Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E24] 635CSi - US vs. europinis https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=74&t=1613 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | ahoj [ 08 Kov 2005, 12:01 ] |
Pranešimo tema: | [E24] 635CSi - US vs. europinis |
Sveiki, Gal turit kokios info kuo skyresi jei? Kokie varikliu skirtumai? Na kad lempos skiriasi as zinau Gal kokiu naudingu link'u turit prikaupe? Siaip pamastymai ar verta butu parsiplukdyti ir pan. butu irgi labai idomu paskaityti. Is anksto ačiū |
Autorius: | Piktas_pinigas [ 08 Kov 2005, 12:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: US 635Csi vs. europinis |
ahoj rašė: Sveiki,
Gal turit kokios info kuo skyresi jei? Kokie varikliu skirtumai? Na kad lempos skiriasi as zinau Gal kokiu naudingu link'u turit prikaupe? Siaip pamastymai ar verta butu parsiplukdyti ir pan. butu irgi labai idomu paskaityti. Is anksto ačiū nu kazi ar lempos skiriasi, bet kad buferiai skiriasi tai tikrai. Jie gerokai prailginti... va pvz kaip cia ir jei neklystu, varikliai deforsuoti... |
Autorius: | G1ntas [ 08 Kov 2005, 13:00 ] |
Pranešimo tema: | |
Mano manymu, tiksliau is tos info kurios as turiu geriau pirkt europietiska nei us rinkai skirta sixeri. Zinau tiek, kad us rinkai skirti modeliai buvo daug sunkesni uz savo brolius europiecius del kitokiu (masyvesniu) bamperiu... O ir be to us rinkai skirti sixeriai turejo atitikt grieztesnius ekologiskumo reikalavimus, tad buvo montuojama visai kitokie katalizatoriai ko pasekoje dar padidejo automobilio svoris ir krito galia, o kubatura tai ta pati ... |
Autorius: | Alex [ 08 Kov 2005, 14:46 ] |
Pranešimo tema: | |
Taip visa tai tiesa. Del sugrieztiejusiu ekologiniu normu 635CSi USA rinkai turejo 186 a.g., suspaudimo laipsnis apie 8, o europinio 218 ir 9 atatinkamai.(Sita klausima jau gvildenom) Bamperiai irgi storesni del saugumo reikalavimu (5 miliu per valanda greiciu atsitrenkes i kliuti auto neturi deformuotis) USA L6 pasizimi prabangesne komplektacia (oda , kondisinas ir pan.) Bet siaip man kila abejoniu ar apsimoka is ten vilktis. Nes in USA BMW skaitosi egzotika ir pigiai nekainuoja. Parvezimas su muitais apie 2000 zaliu. Mano 635 1985m kainavo 1900Eur. Lietuvoje. |
Autorius: | Julius P. [ 08 Kov 2005, 15:01 ] |
Pranešimo tema: | |
Alex rašė: Taip visa tai tiesa.
Del sugrieztiejusiu ekologiniu normu 635CSi USA rinkai turejo 186 a.g., suspaudimo laipsnis apie 8, o europinio 218 ir 9 atatinkamai.(Sita klausima jau gvildenom) Bamperiai irgi storesni del saugumo reikalavimu (5 miliu per valanda greiciu atsitrenkes i kliuti auto neturi deformuotis) USA L6 pasizimi prabangesne komplektacia (oda , kondisinas ir pan.) Bet siaip man kila abejoniu ar apsimoka is ten vilktis. Nes in USA BMW skaitosi egzotika ir pigiai nekainuoja. Parvezimas su muitais apie 2000 zaliu. Mano 635 1985m kainavo 1900Eur. Lietuvoje. aha, bet kiek i toki dar telpa poto.... btw, wellcome back |
Autorius: | sickdog [ 08 Kov 2005, 16:44 ] |
Pranešimo tema: | |
man atrodo kad jei zmogus gali sau leisti toki dalyka,tai amerikietiskas variantas yra visaai neblogas pasirinkimas,nu ir kas kad keliu arkliu truskat,bet vistiek masina cia butu sioks toks ekskliuzivas,pastacius kelis 6erius drauge sitas turetu neblogai issiskirti is kitu,aisku cia skonio reikalas,neabejojiu kad tas didelis buferis kai kam netgi labai grazus. o saip jei is kokio tehaso ar dar is kokios ten ju amerikonu dykumos tai kebulo stovis manyciau turetu buti labai netgi geros bukles,dregmes 0,niekas nepuva,ko nepasakysi apie musu krastus.. |
Autorius: | Julius P. [ 08 Kov 2005, 17:04 ] |
Pranešimo tema: | |
afu rašė: o saip jei is kokio tehaso ar dar is kokios ten ju amerikonu dykumos tai kebulo stovis manyciau turetu buti labai netgi geros bukles,dregmes 0,niekas nepuva,ko nepasakysi apie musu krastus..
problema gali isdygti tame, kad is dykumos auto kebulo antikorozinis paruosias gali buti sutaupytas, ir LT salygomis jinai ims greitai atsigriebti uz tuos metus kai negalejo rudyt. bet cia tik mano speliojimai |
Autorius: | Igoris R. [ 08 Kov 2005, 17:09 ] |
Pranešimo tema: | |
afu rašė: o saip jei is kokio tehaso ar dar is kokios ten ju amerikonu dykumos tai kebulo stovis manyciau turetu buti labai netgi geros bukles,dregmes 0,niekas nepuva,ko nepasakysi apie musu krastus..
Masina kuri neragavus deregmes gal ir gerai, bet kaip ji sureguos i lietuviska klimata ar nebus taip kad po puses metu teks rudis gaudyti. Kiek zinau jei autombilis skirtas eksplotuoti sausame klimate jo antkorozinis parengimas buna simbolinis. Na va paliava mane aplenke na bet dvi panasios nuomones kazka jau reiskia |
Autorius: | sickdog [ 08 Kov 2005, 17:33 ] |
Pranešimo tema: | |
as rasydamas tai galvojau apie ta pati,bet kas ten zino koks paruosimas ten tu kebulu. ir dar paziurekite kokio didzio ta amerika,ten gi visokiausio klimato yra ir sauso ir dregno ir vos ne dziungles ar tundra,tai negi kiekvienai valstyjai dare skirtingus bmw su skirtingu paruosimu, tada bmw skirtas techasui nuvaziavus i koki portlenda suputu per pora dienu .visdelto man atrodo kad kebulas butu geras. kitas dalykas truputi kitoks dizainas. |
Autorius: | KuNfu [ 09 Kov 2005, 09:21 ] |
Pranešimo tema: | |
Pritariu kazkaip neteko girdeti kad teshasui ar ten kokiai arizonai atskirai masinas darytu, net patys amerikonai o ypac bmw. Nugi mieli bmw myletojai kazkaip labai jau prastai jus cia jau mastot. |
Autorius: | Julius P. [ 09 Kov 2005, 12:05 ] |
Pranešimo tema: | |
KuNfu rašė: Pritariu kazkaip neteko girdeti kad teshasui ar ten kokiai arizonai atskirai masinas darytu, net patys amerikonai o ypac bmw. Nugi mieli bmw myletojai kazkaip labai jau prastai jus cia jau mastot.
texasui tikrai neruosia atskirai, bet amerikietisku modeliu ir europiniu antikorozinis paruosimas tikrai gali skirtis. ir ne amerikietisku naudai. ir nera tai prastas mastymas, normalu yra kad skirtingai ruosiamos masinos. ) |
Autorius: | ahoj [ 09 Kov 2005, 12:28 ] |
Pranešimo tema: | |
Is visu pasakojimu susidariau ispudi kad neverta i ta puse dairytis. Na mazdaug aisku. Dekui visiems uz info/pasvarstymus! |
Autorius: | bebr [ 10 Kov 2005, 21:22 ] |
Pranešimo tema: | |
dar pastebejimas... tikrai antikorozinis paruosimas priklauso nuo to kokiom klimatinem salygom auto exploatuojamas. vienas tolimai pazystamas veikejas pirko E36 is uz Atlanto. ji buvo truputi dauzta. tai kol parplauke konteineri ragaudama dregmes ir surumos, tai parudijo gerokai. manau is to galima daryt isvadas kazkokias. o beto viena ausim teko girdet, kad jei auto su spec antikoroziniu padengimu , arba atvirksciai , tai turi kazkur atitinkama zymejima. |
Autorius: | SAULIUSv [ 13 Kov 2005, 01:12 ] |
Pranešimo tema: | |
Turejau as pries 5 metus mazda mx-6 88m is kalifornijos, rudziu ne su ziburiu nerasi ir po musu ziemos. Del varikliu,tai jie pritaikiti ant 85 benzino vazinet. |
Autorius: | Genadijus (Gena) [ 14 Kov 2005, 16:45 ] |
Pranešimo tema: | |
jie anto pachio musu 92 ar 95 vazhinejasi, tik ten zhimejimas benzo skirias... pas mus RON 92 ir RON 95... o pas juos atitinkamai AKS 85 ir 91 ir dafiga sieros benzine... |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |