Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Gru 2024, 19:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E70 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo kodą laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Rgs 2017, 14:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.09.23
Pranešimai:
29
Automobiliai:
ex: E38 740d 2000m
Dabartinis E38 740d 1999m seni iprociai :)
Sveika liaudis. Neradau dauk info apie 4.8i tai ir sakau kreipsius del info is turinciu ir zinanciu. Zodziu pribrendo laikas isigyti e70 is USA ir renkuosiu tarp 3.0i ir 4.8i ir bet kuriuo atveju bes dedamas gazpromas ir pagrinde bus daily masina. Tai vistiek linkstu link 4.8i del pakankamu kw nes zinau ka reiskia kai masina vaziuoja (dabartine 4.0d v8 200kw). Tai idomu turinciu ir zinanciu nuomone koks variantas patvaresnis or kas kokias eksplotuoja.
Ir niunsai registruojant auto is USA, kiek domejausi reikalingas programavimas del sviesu ir ruko zib. Jungiklis ir galines lempos su geltonu posukiu. Ar yra dar kas?
Taip pat ar dauk reikalu pasikeisti is ccc i cic iranga? Kiek domejaus kompletai apie 500e vaiksto


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2017, 10:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.17
Pranešimai:
108
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 528i M52B28 '97
E46 330d M57D30 '00
E70 xDrive35d M57Y '09
F30 328i N20B20 '13
F30 LCI 330ix B48B20O0 '18
sveikas. Dėl variklio nieko negaliu patarti nes siunčiausi dyzeliuką. Sudėjau europines galines lempas, pakeičiau šviesu perjungimo blokeli ta prie vairo , kad įsijungtu galiniai priešrūkiniai (eina padaryti labai gražiai be jokių draskymų). Paskaitinėjęs rusų forumus nesunkiai persiprogramavau visą iš USA ir EUR ir prisiregistravau. Tiesa dar prieš visa registracija reikia ratų geometrija pasidaryti (nevisos firmos tinka nes reikia kad parašytų specealų sertifikatą)


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2017, 10:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
38
Pranešimai:
593
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
Ką rasi sveikesnį, tinkama kaina ir komplektacija, tą ir pasivaryk. 6cil motoras paprastesnis, patikimesnis ir lengviau aptarnaujamas, traukos pakaks iš esmės. 7viečio tik nenusipirkt, o tai dar sunkiau bus dujų balioną pasistatyt. Šiaip e70 neperdaug lupti pigiai nesigauna, tikrai nori apsikraut rizikomis dėl tokio seno daikto?

Tiesa, nei vienas kasdienėse situacijose taip nevažiuos, kaip 4.0d 200kw. Turėjau e53 su 4.8is, reik jam duot apsukų, kad krutėtų, o šiaip labai žemais sūkiais dėžė jam leidžia pupsėti, nėra tokio aštrumo vos prisilietus prie gazo, reik gerai užminti.


StandartinėParašytas: 07 Lap 2017, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.15
Amžius:
38
Pranešimai:
129
Miestas:
Klaipeda
kiek zinau 4.8i dujinasi, o kaip su 3.0 ?

_________________
Kiekvienas automobilis ankščiau ar vėliau tampa opeliu..


StandartinėParašytas: 28 Lap 2017, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.06.02
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E70 3,5d '2010
ex. E34 524td, E38 730,
benzininio mano nuomone nereiketu imti is viso,ypac 4.8i.apie juos blogi atsiliepimai internete.
geriau imti dizeli.


StandartinėParašytas: 08 Gru 2017, 15:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
3.0si nerekomenduoju pirkti, nevykes variklis. V8 aptarnavimas bus brangus, vožtuvų riebokšliai, vanus sistema, galimas isdirbis cilindruose, galinis reduktorius byra.


StandartinėParašytas: 08 Gru 2017, 15:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Bavaras rašė:
3.0si nerekomenduoju pirkti, nevykes variklis. V8 aptarnavimas bus brangus, vožtuvų riebokšliai, vanus sistema, galimas isdirbis cilindruose, galinis reduktorius byra.

o kas tiem vanos darosi? Kazkaip neteko matyti, kad jie problemas keltu


StandartinėParašytas: 08 Gru 2017, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
siomka rašė:
o kas tiem vanos darosi? Kazkaip neteko matyti, kad jie problemas keltu

Kas liecia 3.0si, tai ten viskas byra aplink vanusa, patys vanusai, ju voztuvai, grandines. Dacikai paskirstymo gryba pjauna, klaidos buna is niekur :D
Pas V8 kaip iprastai su paciais vanusais. Bet tai nera panaceja, didesne beda voztuvu rieboksliai, kur toki nupirkus, praktiskai 100 proc. kad jiems chana. Aisku, galima sakyti, susitvarkei ir pamirsai, taip, bet jei pries tave vazinejes nekeite laiku tepalu arba sausai vazinejo, cia jau prasideda, o sie motorai tam labai lepus. Zvakes, babinos, jas keisti butina visas, po viena keisti neverta ir neprotinga. Galinis reduktorius byra, rekomenduotina pirkti tik nauja. Katalizatorine sistema buna atidirbus. Vienok, jei tektu rinktis is benzu, imciau 4.8i, taciau jis ryskiai silpnesnis uz E53 kebule buvusi 4.8IS, net apima nusivylimas. Jei biudzetas leidzia, rinkciausi TIK N55 3.5i.
Kas liecia gasproma, i 3.0si taip pat dedasi, bet ten reik aplink varikli normaliai viska susitvarkyti, kitaip amzini checkai bus. Kiap ir su v8, atvaziuoja ciuvakai, neturi pinigu nei zvakems su babinom, nei liamdom pasikeisti, nei katolikams nuo duju isdegintiems.


StandartinėParašytas: 09 Gru 2017, 15:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Bavaras rašė:
Kas liecia 3.0si, tai ten viskas byra aplink vanusa, patys vanusai, ju voztuvai, grandines. Dacikai paskirstymo gryba pjauna, klaidos buna is niekur :D
Pas V8 kaip iprastai su paciais vanusais. Bet tai nera panaceja, didesne beda voztuvu rieboksliai, kur toki nupirkus, praktiskai 100 proc. kad jiems chana. Aisku, galima sakyti, susitvarkei ir pamirsai, taip, bet jei pries tave vazinejes nekeite laiku tepalu arba sausai vazinejo, cia jau prasideda, o sie motorai tam labai lepus. Zvakes, babinos, jas keisti butina visas, po viena keisti neverta ir neprotinga. Galinis reduktorius byra, rekomenduotina pirkti tik nauja. Katalizatorine sistema buna atidirbus. Vienok, jei tektu rinktis is benzu, imciau 4.8i, taciau jis ryskiai silpnesnis uz E53 kebule buvusi 4.8IS, net apima nusivylimas. Jei biudzetas leidzia, rinkciausi TIK N55 3.5i.
Kas liecia gasproma, i 3.0si taip pat dedasi, bet ten reik aplink varikli normaliai viska susitvarkyti, kitaip amzini checkai bus. Kiap ir su v8, atvaziuoja ciuvakai, neturi pinigu nei zvakems su babinom, nei liamdom pasikeisti, nei katolikams nuo duju isdegintiems.

kalba ejo apie 4.8i vanos, kurie yra visiskai neproblematiski, kaip pas m62, taigi nesuprantu apie ka tu sneki. Voztuvu gumeles patikrint ar jos blogos perkant nera bedos, uzkaitini varikli, palaikai ant laisvu pora minuciu, pergazuoji ir matai ar dumina ar ne. Katalizatoriai po 60eur is angliskos su maza rida pervirini ir turi laime, jei vazineji su senai dujinta (neziurejau, bet beveik 100% tikras esu, kad is e65 jie tokie patys). Zvakes kaip ir i aptarnavimo kastus ieina, babinos jei blogos, tai atitinkamai ir masinos kaina pirkdamas ivertini. Jei perki 4.8i su 350kkm ir didesne rida, tai pats kaltas, o jei dar nepriziureta, tai faktas, kad ten viska reiks keisti is eiles


StandartinėParašytas: 09 Sau 2018, 17:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.04.16
Pranešimai:
12
Tuo pačiu norėčiau paklausti. Ar iš USA 2009 - 2011 m. dyzelių 3.5 D varikliai identiški europiniams 2008-2011 m. 3.5 d. 210 KW ?


StandartinėParašytas: 16 Sau 2018, 18:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.17
Pranešimai:
108
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 528i M52B28 '97
E46 330d M57D30 '00
E70 xDrive35d M57Y '09
F30 328i N20B20 '13
F30 LCI 330ix B48B20O0 '18
menkniekiai gal kokie ir skiriasi. kolkas nesusiduriau per du metus kad kas skirtusi


StandartinėParašytas: 03 Bal 2018, 22:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
Sveiki, nesigaudau benzininiuose, nes vazineju dyzeliniu,tad klausiu cia, ar sitas variklis problematiskas ?
Duju tilpsiu mieste i 25 l netaupydamas ?
Kazkodel palyginus mazai skelbimuose su tokiais varikliais dujiniu variantu, gal nelabai jie myli dujas ?
Kas ten tiem reduktoriam pasidaro ? Uzt pradeda ar kas ?
ačiū
https://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-x5 ... 47385.html


StandartinėParašytas: 04 Bal 2018, 12:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
38
Pranešimai:
593
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
25 netaupnt nebent aplinkeliu. Duju balionas kokio ten dydzio? Is vln iki klp nepakaks jauciu, mieste kas dvi dienas i degaline stot :D


StandartinėParašytas: 04 Bal 2018, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
Kad bakas mazas ant 200 km tai man dar [CENZŪRA], pagrindine esme variklis, nes nieko apie ji nezinau, sako, kad cia dar senas paprastas variklis ir jame nera dar pridaryta nesamoniu kaip naujesniuose kur neremontuojami varikliai, ant kiek tiesa idomu ?


StandartinėParašytas: 04 Bal 2018, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
38
Pranešimai:
593
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
Anoks paprastas, kai dvigubi vanosai ant dvieju galvu, valvetronikas, aliuminis blokas be gilziu, o alusilu ar tai nikosilo sluoksniu uznestas. Ne porsche v8 katastrofinis atvejis, bet paprastu niekuo nekvepia irgi.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery