Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
Info E12/E28 https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=75&t=38001 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Rolandas [ 09 Sau 2008, 16:51 ] | |||||
Pranešimo tema: | Info E12/E28 | |||||
Info apie E12 ir E28. Jei rasite klaidų - perspėkite, pataisysiu/papildysiu.
|
Autorius: | Rolandas [ 24 Sau 2008, 13:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: Info E12/E28 |
E28 Nuo 1981 iki 1987 buvo gaminamas E28 kėbulas, kuris pakeitė E12. Naujasis E28 kėbulas yra kiek panašus į E12, tik kiek platesnis. Dėka to mašina tapo kiek žemesnė ir tuo pačiu stabilesnė kelyje. Naujasis E28 turėjo didelę variklių gama ( 518-M10, 518i-M10B18, 520i-M20B20, 525i-M30B25, 528i-M30B28 )ir pirmajį dyzelini (524TD-M21 ) Pats smagiausias E28 modelis, paveldėjas iš 6-os ir 7-os serijos automobilių variklius, pasirodęs 1985 m. buvo M535i. Skyrėsi nuo kitų modelių ne tik išorės elementais, bet BMW Motorsport pakaba bei Recaro sėdynes, o taip pat M5 su S38 varikliu ir dviem skirstomais velenais, kuri jau gamino išskirtinai BMW Motorsport ir turėjo 286 Ag bei modifikuota stabdžių sistemą. Dauguma 535i modeliu turėjo ribotos trinties galini diferencialą ( koeficientas 25 % ) išskyrus modelius su automatinėmis greičių dėžėmis. Modeliai 535i ir M535i skyrėsi tiek išore tiek ir salonais. 535i turėjo standartinę įrangą, M535i – BMW Motorsport |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |