su pirmu greiciu, tai sunkiai persoko i 2 arba su smugiu is 2 > 1. Dar buvo toks garsas is dezes pastoviai, kaip liektuvo turbinos (jauciasi dazniausiai jei vaziuoji mazu greiciu). Irgi galvojau keist tepalus ar ne, nes prisiskaiciau zmoniu skundu kad po keitimo galejo ir sugest ta deze. Spjoviau, nupirkau Meyle filtra ir Meyle tarpine uz 50lt/uz visa komplekta, 6 ltr Mobil LT71141 alyvos uz 28lt/ltr. Pakeiciau pats garaze, naudojant ZF originalia instrukcija, ziurejau dezes temperatura su INPA. Na filtras praktiskai tiko, tiktai buvo mazokas ir man rodos kad galvute nepilnai ilindo i hidrobloka. Filtras dar stovejo originalus Filtran, reiskias per 250,000km niekas jos nekeite turbut, alyva isejo juoda, bet sudo buvo mazoka. Pagal skaiciavimus dezeje buvo nepakankamai tepalu, apie puse litro. Dar pirkau naujus karterio varztus, ir viena laikili is krastos, nes sulauziau, praktiskai varztus galima buvo nekeist,bet megstu keist viska jei darau remonta :) Na po pirmo keitimo smugis i R liko, bet begiai geriau junginejosi, beveik prapuole tas liektuvo garsas, dabar tiliau dirba deze. Naujos alyvos proporcija apie 60% - 40% seno nes isejna tiktai apie 5.5ltr butent siai 5HP18 dezei. Veliau po menesiu pasikeiciau dar karta, naudojau originalu filtra - 100lt/krastoj, dabar seno tepalo dezeje liko apie 15%. Kaip man pasirode, netgi geriau dabar dirba. Bet vistiek jauciausi maziciai smugiukai (ju intensivumas daznai priklauso nuo to kaip spaudi akceleratoriu, kartais beveik nieko, kartais jauciasi). Dabar planuoju pasikeist keletas solenoidu hidrobloke, ieskau spyruokliu originalaus komplekto, pasikeisiu visus, pilnai isplausiu hidrobloka. Atrasysiu veliau kas gausis :)

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 11 Bir 2013, 08:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
na saunuolis


StandartinėParašytas: 11 Bir 2013, 17:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.16
Pranešimai:
114
Automobiliai:
E39 530d
idomi labai tema, nors ir pas mane mechanika, bet pabandziau paieskot nete ka uzsienieciai galvoja apie tepalu keitima, tai dauguma raso kad reikia keist, bet ir kelias idomias mintis radau
"ZF does say now, however, if you have gone over 100K, things probably are worn and deposits have been built up that -may- cause an issue or bring about failure earlier if the fluid is changed after high mileage has been accumulated. They DO recommend changing regularly at around 50K-60K miles interval."
"Actually, changing the transmission fluid is not always a good idea. In many cases, the friction material that wears away can help the clutches and steels grip each other. When you replace the fluid with new fluid, it then loses this added ability. This can cause excess transmission slippage and eventual transmission malfunction. "

Tai gal BMW paskaiciavo kad keiciant daznais intervalais dezes tepala, dezes gyvenimas prailges tarkim nuo 300k iki 400k (neisivaizduoju kiek istikro jos laiko), bet kai suges tai busi isleides litu ant keitimo uz 2 deziu kaina, o zmogus nekeites po 300k susiremontuos deze, pasikeis tepalus tuo paciu ir pigiau zymiai iseis. O keiciant tepalus mazesniais intervalais neapsimoka, nes gali tik pablogint dezes darba ir pagreitint gedimus (cia remiantis kazkokiu uzsienieciu mintimis :D).


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 199 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery