Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Gru 2024, 05:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariami tik klausimai, susiję su E24 modeliu, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti klausimą/problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 150 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 12:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Garbės Narys
Klubo Garbės Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.08.31
Amžius:
49
Pranešimai:
2398
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 540 M62 '99 Touring
Kelionė bus Rugsėjo 12-13 dienomis ir joje gali dalyvauti tik klubo nariai bei kandidatai. Tad tau dėl automobilio rūpintis kaip ir nereikia. Tiesiog siūlau vakare atvykti prie Platelių ežero ir pabendrauti su E24 savininkais. Gyvai padiskutavus, pamačius kas gerai padaryta, ko nepavyksta padaryti, bus lengviau pačiam apsispręsti kokiu keliu eiti.


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 12:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.06
Pranešimai:
70
labai idomu,manau tikrai atvaziuosiu:)
Jauciu pamates e24 liezuvi prarysiu,tai reikia gal is kart ant lapelio klausimus dominancius
uzsirasyt:)))


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 14:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.06
Pranešimai:
70
Tada klausimėlis toks...kas liečia kėbulo remontą.Turint vietos kur tvarkyti,turint kazkokiu irankiu,kiek imanoma savo,nedirbusiom tokio darbo,rankom pasidaryti remonto darbu?


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 14:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.07
Amžius:
53
Pranešimai:
109
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E31 840 M60 94'
628 buvo pagaminta gerokai mažiau, todėl jų išliekamoji vertė nėra mažesnė, negu 635. Viskas priklauso nuo būklės. Todėl Sickdog labai teisingai patarė pirmiausiai pažiūrėti tą Sixerį Panevėžyje, nes jį galėtum įvertinti pamatęs gyvai, o ne pagal nuotraukas internete. Galbūt pardavėjai kainą nuleistų iki kokių 4500 eurų. Jeigu nepatiks, ieškosi toliau. Vienas E24 turintis ne klubo narys Audrius, kuris kartais dalyvauja mūsų renginiuose, prieš porą mėnesių man kalbėjo apie jo pažįstamą moteriškę iš Šveicarijos, kuri neblogą 635 lyg ir bandė pigiai (apie 3000 eurų) pardavinėti. Audriaus tel. 861856145. Linkiu sėkmės gražiausio (ar vieno gražiausių) visų laikų automobilio paieškose!


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 14:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
Ramunaz rašė:
Tada klausimėlis toks...kas liečia kėbulo remontą.Turint vietos kur tvarkyti,turint kazkokiu irankiu,kiek imanoma savo,nedirbusiom tokio darbo,rankom pasidaryti remonto darbu?

Jei nenori neatstatomai sugadinti tų vietų, kurias tvarkysi - tai lygiai nei kiek.


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Garbės Narys
Klubo Garbės Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.08.31
Amžius:
49
Pranešimai:
2398
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 540 M62 '99 Touring
Turint patalpas ir įrankius, tai pagelbės tik automobilio išardymui ir surinkimui, kitus darbus turi daryti tai išmanantis žmogus.

Kėbulo darbuose yra svarbios žinios kaip ką daryti, kad vėliau automobilis nepradėtų rūdyti, nes tikrai neliksi patenkintas, kaip po metų naudojimo sutvarkyto automobilio pradės lysti tie džiaugsmai.
Nikeliuotus paviršius, taip pat tvarko tik sąlygas ir įgūdžius turintys.
Salono persiuvimas taip pat tą darbą mokančio reikalas.

E24 turi nemažai brangių detalių, kurios nerestauruojamos, ir rinkdamasis automobilį, galėtum į tai atkreipti dėmesį ir taip bent jau pradžioje sutaupyti(daug).


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 15:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.06
Pranešimai:
70
Kaip peiliu nupjauta:)
Vadinas reikia pradzioj pirkti ziguliuka ir mokytis dirbti :roll:
Julius P. rašė:
Jei nenori neatstatomai sugadinti tų vietų, kurias tvarkysi - tai lygiai nei kiek.


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 15:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
Ramunaz rašė:
Kaip peiliu nupjauta:)
Vadinas reikia pradzioj pirkti ziguliuka ir mokytis dirbti :roll:

Aš manau, kad geriau laiką ir energiją investuoti į tai kuom tu užsiimi. Ir tuo būdu uždirbti pinigus, kuriuos galima būtų sumokėt žmonėm, kurie žino ką reikai daryt su kebulu ir moka tai daryti :)

O hobiui (krapštymuisi apie mielą automobilį) užteks vietos pasireikšti ir taip.. patikėk :)


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 15:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.06
Pranešimai:
70
Kebulo darbai tokios tarkim nelabai pavargusios masinos + - kiek gali kainuot?


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Ramunaz rašė:
Kebulo darbai tokios tarkim nelabai pavargusios masinos + - kiek gali kainuot?


kebul odarbai visada brangus :wink: . tarkim sparno dazymas apie 200lt jei jis buvo daug maz sveikas, kapotas apie 500lt, dureles 200-400. tai cia Panevezio kainomis mazdaug.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 16:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
Ramunaz rašė:
Kebulo darbai tokios tarkim nelabai pavargusios masinos + - kiek gali kainuot?

Jei kalbam apie kebulo restauravimą, tai nelabai pavargusiu variantu pradedam nuo kokių 12-15 tūkstančių Lt.


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 17:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.06
Pranešimai:
70
o blyn...nesikeikus...labai rimti pinigai:)


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 00:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Garbės Narys
Klubo Garbės Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.08.31
Amžius:
49
Pranešimai:
2398
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 540 M62 '99 Touring
Lietuvoje yra susiklostęs toks stereotipas, kad užsimano žmogus seno automobilio, nes vat kažkokia trauka yra ir viskas. Tai 99% mąsto, kad už kelis tūkstantėlius susiras nevisiškai sudrožtą variantą, jį atsirestauruos per ilgesnį laiką ir turės savaitgalinį automobilį dūšiai atsigauti. Gražiai skamba, bet taip nėra.
Yra keli galimi variantai:

Nusiperki nevisiškai sudrožta, jį atsiremonuoji, kaip eilinį automobilį ir naudoji kasdieniniam važinėjimui. Jis nebus ledinis, bet važiavimas vis tiek teiks malonumą.

Nusiperki nebrangų ir bandai jį restauruoti, kad privesti iki ledinio. Jei nusipirkti kainuos 10 000 Lt, tai atrestauruoti gali kainuoti dar papildomai nuo 50 000 iki daug

Susirandi brangesnį varianta, kuris geriau išsilaikęs. Jo net gal ir restauruoti nereikės. Ieškodamas nuo 10 000 Eur, gali rasti pakankamai gyvą ir gerai išsilaikiusį variantą. Ir vėliau teks tik eksploataciją apmokėti(kuri taip pat nebus pigi)

Senas automobilis yra brangus hobis ir reikia įvertinti ar tikrai šeimos biudžetas gali tokį hobį išlaikyti.

Visiškai kitą situacija, kai savininkas gali(tikrai gerai moka) atlikti restauravimo darbus pats, bet tada pagrinde jis kitų automobilius restauruoja, o pačio projektas būna atidėtas, kai bus laisvo laiko(o jo nebus).


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 09:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.06
Pranešimai:
70
Na labai idomus variantai isdestyti...
Tik viena labai rimta problema...$$$$$$...zinoma as to varianto ipirkt uz 10000 euru negaliu niekaip,taigi ieskau pagal savo galimybes,o kol tos galimybes yra ribotos,tai ir pasiula mano rinkai yra ribota...suprantu mano situacija sudetinga,bet kaip sako geriau gyvent su kazkokiu tikslu,nei is vis jo neturet,ar ne?Tai mano tikslas siai dienai yra toks ir tikiu kad jis ateity nepasikeis...
o vertinant toliau cia isvardintus punktus: nesinoretu man sito automobilio ,kaip kasdienio auto pasivazinejimui...kazdien man uzteks ir to dyzeliuko kuri dabar turiu..BMW turetu but pas mane toks kaip ir proginis,bet ir tai tik geroms oro salygoms...Ir siaip man atrodo,kai daug savo darbo idedi i kazka ,veliau kazkaip net gaila paciam vaziuot su tuo automobiliu,norisi kad jis liktu nepaziestas aplinkos:)
Galbut cia zmones masto taip,kad turi nusipirkes masina turet is kart kruva pinigu jai restauruot...na as manau kad nusipirkes as galiu megautis garaze ir ta "ne visiskai"gero stovio masina...ir turet dar didesne motyvacija kaup tuos pinigelius,kurie oi kaip sunkiai kaupiasi..po truputi po truputi ir prikelinet sita masina...
Sie mano pamastymai usu teismui


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 09:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Garbės Narys
Klubo Garbės Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.08.31
Amžius:
49
Pranešimai:
2398
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 540 M62 '99 Touring
Pamastymai suprantami. Tik yra vienas esminis punktas - kiek reikia sutaupyti, kad nusipirkti tokį variantą, kuris būtų tinkamas prikėlimui, nors ir per labai ilgą laiką. Jei nusipirksi su labai pavargusiu kėbulu, tai jis ir patalpose stovėdamas, toliau sėkmingai rūdys.
Taip pat yra laba svarbu, prieš perkant, išsiaiškinti visus niuansus, kokios buvo komplektacijos ir kas gali būti atsatyta, o ko jau neįmanoma gauti. Anais laikais, taip pat buvo tiurlingo, kurį išimti ir atstatyti originalią būsena, gali labai brangiai, kainuoti.
Labai svarbu išsiaiškinti, kokias detales tu galėsi nusipirkti, o kokios jau negaminamos.

Seno automobilio pirkimas, su mintimis jį puoselėti, be gero pasikaustymo žiniomis, yra tolygu bandyti laimėti loterijoje.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 150 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery