Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 10:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Rgp 2012, 19:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.16
Pranešimai:
3
Automobiliai:
BMW 525, 1998m. 2.5 TDS, Automatas
Norėjau paklausti, kas važinėjat su panašiomis mašinomis, nedrožiat jų, prižiūrit, apvažinėjat duobes ir panašiai, kiek metams išeina mašinos priežiūra idealiam stovyje. Kokios dalys dažniausiai genda ?
Dabar va žadu pirkti tokią mašiną, įdomu kokie būtų jos priežiūros kaštai, tėvas sako, kad kainos beprotiškos, ir visi nespėja tvarkyti, bet man atrodo prižiūrint ir gražiai važiuojant neturėtų kainuoti tiek daug.
Mašina 98 metų, automatas 2.5 dyzeliukas. Būtų išgirst kuo daugiau įvairių nuomonių.


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2012, 19:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.16
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 735i ex
E38 730d ex
E65 735i ex
E39 530d ex
E38 730d ex
E38 730d ex
E60 530d
Nikas:
Darin
ziurint kas tau tas "idealus stovis".detales tik naujos krasta auto?tada islaikymas bus brangus.o jei ieskosi naudotu detaliu srotuose masinos islaikymas bus kaip ir visu automobiliu.tvarkysi vaziuokle,kazkiek variklio detaliu ir t.t,kiekvienas taiso savaip.svarbu kokio stovio dar nusipirkti ta dyzeliuka,gal jis bus tvarkingas ir nereikes dideliu investiciju,o gali tekt kas savaite keist dalis.


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2012, 19:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.16
Pranešimai:
3
Automobiliai:
BMW 525, 1998m. 2.5 TDS, Automatas
darin rašė:
ziurint kas tau tas "idealus stovis".detales tik naujos krasta auto?tada islaikymas bus brangus.o jei ieskosi naudotu detaliu srotuose masinos islaikymas bus kaip ir visu automobiliu.tvarkysi vaziuokle,kazkiek variklio detaliu ir t.t,kiekvienas taiso savaip.svarbu kokio stovio dar nusipirkti ta dyzeliuka,gal jis bus tvarkingas ir nereikes dideliu investiciju,o gali tekt kas savaite keist dalis.

Aš labiau klausiau apie važiuoklę, į važiuokle gi nedėsi senų detalių, nespėsi keisti, kainos irgi labai nesikandžioja, tų dažniau gendančiu man atrodo, ar klystų ? Ar ir į važiuoklę savo mašiniukui dedi senas dalis ? Kaladėles, diskus ir pnš ?


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2012, 19:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.09
Amžius:
45
Pranešimai:
188
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
E39 530D 99m
kaladėlės, diskai, guoliai aišku brangesni už pasato, bet važiuoklės detales galima ir restauruoti - vadinasi, kaina, kaip ir bet kuriai kitai mašinai

_________________
BMW 530 D, 99m, touring


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2012, 19:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.16
Pranešimai:
3
Automobiliai:
BMW 525, 1998m. 2.5 TDS, Automatas
dany rašė:
kaladėlės, diskai, guoliai aišku brangesni už pasato, bet važiuoklės detales galima ir restauruoti - vadinasi, kaina, kaip ir bet kuriai kitai mašinai

Turėjau seną nissana 90 metų kur nieko nesu kišęs, tai dabar perkant geresne mašina, nežinau, kas yra kišama į bet kokia mašiną ;)
Taigi normaliai klausiu, pavyzdžiui kiek savo mašinos priežiūrai išleidi per metus ?


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2012, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.09
Amžius:
45
Pranešimai:
188
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
E39 530D 99m
VyckaKLP rašė:
Turėjau seną nissana 90 metų kur nieko nesu kišęs, tai dabar perkant geresne mašina, nežinau, kas yra kišama į bet kokia mašiną ;)
Taigi normaliai klausiu, pavyzdžiui kiek savo mašinos priežiūrai išleidi per metus ?

na, su savo auto aš tau pavyzdžio neparodysiu. Ji man darbinis arkliukas. Per mėnesį pravažiuoju daugiau kaip po 5000 km. Vaziuoklę tvarkau (restauruoju) du kart per metus rudenį ir pavasarį. Per praėjusius metus restauracijai palikau apie 650lt. Neseniai keičiau kaladėles - priekinės - 125 (ATE), rankinio stabdzio - 85 (vokiskos). Kaladeles dejau geresnes, bet detales gaunu su nuolaidom. Daugiau i vaziuokle lyg ir nieko nekisau

_________________
BMW 530 D, 99m, touring


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2012, 20:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.16
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 735i ex
E38 730d ex
E65 735i ex
E39 530d ex
E38 730d ex
E38 730d ex
E60 530d
Nikas:
Darin
matai,jis tvarko du kart i metus,kitam i metus viena karto uzteks.bet kalbant apie kainas,pirk drasiai E39 jei tave baido tik remonto kainos,nes nera jos kosmines.o vaziuokle paprasta ir nera sudetinga.


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2012, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.09
Amžius:
45
Pranešimai:
188
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
E39 530D 99m
man irgi, manau, užtektų ir vieno karto, bet kai kilometrų daug prasuku, tai todėl taip ir gaunasi

_________________
BMW 530 D, 99m, touring


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2012, 20:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
E39 528i 98m mechanika su gerom dujom nusiperkam ir nesukam galvos

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2012, 23:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.12.30
Amžius:
31
Pranešimai:
1470
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Vectra GTS 2.2 '03
ex.E38 - 728i '96
Skype:
tomaszvalgas
Nikas:
L1F3
VyckaKLP rašė:
Turėjau seną nissana 90 metų kur nieko nesu kišęs, tai dabar perkant geresne mašina, nežinau, kas yra kišama į bet kokia mašiną ;)
Taigi normaliai klausiu, pavyzdžiui kiek savo mašinos priežiūrai išleidi per metus ?


Į mašiną gali vapšie nekišt :) Važinėt su klibančiais šarnyrais, aplaužytom detalėm, baisiais ratais, nuplyšusiom padangom, išbelstais sailentblokais, neveikiančiu rankiniu ir ištryptu vidum. Bent jau aš taip įsivaizduoju, kai nekiši nei lito į mašiną, nes principe taip ir būna, kadangi 6 mašinas turim, viskas akivaizdu.

Jeigu nori turėt padorią mašiną, tai tektų minimaliai išorę prisižiūrėt, iš dalies vidų ir persirininkinėt važiuoklę, pastoviai pasitikrint viską, restauruot šarnyrus ir netgi gali naujas detales pirkt, aišku nebūtinai krastoj, o padorių firmų detales, kurios kainuoja tiek pat kiek ir visų kitų mašinų. Šarnyrinė jungtis nuo 30 iki 100lt vaikšto kaip ir bet kurios kitos mašinos. Žinoma, Bulkai visas dalis važiuoklei už 200lt gali nupirkt, bet po pakeitimo 200km ir vėl barškini dantis, lauki kol praeis pusė metų ir vėl galėsi sau leist susitvarkyt važiuoklę tom pačiom pigiom dalim. Beveik gali verstis apie 1000lt metam, neskaitant padangų. Nebus nieko brangiau negu išlaikyt bet kurią audinę, volksą ar Fordą, reiktų be to atsižvelgt į tai, kad tdsui nereikia keist paskirstymo dirželių, įtempėjų, ten grandinė, o grandinė tikrai nemažai km atlaiko, bent jau aš nesiruošiu keist jos ir net apie tai nemąstau, nes praktiškai esu garantuotas, kad ji man ir dar kitam kas iš manęs nusipirks tą mašiną atlaikys.

Jeigu nori turėt idealų BMW, 2000lt per metus bus maža :) Dažymai, nuo senumo supuvusių detalių ir aplaužytų detalių keitimas, kėbulo lyginimai, korozijos šalinimas, važiuoklės remontas, pastovūs patikrinimai, diagnostikos, kitos smulkmenos....

Tokia politika...

Iš esmės gal tada geriau turėt sugriuvusį passatą ir nieko nestebins, kad jis toks, nes jie dauguma tokie ir į juos nereikia kišt pinigų.
Kai tavo BMW apgriuvęs, tai jau daug kas labai dėmesį atkreipia į tai :D Aišku, čia kiekvieno asmeninis reikalas.


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2012, 00:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.07
Amžius:
32
Pranešimai:
205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
bmw E39 530 99

ex Passat b5 1.9tdi 1999
ex bmw E34 524
ex bmw E36 318
Skype:
darknes02
bmw gera masina tik vaziavimui. O taip,nieko cia gero nera. Varikliai nera patvarus,o dar kadangi tiek buna pramyne,tai kai prasideda problemos,tai gali prasikeikt. Kuro kitokio nei is degalines dazniausiai nevirskina.Taciau vaziuokle laiko neblogai,restauravimas kaip ir kitu automobiliu. Ir siaip,bmw kuro tikrai nemazai pasiima.


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2012, 16:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
46
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Darkness rašė:
BMW gera masina tik vaziavimui. O taip,nieko cia gero nera. Varikliai nera patvarus,o dar kadangi tiek buna pramyne,tai kai prasideda problemos,tai gali prasikeikt. Kuro kitokio nei is degalines dazniausiai nevirskina.Taciau vaziuokle laiko neblogai,restauravimas kaip ir kitu automobiliu. Ir siaip,BMW kuro tikrai nemazai pasiima.


Mano patirtis kaip tik priesinga... Varikliai laiko puikiai, o vaziuokle tai i nevilti varo. Detales brangios, pati masina jau kaip ir beverte darosi. Nebeproporcingas tas taisymas jos palyginus jos verte, detaliu kainas ir remonto daznuma. Beje, detales keiciamos tik naujos ir normaliu firmu.
Autoriui siulyciau geriau kaip kazkas minejo geriau benzinas - dujos. Maziau zilu plauku turesi, nes kaip supratau, nesi nusiteikes daug investuoti... O su senu dyzeliu juoda loterija, kuria pralaimejus...


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2012, 22:08 
  
 
 
Nera ka veikt tai parasysiu.
Gyvenu ne LT , bet islaidu klausimu (to, ka gali prireikti remontuoti) , manau jokio skirtumo. Tiesiog gali numatyt ka gali reiket keisti einant laikui...
Masina '02 gamybos E39 530d Sport siuo metu prasukus 180k km . Nuo 2011 kovo mano islaidos sudaro (is galvos, kiek pamenu):

Inspection1 servisas darytas BMW Specialist garaze vien tam kad uzdetu stampa knygelej + Crankcase Breather ( liaudyje kazkodel vadinamas turbinos filtriuku) pakeitimas -260£
Juodos Grotos -30£
2 Sekantys tepalu + Filtru Keitimai apie 130 £
EGR termostatas + keitimas - 50£
"Ezys" - 35£
galines + priekines 17" dydzio padangos apie 250£ (pirkau devetas ... paskutini kart gyvenime :oops: :evil: )
Priekinis guolis su pakeitimu apie 100£ jei tiksliai pamenu
Visi stabdziu diskai + kaladeles + skystis (Priekines kaladeles keistos 2x kartus) keistos pacio - apie 300£
Pora PDC sensoriu - 50£
Priekine Suspension Arm ( sorry - nezinau kaip Lietuviskai tiksliai vadinas) + darbas - 90£
Pora diagnostiku - 40£

Esant problemai vaziuoju i servisa ir ten ziurim kas kaip ir detale keiciama is karto.

Bedu reikalaujanciu didesniu islaidu kolkas neturejau.

Kura pilu tik is zmoniskos (Shell) degalines ir tik po pilna baka. Turint minty kad vazinesi LT keliais is masina siek tiek senesne gali pridet keleta simtu pakabai + nenumatytiems variklio gedimams ir turesi numatomas islaidas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery