Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 10:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 536 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 36  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Lap 2011, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
40
Pranešimai:
81
Miestas:
ukm
Automobiliai:
E39 530d. 2000.09
o tai tarkim akumui nieko blogo kad ji issodini ir vel statai krauti vel issodini.....ta prasme greiciau devisi ar ne?


StandartinėParašytas: 08 Lap 2011, 10:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
kaip išsodini??? Akumui tai gal negerai. Dar negeriau būna, kai iškrautą akumą palieki šaltyje.
Tavo atveju aš nuvažiuočiau į garantinį ir sakyčiau, kad nelaiko tas akumas. Tegul tikrina ar mašina akumą krauna, ar neiškrauna. Jei nieko neras - tegul keičia akumą. Jei kas nežinojo - būna ir brokuotų akumų. Žinau ne vieną atvejį, kai žmonės taip žaidė žaidė su pakrovėjais, manydami, kad kalti trumpi atstumai. Tavo vietoj dar pareikalaučiau, kad pamatuotų duodamo akumo įtampą - kad nebūtų mažiau kaip 12,6-12,7 V :!: Tas reikštų, kad akumuliatorius pilnai pakrautas.
Čia truputis info (atsiprašau, jei kartosiuosi): http://www.perpetuum-mobile.lt/lt/naudi ... 4E8D297D5C


StandartinėParašytas: 10 Lap 2011, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.12
Amžius:
43
Pranešimai:
362
akumuliatoriu kraunate iseme is bagazines ar prijungiate prie variklio pliuso ir korpuso.? Kaip patartina


StandartinėParašytas: 10 Lap 2011, 23:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
jei turi galimybe pajungti prie pliuso ir korpuso, kodel neuzmetus ant klemu? nera skirtumo atrodo ar isimsi, ar vietoj krausi.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 11 Lap 2011, 15:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
40
Pranešimai:
81
Miestas:
ukm
Automobiliai:
E39 530d. 2000.09
ir akumo visai neatjungiat kraudami taip nuo masinos? :roll: masinai nieko neatsitiks taip kraunant?


StandartinėParašytas: 11 Lap 2011, 16:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
1948
Automobiliai:
E46 320d
Yra pliusinis taškas po kapotų, gali pakrovėjo vieną "krokodilą" jungt prie jo, o kita į korpusą ir viskas bus gerai. Jei bijai, tai į bagažinę įsimesk pakrovėją, atjunk akumo klemas ir tada junk tiesiai ant akumo. Skirtumo jokio, rinkis kaip tau patogiau. Mašinai nieko neatsitiks jei tu apie tai klausei.


StandartinėParašytas: 11 Lap 2011, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
40
Pranešimai:
81
Miestas:
ukm
Automobiliai:
E39 530d. 2000.09
as kazkada girdejau kad negerai krauti akumo neatjungus nuo masinos, jokio skirtumo ar po kapotu jungi ar bagazinej pakroveja, nes kazkaip gali gauti kompai perkova ar kazkas panasaus???
O kaip is tikruju yra???
As pavizdziui kraunu isemes akuma, jei galima krauti net neatjungus jo aisku butu zymiai paprasciau.


StandartinėParašytas: 12 Lap 2011, 13:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.17
Pranešimai:
116
Miestas:
Šilutė
Automobiliai:
E61 525d M57N 2005-06-20,
F10 528i 2011
ghostikas rašė:
Priežastys pagrinde trys:
1. Nuotėkis. Bet kadangi matuota - gal ir nėra, arba tuo momentu nėra. (pvz. ežys sugedęs, man žiemą buvo - tikrinau nuotėkį - viskas ok. kaip kad parašyta tavo, bet ir ežys pečiuką įjunginėdavo nevisada. Pažiūrėk, ar iš po nakties nebūna lango apipūtimo žymių).
2. Mažas krovimas. Bet kad irgi norma #-o
3. Brokuotas akumas. Naujo akumo įtampa 12,57 kažkaip mažoka. Bent aš kiek susidūręs su didesnės talpos naujais akumais - įtampa buvo 12,6-12,7V.
Šiaip bandyčiau pilnai pakrauti akumą, patikrinti elektrolito tankį ir dar kartą paieškoti nuotėkio. Jei nieko - tiesiai į garantinį.
Na dar ten aišku būna, kad klemos nekontačina, ir pan... nes db neaišku, kur testeri kišai kai matavai krovimą: prie variklio ar prie akumo, kuris matyt bus bagažinėje. Plius krovimą reiktų matuori ne ant laisvų, o ant kiek didesnių apsukų. pvz. 1500. :wink:


Toks fokusas, kad viska pucia ir karstis reguliuojasi (pakeisti kiausiniai), bet ventiliatoriaus greitis nesikeicia reguliuojant kondiske (dididant karsti) is keleivio puses, tik is vairuotojo puses.Dabar esant saltam orui ir apsalant langams kartais po nakties buna lango apiputimo zymių ir salia langu apiplovimo purkstuku nezymiai aptirpe.Tad vargstu su akumu!Ar cia ezio kalte?
Dar trasoje temperaturos rodykle grynai nepakyla iki vidurio, tik mieste ir tai letokai pakyla iki vidurio.Is miesto isvaziavus nuo vidurio siek tiek pakrenta.Apatine zarna susyla kada rodykle yra ties viduriu, sildo dar rodyklei nesant ties viduriu.Ar cia termostato kalte?

Tiesa, visa tai su issikrovimu kamuoja tik saltu metu laiku!


StandartinėParašytas: 27 Lap 2011, 21:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.12
Pranešimai:
78
Automobiliai:
BMW 525d 2001m Black Universal Ex
BMW 530xd 2006m Ex
Now BMW 535d 2006m
Ir pas mane tas pats, kai lauke susala, issikrauna akuma, vasara masyna gali stoveti keleta menesiu uzvesi be problemu, kai tik salta, viskas, po 2 savaiciu AMEN, akumas vos gyvas...Akumas tikrai geras...greiciausiai reikia uzsiimti klimos valymu ir ezio keitimu...nes praeita zema nustaciau, kad uzmigus masynai srove buvo: 0.02 -0.04mA, po dveju valandu ateini: 0.4-0.8 ir prie klimos girdisi kad ten sukasi ventiliatorius...Kartais masyna stovi savaite kai salta lauke, atsisedi, uzvedi be problemu ir vaziuoji...tokie pokstai...:)


StandartinėParašytas: 28 Lap 2011, 17:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.17
Pranešimai:
116
Miestas:
Šilutė
Automobiliai:
E61 525d M57N 2005-06-20,
F10 528i 2011
Pasikeičiau ežį, priekinio stiklo apipūtimo žymių neliko.Žiūrėsim kas bus, kai atšals orai.


StandartinėParašytas: 01 Gru 2011, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.07.19
Amžius:
40
Pranešimai:
20
Miestas:
kns
Automobiliai:
E39 525tds 96'
pas mane ir panasios problemos, itariu kad ezys iskrauna ir sugalvojau toki buda, kolkas nakciai saugikli istraukiu klimos ir lyg nieko, tai galvoju gal paprasciausiai saugikliu dezutej pergungt laidus kad isijungtu klima tik ijungus degima, kaip manot geras variantas?


StandartinėParašytas: 02 Gru 2011, 09:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
Geriausias variantas yra pasikeisti ezi, jei jis blogas. Nes viena diena prades pusti ne tik kad kada nori, bet ir kokiu nori greiciu. Pvz. vaziuoji ilga atstuma, salone silta, peciukas turetu veikti kaip rodo ekranas ant 3 padeties, o naturoj pucia nat max :lol:


StandartinėParašytas: 04 Gru 2011, 17:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.01
Amžius:
40
Pranešimai:
81
Miestas:
ukm
Automobiliai:
E39 530d. 2000.09
Sveiki, praejus kazkokiam laikui man atrodo suradau kas sodina akuma mano. Zodziu sende isgirdau atrakinus masina kad kazkur sukasi kazkoks lyg varikliukas ar kazkas tokio, ir stipriausias garsas buvo kai ausi pridejau prie tos vietos kur klima traukia ora ir matuoja salono temperatura pro groteles tokias.
Tai istraukus 9 saugikli nutyla viskas. tai cia ezys kaltas ar ne? Kas liepia traukt ir matuot salono oro temperatura?
Ir cia viskas vyksta ant neuzkurtos masinos.


StandartinėParašytas: 04 Gru 2011, 17:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Pasiskaityk visa tema is pradziau. Keisk ezy.


StandartinėParašytas: 04 Gru 2011, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.04
Amžius:
53
Pranešimai:
153
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 3.0D 07'
Suzuki GSF1250SA Bandit 08'
Ex: E39 530D Touring 03'
nerka1984 rašė:
Sveiki, praejus kazkokiam laikui man atrodo suradau kas sodina akuma mano. Zodziu sende isgirdau atrakinus masina kad kazkur sukasi kazkoks lyg varikliukas ar kazkas tokio, ir stipriausias garsas buvo kai ausi pridejau prie tos vietos kur klima traukia ora ir matuoja salono temperatura pro groteles tokias.
Tai istraukus 9 saugikli nutyla viskas. tai cia ezys kaltas ar ne? Kas liepia traukt ir matuot salono oro temperatura?
Ir cia viskas vyksta ant neuzkurtos masinos.


Neskubek keist to ezio. Tas tavo paminetas varikliukas isijungia tik isjungus auto signalizacija, arba praverus auto dureles - zodziu kai tik auto pabunda, todel ir susidaro vaizdas, kad jis burzge visa nakti. Atsisesk i masina, nieko nejunginek ir palauk apie 16 min, kol auto uzmigs. Tada ir tas varikliukas issijungs. Va jeigu jis neissijungs, tik tada pradek kabinetis prie ezio.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 536 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 36  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery