Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 15 Lap 2024, 00:04

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 277  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Kov 2012, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
willius528i rašė:
all in music pas ta mėlyną su eM paketu tai duodu 99proc. kad lėviausia garso sistema (sprendžiant pagal mage). Tas su teliku irgi audio sistema negali pasigirt, neturi stiprintuvo, tik cd changer'į. Ieškok auto bent jau su Hifi sistema, subą ir DSP stiprintuvą galima ir vėliau įsidėt (pati DSP sistema gan reta), aišku salone kalonėlės liks silpnesnės- čia toks kompromisinis variantas.

Myciau tuos reguliavimus susakiau, kad lengviau orientuotųsi, nes auto, kuriuose nėra garso stiprintuvo nebus ir "bass", "treble" reguliavimų. Taip pat su Hifi sistemomis eina ir juodi Alpine stipruntuvai, nežinau kuo skiriasi nuo tų pilkų apart spalvos ir biški kitokios formos.


pas mane butent taip ir yra: bass + treble reguliavimas prie kasetes, o garso stiprintuvo nera :) sistema pati paprasčiausia, todėl ir užkliuvo toks tavo susakymas. atrodo taip (čia ne mano foto):
Paveikslėlis
tiesa, niekaip neprisiruošiu užbaigt susidėt viso dsp komplekto. šiuo reikalu jau teko nemažai domėtis dar pernai metais, bet va kiek užtruko viskas :oops:


StandartinėParašytas: 15 Kov 2012, 21:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.29
Amžius:
36
Pranešimai:
1899
Miestas:
Kaunas
MYCIUS rašė:
tiesa, niekaip neprisiruošiu užbaigt susidėt viso dsp komplekto. šiuo reikalu jau teko nemažai domėtis dar pernai metais, bet va kiek užtruko viskas :oops:


Dėl tų reguliavimų gal ir tavo tiesa, bet asmeniškai kiek matęs, tai be stiprintuvų tai nebųdavo ir tų reguliavimų. O dėl DSP, tai jei buvo Hifi sistema ne tiek ir daug reikalų, aišku ne pats dariau, bet elektrikas gan nesunkiai vietoj paprasto stiprintuvo instaliavo DSP ir bosą. Aišku pas DSP ir kolonėlės kitokios, bet nemanau, kad kad jas verta keist- tiksliau neverta knistis jų ieškant.

Saras77 sunkiausia, tai rast subą sedanui ir DSP stiprintuvą (jis ir nuo E38) už normalią kainą, bent su tuo susidūriau kai sau ieškojau.


StandartinėParašytas: 17 Kov 2012, 19:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
Apžiūrėtas šiandien šitas http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-530- ... 57876.html
Praktiškai bereikalingi 600km susukti dėl "idealios" būklės lupenos. Kėbulas baisus, posparniai atvepę arba išvis nurauti. Į vidų net nebelindau, nes pakako ir to... Nuotraukos ir realybė skiriasi kaip diena ir naktis.

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 17 Kov 2012, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
Ar aš neaiškiai parašiau, ar jūs neskaitot? Galėčiau vardinti ir vardinti... Kėbulas baisus tuo, kad abu, buferiai, kairės pusės abi durys, galinis dešinys sparnas ne nudažyti, o tiesiog nuvemti dažais. Priekinis kapotas irgi baisiai dažinėtas. Gale dangtis aplink stiklą surūdijęs.
Būtų vertas dėmesio GAL, jei kainą nupjautų perpus, o ir šiaip nepatinka, kai 3,14sa protą pardavėjas telefonu, o kai pamatai, tai net nulinksta.

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 21 Kov 2012, 14:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
willius528i rašė:

Perdarymui projektų nenorit nieks? :mrgreen: Ir kas ten do velnias vietoj galinių langų atidarymo?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1


čia šarvuoti 540. pas juos galiniai langai nesidarinėja, o ka ten daro tie mygukai sunku pasakyt.. :roll: dar nebuvau matęs tokiu :shock:
berods šitas dalykas: "Wechselsprechanlage", bet nežinau, kaip išverst. kaip racija, ar domofonas. gal kas pataisysit mane.


StandartinėParašytas: 21 Kov 2012, 21:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.04
Amžius:
38
Pranešimai:
632
Miestas:
Vilnius/ Enniskillen UK
Automobiliai:
E39 530 M57 00' ex...
E36 318 M41 95'
bmwfan2012 rašė:
gerai tai i ka labiausiai kreipti demesi perkant 530 dyzeli čia lietuvoj iki 11 000 lt??? ir aplamai ar galima ka nors rasti normalaus kad nusipirkus nereiktu kist litus pvz i variklio dali... (pats turejas ir nesenai pardaves E34 525tds, tai zinojau pries perkant kad upiausia dalis manau siurblys,o kas pas E39 530?)


3.0d labiausiai reik bijot :
turbina - 1000lt gera
aut.pavaru deze - 2500-3500lt

maziau tiketina:
forsunkes ~100-150lt/vnt (patikrinimas 20lt, nes perki katina maise)
OSM davyklis
kas be ko, pakaba, bet cia prie visu E39 galima skirt, irgi truputi kainuoja
pikseliai spidometro/BC - tvarko, bet irgi skirsim prie visu E39

ir kruva kitu silpnu vietu, kaip dempferis, vairo st.siurblys, bet srote galima ne itin brangiai rast.

_________________
Привет моя, пишет твой, ушел в запой не беспокой...


StandartinėParašytas: 21 Kov 2012, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.01
Pranešimai:
35
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E38 740i 95'
ex : E34 525 tds 94'
zvitalij rašė:

3.0d labiausiai reik bijot :
turbina - 1000lt gera
aut.pavaru deze - 2500-3500lt

maziau tiketina:
forsunkes ~100-150lt/vnt (patikrinimas 20lt, nes perki katina maise)
OSM davyklis
kas be ko, pakaba, bet cia prie visu E39 galima skirt, irgi truputi kainuoja
pikseliai spidometro/BC - tvarko, bet irgi skirsim prie visu E39

ir kruva kitu silpnu vietu, kaip dempferis, vairo st.siurblys, bet srote galima ne itin brangiai rast.

dabar to pacio paklausciau apie benzinini varianta? :) ( pilnai nesu apsisprendes ar imti benza, poto dujas detis ar isakrt benzinas/dujos, ar isvis dyzelini)


StandartinėParašytas: 21 Kov 2012, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.09
Amžius:
45
Pranešimai:
188
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
E39 530D 99m
perkant e39-tą reikia pamąstyti kaip jo nori. Kai aš pirkau saviškę, tai jos labai, labai norėjau. Nes man patinka būtent šis modelis (dėl skonio nesiginčysim, ane :D ). Žinojau, kad 3D reikalauja daugiau pinigėlių priežiūrai, bet tai manęs neatbaidė. Į mašiną investuoju tiek, kad ji būtų pilnai techniškai tvarkinga. Bet kokį krebždėjimą iškarto šalinu, o jei reikalingi didesni pinigai remontui - pataupau ir tada šalinu. Išlaikyti pilnai tvarkingą 3D, kažkiek kainuoja. Bet tikrai ne tiek kiek prieš 5 metus. Jų daugėja - detalės pinga. Siurblį keičiau - mokėjau 100 lt, nors Vilniuje šrote prašė 700. Stabdžių stiprintuvo pūslę radau už 50lt. Variklio pagalvė nauja pigesnė nei opel omegos (kainos tiksliai neatsimenu). Važiuoklę restauruoju - tai kaina kaip ir kitoms auto. Na brangesnis termostatas, žvakės ( jų reikia šešių), akumas brangesnis, nei silpnesniems modeliams ir t.t. Pasverk ir pagalvok, kaip tu prižiūri savo mašiniuką, kiek gali skirti remontui (aš buvau nusistatęs ribą iki 3000 lt nenumatytam rimtam remontui, bet kol kas telpu iš algos :) ) ir tada spresk ar pirkti E39 3.0 D.
Iš savo patirties pasakysiu, kai nusipirkau savajį 3D pradžioje investavau, kad butų tvarkinga, o dabar mėgaujuosi važiavimu (neskaičiuoju smulkmenėlių)
Sėkmės paieškose :wink:

_________________
BMW 530 D, 99m, touring


StandartinėParašytas: 21 Kov 2012, 21:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.01
Pranešimai:
35
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E38 740i 95'
ex : E34 525 tds 94'
dany rašė:
perkant e39-tą reikia pamąstyti kaip jo nori. Kai aš pirkau saviškę, tai jos labai, labai norėjau. Nes man patinka būtent šis modelis (dėl skonio nesiginčysim, ane :D ). Žinojau, kad 3D reikalauja daugiau pinigėlių priežiūrai, bet tai manęs neatbaidė. Į mašiną investuoju tiek, kad ji būtų pilnai techniškai tvarkinga. Bet kokį krebždėjimą iškarto šalinu, o jei reikalingi didesni pinigai remontui - pataupau ir tada šalinu. Išlaikyti pilnai tvarkingą 3D, kažkiek kainuoja. Bet tikrai ne tiek kiek prieš 5 metus. Jų daugėja - detalės pinga. Siurblį keičiau - mokėjau 100 lt, nors Vilniuje šrote prašė 700. Stabdžių stiprintuvo pūslę radau už 50lt. Variklio pagalvė nauja pigesnė nei opel omegos (kainos tiksliai neatsimenu). Važiuoklę restauruoju - tai kaina kaip ir kitoms auto. Na brangesnis termostatas, žvakės ( jų reikia šešių), akumas brangesnis, nei silpnesniems modeliams ir t.t. Pasverk ir pagalvok, kaip tu prižiūri savo mašiniuką, kiek gali skirti remontui (aš buvau nusistatęs ribą iki 3000 lt nenumatytam rimtam remontui, bet kol kas telpu iš algos :) ) ir tada spresk ar pirkti E39 3.0 D.
Iš savo patirties pasakysiu, kai nusipirkau savajį 3D pradžioje investavau, kad butų tvarkinga, o dabar mėgaujuosi važiavimu (neskaičiuoju smulkmenėlių)
Sėkmės paieškose :wink:

bent vienas normalei paaiskino :) as bmw tai tikrai zinau kad noriu. 2 metus su E34 pravazinejau ir zinau kad noriu naujesnio modelio ir zinau kad po E39 ateiti dar geresnio bmw noresiu :P


StandartinėParašytas: 21 Kov 2012, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
pas benzinius E39 ner turbo - ner problemu :mrgreen: joke

del automatiniu greiciu deziu as neturiu ka pasakyt, nes pats su mechenine vazineju, tai neteko dometis (siaip mechanines daznai negenda. o ir deveta nekazka kainuoja, jei tai ne 6 begiu deze).

dazniau pasitaikancios bedos prie variklio, tai alkuninio veleno padeties daviklis, ir paskirstymo velenelio padeties daviklis. nauji, originalus kainuoja po ~300lt. (svarbu, nedet neoriginaliu).
senesniem E39, jau daznai sugenda kondicionieriaus ventiliatorius (geresniu atveju tik jo varzos). srote bus kokie 250lt, bet ir tai be garantijos, kad jis tau pasisukes koki menesi neuzlinks, o naujas kainuoja..daug

dar reiktu perspet, kad ten kazkur 98-99metu masinose genda abs'o blokai, ir jie net ir deveti brangus.

jei dar nebuna keisti, tai jau tokio amziaus masinom ateina laikas keist amortizatorius, ypac priekinius.

bmwfan2012, jei jau kalbama apie dujas tai zinoma, kad geriau pirkt be duju ir det paciam (gausi garantija, zinosi kur kas ir kaip idejo). bet tai nereiskia, kad masina be duju kainuos pigiau, nei su dujom :D

ir mano pastebejimas, kad turint 11k lt, nelabai iseina pirkt E39. sutinku, kad uz tokia ar netgi truputi mazesne kaina, jau galima ju surast skelbimuose, bet tai toli grazu nereiskia, kad nusipirkus masina, tikrai nereikes nieko keist (remontuot), ir tuolabiau nusipirkus E39 uz 11k lt.
o kur dar filtru, tepalu, ir kitu skysciu keitimas? (net jei ir idealia nusipirkt, vistiek tai padaryt turesi).


StandartinėParašytas: 21 Kov 2012, 22:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Su 11000 kišenėje nelabai pavyks nusipirkti tvarkingą E39 530d. Jos netvarkingumo laipsnis priklausys nuo sekmės,o norint ją padaryti tvarkinga reikės investicijų. Taip pat navarotų tikėtis neverta. Kaip tradicija 530d su tokia kaina reikia tikėtis tokių problemų:

1. Pakabos elementai sudrožti beveik "iki negaliu"
2. Didesnės ar mažesnės bėdos su turbina.
3. Greičiausiai kas nors su varikliu.
4. Elektronikos bėdos.
5. Pavarų dėžė prie mirties.
6. Kėbulo defektai.
7. Rida milžiniška (160000 ant skydelio + 680000 nusuktų :) )

Kažkoks šių problemų asorti garantuotai bus (ir + rida). Toliau žinoma reikės filtrų, alyvos, dirželių, įtempėjų, darbo. Kainas gali prognozuoti. Tai jei visus savo turimus 11000 išleisi mašinai, tai po to sedėsi kaip rūpintojelis prie barškančio penktuko su variklio vibracija ir netraukimu.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 21 Kov 2012, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.02.01
Pranešimai:
35
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E38 740i 95'
ex : E34 525 tds 94'
Einoras rašė:
Su 11000 kišenėje nelabai pavyks nusipirkti tvarkingą E39 530d. Jos netvarkingumo laipsnis priklausys nuo sekmės,o norint ją padaryti tvarkinga reikės investicijų. Taip pat navarotų tikėtis neverta. Kaip tradicija 530d su tokia kaina reikia tikėtis tokių problemų:

1. Pakabos elementai sudrožti beveik "iki negaliu"
2. Didesnės ar mažesnės bėdos su turbina.
3. Greičiausiai kas nors su varikliu.
4. Elektronikos bėdos.
5. Pavarų dėžė prie mirties.
6. Kėbulo defektai.
7. Rida milžiniška (160000 ant skydelio + 680000 nusuktų :) )

Kažkoks šių problemų asorti garantuotai bus (ir + rida). Toliau žinoma reikės filtrų, alyvos, dirželių, įtempėjų, darbo. Kainas gali prognozuoti. Tai jei visus savo turimus 11000 išleisi mašinai, tai po to sedėsi kaip rūpintojelis prie barškančio penktuko su variklio vibracija ir netraukimu.

kiek supratau ieskotis benza iki 11k ir detis dujas :D imanoma rasti gera benza iki 11k negu dyzeli 3.0l?


StandartinėParašytas: 21 Kov 2012, 23:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
nu cia laimes dalykas. bet su benzu viskas geriau turetu eitis =D>

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 21 Kov 2012, 23:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Čia sekmės reikalas, bet su benzinu viskas papraščiau. Paieškojęs galėtum vertą dėmesio rasti. Tik visada žiūrėk, kas parduoda tą mašiną (jei ne turguje perki, nes perekupai tai visi vienodi ). Pagal pardavėją galima daug ką pasakyti ir apie mašiną. Jei jis jaunas ir mašina su visokiais pelekais, lempų papiktinimais ir pigia magnetola salone, tai beveik galima garantuoti, kad buvo taupoma priežiūrai, dalims ir t.t. Tikrai gerai kažkas patarė, kad iš kurio nors forumiečio nusipirkęs neapsiriksi :) Čia toks pusiau OFF gyvenimiška-psichologine tematika.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 21 Kov 2012, 23:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
bmwfan2012 rašė:
kiek supratau ieskotis benza iki 11k ir detis dujas :D imanoma rasti gera benza iki 11k negu dyzeli 3.0l?


butent, kad laimes dalykas, bet tikimybe rast tvarkingesni benzina, vistiek didesne :roll:
del konkretaus modelio, tai ziurint kokio tu nori. manau 523i ar 528i imanoma rast uz tiek jau gan tvarkinga. 530i niekaip.
o kadangi matosi, jog nori taupesnes masinos, tai turbut apie 535/540 negalvoji? na bet situ irgi nepaimsi dar uz 11k tvarkingu, nebent koki 535 plikesni, bet ir tai nelabai.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 277  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery