Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=92&t=146805
Puslapis 12

Autorius:  cyberid [ 21 Rgs 2017, 14:10 ]
Pranešimo tema:  Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

Sveika liaudis. Neradau dauk info apie 4.8i tai ir sakau kreipsius del info is turinciu ir zinanciu. Zodziu pribrendo laikas isigyti e70 is USA ir renkuosiu tarp 3.0i ir 4.8i ir bet kuriuo atveju bes dedamas gazpromas ir pagrinde bus daily masina. Tai vistiek linkstu link 4.8i del pakankamu kw nes zinau ka reiskia kai masina vaziuoja (dabartine 4.0d v8 200kw). Tai idomu turinciu ir zinanciu nuomone koks variantas patvaresnis or kas kokias eksplotuoja.
Ir niunsai registruojant auto is USA, kiek domejausi reikalingas programavimas del sviesu ir ruko zib. Jungiklis ir galines lempos su geltonu posukiu. Ar yra dar kas?
Taip pat ar dauk reikalu pasikeisti is ccc i cic iranga? Kiek domejaus kompletai apie 500e vaiksto

Autorius:  Kryzius [ 26 Rgs 2017, 10:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

sveikas. Dėl variklio nieko negaliu patarti nes siunčiausi dyzeliuką. Sudėjau europines galines lempas, pakeičiau šviesu perjungimo blokeli ta prie vairo , kad įsijungtu galiniai priešrūkiniai (eina padaryti labai gražiai be jokių draskymų). Paskaitinėjęs rusų forumus nesunkiai persiprogramavau visą iš USA ir EUR ir prisiregistravau. Tiesa dar prieš visa registracija reikia ratų geometrija pasidaryti (nevisos firmos tinka nes reikia kad parašytų specealų sertifikatą)

Autorius:  kosmoz [ 26 Rgs 2017, 10:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

Ką rasi sveikesnį, tinkama kaina ir komplektacija, tą ir pasivaryk. 6cil motoras paprastesnis, patikimesnis ir lengviau aptarnaujamas, traukos pakaks iš esmės. 7viečio tik nenusipirkt, o tai dar sunkiau bus dujų balioną pasistatyt. Šiaip e70 neperdaug lupti pigiai nesigauna, tikrai nori apsikraut rizikomis dėl tokio seno daikto?

Tiesa, nei vienas kasdienėse situacijose taip nevažiuos, kaip 4.0d 200kw. Turėjau e53 su 4.8is, reik jam duot apsukų, kad krutėtų, o šiaip labai žemais sūkiais dėžė jam leidžia pupsėti, nėra tokio aštrumo vos prisilietus prie gazo, reik gerai užminti.

Autorius:  Poliarinis_eziukas [ 07 Lap 2017, 22:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

kiek zinau 4.8i dujinasi, o kaip su 3.0 ?

Autorius:  vygintelis [ 28 Lap 2017, 22:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

benzininio mano nuomone nereiketu imti is viso,ypac 4.8i.apie juos blogi atsiliepimai internete.
geriau imti dizeli.

Autorius:  Bavaras [ 08 Gru 2017, 15:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

3.0si nerekomenduoju pirkti, nevykes variklis. V8 aptarnavimas bus brangus, vožtuvų riebokšliai, vanus sistema, galimas isdirbis cilindruose, galinis reduktorius byra.

Autorius:  siomka [ 08 Gru 2017, 15:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

Bavaras rašė:
3.0si nerekomenduoju pirkti, nevykes variklis. V8 aptarnavimas bus brangus, vožtuvų riebokšliai, vanus sistema, galimas isdirbis cilindruose, galinis reduktorius byra.

o kas tiem vanos darosi? Kazkaip neteko matyti, kad jie problemas keltu

Autorius:  Bavaras [ 08 Gru 2017, 21:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

siomka rašė:
o kas tiem vanos darosi? Kazkaip neteko matyti, kad jie problemas keltu

Kas liecia 3.0si, tai ten viskas byra aplink vanusa, patys vanusai, ju voztuvai, grandines. Dacikai paskirstymo gryba pjauna, klaidos buna is niekur :D
Pas V8 kaip iprastai su paciais vanusais. Bet tai nera panaceja, didesne beda voztuvu rieboksliai, kur toki nupirkus, praktiskai 100 proc. kad jiems chana. Aisku, galima sakyti, susitvarkei ir pamirsai, taip, bet jei pries tave vazinejes nekeite laiku tepalu arba sausai vazinejo, cia jau prasideda, o sie motorai tam labai lepus. Zvakes, babinos, jas keisti butina visas, po viena keisti neverta ir neprotinga. Galinis reduktorius byra, rekomenduotina pirkti tik nauja. Katalizatorine sistema buna atidirbus. Vienok, jei tektu rinktis is benzu, imciau 4.8i, taciau jis ryskiai silpnesnis uz E53 kebule buvusi 4.8IS, net apima nusivylimas. Jei biudzetas leidzia, rinkciausi TIK N55 3.5i.
Kas liecia gasproma, i 3.0si taip pat dedasi, bet ten reik aplink varikli normaliai viska susitvarkyti, kitaip amzini checkai bus. Kiap ir su v8, atvaziuoja ciuvakai, neturi pinigu nei zvakems su babinom, nei liamdom pasikeisti, nei katolikams nuo duju isdegintiems.

Autorius:  siomka [ 09 Gru 2017, 15:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

Bavaras rašė:
Kas liecia 3.0si, tai ten viskas byra aplink vanusa, patys vanusai, ju voztuvai, grandines. Dacikai paskirstymo gryba pjauna, klaidos buna is niekur :D
Pas V8 kaip iprastai su paciais vanusais. Bet tai nera panaceja, didesne beda voztuvu rieboksliai, kur toki nupirkus, praktiskai 100 proc. kad jiems chana. Aisku, galima sakyti, susitvarkei ir pamirsai, taip, bet jei pries tave vazinejes nekeite laiku tepalu arba sausai vazinejo, cia jau prasideda, o sie motorai tam labai lepus. Zvakes, babinos, jas keisti butina visas, po viena keisti neverta ir neprotinga. Galinis reduktorius byra, rekomenduotina pirkti tik nauja. Katalizatorine sistema buna atidirbus. Vienok, jei tektu rinktis is benzu, imciau 4.8i, taciau jis ryskiai silpnesnis uz E53 kebule buvusi 4.8IS, net apima nusivylimas. Jei biudzetas leidzia, rinkciausi TIK N55 3.5i.
Kas liecia gasproma, i 3.0si taip pat dedasi, bet ten reik aplink varikli normaliai viska susitvarkyti, kitaip amzini checkai bus. Kiap ir su v8, atvaziuoja ciuvakai, neturi pinigu nei zvakems su babinom, nei liamdom pasikeisti, nei katolikams nuo duju isdegintiems.

kalba ejo apie 4.8i vanos, kurie yra visiskai neproblematiski, kaip pas m62, taigi nesuprantu apie ka tu sneki. Voztuvu gumeles patikrint ar jos blogos perkant nera bedos, uzkaitini varikli, palaikai ant laisvu pora minuciu, pergazuoji ir matai ar dumina ar ne. Katalizatoriai po 60eur is angliskos su maza rida pervirini ir turi laime, jei vazineji su senai dujinta (neziurejau, bet beveik 100% tikras esu, kad is e65 jie tokie patys). Zvakes kaip ir i aptarnavimo kastus ieina, babinos jei blogos, tai atitinkamai ir masinos kaina pirkdamas ivertini. Jei perki 4.8i su 350kkm ir didesne rida, tai pats kaltas, o jei dar nepriziureta, tai faktas, kad ten viska reiks keisti is eiles

Autorius:  Artūras_ [ 09 Sau 2018, 17:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

Tuo pačiu norėčiau paklausti. Ar iš USA 2009 - 2011 m. dyzelių 3.5 D varikliai identiški europiniams 2008-2011 m. 3.5 d. 210 KW ?

Autorius:  Kryzius [ 16 Sau 2018, 18:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

menkniekiai gal kokie ir skiriasi. kolkas nesusiduriau per du metus kad kas skirtusi

Autorius:  zenderis728 [ 03 Bal 2018, 22:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

Sveiki, nesigaudau benzininiuose, nes vazineju dyzeliniu,tad klausiu cia, ar sitas variklis problematiskas ?
Duju tilpsiu mieste i 25 l netaupydamas ?
Kazkodel palyginus mazai skelbimuose su tokiais varikliais dujiniu variantu, gal nelabai jie myli dujas ?
Kas ten tiem reduktoriam pasidaro ? Uzt pradeda ar kas ?
ačiū
https://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5 ... 47385.html

Autorius:  kosmoz [ 04 Bal 2018, 12:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

25 netaupnt nebent aplinkeliu. Duju balionas kokio ten dydzio? Is vln iki klp nepakaks jauciu, mieste kas dvi dienas i degaline stot :D

Autorius:  zenderis728 [ 04 Bal 2018, 14:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

Kad bakas mazas ant 200 km tai man dar [CENZŪRA], pagrindine esme variklis, nes nieko apie ji nezinau, sako, kad cia dar senas paprastas variklis ir jame nera dar pridaryta nesamoniu kaip naujesniuose kur neremontuojami varikliai, ant kiek tiesa idomu ?

Autorius:  kosmoz [ 04 Bal 2018, 14:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Pirkimas is USA. Renkuosi tarp 3.0i ir 4.8i

Anoks paprastas, kai dvigubi vanosai ant dvieju galvu, valvetronikas, aliuminis blokas be gilziu, o alusilu ar tai nikosilo sluoksniu uznestas. Ne porsche v8 katastrofinis atvejis, bet paprastu niekuo nekvepia irgi.

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/