Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 02:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariami tik klausimai, susiję su E12, E28 modeliais, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti klausimą/problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Bal 2005, 11:18 
  
 
 
vot turiu as senuka E28 524td ir noriu ji prikelt kitam gyvenimui...siaip vaziuojantis viskas yr daug maz norm,bet keletas bedu yr:
1.po juo tepalo balute per 4d mazdaug 10-12cm skersmens,is kur gali laset?is po galvos man rodos negali bo spaudimo stovint tai ner gal karteris?
2. varikliui pasiekus darbine temp. t.y. pravaziavus 30-50km ijungus laisva mirksi tepalo lempute,bet tik kai variklis karstas,kame problema,girdejau del per zemu apsuku gali but(tacho sugedes) ar tiketina kad del senai nekeisto tepalo gali taip but?(atseit suskystejo ir pan.) ,kokie dar variantai?
3. tiesiai is akumo i saugikliu dezute ein laidas kurio viduri fiske tarsi saugikliui,ten buves seimininkas drata igrudes buvo,koks ten saugiklis turi eit?idomu del to kad neveik prietaisu skydelio apsvietimas ir tacho gal nuo to?
4.vaziuojant 5-u begiu kazkaip su trauka problemos,mazesnem pavarom viskas ok,bet pvz vaziuojant 90 5pav ir norint lenkt greitis pakyl iki 105-110 ir tada nebetraukia daugiau jausmas toks kad persokineja kazkas,stuksejimas per akseleratoriu jaust :roll: girdejau kad del westgate taip gali but kokie dar variantai?
dekui is karto uz patarimus.


StandartinėParašytas: 13 Bal 2005, 14:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
berserk rašė:
vot turiu as senuka E28 524td ir noriu ji prikelt kitam gyvenimui...siaip vaziuojantis viskas yr daug maz norm,bet keletas bedu yr:
1.po juo tepalo balute per 4d mazdaug 10-12cm skersmens,is kur gali laset?is po galvos man rodos negali bo spaudimo stovint tai ner gal karteris?
2. varikliui pasiekus darbine temp. t.y. pravaziavus 30-50km ijungus laisva mirksi tepalo lempute,bet tik kai variklis karstas,kame problema,girdejau del per zemu apsuku gali but(tacho sugedes) ar tiketina kad del senai nekeisto tepalo gali taip but?(atseit suskystejo ir pan.) ,kokie dar variantai?
3. tiesiai is akumo i saugikliu dezute ein laidas kurio viduri fiske tarsi saugikliui,ten buves seimininkas drata igrudes buvo,koks ten saugiklis turi eit?idomu del to kad neveik prietaisu skydelio apsvietimas ir tacho gal nuo to?
4.vaziuojant 5-u begiu kazkaip su trauka problemos,mazesnem pavarom viskas ok,bet pvz vaziuojant 90 5pav ir norint lenkt greitis pakyl iki 105-110 ir tada nebetraukia daugiau jausmas toks kad persokineja kazkas,stuksejimas per akseleratoriu jaust :roll: girdejau kad del westgate taip gali but kokie dar variantai?
dekui is karto uz patarimus.

1) Jei leidzia tepala ir nori nustatyti kur, bet nesimato nes viskas apibege ir purvina- tada nusiplauni varikli kruopsciai ir tada is karto pamatysi pro kur leidzia. Matysi sviezius tepalo nubegimus.
2) Jei ant karsto variklio ant laisvu sukiu uzsidega tepalo slegio lempute tada jau nekas. Pirma isitikini, kad tepalas pakeistas, filtras naujas ir tepalo lygis normoj. Jei toliau dega labiausiai tiketina, kad visiskai sudile alkuninio ideklai (kap remontas), gal siurblys durniuoja arba redukcinis voztuvas (mazai tiketina). Dazniausiai buna atia ideklam.
3)Jei nedega skales apsvietimas- perdege lemputes, issiardai ir patikrini.
4) Del blogos traukos gali but daug priezasciu- sugedus turbo, maza kompresija, sugedes siurblys, blogas uzdegimo kampas et.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 13 Bal 2005, 16:34 
  
 
 
del tepalo begimo, manu karterio tarpine, as saavajam keiciau. O pro ten jo gali daug isteket. Ar masinos galas tepalu neqaptaskytas?
O tepalo spaudimo lempute gali uzsidegt kai truksta tepalo (PVZ)


StandartinėParašytas: 13 Bal 2005, 17:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.04
Amžius:
51
Pranešimai:
139
Miestas:
Ingolstadt
Automobiliai:
E60 525D '07
Klausimas prie to pačio del tepalo lemputes. Pas mane toks dalykas dedasi ne visada, bet pora kartu teko pastebeti kai ilgai pavažineji ar gauna daugiau apkrovos tepalo lempute ant laisvu apsuku kaip ir noretu užsidekti (mirkčioja), truputi apsukas pakeli nemirkčioja, kame gali buti šaknis?


StandartinėParašytas: 13 Bal 2005, 22:33 
  
 
 
Kuo aukstesne temperatura, tuo tepalas darosi skystesnis, jei dar ir senas, tai dar skystesnis :) . Padaryk taip, kad nebegtu tepalai, tada juos pakeisk ir ziurek kas daros.


StandartinėParašytas: 14 Bal 2005, 09:48 
  
 
 
as irgi primetu kad is karterio lasa :roll: bet vakar kai norejau pasikeisti tepalus istiko dar viens baisus dalyks,pradejo nevest :evil: :cry: nzn dar kodel tikrinsiu siandie vakare visa grandine bandysiu uztempt nes nlb raukiu kame beda gal starteris gal kazkas trumpina nes vyksta tai ko nebuvo ijungus mase prie pradedant vesti variklis trukcioja ir sokineja tachometro rodykle sokineja iki mazdaug 2000apsuku po to laipsniskai trukciodama krenta iki apacio ir tada viskas pradeda ryskiai sviest t.y. lemputes,tokio bajerio dar nebuvau mates :shock: kas nor buvo susidures su tuo?


StandartinėParašytas: 14 Bal 2005, 11:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
berserk rašė:
as irgi primetu kad is karterio lasa :roll: bet vakar kai norejau pasikeisti tepalus istiko dar viens baisus dalyks,pradejo nevest :evil: :cry: nzn dar kodel tikrinsiu siandie vakare visa grandine bandysiu uztempt nes nlb raukiu kame beda gal starteris gal kazkas trumpina nes vyksta tai ko nebuvo ijungus mase prie pradedant vesti variklis trukcioja ir sokineja tachometro rodykle sokineja iki mazdaug 2000apsuku po to laipsniskai trukciodama krenta iki apacio ir tada viskas pradeda ryskiai sviest t.y. lemputes,tokio bajerio dar nebuvau mates :shock: kas nor buvo susidures su tuo?

Pradeciau tikrinti nuo uzvedimo spyneles, labai panasu kad ten nera kontakto.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 14 Bal 2005, 13:19 
  
 
 
tavo variantas tiketinas nes su spynele pas mane buvo bedu :roll: beje gal zinai kas per detale stovi prie saugikliu dezes po kapotu?ten juoda nedidele dezute,viduj kazkokios mikroschemos ir rele kazkokia,ji zyzia nor anskcia lyg ir nebuvo to zyzimo eina i ja 2 fiskes po 6 kontaktus ir turetu strovet galingas 80A saugiklis cia pagal ta scema kur nupiesta ant tos dezutes


StandartinėParašytas: 14 Bal 2005, 14:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
berserk rašė:
tavo variantas tiketinas nes su spynele pas mane buvo bedu :roll: beje gal zinai kas per detale stovi prie saugikliu dezes po kapotu?ten juoda nedidele dezute,viduj kazkokios mikroschemos ir rele kazkokia,ji zyzia nor anskcia lyg ir nebuvo to zyzimo eina i ja 2 fiskes po 6 kontaktus ir turetu strovet galingas 80A saugiklis cia pagal ta scema kur nupiesta ant tos dezutes

No idea.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery