Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 00:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.06
Amžius:
39
Pranešimai:
41
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
ex E34 525TDS M51 94'
Taigi testas su gryžtamu kuru nieko blogo neparodė, iš visų purkštukų eina labai panašus kiekis degalų. Kolkas 3-0 Bmw tvirtai pirmauja :) jau ruošiuosi kelti rankas ir ieškoti žmonių, kurie tikrai ras gedimą :?
Beje, gal kas žino kur rasti visų jutiklių ir daviklių nominalias varžas, voltus ar pan? Norėtūsi rankiniu būdu dar patikrinti juos rupūžes :) Autodatoj 3.0d varikliui nėra tokių duomenų

_________________
"Svarbiausia neiškristi iš konteksto ir pataikyti į tendenciją"


StandartinėParašytas: 01 Gru 2011, 01:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Uzsiknisi su tom varzom pasiskolink slegio reguliatoriu nuo auksto slegio siurblio pakeisi ir matysi kame reples.


StandartinėParašytas: 01 Gru 2011, 18:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
siuliau tai nenorejo, apsimete kad negirdi, burzujus :]

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 01 Gru 2011, 23:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.06
Amžius:
39
Pranešimai:
41
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
ex E34 525TDS M51 94'
tai gal mano kolega "negirdėjo", nes aš tai tikrai negirdėjau. zapadlistas, mes jau šiandien nupirkom kitą reguliatorių. Bet nebuvo laiko pakeisti ir pabandyti. Tai jei ką tai prašysiu tavo pagalbos, sensei ;)

_________________
"Svarbiausia neiškristi iš konteksto ir pataikyti į tendenciją"


StandartinėParašytas: 02 Gru 2011, 00:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
auksto slegio reguliatoriu gi siuliau pameginti ideti praeita savaitgali, ir pameginti, bet nutylejai kazkaip.
nu svarbu jeigu ta davikli pakeitus bus gerai tada super.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 05 Gru 2011, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.06
Amžius:
39
Pranešimai:
41
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
ex E34 525TDS M51 94'
Tęsiu istoriją. Pabandyti trys slėgio reguliatoriai iš "antrų rankų" jokių rezultatų, išskyrus sunkesnį užsikūrimą (kai kuriuo atveju), nedavė. Vienas meisteris iš Vievio (pasirodė, beje, šauniai) pamatė, kad aukštas slėgis, kuriant variklį, pas mus užkeliamas gan vėlai. Iki ~280bar reikia kelis "abarotus" padaryti, kai pasak jo po poros veleno apsisukimų slėgis jau turėtų buti pakeltas. Jis pasiūlė dar atlikti testą, kurio metu atsukus purkštuko vamzdelį tarp jo ir angelės įdėti tinkamo dydžio metalinį šaratuką (taip atjungiamas kuro padavimas į purkštuką) ir užveržus sujungimą bandyti vesti variklį. Jei variklis "griebia" daug greičiau tai tas purkštukas, kuriam yra atjungtas kuro padavimas yra abejotinas. Nes, greičiausiai, jis praleidžia į degimo kamerą per daug kuro ir taip dingsta slėgis.
Taigi atliktas dar ir toks testas purkštukais suabejoti neleido, todėl rytoj bandysime keisti aukšto slėgio kuro siurblį.
Laukite tęsinio :)

_________________
"Svarbiausia neiškristi iš konteksto ir pataikyti į tendenciją"


StandartinėParašytas: 06 Gru 2011, 00:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
As dar visgi ziureciau su tom bonkom pajungtom ant gryztamo ir uzvedus ziurek kaip greitai jos uzsipildo.


StandartinėParašytas: 06 Gru 2011, 15:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
bandejau, viskas gerai su tuo reikalu sake, visos vienodai privaro.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 06 Gru 2011, 15:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Ne vien vienoduma reik ziureti, reik ziureti per kiek laiko tas bonkes uzpildo. Buda visi vienodai kiauri ir jei i skirtumus ziuresi nieko nepamatysi.


StandartinėParašytas: 06 Gru 2011, 23:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.06
Amžius:
39
Pranešimai:
41
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
ex E34 525TDS M51 94'
Pagaliau! =D> Siurblio pakeitimas davė teigiamus rezultatus. Ir nesistebiu, nes anas siurblys dirbo, jei galima taip sakyti, tik 33proc. pajėgumu. Išardžius senąjį siurblį pamatėm, kad vienas plunžeris yra užstrigęs, o kito kotelis nulūžęs (jei buvot atidūs rašiau, kad buvom radę kuro sistemoje drožlių). Slėgį "kočiojo" tik vienas plunžeris. Su kitu siurbliu ir užsivedimas greitesnis, ir diagnostikos metu matosi, kad slėgis sukeliamas momentaliai. Galvoju, kad ir kuro sąnaudos sumažėjo iš 21mpg iki 25mpg užmiesčio rėžimu. Automatas, miestas iki 10proc. Ačiū visiems už geras idėjas ir pagalbą. Tikiuosi, kad ateityje kam nors ši rašliava pagreitins diagnozės nustatymą ir problemos pašalinimo laiką, o svarbiausia sutaupys valiutos. :)

_________________
"Svarbiausia neiškristi iš konteksto ir pataikyti į tendenciją"


StandartinėParašytas: 06 Gru 2011, 23:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Atjungus paskirstymo veleneli sukant starteriu varikli ir stebinti kuro spaudima gaima buvo pamatyti kad vienas siurblo voztuvas knisa prota. Bet cia jau reik zinoti tiksliai arba but macius toki dalyka kad galetum nustatyti. Arba jungiam osilografa i kuro spaudimo daviki uzvedam motora ir ten jau viskas kaip ant delno :)


StandartinėParašytas: 07 Gru 2011, 00:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.06
Amžius:
39
Pranešimai:
41
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
ex E34 525TDS M51 94'
Arunai, nelabai supratau apie paskirstymo velenėlio atjungimą. Gal gali smulkiau paaiškinti? O šiaip du plunžeriai neveikė, vienas, kaip minėjau yra užstrigęs. O oscilografas nesimeto kiekvienam garaže mūsyse ;)

_________________
"Svarbiausia neiškristi iš konteksto ir pataikyti į tendenciją"


StandartinėParašytas: 07 Gru 2011, 01:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Veleno davikli atjungi kad neuzsivestu variklis, seki slegi reile kol suki starteriu ir matai kaip slegis sokinedamas kyla nes jei viskas normalai jis tiesiog i virsu uzlipa ir stovi o kai siurblio plindzeriai mire tai ta slegis sokciojant kelia. Istikro sunku nupasakoti paprasciau parodyti butu :) Su osilografu situacija kitokia nes ten jau lengvai uzfiksuojamas slegio kelimas uzvestam varikliui, slegio valiklio kreiveje matosi ar vienas, ar du plundzeriai pjauna gryba.


StandartinėParašytas: 08 Gru 2011, 00:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.06
Amžius:
39
Pranešimai:
41
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
ex E34 525TDS M51 94'
Arunai, vedant variklį ir buvo pastebėtas šokinėjantis slėgio kilimas. Naudojantis diagnostinės programos parodymais. Tik įgudusiai akiai buvo iškart akivaizdu, kad kažkas su slėgiu negerai.

_________________
"Svarbiausia neiškristi iš konteksto ir pataikyti į tendenciją"


StandartinėParašytas: 28 Sau 2012, 02:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.07.28
Amžius:
33
Pranešimai:
12
Miestas:
Vilnius`
Automobiliai:
[E39] 3.0d 135 kw 2000m.
Chebra pas mane irgi variklis gesta ir saudo(garsas lyg gamintu popcornus pas mane po kapotu) paminus gaza.Galvojau priezastis reguliatoriuje,pakeiciau siandien reguliatoriu tas pats ,bet jau vaziuojant bent negesta ir trauka geresne pasidare ,bet vistiek saudo.Kaip suprantu cia slegis ,nuo ko patartumete pradet ? Kuro filtra rugseji keiciau i BOSCH.Reguliatorius irgi BOSCH(tas kuris ant siurblio pagr stovi).


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery