Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 01:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 113 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Rgs 2011, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.14
Amžius:
53
Pranešimai:
634
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
ex E39 525d M57 01'
e60 530d M57N 03'
DmK rašė:
buvo suodziu - reiskia dirba :) ir nelisciau ten daugiau.
Rams, E39 nesikoduoja sis dalikas, atrodo.

Blogai tau atrodo.
Pas mane sukoduotas,ir dar pas daug ka.


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2011, 08:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
Nekodavimas cia, kalibracija pacio egr darbo, pasidaro visiem m57, gal ir m47 ;)

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 10 Vas 2012, 14:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.29
Pranešimai:
17
Miestas:
Kaunas
Nikas:
Seniūnas
galvojau issivalysiu egr, taciau niekaip nepavyksta nuo jo numaut metalinio vamzdzio is kaires puses kamutu priverzto. Kaip suprantu, tai per ji ten visas brudas ir ateina is koliko. Kokiais budais nusiem jis? Kamuta atsukau, zinoma. Ir dar, kadangi pas mane rankos atbulos ir dar is subines isdyge, tai sugebejau apatini varzta, kuriuo egr prie kolektoriaus sukasi, pamest. Ikrito kazkur gilyn ir niekaip nerandu. Vaziuot ieskot pirkt naujo ar uzteks ir triju sriubu jam laikyt?


StandartinėParašytas: 10 Vas 2012, 15:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Trijų varžtų jam laikyti neužteks-neprispaus prie tarpinės gerai jo ir pamesi slėgį. Jei nenusiema gerai tas vamzdelis, tai bus prikepęs. Bandyk išsukęs visus varžtus laikyti už to vamzdelio ir klibinti į visas puses EGR. Turėtu išsinert jis, ten nedidelis lietimosi paviršius.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 10 Vas 2012, 16:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.29
Pranešimai:
17
Miestas:
Kaunas
Nikas:
Seniūnas
Visokiais budais as ten meginau ta vamzdeli numaut - niekaip. Suprasta, varzta reiks nauja ieskot. Egr slangute uzglusijau, nors manau ir taip jis ten neveike, ba su ranka neisejo pajudint voztuvo pacio ant kiek prikepe ten.


StandartinėParašytas: 11 Vas 2012, 09:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
megink pakaitinti (su kuo, paciam spresti) :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 11 Vas 2012, 11:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.04
Amžius:
36
Pranešimai:
519
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
e61 & er6n
Skype:
rimvydasmac
Nusiimk variklio apsauga ir rasi ta varzta


StandartinėParašytas: 11 Vas 2012, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Jei ji pas ji isvis yra..


StandartinėParašytas: 11 Vas 2012, 13:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.29
Pranešimai:
17
Miestas:
Kaunas
Nikas:
Seniūnas
Dingo kaip i vandeni tas sriubas, po apsauga irgi neradau. Pirmadieni kita isigysiu, ne tragedija.


StandartinėParašytas: 12 Vas 2012, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.29
Amžius:
39
Pranešimai:
95
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E39 M52 523i 97m ex,
E39 M57 525d 02m
Skype:
Barauskiukas
ar gali EGR tureti itakos del lengvo melsvo dumelio dirbant laisvomis apsukomis?


StandartinėParašytas: 13 Vas 2012, 03:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Pats EGR-negali. Šiaip patariu tiems, kas nusprendėte EGR prasivalyti, nusiimti ir išsivalyti visą isiurbimo kolektorių nuo viduje esančių "džiunglių". Tai galima atlikti ir pačiam (daug žiauriai mėšlino darbo), o galima nuvežti tiems, kas turi kaustinę vonią (išvalo švariai). Mačiau variklių, kurių isiurbimo angos buvo tiek apaugusios, kad pirštas sunkiai pralįsdavo, o tokie dalykai variklio kvėpavimo tikrai nelengvina. Tik prieš valymą reikia nepamiršti nurinkti nuo kolektoriaus visko, kas nusiema.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 13 Vas 2012, 03:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
mdsub rašė:
Nekodavimas cia, kalibracija pacio egr darbo, pasidaro visiem m57, gal ir m47 ;)


Cia kalbi apie 2 centu monetos su 7mm skyle dejimu/kalibracija :D


StandartinėParašytas: 13 Vas 2012, 10:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.14
Amžius:
53
Pranešimai:
634
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
ex E39 525d M57 01'
e60 530d M57N 03'
Ne,jis kalba apie tikra kalibracija.Svaraus oro kiekio i takta padidinima.Nustatant su kompu daugiau miligramu svaraus oro ir maziau ismetimo duju.


StandartinėParašytas: 14 Vas 2012, 00:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.29
Amžius:
39
Pranešimai:
95
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E39 M52 523i 97m ex,
E39 M57 525d 02m
Skype:
Barauskiukas
o del situ dalyku negali dumyt ta kalibracija isimusus sakykim?


StandartinėParašytas: 14 Vas 2012, 00:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Rams rašė:
Ne,jis kalba apie tikra kalibracija.Svaraus oro kiekio i takta padidinima.Nustatant su kompu daugiau miligramu svaraus oro ir maziau ismetimo duju.



Cia kalba turetu buti apie m57n ir m57 2n motorus. Senam gaidziui geriausiu atveju saiba su sklyle ikises pareguliuosi, o dar geriau isviso glusint ir nesukt galvos.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 113 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery