Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 04:13

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Geg 2012, 09:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.06.26
Amžius:
41
Pranešimai:
8
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E39 530D '01
ex: E39 530D '99
ex: E39 528 '98
Sveiki. Kad nekurt naujos temos, tai uzduosiu klausima cia. Auto E39 530D 99'. Taigi pavazinejus, sustojus ir pastacius svirti i P (parking) automobilis kelis kartus prasoksta ant lygaus kelio. Nelabai nori kotai laikit parking'as. O siaip vaziuojant begius meto gerai. Kame reikalas cia galetu buti? Ar tai gali buti rimto gedimo pozymis?


StandartinėParašytas: 06 Geg 2012, 13:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Taip, tai greičiausiai rimto mechaninio gedimo požymis. Parkingo blokatorius yra mechaninė sistema, jei mašina dažnai buvo statoma stačiose nuokalnės neįjungus rankinio, įjungiamas P pilnai nesustojus galėjo lūžti blokatorius. Pas dėžių meistrus reikia važiuoti.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 06 Geg 2012, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.27
Amžius:
37
Pranešimai:
2405
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46
aisku, tai ka parase kolega einoras nebutinai 100% pasiteisins, forumas tai tik patarimai ir rekomendacijos, per atstuma nediagnozuosi tiksliai ;)

_________________
Perdažyt ir išmest


StandartinėParašytas: 06 Geg 2012, 22:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Ne, žinoma, kad ne 100 procentų. Per internetą čia tik pranašavimai. Todėl pas "dėžistus" verta važiuoti diagnostikai perdaug nedelsiant.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 07 Geg 2012, 07:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.06.26
Amžius:
41
Pranešimai:
8
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E39 530D '01
ex: E39 530D '99
ex: E39 528 '98
Vaziuot, tai vaziuosiu i diagnostika. Cia klausima uzdaviau tode, jog buvo tokiu kurie sake pasikeisk tepala deze ir viskas susitvarkys. Kazkaip kilo abejoniu, negi cia del tepalu!? Tik ar nieko blogo jei kokia savaite dar pavazinesiu, nes eiles toj diagnostikoj. Ar geriau neeksplotuoti isvis dabar?


StandartinėParašytas: 07 Geg 2012, 09:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Na taip, tepalų pakeitimas išprendžia visas pavarų dėžės problemas ir garantuoja jos veikimą dar 1000000 kilometrų :D Čia tikrai ne dėl tepalų. Parkingo sistema yra mechaninė, o ne hidraulinė. Patariu nevažinėti visai, nes nežinia kaip ten kas, galimi rimtesni gedimai. Diagnostika pas dėžių specialistus, ar šiaip elementari elektroninė diagnostika? Čia reikia važiuoti pas dėžių meistrus. Gali būti, kad reikės tik trosą pareguliuoti, bet man atrodo, kad blokatorius lūžęs, ar sutrintas bus. Ten sistema paprasta, todėl kažkokių stebuklų nebus.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 10 Geg 2012, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
ka reiskia kur juodai pazymejau, kazkokios lenteles, zalia ir juoda?
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 11 Geg 2012, 00:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Ant pavarų dėžės yra aliumininė lentelė su dėžės duomenimis ir numeriais. Jos spalva arba žalsva, arba juoda ir pagal tai galima atskirti kokia alyva naudojama.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 11 Geg 2012, 11:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
pries dapilant tepaliuka, prasukau paziuret koks ten tepalas vidui, spalva pilkai juoda, tamsus ne i raudonuma. tai cia jau butinai juos keisti?

cia raso kad pas mane telpa 5.5ltr, tai kiek pirkti rialai?
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 11 Geg 2012, 12:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Teoriškai tepalą jau reikia keisti. Bet jei keitimas bus tik seno išpylimas ir naujo supilimas, tai tada gali nekeisti, nes keičiant reikia nuimti karterį, išplauti jį, nuvalyti magnetą, pakeisti filtrą, pakeisti karterio tarpinę. Ir tai čia tik kolchoziškas keitimas, nes dėžėje, kurioje tepalai nebuvo keisti n kilometrų prieš juos keičiant reikia plauti kapiliarus ir kitas dalis (trumpai tariant perrinkti dėžę). Ir šiaip pakeitus reikėtų nuvažiavus apie 200 km tepalą vėl pakeisti. Šiaip nusipirk 6 litrus ir bus kaip tik.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 12 Geg 2012, 22:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.27
Pranešimai:
83
Automobiliai:
e65
sveiki gal kas eset susidure vienu zodziu pakeiciau dezes tepalo siurbly,5 bmw 98m 2.5 ir dabar jungia atbuliny pirma pavara ir bando jungti antra
ir iskart ismeta klaida dezes ava rinis rezimas ir iskart y ketvirta pavara imeta ir laiko nemeta i pirma tik sustojus uzgesinu ir uzkurus vel buna pirma,gal kas esat susidures kas cia galetu buti


StandartinėParašytas: 12 Geg 2012, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Pirmiausia prieš rašant į forumą reikėtų pasidaryti elementarią diagnostiką (kad ir su INPA) ir pažiūrėti kokios klaidos dėžėje. Tavo gedimų priežaščių gali būti milijonas ir viskas sueis į kavos tirščių būrimą. Po diagnostikos dar reikia atskyti į šiuos klausimus:

1. Kokia tiksliai mašina 2.5 ? Benzinas ar dyzelis?
2. Koks tepalo lygis dėžėje dabar, kai meta klaidas?
3. Kas keitė siurblį, perrinkinėjo dėžę ir ar davė garantiją?
4. Kokie tepalai supilti?

Dar yra svarbu:

1. Ar buvo plauta dėžė, ar tik siurblį surinko?
2. Ar buvo kokių nors bėdų be siurblio ir kokie simptomai buvo, kad pakeistas būtent siurblys?

Bet pirmiausia diagnostika.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 12 Geg 2012, 23:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.27
Pranešimai:
83
Automobiliai:
e65
bmw benzininis pirkau deveta deze dedamas pats sulauziau siurbly tada is senosios isemiau ir ydejau y sia deze ystaciau pats tepalai nauji deze neplauta o klaida ismeta kaip tik bando mesti antra pavara,degnostikos dar nedariau


StandartinėParašytas: 13 Geg 2012, 02:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Su devėta dėže tai dar sudėtingiau siūlų galus rasti. Pradžiai reikia diagnostikos duomenų. Geriausia būtų print screen. Be šito sunku padėti, nes kaip jau sakiau-priežaščių daug gali būti, kodėl taip yra.

Man dar idomu, kokiu būdu siurblį sulaužyti pavyko.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 13 Geg 2012, 11:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.27
Pranešimai:
83
Automobiliai:
e65
nu aisku,o kaip sulauzem gerai turbut neystaciau pusles varztais pritraukinejom ir viskas tik kazkas trakstelejo ir yra siurblio ausytes nuluzo kur pusle fiksuojasi ar kaip cia issireiksti


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 847 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery