Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Spa 2024, 20:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos pirmos klasės BMW automobilių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodyti kėbulo kodą laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Gru 2023, 03:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2023.12.27
Pranešimai:
1
Automobiliai:
Dauk turejas sio metu e87 2008m. N43 2.0i 105kw.
Sveiki, nupirkau e87 2008m. N43 su defektu ir dabar suku galva kur suo pakastas.
Masina pagal tech lapa per 2 metus nuvaziavo tik 31km dabartine rida 125k

Masina kartais uzsiveda kaip nauja o kartais gali sukt starteriu 5 kart lr tik griebs bet neuzsikurs.
Siam momentui pastebejau jeigu kuri iskart masina dazniausia uzsikuria, bet jei palaikysi ant degimo pora sec ir tada bandysi kurti masina neuzsives, arba uzsives ir "trailins" kol nepragazuosi.

Klaidos varikli 2A0F - Exhaust feedback valve, adaption. Intermittent ( Kaip suprantu EGR klaida)

Kuro spaudimas zemo slegio 5Bar. Auksto slegio 100bar

Valvatroniko salenoidus praploviau kad nestriginetu.

Kai masina uzkurta atjunginejau po viena babina, ir visos duoda efekta.

Vienintelis dalykas ko nepaziurejau tai yra zvakes nes nezinau ar jas kadanors keite, bet ir klausimas ar zvakes gali taip
itakoti uzkurima bet uzsivedus dirbti beveik idealiai. (Tuolabiau spec galvutes reikia N43 varykliams)

Betkokia info bus naudinga!


StandartinėParašytas: 20 Kov 2024, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2024.03.20
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E34
BARZDAUTO rašė:
Sveiki, nupirkau e87 2008m. N43 su defektu ir dabar suku galva kur suo pakastas.
Masina pagal tech lapa per 2 metus nuvaziavo tik 31km dabartine rida 125k

Masina kartais uzsiveda kaip nauja o kartais gali sukt starteriu 5 kart lr tik griebs bet neuzsikurs.
Siam momentui pastebejau jeigu kuri iskart masina dazniausia uzsikuria, bet jei palaikysi ant degimo pora sec ir tada bandysi kurti masina neuzsives, arba uzsives ir "trailins" kol nepragazuosi.

Klaidos varikli 2A0F - Exhaust feedback valve, adaption. Intermittent ( Kaip suprantu EGR klaida)

Kuro spaudimas zemo slegio 5Bar. Auksto slegio 100bar

Valvatroniko salenoidus praploviau kad nestriginetu.

Kai masina uzkurta atjunginejau po viena babina, ir visos duoda efekta.
ice casino online latvijaskazinoonline.com
Vienintelis dalykas ko nepaziurejau tai yra zvakes nes nezinau ar jas kadanors keite, bet ir klausimas ar zvakes gali taip
itakoti uzkurima bet uzsivedus dirbti beveik idealiai. (Tuolabiau spec galvutes reikia N43 varykliams)

Betkokia info bus naudinga!

Labas! Pagal aprašytą problemą, atrodo, kad gali būti keli dalykai. Pirmiausia, žvakės tikrai gali sukelti užvedimo problemas, ypač jei jos senos ar neveikia tinkamai – tai gali neleisti varikliui užsikurti sklandžiai. Be to, svarbu patikrinti kuro tiekimo sistemą, nes netinkamas kuro slėgis taip pat gali sukelti panašius užvedimo sunkumus. Siūlyčiau pradėti nuo žvakių patikros ir, jei reikia, jas pakeisti


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery