Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E24] Ieškau 6erio reduktoriaus https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=74&t=3232 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | Kurgine [ 08 Rgp 2005, 23:09 ] |
Pranešimo tema: | [E24] Ieškau 6erio reduktoriaus |
Sveiki Visi, turiu 6eri(628 82m) ir vat su problema anas Kai lekiu nuo kalna uzia kai senas Ikarus autobusas Meistrai man jau sake kad reduktorius turejo subyreti mazdaug praeitu metu spali... niu bet as ziema savo lialia garaze pagalvem apklostyta laikau ir va dar visa vasara atuziau ir (tfu tfu tfu) (stuk i medi 3 kartus) da vis rieda, bet jau darosi baisoka Beda yra tokia: mano reduktoriu meistrai remontuoti atsisake pagryzdami tuom kad as aniem tiek nemokesiu(nu kurgine) krastoi paprase 7749 litu su pvm... tai tiem irgi nemokesiu, o reduktorius uzia Tiesa yra vienas sprendimas (nusimanantiem patarus) isimi visa galini tilta, idedi nuo penkto ryklio(kainuotu 500-600lt) ir reduktorius galesiu keist kas antra savaite mokedamas po 50-100 lituku uz vieneta... Bet koliai kas as i ta varianta ziuriu kaip i gelbejimo rata. Tiesa nesu jo atmetes ir jaj maniskis subires iki kol rasiu jam pamaina manau kad butent ta varianta teks rinktis, bo pirkti dar viena 6eri tam kad reduktoriu jam nulupt niu tai bishki gal ir per daug garbanotai gautusi... Tiesa dar yra vienas variantas panaudota reduktoriu uz 700lt radau bet problema tokia - paimu az ta o jis man po metu uzt pradeda... ir vel viskas nuo pradzios bo kolkas nezinau kur da viena paimt netgi ir uz 700 litu o klausimelis butu paprastas: gal kas turit 628 kuris ejo iki 84 metu reduktoriu ir nusiteikia su juo issiskirt uz protinga kaina? taip be abejo zinau kad tai "kolekcine" masina ir jos detaliu kainos blah blah blah... bet kodel jus man sakykit penkto ryklio 50-100lt o irgi surast sunku, beje ir istorishkai man penktukai vertingesni aparaciukai bo jie pirmieji M niu bet ne tai esme Tei va beje gal dar kas koki varianta zinot su reduktoriais nes mano paskutiniais duomenimis 628 iki 84 turejo savo nuosava ir tik sau pritaikyta reduktoriu(remiantis visais imanomais interneto ir ne tik saltiniais) O tokia garbe tureti niekur nepritaikoma deja ne man, bo aplamai ash nesu labai patenkintas saviskio perdavimu (3.46) ir noreciau bent jau 3.7+ Bo uzdejus 17" nukrito stipriai dziagsmas vairuoti nu ne visai bet 130 antru begiu man to perdaug... Dar vis skaitote? tada gerai Toliau belekas bet jaj idomu... ilgai nerasiau vis skaiciau dabar va pagaliau susiruosiau Ten skaiciau apie islikima 6erio originaliame stovyje(berods "E24 ideologines variacijos greiciu dezes keitimo tematika") tai noreciau ir apie ta dar "bishki": ash sutinku kad masinas daro zmonias nedurni, ypac tokias masinas kaip 6eris manau tai ne bundes santekniku brigada prisoke prie sienos piestukais subraize, tad pilnumoi sutinku ir su tuo kad kuo maziau masinoje keiti tuo ji originalesne - tikresne pasilieka tik va cia jau kaip kad ir ten priestai jau buvo parasyta kam ko reikia. nu ir kurgine. Dabar del perdarymu neapkenciu cosworth'o spoileriu ant bet kokio modelio ir kai zmones be jokio supratimo deda ta pati bodykita ant beveik visu modeliu ir aiskina kad ju masina originaliai - graziai atrodo nu bet cia skonio reikalas. Dabar dar del perdarymu ten kazkas spaude kad negerai yra keisti automata i manualke nes kokie tai stebuklingi skaiciai kurtais nesueis... pasakykit kiek is jusu tuos skaicius zinot? o dabar tie kurie zinot pasakykit kam jum to reikia? ir del 17" ratu ten kazkas dar pjove(tiesa sake kad tai neasmenishka) as uz grazias teisingai grazias masinas ir tas kuriam 6eris ant penkiolikiniu burbuliuku kaip isejo is gamyklos grazesnis uz gerai suleistus 18" pilno vidaus valikus niu chebra nepykit bet nesuprantu as jusu vienintelis atvejis kai 15" yra 15" plocio ir padanga ten 385 niu bet Langebergu labai nedaug ant sitos zemes beliko bet tie tai grazus Toliau: zinau kelis zmones katrie parsiveze is amerikos ju klasika muscliuka atsiremontino pasistate garaze ir kieviena sekmadieni eina jam dulkiu nuo syknos valyti o i lauka ne ne ne bo neduok dieve(o tas kartais duoda) nes detaliu nera ir viskas originalu ir dazai dar gamiklinei ir gumos ir sponkes ir liuftai... Ne nu man tai cia kaip suniui uzdraust loti, katei kniaukti, o triusiui barskintis... Prie ko lenkiu, ogi kad esu visom rankom uz kad masinai butu daromi pakeitimai tiktai proto rybose ir kai man kazkas sako kaip tu gali net pagalvoti kad 6eriui penkto tilta statyti... atsakimas paprastas as ta masina noriu vairuoti o ne dulkes nuo jos sluostyti. Taip as ne varineju jos ziema nes man tai daryti neleidzia sirdis ir keliu eismo taisykles sirdis del drusku, taisykles del zieminiu padangu, buvau anai uzdejas pasiziurejau ir pasakiau "taip as i gatve nevaziuosiu!" Bet pvz kai man kazkas duda stuma kad man spoilerio guminio truksta bo ant originalo anas yra ir tipo cia tai pabrezia katais bmw ir da briedas kokis tai, niu turiu as ta spoileri niu ir uzdejas as ji buvau kokiom 7 minutem nu ir nuemiau, nu ir spjoviau ant originalo kaip ir ant 15" burbuliuku, o vat rasiu dar smaikstuoli kuris stoga 12cm gali nuleisti proto ribose su kaina, tai patikekit grazesnio(bent jau man) 6erio as ir pac nemates o kaipgi originalas? o vat manau kad pakankamai tu originalu dulkes garazuose renka As uz grazes masinas, ne tas kur macrofleksiniais sparnais ir shnicerio lipdukais ant groteliu, ne tas kai masinai deda "xenonus" is zidru lempuciu va cia man jau neoriginalu, ne tas kur ka gavo ten ta uzdejo ir dar i posukius melynas lemputes deda ar is zaliuziu plastiku i lempas alia "eagle eye" sukisa(tiesa dabar tokie bajeriai ir i naujus eina ) As uz grazes masinas ir man patinka kai pas bimeri ant sono z'eto groteles, o ne saslykine ant kapoto butaforinei turbinai. Tai va siaip mielai apie ta dar rasytau alia vat perziurejau ir taip daug gavosi. resiumyje pasakysiu: tiem kas nori katais kolekcionuot ir laiko masinas pilnam originale turi visa masinos istorija ant popieriaus su stampais keicia tik originales detales is officialiu platintoju su stampais, laiko masina po plevele ir ruosiasi ja perduoti savo anukam - zemai lenkiu priesh Jus galva (be jokio sarkazmo) bo Jus esate tie kuriu deka mano anukas gyvai pamatys kasgi buvo tie veteranai automobiliai-istorijos tiem kas bando katais kolekcionuot, kankinasi su senu nors yra nauja pagryzdami kad laikosi kotais nors ju dazu kodas jau niolikti metai kaip neatitinka tu paciu stebuklingu skaiciu ir niekas nezino kas ka dare tai masinai iki ju ir is kurio kinijos regiono ju sarnyrai ir mortai... a ka jum besakyti, jus patys save baudziat. tiem plastmasiu dievam trumpai - i galva sau makroflekso prisipuskit bo anas daiktas originaliai skirtas uzpildyti tusciom ertmem. o visiem likusiem linkiu gero kelio! |
Autorius: | didzhej [ 09 Rgp 2005, 00:18 ] |
Pranešimo tema: | |
karoce, as manau, kad neteisus esi del to punkto, kur 6-er turejo savo reduktoriu. visais atvejais yra variantu, jei maziau rasysi atsakyme, gal ka ir surasime ;) |
Autorius: | Kurgine [ 09 Rgp 2005, 00:22 ] |
Pranešimo tema: | |
nu neislaikiau |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 09 Rgp 2005, 01:45 ] |
Pranešimo tema: | |
joooooooo... dejo bernas Linksmai Apie makroflekso paskirti, saslykine ant kapoto butaforinei turbinai ir kinijos regionus labai patiko Uzskaitau! Iskalbingas |
Autorius: | Kurgine [ 09 Rgp 2005, 10:55 ] |
Pranešimo tema: | |
beje gal kam reikalingas nuo 635 84<? blokuotas, kai sukineji ne garso siaip liadas, nuo automato nuemiau manau nebus uzreztas. Pirkau sau bet man netiko |
Autorius: | Jonas T. [ 09 Rgp 2005, 13:24 ] |
Pranešimo tema: | |
sakai nuo automato nuemei parasyk numeri yio, idomu paziuret, ka raso etk, gal ir maniskiam uzdet eitu |
Autorius: | didzhej [ 09 Rgp 2005, 13:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Kazkaip viska Jus sudetingai darote. Reikia pamatyti isimta tavo reduktoriu ir paziureti ka turi, o ten kaip i vidurius surinkti viena ar kita palikti profesionalams! Beje, pas mane reduktorius su lsd garaze voliojasi, sixeriui. Niekaip ideti neprisiruosiu... galvoju, gal parduoti visai, kad nenervintu. Beje, kiek as susiduriau su sestukais 79 ir 85 metu laidos, tai skyresi reduktoriai, bet abiejais atvejais ejo nuo 5-er (vienas nuo E12, kitas nuo E28), tik E24, E28, E30 reduktoriai buvo vienodi - skyresi tik korpuso dydziu ir galiniu dangteliu, pagal dangteli galima buvo atskirti kokia pagalve reikalinga, ejo du tipai: keturkampa, kaip pas E34 (arba M535i E28) arba apvala, kaip ir i E12, E24 iki 83 metu. Zodziu, visi "pauTai" dangtelyje. Toliau pusasiai, visi BMW pusasiai vienodi.. na bent jau iki 89 metu! :) Skyresi ilgis, bet ilgiai pas E24, tiek 79, tiek 85 vienodi. Reiskiasi grantos tinka, jei netinka galima perrinkti, nes pusasio "slicai" 1:1!!! Dar del reduktoriaus ir LEDO turejimo. Jei desi reduktoriu neperrinkes, jis vel prades daryti "balutes", kada nors prades uzti ir t.t. Geriau yra paskirti ~400 LT perrinkimui ir tureti tikra LEDA! |
Autorius: | Kurgine [ 09 Rgp 2005, 14:08 ] |
Pranešimo tema: | |
didzhej rašė: Toliau pusasiai, visi BMW pusasiai vienodi.. na bent jau iki 89 metu! Skyresi ilgis, bet ilgiai pas E24, tiek 79, tiek 85 vienodi. Reiskiasi grantos tinka, jei netinka galima perrinkti, nes pusasio "slicai" 1:1!!!
Dar del reduktoriaus ir LEDO turejimo. Jei desi reduktoriu neperrinkes, jis vel prades daryti "balutes", kada nors prades uzti ir t.t. Geriau yra paskirti ~400 LT perrinkimui ir tureti tikra LEDA! Kad viskas visur vienoda tai man visi bet VISI meistrai ta pati sako kol mano apacios nepamato o tada-> "nia nu matai jau niolika metu dirbu ir blah blah pirma karta matau..." nes pusasiu ilgis totaliai neatitiktu nuo naujesnio, toliau nuo naujesniu metu tvirtinimai ant ausu, o pas mane i korpusa 8 varztais prie skardu kokiutai(man jos skardos!) O vat kad perrenka sportininkai tokius dalykus man jau sake kazkas tik sake kad 1200lt kainoja, Tad didzej jaj tu sakai kad uz ~400lt kazka ten galima krapstyti as va po keliu dienu is kameros savishke atsiimu ir bandau su tavim katais derinti, ok? ar as kazka blogai supratau? |
Autorius: | didzhej [ 09 Rgp 2005, 14:25 ] |
Pranešimo tema: | |
Manau supratai viska teisingai. Mano kontaktai http://www.jovarauskas.net yra. Rasyk, skambink ir visaip kitaip trugdyti bandyk. |
Autorius: | Julius P. [ 09 Rgp 2005, 14:34 ] |
Pranešimo tema: | |
didzhej rašė: Beje, kiek as susiduriau su sestukais 79 ir 85 metu laidos, tai skyresi reduktoriai, bet abiejais atvejais ejo nuo 5-er (vienas nuo E12, kitas nuo E28), tik E24, E28, E30 reduktoriai buvo vienodi - skyresi tik korpuso dydziu ir galiniu dangteliu, pagal dangteli galima buvo atskirti kokia pagalve reikalinga, ejo du tipai: keturkampa, kaip pas E34 (arba M535i E28) arba apvala, kaip ir i E12, E24 iki 83 metu. Zodziu, visi "pauTai" dangtelyje.
negaliu labai tvirtai paskyti kame pautai ar dangtelyje ar ne, bet su sixeriais esi nepilnai susidures tarp 82 ir 84 praeito simtmecio metu (net gi ir tukstantmecio), buvo tokia savimi kiek unikaloka sixerio modifikacija, kuri jau buvo nukelta nuo E12 bazes, bet dar neuzdeta ant E28 bazes. vat turint toki tokiu metu gamybos dziaugsma ir atsiveria placios kai kuriu daliu paieskos perspektyvos. zmogus teisus, reduktorius jo sixeriui netinka nuo jokios kitos masinos, nebent kazkokiais tai budais butu galima perdeti vidurius is kito reduktoriaus i to korpusa ar pakeisti kazkoki tai dangteli be pautu i dangteli su jais. |
Autorius: | Julius P. [ 09 Rgp 2005, 14:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: Ieskau 6erio redutoriaus(skaityk tik jaj turi daug laiko |
Kurgine rašė: ir del 17" ratu ten kazkas dar pjove(tiesa sake kad tai neasmenishka) as uz grazias teisingai grazias masinas ir tas kuriam 6eris ant penkiolikiniu burbuliuku kaip isejo is gamyklos grazesnis uz gerai suleistus 18" pilno vidaus valikus
)) graziai rasai. o del sitos vietos as galiu pasakyti paprastai - neiseina visko paprastai apibendrinti. bet 18" ant sixerio jau atrodo negraziai (jie perdideli tai masinai, pazeidziamos proporcijos). 17" - labai gerai. bet ne visada. pvz.: 77 metu sixeris, islaikytas labai gerai, pilnai originalus, vienas is pirmuju .... ziuri i ta masina (gal kaikam ji atrodys ne tokia grazi kaip salia stovintis kitas sixeris, pvz 87 metu) ir pavydas ima, del jos stovio, originalumo, del to kad ji viena is pirmuju ir yra tokia kokia buvo tada, ja tiesiog zaviesi!!!! ir ji su 14" ratais. oldscoolinio protektoriaus padangomis... viskas yra butent TEN kur REIKIA ir TAIP kaip REIKIA. smauk jai 18" (kad ir R17) ir naujo (siu metu) modelio toyo proxies? kas bus? |
Autorius: | didzhej [ 09 Rgp 2005, 14:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Turiu viena nuomone apie sixerius, ja isigijau pamates daugiau kaip 30 sixeriu vienoje, vietoje, nuo tada labai gerai isivaizduoju kas turi buti padaryti kaip turi atrodyti originalus sixeris... O tiem, kas kalba apie visokius 15.3" ar 18" ratu stiliu ir grozi, siulau paziureti sixeriu meetingu nuotraukas, kur vokieciai, olandai ir ... kas nors dar... turi sixerius ir kaip jie atrodo. Pat didziausias sexas (paliava neskaityk) yra BBS su varzteliais 17"! Eh... |
Autorius: | Kurgine [ 09 Rgp 2005, 15:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: Ieskau 6erio redutoriaus(skaityk tik jaj turi daug laiko |
paliava rašė: smauk jai 18" (kad ir R17) ir naujo (siu metu) modelio toyo proxies? kas bus?
Cia velgi matyt skonio reikalas ir kas kaip padaro(su skoniu) as tau nuotraukike atsiusiu kur mano DIEVAS E9 ant 17" ar 18" pastatytas, masina tikras retro o ratukai tiesiog jaj pagaminti beje padangeles kokiu 30-35 aukscio Cia matai kai zmones paima originala ibruka kas telpa ka netelpa tai arkas is vidaus pakala ir sa VO! tada taip ir atrodo. Pas mane 17" gale stovi 9.5" plocio padangos 245 isitempusios kai piramide, nu ir atrodo so so, bo ratai mazi akivaizdziai, dar siektiek patobulinimu ir bus ciki(rastavkes gala nuleist...) bet uzdek ten 18" kokiu 8" plocio su 225 ir dar gaidi is galo pakabink bo jau vistiek vaizdo negadins daugiau nei yra |
Autorius: | Kurgine [ 09 Rgp 2005, 15:06 ] |
Pranešimo tema: | |
didzhej rašė: Pat didziausias sexas (paliava neskaityk) yra BBS su varzteliais 17"! Eh... Pas mane 17" BBS zvaigzdes is penkiu, ardomi "su varzteliais" |
Autorius: | didzhej [ 09 Rgp 2005, 15:17 ] |
Pranešimo tema: | |
neto. cia kalba eina apie pinta rasta, bmw org. |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |