Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 13:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 499 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 34  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 31 Gru 2011, 04:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.02
Amžius:
42
Pranešimai:
233
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
ex E34 540
ex E46 318
ex E46 323
Skype:
bmw540-m5
To Le Dainius:
Nuo uzkurimo pravaziuoju max 1km (vln nuo Zalgirio stadiono iki Petro Povylo ziedo), ziema net nezinau, uzkuriu, einu gert arbatos, atejus viskas ok, max 3-4min :)
Valvetronic valdymo sistema pakankamai kaprizinga duju irangai, daugelis dujininku (kas dar to nezino) prijungia vakuma prie duju reduktoriaus, kuris nera pastovus....
Ir siaip, siam auto ne visos irangos tinka (del ko ir dega check engine), noreciau suzinot kas yra sumontuota: kompas, reduktorius, purkstukai?
Paklaida aisku buna tarp duju reduktoriaus ir varyklio temperaturos, bet max 10 laipsniu, viskas priklauso nuo zarnu ilgio, o e65 viena 10cm, kita zarna iki 80cm, tad cirkuliacija super.... (cia jau is mano puses)

_________________
No diesel, only LPG....


StandartinėParašytas: 01 Sau 2012, 19:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
Na as palaukiu dabar prie 0C apie 5min, tada pravaziuoju koki 1-1.5km, ir tik tada perjungia.. duju iranga romano.. sake dujininkas kad nemnestu cheko, reikia ta apgavika, ar kaip jis vadinas, kur jei uzsidega ckekas, nuima ji automatiskai.


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 12:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
Taigi zmones, pagaliau vargais negalais suradau kaip paziureti temperatura ausinimo skyscio ant e65. Turiu tikslesniu duomenu siuo metu:
Taigi, prie lauko temperaturos 4laipsniu, uzvedus auto, ant laisvu apsuku stovint variklis pasiekia 40laipsniu ausinimo skyscio temperatura per mazdaug 5minutes~, kas manau nera blogai. Tada pradejau vazuoti, ir dujas permete uz gero kilometro, t.y. kai ausinimo skyscio temperatura pakilo iki 55laipsniu.(ziurejau per spidometro duomenis,todel tikslus skaiciai). (idomus dalykas, nes prie mano akiu dujininkas reguliaves buvo kad perjungtu dujas ties 40laipsniu, bet perjunge ties 55!?). Variklis isyla iki 93laipsniu per kazkur 4-5km(ir stoveta dar ant laisvu 5min, kaip jau minejau).

Taigi, is to susidaro nuomone, nors nesu specas, bet motoras syla pakenciamai, ir termostatai nera blogi, jei isyla iki 93laipsniu. BET KODEL perjungia su tokia didele paklaida dujas?? Jei perjungtu lygiai ties 40laipsniu, tai dar visai kenteti butu galima, o dabar nors nureguliuota kad jungtu ties 40C, jungia ties 55?? Cia gal duju montavimo brokas, ar programinis brokas ar kas?

Beje, idomumo delei, jeigu kas nepatingetu, nesvarbu ar ant E38 ar ant E39 ar ant e65 paziureti per kiek laiko pasiekia kad ir tuos pacius 40C? Ar pakenciamas pas mane tas temperaturos kilimo greitis?


P.S. o gal isvis slieku neieskot?? Paklaida didesne del perjungimo duju ir tiek?? Nors man jau labiau sportinis interesas, ir siaip idomumo delei, nes jei is tikro eitu sureguliuoti dujas kad jungtu pvz kai ausinimo temperatura pasiekia 30 laipsniu(tai trunka pas mane praktiskai 3min kokias) ir iskart permeta ant duju, tai benzo sanaudos minimalios butu, ir apskritai butu galima praktiskai net nestovet o iskart vaziuot-ir nereiktu nei 1km kad permestu i dujas speju prie +5laipsniu temperaturos.. Taigi, atsiimciau zodzius, kad dujos nesamone, ir jei man per 2-3min permestu i dujas stovint ant laisvo, tai beveik pradeciau sakyt kad geriau dujos uz dyzeli :) na ir jei rimtas specas sumontuotu iranga, ir dar nemetytu check engine)


StandartinėParašytas: 11 Sau 2012, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Le Dainius rašė:
Taigi zmones, pagaliau vargais negalais suradau kaip paziureti temperatura ausinimo skyscio ant e65. Turiu tikslesniu duomenu siuo metu:
Taigi, prie lauko temperaturos 4laipsniu, uzvedus auto, ant laisvu apsuku stovint variklis pasiekia 40laipsniu ausinimo skyscio temperatura per mazdaug 5minutes~, kas manau nera blogai. Tada pradejau vazuoti, ir dujas permete uz gero kilometro, t.y. kai ausinimo skyscio temperatura pakilo iki 55laipsniu.(ziurejau per spidometro duomenis,todel tikslus skaiciai). (idomus dalykas, nes prie mano akiu dujininkas reguliaves buvo kad perjungtu dujas ties 40laipsniu, bet perjunge ties 55!?). Variklis isyla iki 93laipsniu per kazkur 4-5km(ir stoveta dar ant laisvu 5min, kaip jau minejau).

Taigi, is to susidaro nuomone, nors nesu specas, bet motoras syla pakenciamai, ir termostatai nera blogi, jei isyla iki 93laipsniu. BET KODEL perjungia su tokia didele paklaida dujas?? Jei perjungtu lygiai ties 40laipsniu, tai dar visai kenteti butu galima, o dabar nors nureguliuota kad jungtu ties 40C, jungia ties 55?? Cia gal duju montavimo brokas, ar programinis brokas ar kas?

Beje, idomumo delei, jeigu kas nepatingetu, nesvarbu ar ant E38 ar ant E39 ar ant e65 paziureti per kiek laiko pasiekia kad ir tuos pacius 40C? Ar pakenciamas pas mane tas temperaturos kilimo greitis?


P.S. o gal isvis slieku neieskot?? Paklaida didesne del perjungimo duju ir tiek?? Nors man jau labiau sportinis interesas, ir siaip idomumo delei, nes jei is tikro eitu sureguliuoti dujas kad jungtu pvz kai ausinimo temperatura pasiekia 30 laipsniu(tai trunka pas mane praktiskai 3min kokias) ir iskart permeta ant duju, tai benzo sanaudos minimalios butu, ir apskritai butu galima praktiskai net nestovet o iskart vaziuot-ir nereiktu nei 1km kad permestu i dujas speju prie +5laipsniu temperaturos.. Taigi, atsiimciau zodzius, kad dujos nesamone, ir jei man per 2-3min permestu i dujas stovint ant laisvo, tai beveik pradeciau sakyt kad geriau dujos uz dyzeli :) na ir jei rimtas specas sumontuotu iranga, ir dar nemetytu check engine)


Vat ir pas mane toks bajeris yra, kad tos temperaturos nesutampa, nustatyta ties viena temperatura, o persijungia veliau. :roll:


StandartinėParašytas: 12 Sau 2012, 00:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.07.06
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E38 740i (m60b40) '96
E38 740i - 40 laipsniu variklio temperatura stovint pasiekiama per 3min :) Tai ir perjungia dujas prie tokios temperaturos,nors as siaip ten reguliavau si bei ta.Anksciau dar greiciau perjungdavo,nuo 30 laipsniu...


StandartinėParašytas: 12 Sau 2012, 00:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.30
Amžius:
39
Pranešimai:
588
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90
Mb w211
Ex Golf mk5
Ex 38 740 M60
Ex 36 318is
Ex E34 525
Ex E30 324d Ex 318
Ir ka tu ten reguliavai ,pasidalink visi pasireguliousim.


StandartinėParašytas: 12 Sau 2012, 12:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.19
Amžius:
41
Pranešimai:
354
Miestas:
Anyksciai
Automobiliai:
ex E34 525 tds
E38 740i M62 '97
740, M62 uzvedu tokiais orais varikli ir kol islipes parukau persijungia ant duju. Temperatura kiek laipsniu neziurejau, bet buna per viduri melynos. Tai uztrunku irgi apie 3 min. Kiek atsimenu duju persijungimo temperatura yra 25 ar 30 laipsniu. Kol neperjungia duju nevaziuoju ir pastebejau, kad susitaupo benzino nei, kad uzvesdavau ir iskarto vaziuodavau. Dar peciuka visada isjungiu pries vesdamas.


StandartinėParašytas: 12 Sau 2012, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
as tai visada ryte garaze uzkuriu ant benzo, po poros minuciu isvarau i lauka ir palieku. kol uzdarau garaza ir tt jau is melyno islipusi rodykle, truputi pavaziuoju koki 1 km ir jau darbine, tada perjungiu i kopustus. o likusia diena palieku automatiniame rezime. kiek pamenu temperatura persijungimo man padare 30. jei kada uzsuksiu pas juos paprasysiu kad iki 40 pakeltu.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 12 Sau 2012, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
Tai zmones, ar atsakysite kame shaknys? Kodel ant kompo padaryta 40C laipsniu, o realiaus laiko duomenys yra tokie, kad persijungia tik ties ~55 laipsniais? Kazkur kazka skaiciau, kad kai dujos pasiekia reduktoriu, jis atsala 15laipsniu, tai gal cia tokia logika 40laipsniu reduktorius, vadinasi 55laipsniai variklio temperatura = 40laipsniu reduktorius perjungimo metu.?


StandartinėParašytas: 12 Sau 2012, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
cia nebent Dima tau kazka parasys.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 13 Sau 2012, 14:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.19
Amžius:
41
Pranešimai:
354
Miestas:
Anyksciai
Automobiliai:
ex E34 525 tds
E38 740i M62 '97
Siandien pasiziurejau tikslu laika variklio temp. ir duju perjungimo. Trys minutes, variklio temp. 35 laipsniai ir perjunge dujas. Tai bent jau man tai greitai:). Na is to seka klausimas dar vienas- variklio temp. esant apie 60 laipsniu, dacikas rodo ciut virs melyno..cia tiek ir turi buti ar cia jau grybauja kazkas?


StandartinėParašytas: 16 Sau 2012, 14:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Pranešimai:
76
Automobiliai:
E60
na nežinau hebryte bet pas mane dujos romano, temperatūra nustatyta keturiasdešimt bet jei stovi vietoje, dujos nepersijungia, reikia pradėti važiuoti ir tik kai paspaudi gazą taip, kad apsukos pakiltų iki dviejų tūkstančių tik tada jungiasi į dujas, nes kiek žinau persijungimas iš benzo į dujas priklauso daugiau nuo apsukų kai pasiekta reikiama temperatūra (bet gal čia tik pas mane taip).


StandartinėParašytas: 16 Sau 2012, 14:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
stumbras rašė:
na nežinau hebryte bet pas mane dujos romano, temperatūra nustatyta keturiasdešimt bet jei stovi vietoje, dujos nepersijungia, reikia pradėti važiuoti ir tik kai paspaudi gazą taip, kad apsukos pakiltų iki dviejų tūkstančių tik tada jungiasi į dujas, nes kiek žinau persijungimas iš benzo į dujas priklauso daugiau nuo apsukų kai pasiekta reikiama temperatūra (bet gal čia tik pas mane taip).

pas mane irgi romano, neziurejau per kiek pasyla tiksliai,zinau gan greit, bet gazo spaust tikrai nereikia kad persijungtu. paziurek ar antifrizo netruksta, jei truksta dasipilk.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2012, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Pranešimai:
76
Automobiliai:
E60
antifrizo normaliai, tiksliai nes nesenai dapyinėjau skysčio į valytuvo bakelį, tai pažiūrėjau ir kitus skysčius, viskas tvarkoje :roll: , bet tiksliai atsimenu, kad nuo pad įrangos įdėjimo niekad pačios dujos nepersijungdavo kol nepradėdavau važiuoti ar stovint nepagazuodavau


StandartinėParašytas: 16 Sau 2012, 14:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
stumbras rašė:
antifrizo normaliai, tiksliai nes nesenai dapyinėjau skysčio į valytuvo bakelį, tai pažiūrėjau ir kitus skysčius, viskas tvarkoje :roll: , bet tiksliai atsimenu, kad nuo pad įrangos įdėjimo niekad pačios dujos nepersijungdavo kol nepradėdavau važiuoti ar stovint nepagazuodavau

nu as kai purkstukus susitvarkysiu ir normaliai vazinet pradesiu pasakysiu, db man vienas ar keli purkstukai perpila (gumos kiauros matyt) tai pakyla variklio temperatura virs melyno laukelio ir persijungdavo, be jokiu gazu, taip pat su silta, tik uzkuri rodo benza po 1sek ar 2sek perjungia be gazo pats i dujas...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 499 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 34  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery