F25 2010 metai 2.0 d Xdrive. Sveiki,norejau Jusu pasiteirauti gal kas susidure su panasia problema arba gal kas patars. Esme ta kad mano turbina buvo apsitepalavusi,kaip meistras sake turbina rasojo. Simptomai buvo,salta ant laisvu jau svilpe garsiai,plius tepalai matesi ant jos. Pasilus varikliui viskas buvo gerai. Tada nusprendem deti restauruota Vilniuje,pavadinomo nenoriu skelbti del kitu priezasciu kur tai buvo reatauruota. Zodziu pasikeite turbina,pirma menesi kaip ir viskas gerai atrode buvau tikrai patenkintas. Dabar pradejo detis toki dalykai,kol variklis saltam rezime jos nesigirdi,kaip pasyla pradesa galiu sakyt garsiai svilpti,vaziuojant gan ilgai vadinkim pastoviu greiciu 60 km/h ir net radija klausant girdisi gan stipriai istisas svilpimas turbinos,o atleidua gaza dar stipriau susvilpia ir pradeda garsas slobti. Kasdien vis garsiai pradeda ji girdetis arba jau paranoja man. Tai va gryzus pas meistrus,nusieme pajungimus pajudino asele,sako idealu...plius sako restauruotos visos svilpia garsiau nei originali,veliau sako viena is triju garsiau aplamai papuola svilpia. Dar pasake kad gal nera dpf ir garsas rezonuojasi kaip aidas gaunasi. Nors pries perkant darem servisa pilna patikra kelias valandas automobilis buvo paliktas ir sake viskas vietoje ir katalizatoriai dpf. Tad kazkaip dabar pasimetimas yra. Zodziu daug jau pritasiau manau,tad noreciau isgirsti jusu visu nuomone. Ar taip turi but,ar vistik kreiptis atgal kas tvarke ir reikalauti naujos turbinos,nes dar menesis tik kaip pakeista. Ar ka patrtumet daryt. Automobilis priziurimas vaziuoju kasdiena 90 procenti autostrada apie 150 km,tepalai keiciami krasta auto originalus. Tad prasau Jusu minciu ir patarimo ka daryt ačiū.
|