Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 14:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariami tik klausimai, susiję su E12, E28 modeliais, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti klausimą/problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 93 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Lap 2007, 22:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.17
Amžius:
38
Pranešimai:
202
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E28 524TD
ex E34 524TD
ex E34 525 TDS chipped + boost
ex E36 318 TDS chipped + boost
E46 320d
krc prifotkinsiu ir pridesiu fotkes cia visur, nes tyngiu daug sneket.. oa beje kas del turbinos tai kiek zn kad pas tuos passatus delfinus tdi su dviem raudonom i tai naujas variklis puchia 3.2 baro, i benzinini varikli uztenka 1.2 bar kad detonuotu ir sproktu variklis, oa pas dyzeli 1.2 yra tik lasas juroj, reikia sukelt dugnais kada pabandyt nusipirkus 3 baru skales monometra :wink: na oa kas del to linko http://www.usautoparts.net/bmw/engines/m21.htm tai gryna nesamone nes as kai uzkeliau turbina iki 1.0 bar man daugiau nekilo nes ant oro kolektoriaus yra toks dalykelis kaip nuotraukoj parodytas, jis vadinasi kolektoriaus saugos voztuvas, jis veikia kai per daug i kolektoriu supucia oro.. taigi as ji nusiardziau ir uzkimsau visiskasi su epoksidiniais klijais... taigi tai leido man sukelt turbo iki 1.8 bar ir dar galo nesimato


Prikabinti failai:
saugos voztuvas.JPG
saugos voztuvas.JPG [ 44.22 KiB | Peržiūrėta 17797 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 07 Lap 2007, 23:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.27
Amžius:
38
Pranešimai:
30
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
skyline r32/ E39 daily martyr
pyox rašė:
krc prifotkinsiu ir pridesiu fotkes cia visur, nes tyngiu daug sneket.. oa beje kas del turbinos tai kiek zn kad pas tuos passatus delfinus tdi su dviem raudonom i tai naujas variklis puchia 3.2 baro, i benzinini varikli uztenka 1.2 bar kad detonuotu ir sproktu variklis, oa pas dyzeli 1.2 yra tik lasas juroj, reikia sukelt dugnais kada pabandyt nusipirkus 3 baru skales monometra :wink: na oa kas del to linko http://www.usautoparts.net/bmw/engines/m21.htm tai gryna nesamone nes as kai uzkeliau turbina iki 1.0 bar man daugiau nekilo nes ant oro kolektoriaus yra toks dalykelis kaip nuotraukoj parodytas, jis vadinasi kolektoriaus saugos voztuvas, jis veikia kai per daug i kolektoriu supucia oro.. taigi as ji nusiardziau ir uzkimsau visiskasi su epoksidiniais klijais... taigi tai leido man sukelt turbo iki 1.8 bar ir dar galo nesimato
nepyk, bet total bullshit :mrgreen:


StandartinėParašytas: 08 Lap 2007, 17:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.29
Amžius:
40
Pranešimai:
76
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 524td
anakinas rašė:
kas per siurblys ir kurioj mazdaug vietoj ta slangute prisijungia prie kolektoriaus?

Paprastas mechaninis siurblys (BOSCH kodas 0 460 406 022, ejo i E28 iki 87 sausio), nuo 87 sausio iki 87 gruodzio ejo su elektronine galva ant siurblio.
O slangute jungiasi apacioj i isiurbimo kolektoriu. Jei pats toki BMW su M21D24WA varikliu turi, tai atsidaryk kapota ir pamatysi..


StandartinėParašytas: 08 Lap 2007, 18:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.17
Amžius:
38
Pranešimai:
202
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E28 524TD
ex E34 524TD
ex E34 525 TDS chipped + boost
ex E36 318 TDS chipped + boost
E46 320d
Driver o pasakyk kur tixliau yra bullshit? mano supratimu tai as kaip mokejau isdesciau :oops:


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.27
Amžius:
38
Pranešimai:
30
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
skyline r32/ E39 daily martyr
pyox rašė:
Driver o pasakyk kur tixliau yra bullshit? mano supratimu tai as kaip mokejau isdesciau :oops:

Patingejau isskirt citata..niekas nepucia ten tu 3 baru, kazkoks negyvas meistras pripasakojo, pirma tai prie tokiu slegiu sparnuote seniausiai issizergus butu, arba flowas 1littras/min;DD, o jei kokiais nors nezemiskais budais ir butu tiek sukelta, pats turbos skriejimo mechanizmas ishsitashkytu po greito laiko, kitaip sakant resursas stipriai susmuktu, buna aisku kur flowina 10baru, bet cia kaikuriuose traktoriuose-kompound turbo..O apie benzinu varomus turbininius motorus sneket taip apstrakciai negalima, tapati dalyka galima pritaikyt ir diesel-turbo su 1.2 baro, kad issitashkys, priklauso nuo milijono priezasciu, tiksliau nuo keliu :D benzin variklio detonacija labai salyginis dalykas-duok pakankamai kuro, ir laiku uzdek-nedetonuos,i zodis "DUOK" susideda is daug pinigu :) vina aisku-didesni slegi priima diseliniai motorai. 2 su tokiu senumu technologijom, kad tas slegis padetu diselvarikliam valit, reikia atlikt dar kruva darbu,daaug daugiau, nei tarkim tu paciu metu benzni-motorui. pries 20metu dizeliui jau buvo daug tas 114hp, o tais laikas jau buvo gerokai isibegejus mazaturiu benzininiu varikliu pramone, pvz. 85' delta s4 1759ccm over 470hp, porsche 1.3litro opozicinis 660kw etc...


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 22:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
driverS13 rašė:
Patingejau isskirt citata..niekas nepucia ten tu 3 baru, kazkoks negyvas meistras pripasakojo, pirma tai prie tokiu slegiu sparnuote seniausiai issizergus butu, arba flowas 1littras/min;DD, o jei kokiais nors nezemiskais budais ir butu tiek sukelta, pats turbos skriejimo mechanizmas ishsitashkytu po greito laiko, kitaip sakant resursas stipriai susmuktu, buna aisku kur flowina 10baru, bet cia kaikuriuose traktoriuose-kompound turbo..O apie benzinu varomus turbininius motorus sneket taip apstrakciai negalima, tapati dalyka galima pritaikyt ir diesel-turbo su 1.2 baro, kad issitashkys, priklauso nuo milijono priezasciu, tiksliau nuo keliu :D benzin variklio detonacija labai salyginis dalykas-duok pakankamai kuro, ir laiku uzdek-nedetonuos,i zodis "DUOK" susideda is daug pinigu :) vina aisku-didesni slegi priima diseliniai motorai. 2 su tokiu senumu technologijom, kad tas slegis padetu diselvarikliam valit, reikia atlikt dar kruva darbu,daaug daugiau, nei tarkim tu paciu metu benzni-motorui. pries 20metu dizeliui jau buvo daug tas 114hp, o tais laikas jau buvo gerokai isibegejus mazaturiu benzininiu varikliu pramone, pvz. 85' delta s4 1759ccm over 470hp, porsche 1.3litro opozicinis 660kw etc...


BMW F1 1.5 litro TURBO >1400hp.. '83


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.27
Amžius:
38
Pranešimai:
30
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
skyline r32/ E39 daily martyr
atitinkamai ispudingai sie varikliai ir atrodo


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 23:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
BMW.SauberF1Team rašė:
BMW F1 1.5 litro TURBO >1400hp.. '83


2 turbinos, maza kad issuktu didele kuri pucia 6 barus:)

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 10 Lap 2007, 23:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.27
Amžius:
38
Pranešimai:
30
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
skyline r32/ E39 daily martyr
force rašė:
BMW.SauberF1Team rašė:
BMW F1 1.5 litro TURBO >1400hp.. '83


2 turbinos, maza kad issuktu didele kuri pucia 6 barus:)

nu flowas tai milziniskas turtu but, bet tikrai ne prie 6baru presso. paprasciausiai Sequential twin-turbo


StandartinėParašytas: 13 Lap 2007, 00:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
anakinas rašė:
p.s ar temos autorius pagaliau paaiskins kaip reikia susikelt ta slegi ??

Turbinos slegio kelimas:
Cituoti:
Aktuatoriaus kojelės reguliavimas.
Prieš keldami slėgį, surinkite kuo daugiau informacijos apie tai, iki kokios ribos galima sukelti slėgį jūsų autmobilio variklyje, kad nebūtų detonacijos ir kuro tiekimo nutraukimo (fuel cut). Tai galima išsiaiškinti bandymų ir klaidų metodu, bet geriau yra iš anksto žinoti, ką darai. Apžiūrėkite turbiną ir išsiaiskinkite, kur kas yra. Suraskite aktuatorių ir jo kojelę. Ant kojelės viename gale turėtų būti sriegis, įsuktas į kronšteiną. Pasukite kojelę į kurią nors pusę ir pabandykite pavažinėti – priklausomai nuo to į kurią pusę suksite maksimalus slėgis padidės arba sumažės. Visą laiką stebėkite manometro skalę. Realius parodymus galite gauti tik esant didelei variklio apkrovai, pvz. važiuojant trečiąja pavara į pakankamai statų kalną arba važiuojant trečia-ketvirta pavara nuspaudus akseleratorių iki dugno, o kita koja pristabdant automobilį. Geriausia būtų pasinaudoti dinamometriniu stendu, tačiau Lietuvoje toks yra tik vienas ir kainuoja labai brangiai. Jei netyčia išgirstumėte detonaciją – nedelsiant nutraukite eksperimentą ir neskubėdami parvažiuokite namo. Nepulkite iš karto reguliuoti kojelės, nes turbina bus įkaitusi – nusideginsite. Didinkite slėgi (t.y. sukiokite kojelę) labai ir labai po truputį – jūsų automobilio „sveikata“ priklauso nuo jūsų. Ir dar – eksperimentuodami neįkliūkite kelių patruliui – jie nesupras ;)
Tai paprasčiausias būdas padidinti slėgį turbinoje. Kai kurių turbinų aktuatorių kojelės gali neturėti sriegio arba norint prie jo prieiti gali tekti nuimti turbiną arba išimti variklį – tokiu atveju teks pasinaudoti kitais būdais. Beje, aktuatoriaus kojelės sukiojimas yra vienintelis paprastas būdas, kurio pagalba galima sumažinti turbinos duodamą slėgį – visi kiti skirti tik didinimui.

Cituoti:
Slėgio reguliavimas adatinio vožtuvo pagalba.
Kaip jau minėta, nuo turbinos išėjimo į aktuatorių eina vamzdelis, kuriuo perduodamas slėgis. Šio metodo esmė – sumažinti slėgį tame vamzdelyje, tuo būdu apgaunant aktuatorių ir taip padidinant turbinos slėgį. Kaip tai padaryti? Paprasčiausias būdas – išleisti dalį oro, ateinančio vamzdeliu į aktuatorių. Tam naudojami specialūs reguliuojami vožtuvai (bleeder valve), kurių galima rastu įranga akvariumams prekiaujančiose parduotuvėse. Neblogai būtų, jei tas vožtuvas būtų metalinis, nes jo darbo vieta yra prie variklio, kur yra aukšta temperatūra, tačiau tiks ir plastmasinis, tik reikia pasistengti jam surasti kokia vėsesnę vietą. Nupjaukite vamzdelį einantį iš turbinos į aktuatorių ir įstatykite T formos trišakį (kurį galite rasti toj pačioj akvariumų parduotuvėj). Prie laisvojo galo prijunkite vamzdelį ir nuveskite jį į vėsesnę vietą. Prie vamzdelio galo prijunkite vožtuvą. Tokiu būdu, dalis suspausto oro keliaus iš turbinos į aktuatorių, o kita jo dalis – į adatinį vožtuvą. Iš pradžių uždarykite vožtuvą pilnai, paskui tolydžio jį atidarydami didinsite turbinos sukuriamą slėgį.


Saltinis: http://klubas.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=34


StandartinėParašytas: 13 Lap 2007, 11:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Aktuatorius - detale nr. 17
Aktuatoriaus kojele - tai tas pailgas dagtas ant kurio dedasi savarzele nr. 19

Slangute kuria reikia kirpti ir deti voztuveli - detale nr. 20.

Paveikslėlis


O cia mazdaug taip turetu atrodyti tas adatinis voztuvelis (angliskai bleed valve):
Paveikslėlis Paveikslėlis

P.S. gal zinote kur panasu voztuva galeciau nusipirkti?


StandartinėParašytas: 13 Lap 2007, 17:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.06
Amžius:
36
Pranešimai:
53
Miestas:
Klaipėda
tai koki buda rinksites slegio kelimui ? kazin koks efektas butu jei visai uzglusinti ta slangele ? kos idomu sklegis butu


StandartinėParašytas: 13 Lap 2007, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.17
Amžius:
38
Pranešimai:
202
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E28 524TD
ex E34 524TD
ex E34 525 TDS chipped + boost
ex E36 318 TDS chipped + boost
E46 320d
voa atsirado labai protingu zmoniu :) paaiskino kad net as negaleciau paaiskint. su tuo aktuatorium tai nzn neteko zaisti nieko, bet var ka galiu pasakyt kad ant 20 detales dedant bleederi yra pac efektingiausias dalykas, si nuostabu irengini man pasiule Driver =D> va jis atrodo stai sitaip (fotke apacioje) ji galima rasti SSS prekybos centre santechnikos parduotuveje kaina apie 11 lt :twisted:


Prikabinti failai:
200708061117.JPG
200708061117.JPG [ 32.17 KiB | Peržiūrėta 17688 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 13 Lap 2007, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.17
Amžius:
38
Pranešimai:
202
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E28 524TD
ex E34 524TD
ex E34 525 TDS chipped + boost
ex E36 318 TDS chipped + boost
E46 320d
na o idetas jis atrodo va stai taip :)


Prikabinti failai:
mbc.JPG
mbc.JPG [ 45.73 KiB | Peržiūrėta 17759 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 13 Lap 2007, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
anakinas rašė:
tai koki buda rinksites slegio kelimui ? kazin koks efektas butu jei visai uzglusinti ta slangele ? kos idomu sklegis butu


Manau reikia kombinuoti, tiek ta tiek ta.
Bet neturint slegio daviklio atvesto i salona, manau net neapsimoka pradet zaisti.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 93 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery