Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Gru 2024, 20:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E70 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo kodą laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 96 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Rgs 2014, 23:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.10
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
Now:
[F02] 730Ld
[E71] X6 xdrive35d
[E93] 325d
Ex:
[E85] z4 3.0i
Sveiki, niekur neradau temos nei apie bmw x5 e70, nei tuo labiau apie bmw x6 techninius ypatumus, tai yra kas pagrinde šiuose modeliuose genda, į ką pagrinde reikia atkreipti dėmesį prieš perkant?
Nusižiūrėjau Prancūzijoje bmw x6 xdrive 35d 2009 metų su 253000km rida, taigi mane domina:

1. Kaip tie varikliai su dviem turbinom ir 210kw? Ar dažnai trūkinėja grandinės? Kiek kainuoja pakeisti? Ar dažnai genda turbinos ir ar nesunku jas pakeisti? Ar šie varikliai turi problemų su įsiurbimo kolektoriaus sklendėm?

2. Niekur neradau apie greičių dėžių patikimumą, taigi ar dažnai genda? Jei genda, tai kas jose dažniausiai sugenda? Kiek maždaug kainuoja remontas?

3. Ar patikimos važiuoklės? Ar turi kokių nors ypatumų nei kitų mašinų bažiuoklės?

4. Kokie pagrinde elektroniniai gedimai pasitaiko?

5. Na ir galiausiai ką gero ir ką blogo galėtumėte pasakyti apie e70 ir e71 ir ar daug šie modeliai skiriasi vienas nuo kito apart kėbulo ypatybių?

Jei sulauksiu atsakymų, tai manau ši tema bus naudinga daugeliui žmonių, nes bmw x5 e70 paklausa ir pasiūla tikrai didelė, todėl ir nemažai daliai žmonių ši informacija pasitarnautų.
Labai ačiū už atsakymus.


StandartinėParašytas: 02 Spa 2014, 11:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.04.17
Amžius:
42
Pranešimai:
214
Automobiliai:
E60 S85 '08
1. Pagrindinė bėda manau tai kaip ir sakai grandinės, kas 60 000km pasikeiti ir ramiai rėdi nesukdamas galvos ir nesibaimindamas, o kainos labai priklauso nuo to kur keisi ir ką keisi. O šeip varikliai tie patys M57 ir 3.0sd ir 3.0d tik tiek kad papildoma turbina ir kompas skiriasi. Patikimi. Su sklendėm problemų nėra, čia labiau aktualu pirmi-esėms e60 ir e53. Man teko susidurt tik su katalizatoriaus problema, užsikemša sodžiaus filtrai.

2. Su dėžės problemom kad būtų kas susidūrę neteko girdėt, tad manau jei prižiūri, tai labai patikimos.

3. Važiuoklė kaip važiuoklė, x-drive sistema, ir gale pniaumatas, bet kiek žinau ne ant visų e70 bent jau. Tad jeigu spyruoklės gale patariu praleisti tokį variantą.

4. Neteko susidurt, tad kiti tegul pasireiškia.

5. Mano asmenine nuomone. + X5 labai pravartus žiemą miesto rėžimu, aukšta, patogi sėdėsena, lengva vairuoti, parkuotis, smagiai traukia, kas be ko dizainas pasakiškas. - Bet ilgesnėms kelionėms nepatogi, ypač su r20 ar didesniais ratlankiais,šokinėja, provežuose tampo vairą, jei aktualu apie žvyrkelius net nekalbu.
Jei tikėsi komforto ši mašina tikrai vilčių neneša. e71 principe tas pats BMW.

Jei renkiesi siūlau ieškoti geriau prastesnės komplektacijos, bet su mažesne rida. Kalbu jei mašina buvusi įmonės, prancūzai mašinas su kuriomis dirba ypač mėgsta nusmaugti. Ir čia jokia paslaptis, laikas parodė ir daug žmonių susidūrė


StandartinėParašytas: 02 Spa 2014, 21:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.10
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
Now:
[F02] 730Ld
[E71] X6 xdrive35d
[E93] 325d
Ex:
[E85] z4 3.0i
Labai ačiū už išsamų atsakymą. Jau pervedžiau rankpinigius, pažystamas apžiūrėjo, sakė labai gero stovio ir vieno savininko, greitu metu turėtų pakrauti. Kai parveš plačiau papasakosiu. Komplektacija nėra pati geriausia, bet pakankamai nebloga: komfortinės sėdynės su atmintimi, head up displėjus, aktyvios xenon šviesos, trumpų - ilgų šviesų asistentas, shadow line, 20 coliu star spoke 259 dizaino ratai, atbulinės eigos kamera, gamyklinė signalizacija, aktyvus vairas ir dar visokių yra, nepamenu visų, gaila, kad tik paprasta galinė važiuoklė, o ne orinė, nes teko su tokiu per duobes važiuoti, tai tas pats kas su z4 emkine važiuokle :/


StandartinėParašytas: 03 Spa 2014, 23:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.06
Pranešimai:
158
Automobiliai:
BMW 7
BMW 5
Stovėjimo stabdžio elektrinis varikliukas kartais ima nebeveikti.. Tada reikia išiminėti visą mechanizmą, išardyti varikliuką ir prilituoti laidą, kuris atitrūksta ten viduje. Yra tekę kelis kartus susidurti su šia problema. Visuose buvo ta pati bėda.

Kas liečia pavarų dėžes, tai yra buvęs atvejis, kai su smūgiais pavaros junginėjosi, bet bėda išsisprendė pakeitus hidraulines dėžės "smegenis".

Turbinas išiminėti 3.5 varikliui jei reikėtų tai reikalų yra tikrai nemažai, vien vakuumines žarneles pakeisti nėra taip paprasta, viskas sugrūsta ten į vieną vietą prie turbinų, apraizgyta ne juokais.

Jeigu tektų kada išleisti stabdžių skystį iš sistemos, tai orinimas labai preciziškas X6. Be kompo sunkiai išsiversti tokioje situacijoje bus, nes kojinis orinimas nieko vertas galima sakyti.

Kartais "razdatkės" (transmisijos skirstymo mechanizmo) valdymo varikliukas atsisako veikti.

Žodžiu atitinkamai prižiūrint ir viską laiku keičiant problemų nebus ;)


StandartinėParašytas: 07 Gru 2015, 21:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.15
Pranešimai:
87
Miestas:
siauliai
Automobiliai:
bmw x6
gal kas daugiau galetu apie x6 parasyti,mazai info kazko,kokiu varikliu imti ,ar amerikona ar europa.ačiū


StandartinėParašytas: 20 Gru 2015, 20:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.10
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
Now:
[F02] 730Ld
[E71] X6 xdrive35d
[E93] 325d
Ex:
[E85] z4 3.0i
Na taip, informacijos tai tikrai mažai ir apie x6 e71 ir apie 7 serijos f01. Pats turiu jau metus laiko x6, esu patenkintas tikrai, mano 3 litrų su dviem turbinom 210kw traktoriukas, variklis tikrai labai geras,kaip ir daugumai bmw variklių problemos su grandinėm, po 6000km nutrūko grandinė, pakeisti kainavo 900€, keičiau abu termostatus, abu neveikė tinkamai, keičiau pakaitinimo žvakių rėlę ir vieną pakaitinimo žvakę, nes buvo perdegus, valiau dpf filtrą ir keičiau deguonies daviklį tame filtre, tvarkiau generatorių, nes pradėjo zyzti guoliukas prie to pačio pakeičiau ir angliukus, visus šiuos dalykus pasidariau per pirmus 6000km, dabar jau pravažiavau apie 16000km, daugiau nė cento neįkišau, taigi jei perki šitą mašiną, tai praktiškai visą tai teks remontuoti, nes čia pagrindinės bmw problemos, jei viską atsistatai iki ledo, važiuosi be problemų.

Man liko vieną problemą išspręsti, bet nežinau kas gali padėti, neima navigacijos dvd disko, lazeris ir visa navigacija veikia kuo puikiausiai, bet neatiduoda ir neima dvd disko, gal kas galit patarti kas padėtų išspręsti šią problemą? Nejaugi reikės keisti visą ccc bloką? Beje kiek jis kainuotų ir kiek kainuotų pakeitimas ir kas tuo užsiima? Ačiū už pagalbą.


StandartinėParašytas: 22 Gru 2015, 21:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.15
Pranešimai:
87
Miestas:
siauliai
Automobiliai:
bmw x6
tai netik 5 litriam grandines nelaiko,nelaiko pasirodo ir dyzeliukam,kazin kaip tas su 3l varikliu.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2015, 01:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.10
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
Now:
[F02] 730Ld
[E71] X6 xdrive35d
[E93] 325d
Ex:
[E85] z4 3.0i
Lygiai tas pats ir su 3 litrais 173kw ir vadinamam 3,5 nors iš tikro 3 litrai tik su dviem turbinom ir 210kw


StandartinėParašytas: 16 Vas 2016, 00:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.02.15
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E71 35d '08
x6 2008 210 kW dyzelis, nuvaziuota 240 tuks. km. Pirkau buvo 193 tuks.
Remontas viso per 1,5 metu 12,2 tuks. Eur. + draudimas signalizacija scherlog viso: 14 tuks Eur. na dar padangos 2 tuks. eur gaunasi per 1,5 metu 16 tuks. eur.
Remontas: trukus grandine(tepalo siurblys uzstrigo), skilus didzioji turbina, stabdziai diskai, sailentblokai, sarnyrai, traukes, valytuvu mechanizmas, gps dvd, termostatai, tepalai, akumuliatorius, pakaitinimo zvakiu rele, spyruokles ir kiti smulkus remontai ir t.t.
Na dar liko greidziu deze, antra turbina, reduktorius, kardanai neremontuoti, tikiuosi greit suges... ir t.t.
Buciau is salono jau x6 paemes ir tiek dar nesukises...


StandartinėParašytas: 16 Vas 2016, 14:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
ash kazkaip buvau paskaiciaves jox x5 ir x6 savikaina kad vaziuotu 300 eu i menesi, cia be kuro. :)

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 17 Vas 2016, 10:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
transit rašė:
x6 2008 210 kW dyzelis, nuvaziuota 240 tuks. km. Pirkau buvo 193 tuks.
Remontas viso per 1,5 metu 12,2 tuks. Eur. + draudimas signalizacija scherlog viso: 14 tuks Eur. na dar padangos 2 tuks. eur gaunasi per 1,5 metu 16 tuks. eur.
Remontas: trukus grandine(tepalo siurblys uzstrigo), skilus didzioji turbina, stabdziai diskai, sailentblokai, sarnyrai, traukes, valytuvu mechanizmas, gps dvd, termostatai, tepalai, akumuliatorius, pakaitinimo zvakiu rele, spyruokles ir kiti smulkus remontai ir t.t.
Na dar liko greidziu deze, antra turbina, reduktorius, kardanai neremontuoti, tikiuosi greit suges... ir t.t.
Buciau is salono jau x6 paemes ir tiek dar nesukises...


tu is salono butum paemes, pasirases sutarti ir jis jau butu nuvertejas 5k, po metu butu nuvertejas dar 3 :D
o kad nusipirkai kiaurais stabdziais, isbelsta vaziuokle nieks juk nekaltas, daugiau ka cia isvardinai visi bmw isgyveena.


StandartinėParašytas: 17 Vas 2016, 20:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.30
Pranešimai:
45
https://www.youtube.com/watch?v=Sr114t41hxI


StandartinėParašytas: 18 Vas 2016, 00:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.15
Pranešimai:
74
Automobiliai:
BMW X5 E53 3.0d M 135kW
Tai pagal juos gaunasi, kad geriau iš e53 į e70 nepersėsti??? Visur tepalai, elektronikos bėdos, lieva multimedija, pakaba nelaiko ir baisiai kieta, kuro sąnaudos didelės, oda silpna, vairas sunkus, ir apskritai, krosoveris, o ne SUV. ir BEKELEI NETINKA!!! :mrgreen: =D>


StandartinėParašytas: 18 Vas 2016, 16:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
EvaldasX5 rašė:
Tai pagal juos gaunasi, kad geriau iš e53 į e70 nepersėsti??? Visur tepalai, elektronikos bėdos, lieva multimedija, pakaba nelaiko ir baisiai kieta, kuro sąnaudos didelės, oda silpna, vairas sunkus, ir apskritai, krosoveris, o ne SUV. ir BEKELEI NETINKA!!! :mrgreen: =D>



Nu, as kolkas e70 labai patenkintas :)


StandartinėParašytas: 22 Vas 2016, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.15
Pranešimai:
87
Miestas:
siauliai
Automobiliai:
bmw x6
na suma ziauri ,reiskia papuole visai neremontuotas,tai gal labai pigiai nupirkai,stebiu brc viena parduoda uz 18000 manau bus panasus sudroza.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 96 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery