Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E21] Reikia karbiuratoriaus schemos
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=76&t=15465
Puslapis 11

Autorius:  drshiwas [ 17 Spa 2006, 17:50 ]
Pranešimo tema:  [E21] Reikia karbiuratoriaus schemos

Zodziu toks dalykas, reikia man pasikeisti automatini pacosa, bet niekaip nerandu kur jis ten yra... Gal kas turi M10 variklio karbo shema su aprasymu... Buciau laaabai dekingas ;) !!!

Aaaa... ir dar tachometro pajungimo el. schemos :P

Autorius:  Smulkman [ 17 Spa 2006, 18:02 ]
Pranešimo tema: 

Variklis kox? 1.5, 1.6 ar 1.8 ar 2.0? Turiu viska butent E21. Reiktu atshviesti...Del tachometro irgi gal butu.

P.S. parashyk karboro modely. Pabandysiu atskanuoti reikiamo shcemas...

Autorius:  drshiwas [ 17 Spa 2006, 18:20 ]
Pranešimo tema: 

Variklis 1.6
karbas SOLEX PIERBURG 1B

:D

Autorius:  Smulkman [ 17 Spa 2006, 19:16 ]
Pranešimo tema: 

Man reik tavo e-mail'o adreso....:/ Netilps y binaries. Beje tave savo MSN uzhregistrinau. Neishsigask:D

P.S. Gal pades... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=05

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=62&fg=05

Autorius:  Vladislav [ 17 Spa 2006, 19:48 ]
Pranešimo tema: 

truputi istorijos
va ka reiske ziuret discaveri ir national geografic :lol:

variklis M10 turio 1.6 pirma sik buvo panaudotas BMW 2002 modeli
atrodo toks buvo jai nea pataisikite mane

tuo momentu pasauli prasidejo turbinizacijos era

bmw kad nekurt naujo varikli ir istate i bmw bolida f1 ir istate turbina
tuo momentu FIFA leizdavo dalivaut masinas tiktais ne daugiau 3 litru variklems arba ne didesne 1.6 turio plius turbo variklems F1 lenktinese

su turbinom buvo problema nieks ju negalejo sureguliot normaliai
tai kad bmw pajeme M10 varikli ir sukonstravo 1.6 turbo modeli
po pirmu lenktiniu jie gavo pilna kraha
masina posukiose prarasdavo gale
o tiesioja su labai didelliom isvistidavo savo visa gale

po tu lenktiniu bmw atsirado pacioje paskutinioje vietoje
sekantiems lenktinem bmw ta varikli( M10 ) modifikavo ir nuregulevo turbina
po tu lenktiniu bmw buvo du ar tris metu F1 lenktinese pirma
nuo to ir prasidejo turbinizacijos era
bmw yrode kad turbina veike ir labai praktiskas dalikas

ir bmw pirma kuri panaudojo F1 turbina :wink:

Autorius:  drshiwas [ 18 Spa 2006, 07:33 ]
Pranešimo tema: 

Mano mail drshiwas@gmail.com :)
del MSN neissigasiu :)

Autorius:  drshiwas [ 18 Spa 2006, 08:28 ]
Pranešimo tema: 

Vladislav rašė:
truputi istorijos
va ka reiske ziuret discaveri ir national geografic :lol:

variklis M10 turio 1.6 pirma sik buvo panaudotas BMW 2002 modeli
atrodo toks buvo jai nea pataisikite mane

tuo momentu pasauli prasidejo turbinizacijos era

bmw kad nekurt naujo varikli ir istate i bmw bolida f1 ir istate turbina
tuo momentu FIFA leizdavo dalivaut masinas tiktais ne daugiau 3 litru variklems arba ne didesne 1.6 turio plius turbo variklems F1 lenktinese

su turbinom buvo problema nieks ju negalejo sureguliot normaliai
tai kad bmw pajeme M10 varikli ir sukonstravo 1.6 turbo modeli
po pirmu lenktiniu jie gavo pilna kraha
masina posukiose prarasdavo gale
o tiesioja su labai didelliom isvistidavo savo visa gale

po tu lenktiniu bmw atsirado pacioje paskutinioje vietoje
sekantiems lenktinem bmw ta varikli( M10 ) modifikavo ir nuregulevo turbina
po tu lenktiniu bmw buvo du ar tris metu F1 lenktinese pirma
nuo to ir prasidejo turbinizacijos era
bmw yrode kad turbina veike ir labai praktiskas dalikas

ir bmw pirma kuri panaudojo F1 turbina :wink:


Man vis kyla toks klausimas :) kaip gi BMW padaro variklius kad jie yra galingesni uz to pacio litrazo kitu gamintoju variklius:)? O gal man tik taip atrodo :)? Nes pastebejau jei bmw 1.8 tai jis zymiai geriau vaziuoja nei 1.8 koks kitas, pvz peugeot ar citroen ar VW :)

Autorius:  Smulkman [ 18 Spa 2006, 12:59 ]
Pranešimo tema: 

Na nemanau, jog visi tie variklei yra galingesni. Japonai yra puikei paskirste performance'a ir ergonomija. Shia tema oi kiek galima prirashyti. Faktas tik vienas, BMW ish M10 ishspaude viska ka buvo ymanoma ishspausti. Ir jau kelinti metai ish eiles skina pirmasias vietas uzh savuosius variklius...:D

Autorius:  drshiwas [ 18 Spa 2006, 20:06 ]
Pranešimo tema: 

Aisq :)
bet visumoje BMW varikliukai tikrai padaryti iki galo :)

Autorius:  Julius P. [ 18 Spa 2006, 22:56 ]
Pranešimo tema: 

Vladislav rašė:
bmw kad nekurt naujo varikli ir istate i bmw bolida f1 ir istate turbina
tuo momentu FIFA leizdavo dalivaut masinas tiktais ne daugiau 3 litru variklems arba ne didesne 1.6 turio plius turbo variklems F1 lenktinese

Jei gerai pamenu, tai 1.5 ltr buvo limitas :)
Ten seip jau idomus yra tas faktas, kad f1 buvo naudojami ne nauji variklio blokai, o SENI, t.y. isimti is jau atvazinejusiu atomobiliu. :)

Autorius:  drshiwas [ 19 Spa 2006, 07:48 ]
Pranešimo tema: 

paliava rašė:
Vladislav rašė:
bmw kad nekurt naujo varikli ir istate i bmw bolida f1 ir istate turbina
tuo momentu FIFA leizdavo dalivaut masinas tiktais ne daugiau 3 litru variklems arba ne didesne 1.6 turio plius turbo variklems F1 lenktinese

Jei gerai pamenu, tai 1.5 ltr buvo limitas :)
Ten seip jau idomus yra tas faktas, kad f1 buvo naudojami ne nauji variklio blokai, o SENI, t.y. isimti is jau atvazinejusiu atomobiliu. :)


O kodel jie taip dare :shock: :D ??

Autorius:  Antanas L. [ 19 Spa 2006, 14:45 ]
Pranešimo tema: 

Ten kazkokios isdaigos su medziagu mechanika

Autorius:  drshiwas [ 19 Spa 2006, 16:41 ]
Pranešimo tema: 

aisq... :) o tai kokie cia metai mazdaug:)?

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/