Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E21] 315 Restauravimas
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=76&t=74494
Puslapis 119

Autorius:  kabliuks [ 09 Lap 2009, 16:18 ]
Pranešimo tema:  [E21] 315 Restauravimas

Taigi, pradejau senai laukta projekteli- mano eseriuko restauravima nuo pagrindu.

Truputis istorijos:
Nusipirkau 2008 metu pavasari uz 400LT ir susitvarkiau iki tiek, kad praejo technine apziura savo eiga. Zodziu buvo perrinktas variklis (dabar 1.8l blokas, nes senas buvo uzkales), pakeisti sailentblokai, pakiestos ispuve lempos, minimaliai nusveistas dugnas ir uzteptas bitumu, sudeta alia aparatura. Zodziu buvo vaziuojantis senukas, beveik ledinis :) Bet ne perdaug ledinis....

Ant sios zimos pastaciau i anksta garazeli ir nusprendziau perdaug neskubant, iki vasaros susitvarkyti visa kebula nuo A iki nu gal bent T :D

Kolkas veiksmas prasidejo nuo salono isrinkimo. Salone viskas lyg ir normaliai, tik prie pedalu pasimate kiaurymes. Ta visa geri reiks pjaut lauk ir ivirinti nauja. tas pats laukia ir slenksciu, nes pavarge jau. Nepraleisim ir londzeronu, kurie abejotinos kokybes atrodo. Taigi vidus su puse bedos paliekamas velesniam laikui.

Dabar bandysiu susitvarkys ka pamaciau po priekiniais sparnais.... Nera tragedija, bet pavirsiniu rudeliu yra.

FOTO
http://www.cardomain.com/ride/3810901/1


Greito tempo nebus, tiesiog malonumui po darbo pasikrapstyti.
Bendru atveju viskas daroma su ilgoj perspektyvoj vienu tiklsu- 1.8is variklio swapas. Kadangi dar daug laiko, tai vis sukasi M50b25, bet M42b18 realesnis ir paprastesnis variantas.

Atviras komantarams, pasiulymams ir siaip apkalbinejimamas :mrgreen:

Cia tai be ko negalesiu ilgai gyventi :)

Autorius:  AurisE21 [ 09 Lap 2009, 16:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [E21] 315 Restauravimas

Nu kolega ziuriu rimtai uzsiemei, jau dabar geda bus savo E21 salia statyt. Ziurek, o tu nesidomejai M20B20 arba M20B25? Nes as asmeniskai vis ziuriu ir seile varvinu. Kiek suprantu viskas kuo puikiausiai tinka i E21. Reiktu deze 5 pavaru mest nu ir su perdavimais matyt pazaist. Nekalbu apie tokius dalykus kaip ipurskimas, kad neprisidaryt bedu, nes ten nekertu, bet juk yra ir karbiuratorius M20..
Taipkad sveik ir reik kada susimatyt perkalbet, o ir eseriuka tavaji pamatyt noretusi kaip ten jam be skardu sekasi. :wink:

Autorius:  kabliuks [ 09 Lap 2009, 20:02 ]
Pranešimo tema:  Re: [E21] 315 Restauravimas

Auri,
Domejausi del m20, bet yra keli dalykai- svoris ir galia. Jie sveria daug daugiau, nei musiskiai m10 (keik radau m10-80kg, m20- 130kg.) ir jau kazkaip nebenoriu karbo, del "kosejimo" ir siaip neekonomiskumo. Beto, priekine pakaba pas 6cil yra kazkokia tvirtesne, mazgai stambesni, zodziu pritaikyti svoriui papildomam.

Betkuriuo atveju, m20 varaintai butu pigu ir paprasta, bet neoptimalu labai.

Galvoju jog m42 yra geriausia, nes gavus donara-perdejimas n kartu supaprasteja, nes nereikia sukti galvos kur koks laidas jungiasi, pakankamai lengvas (90kg), maunasi ant m10/m20 dezes ir zinoma AG yra :) daugiau http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.p ... hlight=m42

Aij visvien, dar laaabai daug liko iki tol kol prieisiu prie variklio swapo.... Tikiuosi daug neprisnekejau ir pavyks i prieki judeti :^o

Autorius:  Dantistas [ 09 Lap 2009, 20:50 ]
Pranešimo tema:  Re: [E21] 315 Restauravimas

Jei del galios ir ekenomiskumo rinkciausi m42,taciau siaip deciau M20,rimtesni varikliai,geriau laiko :)

Autorius:  zygasbmw [ 09 Lap 2009, 22:13 ]
Pranešimo tema:  Re: [E21] 315 Restauravimas

kabliuks rašė:
Auri,
Domejausi del m20, bet yra keli dalykai- svoris ir galia. Jie sveria daug daugiau, nei musiskiai m10 (keik radau m10-80kg, m20- 130kg.) ir jau kazkaip nebenoriu karbo, del "kosejimo" ir siaip neekonomiskumo. Beto, priekine pakaba pas 6cil yra kazkokia tvirtesne, mazgai stambesni, zodziu pritaikyti svoriui papildomam.

Betkuriuo atveju, m20 varaintai butu pigu ir paprasta, bet neoptimalu labai.

Galvoju jog m42 yra geriausia, nes gavus donara-perdejimas n kartu supaprasteja, nes nereikia sukti galvos kur koks laidas jungiasi, pakankamai lengvas (90kg), maunasi ant m10/m20 dezes ir zinoma AG yra :) daugiau http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.p ... hlight=m42

Aij visvien, dar laaabai daug liko iki tol kol prieisiu prie variklio swapo.... Tikiuosi daug neprisnekejau ir pavyks i prieki judeti :^o



nezinau is kur jus traukiat toky svory m20 jis sveria 117kg.plius uk ejo originaliai tokie variklia pas e21.viksas ten su tuo svorio centru ir isbalansavimu yra gerai.pajungimas labai paprastas.plius su m20b25 ag ir nm jis vaziuotu labai gerai.

Autorius:  AurisE21 [ 09 Lap 2009, 22:35 ]
Pranešimo tema:  Re: [E21] 315 Restauravimas

zygasbmw rašė:
nezinau is kur jus traukiat toky svory m20 jis sveria 117kg.plius uk ejo originaliai tokie variklia pas e21.viksas ten su tuo svorio centru ir isbalansavimu yra gerai.pajungimas labai paprastas.plius su m20b25 ag ir nm jis vaziuotu labai gerai.


Tai vat kad ejo originaliai, tai aisku visiem, tik va del to svorio tai nezinau. Pilnai gali but, kad standesne pakaba E21 su M20 sirdele. Nebent tas M42 tinka ir dezes atzvilgiu ir tvirtinimo taskais, tai galbut ir paprasciau. Gink Dieve nieko nepersu, tik siaip pasidomejau, nes man pirma mintis tai i M20 keist. Siaip del karbo tai ir as jau noreciau atsisakyt, taciau mane kazkodel labai atgraso mintis, kad labai daug darbo su laidais, ir galu gale jau kompas matyt kazkoks yra ar as klystu. Todel kolkas kalbam apie supaprastinta swap'a i tarkim M20B20 karba.. Nes ir siaip pilna E21 320/6cyl.

O Tadui - tai neprisikalbejai. Is mano puses, tai pagyrimas, kad emiesi tokio darbo, kad kolkas ir su tom skardom. :wink: Dziugu. As tai nesiryztu kolkas, nes ir siaip dar vaziuoja kolkas, ir santaupu dar tiek neprikaupes, o tik skolas grazinu :mrgreen: Bet manau jei tau viskas ten eisis, tai man bus didelis postumis imtis irgi kazko panasaus. Todel as ir domiuosi. As siaip planavau tokius darbus, bet planai buvo tokie, kad variklio swap'as mano masinoj vyktu tik tada, kai (tfu tfu tfu) nusilenktu maniskis M10... Bet paryskinsiu savo zodi VYKTU, tai galbut net ir nelauksiu M10 nusibaigimo. :) Todel visapusiskos informacijos apsikeitimas tik i nauda. Smalsu man apskritai kas ten pas tave vyksta, nes va tik mes ir susitinkam kazkaip. Nera is ko pavyzdzio imt, kas akivaizdziai parodytu - patartu.

Autorius:  AurisE21 [ 09 Lap 2009, 22:37 ]
Pranešimo tema:  Re: [E21] 315 Restauravimas

Dantistas rašė:
Jei del galios ir ekenomiskumo rinkciausi m42,taciau siaip deciau M20,rimtesni varikliai,geriau laiko :)


Tikiuosi nesupyks uz toki alia minciu flood'a, bet del M20 rimtumo tai kiek girdejau karomyslai nelaiko ju, bet kaip sakoma kiekvienam reikia kazkokios prieziuros, tai vat velniai zino, ar variklis kaltas, ar rankos kreivos. O M42 nekliudau, nes net mates nesu :)

Autorius:  kabliuks [ 09 Lap 2009, 22:48 ]
Pranešimo tema:  Re: [E21] 315 Restauravimas

zygasbmw rašė:


nezinau is kur jus traukiat toky svory m20 jis sveria 117kg.plius uk ejo originaliai tokie variklia pas e21.viksas ten su tuo svorio centru ir isbalansavimu yra gerai.pajungimas labai paprastas.plius su m20b25 ag ir nm jis vaziuotu labai gerai.


Tai gi neikas ir nesako, kad m20 blogas varintas, tik manau jei jau investuot, tai beveik tie patys $ ir gaunasi truputi modernesnis DOHC plytute....
O M50 dedasi ant tos pacios 323i dezes, tik reikia pagalves variklio pervirinti ir elektra sujungti :) Bet cia jau isvis kosmosas butu, nes variklio galia visa eseriuka kaip skudura persuktu pusiau, gerai uzdrosus :mrgreen:

Autorius:  AurisE21 [ 09 Lap 2009, 22:54 ]
Pranešimo tema:  Re: [E21] 315 Restauravimas

kabliuks rašė:
O M50 dedasi ant tos pacios 323i dezes, tik reikia pagalves variklio pervirinti ir elektra sujungti :) Bet cia jau isvis kosmosas butu, nes variklio galia visa eseriuka kaip skudura persuktu pusiau, gerai uzdrosus :mrgreen:


Tai va, kad is diferencialo matyt nieko neliktu arba granatas prasuktu, jeigu sankaba nesudiltu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Autorius:  Dantistas [ 09 Lap 2009, 23:11 ]
Pranešimo tema:  Re: [E21] 315 Restauravimas

M50 jau kita kalba.. Svoris jau gan didesnis. Ir siaip kazkodel zmones (didzioji dauguma) pries m50 nusistate,mieliau renkasi M20,kartais m52. M42 variklio siaip reiketu paieskoti,nes ne taip daznai atsiranda tokie skelbimuose,nebent nuo E36 kokio duzusio imit,keisti karterius ir pan.

Autorius:  AurisE21 [ 09 Lap 2009, 23:27 ]
Pranešimo tema:  Re: [E21] 315 Restauravimas

Pazistamas va neseniai pasieme E36 318is. Tai kaip suprantu tas M42 ten?.. As del jo tyliu, nes net akyse regejes variklio to nesu. Tiktai kad sake puse velnio rieda. :)

Autorius:  kabliuks [ 10 Lap 2009, 12:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [E21] 315 Restauravimas

AurisE21 rašė:
Pazistamas va neseniai pasieme E36 318is. Tai kaip suprantu tas M42 ten?.. As del jo tyliu, nes net akyse regejes variklio to nesu. Tiktai kad sake puse velnio rieda. :)


Aha, tas pats M42b18. Gal ant donoro nori parduot? :D

Alia tu gal koki rysi su kosmosu pagavai, kad tiek minciu prirasei? :mrgreen: Nk bloga zinoma, visiems pasitaiko O:)

Na vienareismiskai karbo nebedesiu, o koks galiausiai isides variantas- vienas velnias zino :)

Autorius:  AurisE21 [ 10 Lap 2009, 12:48 ]
Pranešimo tema:  Re: [E21] 315 Restauravimas

kabliuks rašė:

Aha, tas pats M42b18. Gal ant donoro nori parduot? :D

Alia tu gal koki rysi su kosmosu pagavai, kad tiek minciu prirasei? :mrgreen: Nk bloga zinoma, visiems pasitaiko O:)

Na vienareismiskai karbo nebedesiu, o koks galiausiai isides variantas- vienas velnias zino :)


Nu vargiai ar ant donoro parduos, nes katik pats nusipirko, nes vazinet nebuvo kuo. Beje, tu ta zmogu pats zinai ir mates esi. Tadas, kur su ta pilka E36 prilekdavo - grupiokas mano.

O minciu tai pilna, tik seniai nebuvo progos issisneket panasiais dalykais :mrgreen:

Autorius:  Dantistas [ 10 Lap 2009, 13:31 ]
Pranešimo tema:  Re: [E21] 315 Restauravimas

Esme kad tiek m42,tiek m20 varikliu kainu skirtumas nezymus. Vietoje taves deciau M20B25 ir dziaugciausi :)

Autorius:  AurisE21 [ 10 Lap 2009, 13:47 ]
Pranešimo tema:  Re: [E21] 315 Restauravimas

Dantistas rašė:
Esme kad tiek m42,tiek m20 varikliu kainu skirtumas nezymus. Vietoje taves deciau M20B25 ir dziaugciausi :)


Kokios dabar kainos tiek vieno variklio tiek kito. Bet su pilna komplektacija, ta prasme laidai, kompas, generatorius, starteris ir visa kita. :) Kas galetu pasakyti mazdaug :?: :)

Puslapis 119 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/