Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 13:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 499 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 34  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Lap 2011, 18:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
gal tu geriau nauja dek iranga ir nereikes kurti temu del problemu su dujom. arba pirk koki 320d.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 01 Lap 2011, 18:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.25
Amžius:
36
Pranešimai:
154
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 730 e38-ex
BMW 735IL e32-ex
BMW 530D e39-ex
BMW 730LD e66
Nikas:
Paff
o tau bloga nuo to, kad tema kuriu? Paklausiau, nes nzn.


StandartinėParašytas: 01 Lap 2011, 19:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
man nei bloga nei ka, tu matyt nesupratai ka turejau galvoje tai sakydamas. paaiskinsiu kitaip -

senas (galbut pavarges) e38as + deveta duju iranga = trukciojimai, nevalinimas, rijimas, purtimasis, stresas, nervai, problemos, nesikuria.

aisku gali buti kad viskas bus gen neblogai, bet visdelto daiktas (E38) nors ir senas bet gan sudetingas, todel vertetu pagalvoti apie dejima naujos irangos ten kur zmones supranta ka daro, dar pries dedant gal diagnostika padarys ir pasakys ka pasitvarkyt pries idedant. yra ne vienas ir ne du pavyzdziai kai susideda belenka ir prasideda....

bet kokiu atveju spresti tau paciam, kaip padarysi taip padarysi. pasidalink paskui ispudziais.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 01 Lap 2011, 19:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Pries dedant dujine iranga, pravartu pasidaryti diagnostika, kad nebutu papildomu nesklandumu. O perkant naudota iranga, reikia buti atsargiam. Reigalinga, kad specialistas ivertintu naudota dujine iranga, patartu kokius mazgus vertetu ( o gal ir ne, jei ji kaip nauja) pasikeisti. Tai nera taip, kad idejau ir vaziuoju. Tik i tvarkinga automobili idejus tvarkinga dujine iranga, galima dziaugtis sia sistema. As galbut i antra automobili irgi deciau naudota iranga, kadangi turiu galimybe ja ivertinti, patikrinti bukle.


StandartinėParašytas: 01 Lap 2011, 19:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.25
Amžius:
36
Pranešimai:
154
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 730 e38-ex
BMW 735IL e32-ex
BMW 530D e39-ex
BMW 730LD e66
Nikas:
Paff
Kai vaziuosiu ziuret irangos gal ka rasiu, kad paziuretu bukle... o db tai su varikliu kaip ir jokiu bedu, nei pulsuoja nei ka, dirba tyliai.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 13:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.23
Pranešimai:
38
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 touring
Sveiki, sorry kad terpiuos i svetima tema, bet gal yra forumieciu dujininku kurie galetu padet su duju reguliavimu (tesiogines dujos) turiu kompa su kabeliu ir programa, tik nesuprantu ten truputi . Kaunas.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2011, 03:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.02
Amžius:
42
Pranešimai:
233
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
ex E34 540
ex E46 318
ex E46 323
Skype:
bmw540-m5
:D Nepagailek 20-40lt, nuvaziuok pas normalius meistrus, Kaune geri atsilepimai apie "Propana", sutaupysi pats sau pinigi :wink:
Dujos nera toks jau paprastas dalykas, automobiliu inzineriai varksta ne viena menesi, kad suderint varyklio valdymo sistema iki galo, tad su savo patirtim tiesiog siulau nelyst, cia reikia ziniu, o ne tik noro :wink:

_________________
No diesel, only LPG....


StandartinėParašytas: 29 Gru 2011, 17:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
Na perskaiciau cia kone visa tema, tai kaip matau ne man vienam taip ilgai ant benzo birbina, ir ne man vienam tokios benzo sanaudos vazinejant dujomis.. Man 100km nuvaziuoti dujomis mieste iseina apie 4ltr benzino, cia jei vazineju trumpasi atstumais, mieste, vedu dazniausiai salta motora i diena 2 kartus. Palaukiu minutele, ir judu..
Kitas dalykas del sanaudu, ziuriu kas turi v8 motorus reikia duju mieste virs 20ltr stabiliai daugkam, na pas mane irgi panasiai.. :^o

P.S.cia dabar tiem, kam dujos yra geris, kam benzo mazai suryja, ir dujas greit perjungia: Na pvz prie 0 laipsniu, tipo langus nusivalot, t.y. praeina nuo uzvedimo na tarkim 2minutes, sedat vaziuot, isvaziuojat is kiemo ir permeta i dujas?? As lygiai pravaziuoju 2.5km nuo uzvedimo(dar pasildes minutele) tik tada permeta.. Jei stoveciau vietoj, reiketu turbut maziausiai 10minuciu stovet, kad permestu i dujas.. O padaryta temperatura duju permetimo 30laipsniu.. Tai gal padaryt ta temperatura dar maziau?(nors programoje minumuas yra 30laipsniu)? Arba per daug skaiciuioju... Tokia masina nusipirkus reikia ipilt pilna baka benzo, ir duju, ir nesikraut.. Bet as taip nemoku.. Man turi viskas buti su protu.. Masina islaikyt sugebu, kad kaip pigiau vazinet skaiciuoju, ir kuo toliau, tuo pigiau yra su dyzeliu vazinet...


StandartinėParašytas: 29 Gru 2011, 17:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
bet tu konkretus zanuda :D. siaip pirma karta matau zmogu su e65 kuris verkia del 4iu litru benzino 100ui kilometru :lol: .

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2011, 18:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
1948
Automobiliai:
E46 320d
sickdog rašė:
bet tu konkretus zanuda :D. siaip pirma karta matau zmogu su e65 kuris verkia del 4iu litru benzino 100ui kilometru :lol: .

+


StandartinėParašytas: 29 Gru 2011, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
nu ištikro, nuvaryk pasidaryk diagnostika, dujinės įrangos diagnostika, nu jai viskas gerai. Vsio žmogau-kryžius arba meti lauk mašina arba su tuo susitaikai. čia jau dviračio išradinėjimas prasideda.... tai sumažink temperatūra iki nulio, nereiks išvis benzo pasipurtys, pašaudys 10-20min surys kokius 30ltr dujų ir nereiks benzo pilt :) čia aš spėju ant tos temperatūros mažinimo bus daug kas prašovęs, kas iš to kad persijungę tos dujos 30sek greičiau, bet kuo šaltesnis jis tuo labiau tas dujas kapoja, Ypač Dujas. žodžiu nebeieškom sub*nei sliekų :)


StandartinėParašytas: 29 Gru 2011, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.02
Amžius:
42
Pranešimai:
233
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
ex E34 540
ex E46 318
ex E46 323
Skype:
bmw540-m5
Le Dainius rašė:
Na perskaiciau cia kone visa tema, tai kaip matau ne man vienam taip ilgai ant benzo birbina, ir ne man vienam tokios benzo sanaudos vazinejant dujomis.. Man 100km nuvaziuoti dujomis mieste iseina apie 4ltr benzino, cia jei vazineju trumpasi atstumais, mieste, vedu dazniausiai salta motora i diena 2 kartus. Palaukiu minutele, ir judu..
Kitas dalykas del sanaudu, ziuriu kas turi v8 motorus reikia duju mieste virs 20ltr stabiliai daugkam, na pas mane irgi panasiai.. :^o

P.S.cia dabar tiem, kam dujos yra geris, kam benzo mazai suryja, ir dujas greit perjungia: Na pvz prie 0 laipsniu, tipo langus nusivalot, t.y. praeina nuo uzvedimo na tarkim 2minutes, sedat vaziuot, isvaziuojat is kiemo ir permeta i dujas?? As lygiai pravaziuoju 2.5km nuo uzvedimo(dar pasildes minutele) tik tada permeta.. Jei stoveciau vietoj, reiketu turbut maziausiai 10minuciu stovet, kad permestu i dujas.. O padaryta temperatura duju permetimo 30laipsniu.. Tai gal padaryt ta temperatura dar maziau?(nors programoje minumuas yra 30laipsniu)? Arba per daug skaiciuioju... Tokia masina nusipirkus reikia ipilt pilna baka benzo, ir duju, ir nesikraut.. Bet as taip nemoku.. Man turi viskas buti su protu.. Masina islaikyt sugebu, kad kaip pigiau vazinet skaiciuoju, ir kuo toliau, tuo pigiau yra su dyzeliu vazinet...



Visu pirma pas tave per daug valgo, e65 750 mieste iki 20ltr reikalauja, 745 tarp 16-18ltr, bet aisku ir priklauso nuo vairavimo ir t.t, visu antra pas tave tikrai kazkas netvarkoj, greiciausia bus uzsiorines duju reduktoriu (e65 varyklis kaista pakankamai greitai), arba neteisingai prijungtas prie ausinimo sistemos, dar galimas varinats kad neeisingai isrinktas temperaturos davyklio modelis dujineje programoje, bet cia priklauso nuo irangos, ne visur tai imanoma..
Pilnai pritariu del benzino pilimo, kai pavazineji su dujom, vpadlu pilt benza, kai vaziavimas toks pat..., ir nesvarbu koks tai automobilis.....pinigus skaiciuoja visi.
Perjungimo temperatura rekomenduojama 30 laipsiu, yra iseiciu kai jau galima sumazint iki 20 ( pas mane ), bet nevisi dujiniai purkstukai sugeba atkartot savo darba prie zemu temperaturu.

_________________
No diesel, only LPG....


StandartinėParašytas: 30 Gru 2011, 19:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
sickdog rašė:
bet tu konkretus zanuda :D. siaip pirma karta matau zmogu su e65 kuris verkia del 4iu litru benzino 100ui kilometru :lol: .


Na, tau tik pasisaipyt, o protingai kazka nesugebi patart..keli bereikalingas diskusijas..taip, as zanuda, menesi laiko isvis dujas isijungiau ir vazinejau su benzu, siek tiek gal brangiau kainuoja sudejus, bet vaziuoji be jokiu cheku ir kitu su dujomis atsirandanciu problemu..bet tiesiog, jei masina padaryta kad vaziuotu su dujomis, kam dar ta benza tokiais kiekiais pilt?visi skaiciuoja.. as skaiciavau kad man ji rys 20ltr mieste duju, taip ir yra, tiek ir ryja panasiai, gal siek tiek daugiau, bet kad benzo pilti i menesi po 150lt tai kazkoks pravalas, o vazineju tikrai neperdaugiausiai..

Kregzdzius rašė:
nu ištikro, nuvaryk pasidaryk diagnostika, dujinės įrangos diagnostika, nu jai viskas gerai. Vsio žmogau-kryžius arba meti lauk mašina arba su tuo susitaikai. čia jau dviračio išradinėjimas prasideda.... tai sumažink temperatūra iki nulio, nereiks išvis benzo pasipurtys, pašaudys 10-20min surys kokius 30ltr dujų ir nereiks benzo pilt :) čia aš spėju ant tos temperatūros mažinimo bus daug kas prašovęs, kas iš to kad persijungę tos dujos 30sek greičiau, bet kuo šaltesnis jis tuo labiau tas dujas kapoja, Ypač Dujas. žodžiu nebeieškom sub*nei sliekų :)


dariau visas diagnostikas, viskas ciki briki, purkstuku gumeles perinko, magistrales pakeite kazkokias dar kazka.. temperatura iki nulio kazin ar eis numazint, o kad duju 30ltr surys, tai irgi juokinga butu.. mane pyktis ima kai dujinikai kai pas juos atvaziuoji oj cia nuo benzo sanaudos beveik nesiskirs ir t.t., o kai pradedi praktiskai ziuret, tai matai kad ryja benza kibirais, ir dar dujas tiek kiek prilkauso :)


dima rašė:

Visu pirma pas tave per daug valgo, e65 750 mieste iki 20ltr reikalauja, 745 tarp 16-18ltr, bet aisku ir priklauso nuo vairavimo ir t.t, visu antra pas tave tikrai kazkas netvarkoj, greiciausia bus uzsiorines duju reduktoriu (e65 varyklis kaista pakankamai greitai), arba neteisingai prijungtas prie ausinimo sistemos, dar galimas varinats kad neeisingai isrinktas temperaturos davyklio modelis dujineje programoje, bet cia priklauso nuo irangos, ne visur tai imanoma..
Pilnai pritariu del benzino pilimo, kai pavazineji su dujom, vpadlu pilt benza, kai vaziavimas toks pat..., ir nesvarbu koks tai automobilis.....pinigus skaiciuoja visi.
Perjungimo temperatura rekomenduojama 30 laipsiu, yra iseiciu kai jau galima sumazint iki 20 ( pas mane ), bet nevisi dujiniai purkstukai sugeba atkartot savo darba prie zemu temperaturu.


Vat tame ir beda, kad variklis susyla salyginai greitai, bet kad dujos nepersijungia taip greitai tai neaisku del ko... sanaudos as mane normalios, pas mane visai kitas vaziavimo rezimas, ir atstumai, ir marsrutai, taip kad 20-22ltr duju yra normaliai, bet benzas tai nervina kai pilt kibirais reik, nors tik uzkurimam naudojamas.. bandysuy dar nuvaziuot pasireguliuot.
O pas tave pvz prie 0 laipsniu, daug km reik prasukt kad permestu i dujas? ir ar ilgai sildai? Pasildyt 10min kaip ir nesunku, bet negi kaip koks lopas sedesi masinoj 10min, kad galetum vaziuoti..


StandartinėParašytas: 31 Gru 2011, 00:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.12
Amžius:
36
Pranešimai:
273
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW 520 E34(ex)
BMW 525 E34(ex)
BMW 325 E36(ex)
BMW 740 E38(ex)
na ne 10min tikrai, jei prie 30laipsnių persijungia.. pas mane buvo sureguliuota, kad prie tokios temperatūros jungtųs į dujas, tai realiai buvau pasižiūrėjęs, per kiek laiko tiksliai persijungia (stovint vietoje), tai nuo užkūrimo po 2min su puse kažkur jau jungdavos (tiesa, šiltesniu truputi oru, prie ~+10 lauko temperatūros), žiemą dar kokia minutė prisidėdavo.. tai sakyčiau pakankamai greit, nors benzo ir per tiek laiko spėdavo atsigert tas v8.. :)


StandartinėParašytas: 31 Gru 2011, 01:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
na man stovint apskritai nepersijungtu, nes jungiasi tik kai duodi apsuku kazkur 1200rpm, ant laisvo neisjungia. Bet siaip kai turejau mersa CL500, anas irgi buvo su duju iranga, tai buvo temperatura irgi 30 laipsniu persijungimo padaryta, tai vasara, prie +20C reikedavo kokias 3-4min pabirbint kol persijungdavo.. Temperaturos skydelis rodydavo kazkur 50-60laipsniu, ir tik tada persijungdavo.. Nezinau ar cia tokia didele paklaida skydelio rodmenu ir realiu duomenu, ar kazkaip su tom dujom man vis nesiseka, nes ant e65 temperaturos nerodo skydelyje, bet speju irgi per slapta meniu paziurejus variklio temp, ana butu koki 50-60C kai permeta i dujas.. Kai turejau touareg dujini, situacija 1:1, skydelis rodo kad jau 50laipsniu, ir tik tada jungia dujas.. Nors pas visas auto duju programose prie manes dujininkai padarydavo 30laipsniu, ir maziau net neleisdavo programa.. bet vistiek kol permesdavo, laukti ipo ireikedavo gana daug.. Dujininku kontoros skirtingos, ir visos pagal pletkus vienos geriausiu klp... Tai arba mano masinos tokios, arba duju irangos detos kreivai(nors neaisku kaip gali idet netaip, kad permetineja dujas ilgai), arba meistrai, duju reguliuotojai nedavalge visi :oops: :evil:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 499 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 34  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery