Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E24] ideologines variacijos greiciu dezes keitimo tematika
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=74&t=2373
Puslapis 12

Autorius:  Antanas L. [ 09 Geg 2005, 11:10 ]
Pranešimo tema:  [E24] ideologines variacijos greiciu dezes keitimo tematika

Ajajai... geriau nekeisk dezes...

1. Dezes keitimas kainuos panasia suma pinigu kaip ir remontas.
2. Automobilis praras dali originalumo - bus maziau artimas originalui - maziau vertingas

Autorius:  maxbimer [ 12 Geg 2005, 08:47 ]
Pranešimo tema: 

lomas rašė:
Ajajai... geriau nekeisk dezes...

1. Dezes keitimas kainuos panasia suma pinigu kaip ir remontas.
2. Automobilis praras dali originalumo - bus maziau artimas originalui - maziau vertingas

del pacio dezes keitimo as nesijaudinu, nes man jis praktiskai nekainuos. o del prarasto originalumo gal tu is dalies ir teisus , bet man nelabai derinasi coupe sport + automatas, auto visgi ruosiu sau pagal savo poreikius , as megstu kai kada paspaust akseleratoriu. aisku kiek ymanoma stengsiuos islaikyti originala

Autorius:  Julius P. [ 12 Geg 2005, 09:54 ]
Pranešimo tema: 

maxbimer rašė:
lomas rašė:
Ajajai... geriau nekeisk dezes...

1. Dezes keitimas kainuos panasia suma pinigu kaip ir remontas.
2. Automobilis praras dali originalumo - bus maziau artimas originalui - maziau vertingas

del pacio dezes keitimo as nesijaudinu, nes man jis praktiskai nekainuos. o del prarasto originalumo gal tu is dalies ir teisus , bet man nelabai derinasi coupe sport + automatas, auto visgi ruosiu sau pagal savo poreikius , as megstu kai kada paspaust akseleratoriu. aisku kiek ymanoma stengsiuos islaikyti originala


negerai taip. tokiu atveju reikia parduot sita ir ieskot manualo. arba tada jau turek koki pirkai. man asmeniskai irgi patraukliau yra E24 su manual, toki ir turiu
kaina cia kaip ir ne prieko, is principo negalima tokiu operaciju daryt.

Autorius:  maxbimer [ 12 Geg 2005, 14:58 ]
Pranešimo tema: 

na del dezes dar pagalvosiu ne dar kelias savaites vyks kebulo tvarkymo darbai, man mielesnis butu su mechanine pavaru deze, as jo ieskojau daugiau nei puse metu, pagrindiniai kriterijai buvo
1: mano kisenei prieinama kaina
2: kuo geresnis kebulo stovis
i visa kita nelabai kreipiau demesi, nelabai isivaizduoju kaip surast koki 6-eri kad atitiktu visus norus, tai ir stengisi kazkiek ji sau pritaikyt

Autorius:  Julius P. [ 12 Geg 2005, 16:04 ]
Pranešimo tema: 

maxbimer rašė:
na del dezes dar pagalvosiu ne dar kelias savaites vyks kebulo tvarkymo darbai, man mielesnis butu su mechanine pavaru deze, as jo ieskojau daugiau nei puse metu, pagrindiniai kriterijai buvo
1: mano kisenei prieinama kaina
2: kuo geresnis kebulo stovis
i visa kita nelabai kreipiau demesi, nelabai isivaizduoju kaip surast koki 6-eri kad atitiktu visus norus, tai ir stengisi kazkiek ji sau pritaikyt


atsiprasau, bet sixeris ne ta masina kuria galima tokias metodais prisitaikyt sau. nera didele retenybe pardavime, galima paieskot ir susirasti, puse metu tikrai nedidelis terminas, as E32 savo ieskojau 9 men.
o tokio lygio perdarymam pasmerkti... negalima. cia ne tesla minkymui.

Autorius:  Alex [ 13 Geg 2005, 08:37 ]
Pranešimo tema: 

lomas rašė:
Ajajai... geriau nekeisk dezes...

1. Dezes keitimas kainuos panasia suma pinigu kaip ir remontas.
2. Automobilis praras dali originalumo - bus maziau artimas originalui - maziau vertingas

Del 1. Nesutikciau. BMW automato frikciniu disku keitymas firmoje Daivanta kainoja virs 1200Lt o tai nera brangiausia operacija is visu imanomu. Mechanine deze M30 varikliui (su sankabos mechanizmu) as pirkau uz 250Lt plius 50Lt uz kardana.
2.Aisku jis jau bus ne 635CSiA o paprasciausias CSi ,bet jeigu idetu detaliu Part Numberiai tokie patis kaip ir origin. versijoj tai cia viskas gerai net pagal Senoviniu masinu restauravimo kriterijus. To labiau kad tvirtinimai mech. dez. ir priedams yra numatyti ant kebulo. Aisku ziurint kaip zmogus viska padaro nes buna nenumatytu problemu Pvz. Kardano ilgis, duslintuvo tvirtinimas, Elektros instaliacija.

Autorius:  Antanas L. [ 16 Geg 2005, 17:30 ]
Pranešimo tema: 

Del 1... Ponas darote klaida... nes neiskaiciuojate i dezes keitima smagracio, sankabos pagrindinio ir darbinio cilindriuku, paminos (pedalo), begiu rankenos skyles dangtelio bei kitu "smulkmenu" kainos.
Galutiniame rezultate ju gali susikaupti visai nemazai.

Prie antro punkto... BMW kebulo numeryje isikoduoja ir pavaru dezes tipas. Taigi vien sutikrinus numeri su realybe matomas neatitikimas. Man asmeniskai tai kaip zenklas - automobilyje "burtai" - daryta ziurint i pinigine israiska, o ne stengtasi islaikyti gimtaja komplektacija. Tokio as nenoreciau sau pirkti... Tuo labiau jeigu ieskociau automobilio su isliekamaja verte.

Autorius:  maxbimer [ 16 Geg 2005, 20:33 ]
Pranešimo tema: 

Prie antro punkto... BMW kebulo numeryje isikoduoja ir pavaru dezes tipas. Taigi vien sutikrinus numeri su realybe matomas neatitikimas. Man asmeniskai tai kaip zenklas - automobilyje "burtai" - daryta ziurint i pinigine israiska, o ne stengtasi islaikyti gimtaja komplektacija. Tokio as nenoreciau sau pirkti... Tuo labiau jeigu ieskociau automobilio su isliekamaja verte.[/quote]
as ta bmw nusipirkau sau o ne kazkam kitam ir as jo nesiruosiu parduoti, be to viskiek jis nebus visiskas originas nes vistiek vyksta kebulo, dazymo darbai.beje as automobili naudosiu pagal paskirti - kaip sportini coupe o ne kaip kolecine vertybe. kaip pastebejau, nemazai kas , jusu klube, nusiperka toki ar panasu automobili ir jo neeksplotuoja , laiko uzkonservuotus garaze ir per metus sunkiai pravaziuja 1000km , aisku gal tas auto pirktas ir ieskotas kaip auto - su isliekamaja verte, bet mano atveju taip nera .

Autorius:  Alex [ 17 Geg 2005, 08:38 ]
Pranešimo tema: 

lomas rašė:
Del 1... Ponas darote klaida... nes neiskaiciuojate i dezes keitima smagracio, sankabos pagrindinio ir darbinio cilindriuku, paminos (pedalo), begiu rankenos skyles dangtelio bei kitu "smulkmenu" kainos.
Galutiniame rezultate ju gali susikaupti visai nemazai.

Prie antro punkto... BMW kebulo numeryje isikoduoja ir pavaru dezes tipas. Taigi vien sutikrinus numeri su realybe matomas neatitikimas. Man asmeniskai tai kaip zenklas - automobilyje "burtai" - daryta ziurint i pinigine israiska, o ne stengtasi islaikyti gimtaja komplektacija. Tokio as nenoreciau sau pirkti... Tuo labiau jeigu ieskociau automobilio su isliekamaja verte.

Del 1.... Tai kad parasyta kad su sankabos mechanizmu (tai yra pedalas,cilindriukai, sank.diskas ir t.t.) i ta kaina i eina ir smagratis. Taip beje ant smulkmenu isejo dar apie 50lt (odinis rankenos apvalkalas, begiu valdymo ivores ir t.t) nu vistiek ne 1000Lt.
Del 2 Taip, dezes tipas uzkodotas net paciam modelio pav. 635 CsiA.Labai jau daug tu automatu tais metais buvo) Ir as irgi nepirkciau masinos su tokiais burtais nes aisku kad daryta bet neaisku kas. Bet cia sau dariau ir zinau kad gerai padariau. :) O surasti masina geros komplektacijos ir geram stovije sunku, pats ilgai jeskojau. Arba turi daugiau sumoketi arba imti " projekta" ir ji restauroti.
Mano atveju komplektacija buvo man netinkama (autom.deze, veliuro salonas, katalizas), bet kebulas buvo geras ir nepasvinkes. Kadangi 6-er agregatai yra analogiski 5 klases BMW tai nuspredziau imti sita ir modifikuot pagal savo poreikius. Sixterio agregatose jokio unikalumo nematau, todel ji ir pasirinkau kaip idomia masina bet su paplitusiais agregatais kad butu imanoma gaut detaliu.
O ka daryt jeigu as noriu 635CSi, sportgetrebe, kondisinu ir baltos odos salonu? Taigi gali gala gaut kol susirasi.

Autorius:  maxbimer [ 17 Geg 2005, 09:28 ]
Pranešimo tema: 

visiskai pritariu, pries mane issakytai nuomonei. as rinkausi 6-eri kaip isskirtine sportiska masina, ir man visai nepriimtinas automatas joje, ka as pats jai padarysiu tai zinosiu kad gerai padariau,

Autorius:  Julius P. [ 17 Geg 2005, 10:24 ]
Pranešimo tema: 

maxbimer rašė:
as ta bmw nusipirkau sau o ne kazkam kitam ir as jo nesiruosiu parduoti, be to viskiek jis nebus visiskas originas nes vistiek vyksta kebulo, dazymo darbai.beje as automobili naudosiu pagal paskirti - kaip sportini coupe o ne kaip kolecine vertybe. kaip pastebejau, nemazai kas , jusu klube, nusiperka toki ar panasu automobili ir jo neeksplotuoja , laiko uzkonservuotus garaze ir per metus sunkiai pravaziuja 1000km , aisku gal tas auto pirktas ir ieskotas kaip auto - su isliekamaja verte, bet mano atveju taip nera .


visi perka sau. tik vieni galvoja ja turet for life, kiti nieko negalvoja (kas realiai = damust ir ismest ar jei pavyks - prastumt kam nors).
normalus kebulo restauravimas orignalumo nesugadina. (jei aisku neina kalba apie koki nors stylinga).
gal gali aprasyti kaip yra naudojamas sportinis coupe?
niekas čia nemarinuoja tu masinu, su jomis yra vazinejama ir kai vaziuojama tai yra vaziuojama. tik jos yra saugomos (pvz. nevazinejama ziema) ir i jas ziurima kaip i vertybe. kuri turi islikti tokia, kokia buvo sukurta.

anyway, tai tavo reikalas, ka daryt su savo auto. (as savo nuomone issakiau).

Autorius:  Piktas_pinigas [ 17 Geg 2005, 10:59 ]
Pranešimo tema: 

paliava rašė:
gal gali aprasyti kaip yra naudojamas sportinis coupe?

Paliava, spechl fo ju sportiniu kupu naudojima pamukela...
Pirms dalyks ka reik padaryt, tai pazemint masina. Jeigu turi daug lytu, tada nusiperki srote raudonas spyruoklas nuo belenkokia bmw (jei ne nuo bmw tai truputi negerai). Jei lytu ner, tada nupjauni originalios spyruokles vyja. Kai jau padarai spyruoklas, reik uzdet volus. Kuo didesniu tuo geriau. Padangas srote liuosei gausi. Visas tvarkingas sporetines masinas tur raudonai nudazytus suportus.
Kai jau ta padarai, reik daryt dusliarka, ka arkliu daugiau butu. Tai gali arba isardyt bakeliu vidurius arba nusipirkt sportini jei bagoc esi.
Kai jau yra dusle, tada reik det vairiuka. Sportini. Kuo mazesnis tuo geresnis. Turguj ju kai siena yra...
Tikrai sportinei kupei reik pazemint svoria centra, todel atlieki belenkiek darbu, kad numeriai atsidurtu po buferiu.
Nu beveik vyskas isskyrus kaikurias smulkmenes, ale raudonu sedyniu, viena valytuva ir t.t. Toliau nepasakoju, bo ir taip daug paaiskinau. Kai jau atliksi siuos darbus, pasakysiu ko daugiau reik padaryt...
Su tokia masina reik vaziuot i drage. Nu dar i orientacines naktimis gali nulekt padpolnaj... Diena visus darai ant sankrysu is vietas ir tiolkom pypsini....
Ai, ciut nepamirsau. Da reik plauku zele turet...

Autorius:  ahoj [ 17 Geg 2005, 12:05 ]
Pranešimo tema: 

Ar tai as siandien ne ta koja is lovos :oops: ir jumoro nesuprantu.... jei taip, tai persiprasau .... nu bet, I_B, nevietoj ir nepriciom tas jumorelis cia tavo :roll: . Zmogus siaip tik prasitare kad deze nori pasikeist.... Ne visi zino kad be em ve reik i celofanus itraukineti, pvz pries ziema :) Na jei ir zinotu, ne kiekvienas taip darytu.

Kai daikto garbinimas uzgozia jo paskirti, zinau kad buna, bet tfu tfu tfu ne kiekvienam taip atsitinka. Paskirtis == teikti dziaugsma. Nors jei garbinimas irgi teikia dziaugsma.... tai kam tas daiktas tada reikalingas? :)

Autorius:  Piktas_pinigas [ 17 Geg 2005, 12:13 ]
Pranešimo tema: 

ahoj rašė:
Ar tai as siandien ne ta koja is lovos :oops: ir jumoro nesuprantu.... jei taip, tai persiprasau .... nu bet, I_B, nevietoj ir nepriciom tas jumorelis cia tavo :roll: . Zmogus siaip tik prasitare kad deze nori pasikeist.... Ne visi zino kad be em ve reik i celofanus itraukineti, pvz pries ziema :) Na jei ir zinotu, ne kiekvienas taip darytu.

Kai daikto garbinimas uzgozia jo paskirti, zinau kad buna, bet tfu tfu tfu ne kiekvienam taip atsitinka. Paskirtis == teikti dziaugsma. Nors jei garbinimas irgi teikia dziaugsma.... tai kam tas daiktas tada reikalingas? :)

tai jau tikriausia kad ne ta koja is lovos :) (beje, o kuria koja reikia lipt? :) )
Nesusipratusiems pasakau, kad jumoras nebuvo kazkam asmeniskai taikomas. Paprasciausia draugiska replikele i paliavos fraze, todel siulau nesureiksmint cia belekaip ...

Autorius:  Julius P. [ 17 Geg 2005, 12:59 ]
Pranešimo tema: 

ahoj rašė:
Ne visi zino kad be em ve reik i celofanus itraukineti, pvz pries ziema :) Na jei ir zinotu, ne kiekvienas taip darytu.

Siuo atveju kalbam apie konkretu modeli. E24. Jis kaip ne kaip nera eilinis BMW. Kas nori gali su tuom nesutikti (gal kai kam tai just sports coupe), as gincytis tikrai nesiruosiu.
Yra zmoniu kurie sitas masinas perka, restauruoja ir nori jas islaikyti gerame ir originaliame stovyje (kalba neina apie nu 5 paturesiu, kad nesugriutu remontuosiu), tam ideda daug darbo, laiko, sirdies ir pinigu. Kuom tai nesiderina su vazinejimu ziema manau nera sunku suprasti - kebulas yra viena is paciu jautriausiu vietu.

ahoj rašė:
Kai daikto garbinimas uzgozia jo paskirti, zinau kad buna, bet tfu tfu tfu ne kiekvienam taip atsitinka. Paskirtis == teikti dziaugsma. Nors jei garbinimas irgi teikia dziaugsma.... tai kam tas daiktas tada reikalingas? :)

Kas yra garbinimas ir kokia yra automobilio paskirtis? Jei taip paziurejus tai - is tasko A i taska B. Tokia yra paskirtis.
O jei bendrai tai pezi, kad tik pezet.

Pasikartosiu skirtumas visas tame:
1. auto turimas su tikslu islaikyti ji
2. auto nusiperkamas tam, kad "pasidziaugti", o kas su juo bus po 2-3-4 metu - pofig.

tik mano nuomone, 2 poziurio taikymas kai kuriu auto atzvilgiu yra ziaurus. yra zmoniu kuriem viskas (ar daugiau maziau viskas) pofig. i nieko čia nepadarysi :)

tik jei visi galvotu taip, ar dabar galetume pasidziaugti oldtimeriais? tikrais, o ne is paveiksliuku?

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/