Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E24] Ka reiskia modelio 635 raides csi ir prie ju KAT? https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=74&t=7873 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Karolis_2.5 [ 14 Kov 2006, 23:17 ] |
Pranešimo tema: | [E24] Ka reiskia modelio 635 raides csi ir prie ju KAT? |
Va pradejau dometis BMW 635 ir idomu pasidare ka reiskia csi raides ir prie ju parasyta KAT? |
Autorius: | dalius [ 15 Kov 2006, 01:15 ] |
Pranešimo tema: | |
csi-kupe su doch'u |
Autorius: | Julius P. [ 15 Kov 2006, 01:43 ] |
Pranešimo tema: | |
dalius rašė: csi-kupe su doch'u
labadiena. kokiu dar dochu? CSi - Coupe, Sport, injection. Kas tas "sport" tai cia galima speliot. Sixeriai jei gerai pamenu visi su S raidele: CS ara CSi. |
Autorius: | didzhej [ 15 Kov 2006, 16:32 ] |
Pranešimo tema: | |
Taip, sixeriai yra is Sort coupe serijos, o "i" dedamas del Injection (cia jau po senoviai taip yra). Jei apie DOCH konkreciai kalbeti, tai toki markyravima galima pamatyti pas E30 modelius: 318is arba E36 - 318ti. Daugiau Europoje analogu nematau, bet pvz. USA turi savo 325is t.y. tas pats E36 su 2.5 24V varikliu... Bet cia jau belekas - zodziu, viena sixeri zinau su dvieju veleneliu varikliu ir tas yra BMW M635CSi, arba populiariai vadinamu BMW M6!!! |
Autorius: | dalius [ 15 Kov 2006, 21:30 ] |
Pranešimo tema: | |
paliava rašė: dalius rašė: csi-kupe su doch'u labadiena. kokiu dar dochu? 635csi yra su m-power varikliu kuris ir yra doch |
Autorius: | Julius P. [ 15 Kov 2006, 23:33 ] |
Pranešimo tema: | |
dalius rašė: 635csi yra su m-power varikliu kuris ir yra doch
jei nezinom, tai gal netvirtinam? su M-Power varikliu yra M635CSi, kur gal ir galima vadinti "DOCH'u", naudojant opelio ar tai fordo terminologija, BMW tokio termino kaip "DOCH" nenaudojo ir nenaudoja. be M635CSi yra dar: 635CSi 628CSi 630CS 633CSi, kurie neturejo jokiu "DOCH'u", 6 inline, 12 voztuvu. |
Autorius: | Rytis 730 [ 16 Kov 2006, 01:55 ] |
Pranešimo tema: | |
Papildant: 1800TI 2000TI 2000Tilux 2000C 2000CS 200CA 2002tii 3.0CS 3.0CSA 3.0CSi 3.0CSL Raidziu reiksmes: TI - Touring international (sportinis 2 duris sedanas); Tilux - Touring international luxury (skyresi nuo TI prabangesniu salonu, 4 priekinem lempom (vietoj 2), komfortiskesne pakaba, plius turejo ta pati TI sportiskuma. Galima pamineti, kad sis modelis buvo E3, E12, E23, E28 pirmtakas) tii - Touring international, injection (mechaninis Kugelfischer ipurskimas (vietoj karbiuratoriaus); C - coupe (nurodo kad 2000C turejo karbiuratoriu) CS - coupe sport, (mechaninis Kugelfischer ipurskimas 2000CS modelyje) CA - coupe automatic (automatine greiciu deze) CSA - coupe sport automatic CSi - coupe sport, injection CSL - coupe sport Leightgemetal Galima pamineti 1962uju 3200CS (pirmuju CS raidziu atsiradimas zenklinant modeli) Velesni coupe zymejimai jau turejo 2 raides CS, prisidedavo tik i (injection), A (automatic) arba L (Leightgemetal (lightweight- lengvintas) - kaip pavyzdziai : 3.0CS, 3.0CSi, 3.0CSA, 3.0CSL |
Autorius: | Jonas T. [ 16 Kov 2006, 09:45 ] |
Pranešimo tema: | |
ir isvis - kas tas doch? ir dar sixeriuose DOHC - Double OverHead Camshaft SOHC - Single OverHead Camshaft o shitie terminai nera nei fordo nei opelio - tay yra variklio principas, ar kaip chia pavadint. tik bmw, kaip ir sake paliava, nerasho ant varikliu, ar ten dohc ar sohc, o kiti gamintojai megsta uzrashyt. A double overhead camshaft (also called double overhead cam, dual overhead cam or twincam) valvetrain layout is characterized by two camshafts being located within the cylinder head, where there are separate camshafts for inlet and exhaust valves. In engines with more than one cylinder bank (V engines) this designation means two camshafts per bank, for a total of four. Double overhead camshafts are not required in order to have multiple inlet or exhaust valves, but are necessary for more than 2 valves that are directly actuated (though still usually via tappets). Not all DOHC engines are multivalve engines — DOHC was common in two valve per cylinder heads for decades before multivalve heads appeared, however today DOHC is synonymous with multivalve heads, since almost all DOHC engines have between three and five valves per cylinder. The first DOHC engines were two valve per cylinder designs from companies like Fiat (1912), Peugeot (1913), Alfa Romeo (6C- 1925, 512 - 1940), Maserati (Tipo 26, 1926), and Bugatti (Type 51, 1931). Most Ferraris used two valve per cylinder DOHC engines as well. |
Autorius: | maxbimer [ 16 Kov 2006, 10:05 ] |
Pranešimo tema: | |
kat raides reiskia kad masinoje yra imomtuotas katalizatorius, jus manau isvis nukrypot nuo temos |
Autorius: | gogy [ 16 Kov 2006, 22:53 ] |
Pranešimo tema: | |
Nu matai BMW nereikia girtis, kad pas ji variklis dvieju velenu - anokia jau cia naujiena tie 24V . O kiti gamintojai kaip visada - savo gamyboj pradeda naudoti kokia technologija ir visur stampuoja ja. Tas past ir su Hondos VTEC. BMW net nesigiria apie savo VANOS, nors darbo principas tas pat, in neklijuoja ant kiekvienos siknutes BMW M52 VANOS |
Autorius: | ard [ 03 Bal 2006, 20:41 ] |
Pranešimo tema: | |
o apskritai kokie matorai turi 5 vozhtuvus ant cilindro? lamborghini berods daro tokius v10 matorus, o ish zhemishkesniu auto? |
Autorius: | Piktas Centas [ 03 Bal 2006, 21:17 ] |
Pranešimo tema: | |
ard rašė: o apskritai kokie matorai turi 5 vozhtuvus ant cilindro? lamborghini berods daro tokius v10 matorus, o ish zhemishkesniu auto?
Pvz audi a4/a6 1,8 20V.Ant kiekvieno is 4cilindru po 5voztuvus. |
Autorius: | didzhej [ 04 Bal 2006, 00:00 ] |
Pranešimo tema: | |
Siulau postus apie audi ir 5 voztuvus perkelti i ... gaila nera skyrelio tokio cia... |
Autorius: | r7kyc82k [ 10 Rgs 2006, 20:16 ] |
Pranešimo tema: | |
5 voztuvu ideja priklauso Yamaxa'i , susimoki ir gali det kur nori, ka ir daro kaikurie gamintojai o dohc neturi nieko bendro su voztuvu skaiciumi cilindrui, dohas gali but su 2 vztv cilindrui, ir sohc gali but su 4 vztv cil |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |